займ с плохой кредитной историей онлайн

Royce Da 5’9″ – Where’s My Money (CDQ)

Angela Yee premiered Nickel’s track from the upcoming sci-fi thriller Skyline.

Royce Da 5’9″ – Where’s My Money (Radio Rip)

Update: CDQ added.

Royce Da 5’9″ – Where’s My Money (CDQ)


AddThis Social Bookmark Button

189 Responses to “Royce Da 5’9″ – Where’s My Money (CDQ)”

  1. JihaD Says:

    Nah’sOnlyWhiteboy Says:
    November 4th, 2010 at 2:11 pm
    Don’t Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood

    ^^

    A Kizza would pick this movie out… FOH

    GOAT Hood Movie= I’m Bout It… Niggas had real crackheads, addicts, everything. That shit probably cost about 35$ to film.

    JihaD

  2. Troyvul Says:

    I liked New Jersey Drive havent seen in a min tho

  3. Harlem World Says:

    # Charles Oakley Says:
    November 4th, 2010 at 2:20 pm

    smh @ george bush saying the Kanye west moment was his worst moment

    and not plunging america into economic debt..or killing 1000′s of iraqi’s over oil.. STUPID FUCK
    ^
    Or what about the reason for Kanye’s rant in the first place, the late response to Katrina. But case BEEN closed regarding GWB’s IQ.

    ^^
    true, Bush is as cold as they can get..

  4. JihaD Says:

    big_seth Says:
    November 4th, 2010 at 2:20 pm
    Fun Fact,

    Beans Character in Paper soldiers was based on him & a friend of his… named JihaD

    ^^

    They don’t hear you though ,Seth.

    JihaD

  5. big_seth Says:

    Silk The Shocker = GOAT hood movie actor.

    LMAO

  6. big_seth Says:

    They don’t hear you though ,Seth.
    ^^

    *DEAD*

  7. Mr. Iceberg Slim Says:

    big_seth Says:
    November 4th, 2010 at 2:23 pm

    Soul Plane is what it is.

    Its not the first or last super offensive movie about black folks.nt
    ^^^^

    I dont look at black movies like this and im black

    No one says superbad is offensive to white people…

    I think soulplane is a great stupid funny movie, thats in, nuthing more nuthing less

    Shit, look how white trash them crackas is on jackass and i dont see white people saying they make us look bad

  8. Mr. Iceberg Slim Says:

    Best black love movies

    Poetic justice
    love jones
    Jasons lyrics

  9. cOLD Says:

    is coolie high considered a hood flick? is so >>>

  10. mcb Says:

    big_seth Says:

    November 4th, 2010 at 2:26 pm
    Silk The Shocker = GOAT hood movie actor.

    LMAO

    ^^^
    ahahah yo i just seen some of that movie hes in, the one where he plays an informant, but then takes over as crime boss
    called Hot Boyz, nh.

    not to “give it away” but the use of fake drugs in that movie, in one of the scenes is hilarious. hes got at least 500-1000 kis in a building, all gettting shot up and such…

  11. Mr. Iceberg Slim Says:

    The best black hood movie all all time that is a real representation of my hood is

    THE WOOD…….A CLASSIC FUCKING MOVIE

  12. cOLD Says:

    Best black love movies

    Poetic justice
    love jones
    Jasons lyrics

    ^ love and basketball

    roff the one with lonnie and Queen Latifah. what a joke that was.

  13. Harlem World Says:

    >> love and a bullet (treach)

  14. Troubleshooter1900 Says:

    GOAT Hood Love Ballet(s):

    Jason’s Lyric
    Coolie High
    Poetic Justice
    Brown Sugar (Only because this is the level we want to ascend to)

  15. cOLD Says:

    best hood movie, bubble butts galore edition 3.

  16. mcb Says:

    cOLD Says:

    November 4th, 2010 at 2:28 pm
    is coolie high considered a hood flick? is so >>>

    ^^^
    i was late on this, saw it, and damn….
    that movie was good.

    the end, that speech/poem he says, a whole piece of that described my buddy who just passed away. shit hit hard, nh.

  17. Troubleshooter1900 Says:

    Damn, Forgot Love Jones.

  18. Troyvul Says:

    What about Gang Tapes? Thats shit literally cost $65 to make

  19. Mr. Iceberg Slim Says:

    # cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 2:28 pm

    is coolie high considered a hood flick? is so >>>
    ^^^

    yES AND ITS A CLASSIC FOR THE LAST 40 YEARS

    DONT FORGET ABOUT

    Earl, cornbread and me (What yall whiteboys know about that>)

  20. cOLD Says:

    Ha, not one comment about the post topic.

  21. Charles Oakley Says:

    Murs – Dark Skin White Girl (prod. by 9thWonder)
    usershare.net/84b6oi5e77b4

  22. Troubleshooter1900 Says:

    # cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 2:30 pm

    best hood movie, bubble butts galore edition 3.

    ^I expect that from you.

  23. mcb Says:

    he got game

    not really in the exact category, but awesome movie

    Ray Allen>>>>

  24. big_seth Says:

    SMH @ mcb actin like I aint seen that movie 16 times.

    I’m tellin you.

    In High school THAT WAS ALL WE WATCHED.

    It was a great time for hood movies.

  25. cOLD Says:

    cotton goes to harlem, Prior and Cosby

  26. JihaD Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    November 4th, 2010 at 2:30 pm
    GOAT Hood Love Ballet(s):

    Jason’s Lyric
    Coolie High
    Poetic Justice
    Brown Sugar (Only because this is the level we want to ascend to)

    ^^

    Co-sign the other ones, though. PJ was a terrible movie then, and still is now.

    JihaD

  27. cOLD Says:

    ^I expect that from you.

    ^ Im saying.

  28. Mr. Iceberg Slim Says:

    cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 2:29 pm

    Best black love movies

    Poetic justice
    love jones
    Jasons lyrics
    ^^^^

    Oh i forgot about A thin line between love and hate

    People hate on it now, but how to be a p layer wasnt bad at the time

    and

    The Best man is a classic, but that shit makes u not trust no one

  29. cOLD Says:

    Dark Skin White Girl

    ^ wow, title alone makes me wanna check it, but nah.

  30. Harlem World Says:

    paid in full was dope, cam got that character down to a t..

    even the “ill give you a couple of niggas down in DC doing they thing” scene

  31. cOLD Says:

    The Best man is a classic, but that shit makes u not trust no one

    ^ word… Tyler Perry got the black film catagory on smiddash… smh at Spike not rising to the occasion.

  32. JihaD Says:

    cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 2:31 pm
    Ha, not one comment about the post topic.

    ^^

    Cuz we already know Royce is using that same flow he always uses, with the same 30 punchlines.

    JihaD

  33. Harlem World Says:

    KILLA SEASON >>>>>>>

  34. Troubleshooter1900 Says:

    Best Love flick:

    She Hate Me

  35. Harlem World Says:

    Baby Boy >

  36. cOLD Says:

    those brothers who made dead presidents, what have they done since? have the fallen off

  37. Troyvul Says:

    BALLER BLOCKIN

  38. cOLD Says:

    Cuz we already know Royce is using that same flow he always uses, with the same 30 punchlines.

    JihaD

    ^ this, i’ve grown bored of that in the past few years.

  39. Troubleshooter1900 Says:

    The Wood>>>

  40. cOLD Says:

    Harlem World Says:

    November 4th, 2010 at 2:35 pm
    Baby Boy >

    ^ there were so many gems in there, some upfront but most hidden.

  41. Mr. Iceberg Slim Says:

    Baby boy is classic

  42. mcb Says:

    big_seth Says:

    November 4th, 2010 at 2:31 pm
    SMH @ mcb actin like I aint seen that movie 16 times.

    I’m tellin you.

    In High school THAT WAS ALL WE WATCHED.

    It was a great time for hood movies.
    ^^^
    true, i only seen some before college.

    i still say paid in full is somehow underappreciated, but then again, what do i know ahaha

  43. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Troubleshooter1900 Says:
    November 4th, 2010 at 2:36 pm

    The Wood>>>
    ^^^^^

    This is the most accurate movie of a group of young black men, not that bullshit hip hop hood, that these mcs lie about

  44. Troubleshooter1900 Says:

    # cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 2:35 pm

    those brothers who made dead presidents, what have they done since? have the fallen off

    ^Dead Presidents is one of the most important black movies to me. I’m showing my kids this movie until they can quote it.

  45. Heroine Headliner Says:

    Joe98

    Dey say hate spread faster than luv…..

  46. &What?! Says:

    Is this thing on? Oh, I thought they silenced us, ‘Ye?

    Hov >

  47. hl Says:

    cOLD Says:

    those brothers who made dead presidents, what have they done since? have the fallen off

    ^I think one of them did “Drag Me To Hell”. Cool flick IMO.

  48. Beezy Says:

    Lil B for Governor!

    ^emphatic co-sign

    #BasedGod

  49. cOLD Says:

    ^I think one of them did “Drag Me To Hell”. Cool flick IMO.

    ^ ohyea, that flick was kinda illy.

  50. big_seth Says:

    I swear Lil B has a cult.

  51. Royce Da 5’9″ – Where’s My Money Says:

    […] Royce Da 5’9″ – Where’s My Money via NahRight Share and […]

  52. Mr. Iceberg Slim Says:

    wtf going on

  53. cOLD Says:

    I swear Lil B has a cult.

    ^ myspace >>>>

  54. hl Says:

    cOLD Says:

    I swear Lil B has a cult.

    ^ myspace >>>>

    ^Shawty sweartagod.

  55. cOLD Says:

    the 4-5 bullets go dumb like the dread shake.

  56. &What?! Says:

    wtf going on

    ^

    I don’t know.

  57. JDS just looks at her, looks at her... Says:

    Mcb types like that ’cause his fingers are permanently twisted like a gang sign from spinning too many dreidels as a youngin’.

    Don’t worry, bruh. We don’t blame you.

  58. Harlem World Says:

    Swizz Beatz is having the year of his life

    Designing Audemars, Astons, Alicias future kids, Kid Robots..

    damn son..slow down

  59. why? Says:

    I really wanna hear Chain Heavy and Mama’s Boyfriend..

  60. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    BTW, Ye’s “Gorgeous” is the realest shit he’s spit since College Dropout and it’s not even close. This track make’s me believe that Watch the Throne will be the proverbial “passing of the torch” with Jay crowning Ye as the new hip-hip standard bearer.

    Just a thought.
    =================
    Ye been grabbed that torch from Jay’s hands.

    Hov just won’t let go.

    Watch The Throne is Yeezy throwing the old head some heat.

  61. &What?! Says:

    “..all my feens come back like i planted devices, rock vans now i switched up from jordans and nikes, man B u the best that’s word to my psyche, a lotta dudes say aye and they really don’t like me, cuz i fucked ya main bitch and i ain’t even be icy, 2 chains? 4 rings? god damn that’s pricey!..”

  62. Harlem World Says:

    swizz beatz >>

  63. cOLD Says:

    I throw shots like a beast, so im Ron Artest, when I fire off my gun, bet my arm dont rest.

    #lilbgems

  64. Joe 88 Says:

    Heard they gonna shoot nick
    but they aint gon shoot shit

    Gotta co-sign this

  65. Beezy Says:

    Lil B > life

  66. Troyvul Says:

    You gotta take Lil B with a grain of Salt. Best believe he has a movement on his hands, but he be wild homo at times lmao.

    Lil B aka the Real Jim Jones

  67. KzA Says:

    Lolol Joe springs in here all hopped up on 4Loko tryin to start some shit.

    Remix.. u spot on though… its like a cockroach in the middle of the kitchen.. doin jumping jacks and shit. Until that light switch flicks…

  68. Beezy Says:

    ____ B >

    Max

    Lil

    whateva ….

  69. Mr. Iceberg Slim Says:

    # AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:
    November 4th, 2010 at 3:47 pm

    BTW, Ye’s “Gorgeous” is the realest shit he’s spit since College Dropout and it’s not even close. This track make’s me believe that Watch the Throne will be the proverbial “passing of the torch” with Jay crowning Ye as the new hip-hip standard bearer.

    Just a thought.
    =================
    Ye been grabbed that torch from Jay’s hands.

    Hov just won’t let go.

    Watch The Throne is Yeezy throwing the old head some heat.
    ^^^

    Nah jayz a sneaky dude, he going use that to expose kanye lyrics and really out shine him on the mic

    If you think about everysong since run this town, jayz has ate everybody up, not just kayne, but rick ross and drake

  70. eASTERN_dIGITAL aKA nAHRIGHT'S fANTASY fOOTBALL cHAMP Says:

    Swizz Beatz is having the year of his life

    Designing Audemars, Astons, Alicias future kids, Kid Robots..

    damn son..slow down

    ^^^
    Everybody wanna talk about Dre and his headphones and Pharrell and his fashion stuff but Swizz been gettin mad money outside producing. Word to his car dealership.

  71. Joe 88 Says:

    cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 3:46 pm
    the 4-5 bullets go dumb like the dread shake.

    ^You’ll know nuttin bout that

  72. cOLD Says:

    swearfogod, the instrumental for myspace is >>>

  73. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Hopefully, Watch The Throne will be the album BP3 shoulda been.

  74. eASTERN_dIGITAL aKA nAHRIGHT'S fANTASY fOOTBALL cHAMP Says:

    yo Beezy can you recommend any Lil B songs that are like I Killed Hip Hop ??

  75. Troubleshooter1900 Says:

    See, this that Illuminati posting I be telling you niggas about.

  76. why? Says:

    Kanye verse on RTT > jays

  77. JDS just looks at her, looks at her... Says:

    Remix.. u spot on though… its like a cockroach in the middle of the kitchen.. doin jumping jacks and shit. Until that light switch flicks.

    ^^
    lol

  78. big_seth Says:

    I have bever heard a lil B song.

    What is a good one to check. This could be his only chance.

  79. Remixznflow Says:

    # KzA Says:
    November 4th, 2010 at 3:48 pm

    Lolol Joe springs in here all hopped up on 4Loko tryin to start some shit.

    Remix.. u spot on though… its like a cockroach in the middle of the kitchen.. doin jumping jacks and shit. Until that light switch flicks…

    ^
    im sayin…

    but its ‘real nigga shit’ right?

    the nerve…

  80. GMLLZ Says:

    I’m in the city of da purple sprite

  81. Beezy Says:

    Mr. Iceberg Slim Says:
    November 4th, 2010 at 3:48 pm

    If you think about everysong since run this town, jayz has ate everybody up, not just kayne, but rick ross and drake

    ^Kanye was better than Jay on So Appalled and the Power Remix

    really, Jay hasn’t out-shined anyone in quite a long time.

    Rhianna renegades him.

  82. Harlem World Says:

    # Joe 88 Says:
    November 4th, 2010 at 3:49 pm

    cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 3:46 pm
    the 4-5 bullets go dumb like the dread shake.

    ^You’ll know nuttin bout that

    ^^
    lmao at this display of whos realer than who

  83. &What?! Says:

    Lil B > pussy, money, life, oxygen, women, cars, houses, clothes, food, alcohol, fame, success, health

  84. eASTERN_dIGITAL aKA nAHRIGHT'S fANTASY fOOTBALL cHAMP Says:

    I have bever heard a lil B song.

    What is a good one to check. This could be his only chance.

    ^^^
    “I Killed Hip Hop” made me a fan.

    youtube.com/watch?v=EKdYKm9N-lI

  85. Mr. Iceberg Slim Says:

    # AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:
    November 4th, 2010 at 3:50 pm

    Hopefully, Watch The Throne will be the album BP3 shoulda been.
    ^^^

    To be honest bp3 did its job, hov paid 5 mil for that shit from def jam, that niggas was tryin to get his money back not please hip hop heads. Fuck the bull shit,

  86. Remixznflow Says:

    right.

    everyone > jayz

    smh…

  87. Troubleshooter1900 Says:

    Remix.. u spot on though… its like a cockroach in the middle of the kitchen.. doin jumping jacks and shit. Until that light switch flicks…

    ———

    *DEAD*

  88. Troyvul Says:

    Masses dun officially turned against Joe

    However good Lil B Tracks

    Myspace
    T-Shirt and Buddens
    Hoes on My Dick
    Wonton Soup

  89. Tron Stockton Says:

    sharebeast.com/gwnadkt1ami8

    ^
    gorgeous (no tags)

    *vanishes *

  90. big_seth Says:

    Lolol Joe springs in here all hopped up on 4Loko tryin to start some shit.
    ^^

    LOL

  91. JDS just looks at her, looks at her... Says:

    Why?
    0 mins ago
    Kanye verse on RTT > jays

    ^^

    Niggas gotta lay off the Initializations lol took me a good 2 minutes to figure out “RTT”

  92. Remixznflow Says:

    Troyvul Says:
    November 4th, 2010 at 3:53 pm

    Masses dun officially turned against Joe

    ^
    LOL… what?

    nah.. this nigga went and turned everything against himself on some joe budden type shit…

    i guess thats his lane…

  93. cOLD Says:

    im sayin…

    but its ‘real nigga shit’ right?

    the nerve…

    ^ you wouldnt understand… no shots.

  94. hl Says:

    www DOT thetroyblog.com/2010/11/02/jeru-common-nas-and-lil-b-personification-and-generic-reclamation/

    ^This is a pretty dope break down of that “I Killed Hiphop” song.

  95. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Beezy Says:
    November 4th, 2010 at 3:52 pm

    Mr. Iceberg Slim Says:
    November 4th, 2010 at 3:48 pm

    If you think about everysong since run this town, jayz has ate everybody up, not just kayne, but rick ross and drake

    ^Kanye was better than Jay on So Appalled and the Power Remix

    really, Jay hasn’t out-shined anyone in quite a long time.

    Rhianna renegades him.

    ^^^

    Right

    He didnt have maybe the best verse on free mason

    He didnt have a great verse on drakes album

    He didnt kill kanye on the monster beat

    He didnt rip so appaled

    come on dude, all those verses were hot, its one thing not to like someone style and one thing not to give credit

  96. Beezy Says:

    However good Lil B Tracks

    Myspace
    T-Shirt and Buddens
    Hoes on My Dick
    Wonton Soup

    ^Co-sign all

    watch the “Lil B teach me how to cook” youtube joints … comedy

  97. S.I.C.K.VET Says:

    Joe springs in here all hopped up on 4Loko tryin to start some shit.
    ^^^
    *dead*

    Lemonade 4Loko with 50cent Ice Cup>>>>>>

  98. KzA Says:

    He said ‘initializations’…

    *dead*

  99. Remixznflow Says:

    # cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 3:54 pm

    im sayin…

    but its ‘real nigga shit’ right?

    the nerve…

    ^ you wouldnt understand… no shots.

    ^ none taken… i dont think we were talkin about the same thing anyway..

  100. Mr. Iceberg Slim Says:

    If you think about everysong since run this town, jayz has ate everybody up, not just kayne, but rick ross and drake
    ^^^

    Every since niggas said kanye got jayz on run this town, hov ate everyone else up on every song since and its not even close

  101. hl Says:

    www DOT lattisawtapes.com/2010/11/droptops-based-tapes.html

    ^Ill Lil B compilation someone put together.

  102. Oscar Says:

    I don’t know if I’m crazy, but that All Of The Lights makes me wanna tattoo THUG LIFE on my chest, grow angel wings and die while holding two TEC’s in a blaze of glory.

    #thugsneedhugs

  103. big_seth Says:

    Beezy Says:
    November 4th, 2010 at 3:52 pm
    Mr. Iceberg Slim Says:
    November 4th, 2010 at 3:48 pm

    If you think about everysong since run this town, jayz has ate everybody up, not just kayne, but rick ross and drake

    ^Kanye was better than Jay on So Appalled and the Power Remix

    really, Jay hasn’t out-shined anyone in quite a long time.

    Rhianna renegades him.
    ^^

    THIS.

    only on So Appalled did he come close. I would say Him & Ye were even there.

    but Hov BEEN getting sonned on the mic for a while.

  104. Troyvul Says:

    watch the “Lil B teach me how to cook” youtube joints … comedy
    ^
    Never say ‘Let that Girl Cook’ Thats disrespectful. lol

  105. Beezy Says:

    RMr. Iceberg Slim Says:
    November 4th, 2010 at 3:54 pm

    He didnt have maybe the best verse on free mason

    ^Not at all.

    He didnt have a great verse on drakes album

    ^ehhh

    He didnt kill kanye on the monster beat

    ^Hell no.

    He didnt rip so appaled

    ^I didn’t say he didn’t rip it, but Kanye >

    come on dude, all those verses were hot, its one thing not to like someone style and one thing not to give credit

    ^I love Jay … and his verses on all them were okay. But they weren’t the best on any of those songs.

  106. Remixznflow Says:

    i might just freshhuxtibible it up…

  107. Mr. Iceberg Slim Says:

    smh at nas, im not even hating on the real even i want some new nas, shit even give me a nas and az album………smmfh

    I thought all the drama nas been going thru would bring some of the best of nas out, but that nigga is like fuck child support, fuck the irs and fuck hip hop

  108. D_Block_4_Life Says:

    Royce’ verse on Remember The Titans >>>

  109. netherlands Says:

    I think Nicki Minaj is one of the best out right now.

  110. why? Says:

    Chili cheese burger and seasoned fries >>>

  111. Beezy Says:

    Mr. Iceberg Slim Says:
    November 4th, 2010 at 3:56 pm

    Every since niggas said kanye got jayz on run this town, hov ate everyone else up on every song since and its not even close

    ^Your blinded by your dickridery.

    His verse on the Power Remix should be stricken from the hip-hop record.

  112. Troubleshooter1900 Says:

    # Oscar Says:
    November 4th, 2010 at 3:56 pm

    I don’t know if I’m crazy, but that All Of The Lights makes me wanna tattoo THUG LIFE on my chest, grow angel wings and die while holding two TEC’s in a blaze of glory.

    #thugsneedhugs

    ^Seriously, WTF?

  113. Heroine Headliner Says:

    RIP tudda Competition…..

    BAWSE

  114. Remixznflow Says:

    # netherlands Says:
    November 4th, 2010 at 3:57 pm

    I think Nicki Minaj is one of the best out right now.

    ^
    i cant front after i heard that lil kim diss? she got some heat with her now…

  115. rex hussla Says:

    you gotta be kidding me…

    >>>> Lil B

  116. big_seth Says:

    Thanks for the Based god enlightenment.

    Its gonna be Holy evening. LOL

  117. Nah'sOnlyWhiteboy Says:

    big_seth Says:
    November 4th, 2010 at 3:51 pm
    I have bever heard a lil B song.

    What is a good one to check. This could be his only chance.

    ^^^

    Cooking with Lil B Mixtape is a good one.

  118. Beezy Says:

    damn #BasedGod will you please fuck my bitch?

  119. hl Says:

    Mr. Iceberg Slim Says:

    I thought all the drama nas been going thru would bring some of the best of nas out, but that nigga is like fuck child support, fuck the irs and fuck hip hop

    ^Word? That’s what he said?

  120. rocstar Says:

    the amount of money hov made off bp3 is more than artists make from their entire catalogues.
    and if u dont think jay sonned everyone on so appalled then ur either dumb or stupid.

  121. Mr. Iceberg Slim Says:

    Im sorry but how does anyone hear the drake song or freemason and not hear those gems…

    Shit just on those verses alone dude won hottest mc (before the revote)

    No shots, but i know what kinda dudes like kanye and feel that some time corny shit he be spittin is hot….

    Let me guess in school, u didnt play sports, wasnt a real known kid, but mostly walked around all day with your headset on in school???’

    No shots

  122. eASTERN_dIGITAL aKA nAHRIGHT'S fANTASY fOOTBALL cHAMP Says:

    i cant front after i heard that lil kim diss? she got some heat with her now…

    ^^^
    ???

  123. Troubleshooter1900 Says:

    I hate Ross, but he did kill Jay on Free Mason. Jay just said he aint a devil (LIES). Ross was on some Kindgom is ours shit.

    Black man’s plight>>>> lying about not being a Luciferian.

  124. Nah'sOnlyWhiteboy Says:

    I thought Lil B was wack as fuck until I put him into comparisson with the likes of Wayne, Gucci, Flocka etc.

    Dude waxes on them. nh

    And it makes for good party music. Bitches love dancing to “suck my dick ho”

  125. Remixznflow Says:

    ^Word? That’s what he said?

    ^actions speak louder than words..

    since that letter he wrote i havent heard shit from nas’s camp… or nas..

    what would you call it?

  126. cOLD Says:

    i might just freshhuxtibible it up…

    ^ go in! freshhuxtabible martyr’d himself for the greater good.

  127. Mr. Iceberg Slim Says:

    # rocstar Says:
    November 4th, 2010 at 4:00 pm

    the amount of money hov made off bp3 is more than artists make from their entire catalogues.
    and if u dont think jay sonned everyone on so appalled then ur either dumb or stupid.
    ^^^^^

    Exactly, most people dont even notice that shit was dropped independent with just using atlantic is a distributor….smh

  128. Beezy Says:

    rocstar Says:
    November 4th, 2010 at 4:00 pm

    and if u dont think jay sonned everyone on so appalled then ur either dumb or stupid.

    ^right, your opinion is obviously objective … with your fanboy screename

  129. big_seth Says:

    Your blinded by your dickridery
    ^^

    *ends feud with beezy*

  130. hl Says:

    Remixznflow Says:

    ^Word? That’s what he said?

    ^actions speak louder than words..

    since that letter he wrote i havent heard shit from nas’s camp… or nas..

    what would you call it?

    ^That letter wasn’t that long ago. I don’t know, maybe that was ages in internet time or something.

  131. Remixznflow Says:

    # eASTERN_dIGITAL aKA nAHRIGHT’S fANTASY fOOTBALL cHAMP Says:
    November 4th, 2010 at 4:01 pm

    i cant front after i heard that lil kim diss? she got some heat with her now…

    ^^^
    ???

    ^
    its a song she did with eminem… and she held her own on that shit too…

    its called romans or something like that…

  132. &What?! Says:

    How should I begin this?
    I’m just so offended
    How am I even mentioned by all these fucking beginners?
    I’m so appalled

  133. JDS just looks at her, looks at her... Says:

    KzA
    1 min ago
    He said ‘initializations’…

    *dead*

    ^^

    Lol I’ve heard it used outside of programming

  134. netherlands Says:

    all the guest verses I heard Jay-z rap were good since the blueprint 3. To me him and kanye have been churning out hot verses so far. It’s hard to say who was better than who. Depends on who you like.

  135. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    the amount of money hov made off bp3 is more than artists make from their entire catalogues
    =====================================
    Shit’s still asscheeks.

  136. why? Says:

    Ye since after 808’s has been doing better feature verses than Jay.

  137. big_seth Says:

    yo rex, what is your email so I can send that madlib shit.

  138. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Wayne high on syrup >>>>

  139. rex hussla Says:

    I’m no Jay stan…but Iceberg is right. Jay killed all of those fucking features. We’re just used to it. I still think Jay kills most verses he’s on.

    Fans are just kinda used to it. Watching John Wall or Rondo put up 30 is more exciting than watching Kobe put up 30

  140. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Beezy Says:
    November 4th, 2010 at 3:58 pm

    Mr. Iceberg Slim Says:
    November 4th, 2010 at 3:56 pm

    Every since niggas said kanye got jayz on run this town, hov ate everyone else up on every song since and its not even close

    ^Your blinded by your dickridery.

    His verse on the Power Remix should be stricken from the hip-hop record.
    ^^^

    Dude who and what are u??

    race and age please

    That power remix was the shit, he was talking directly to Kanye and LEBRON in that verse. He was spittin real rap, no b.s. He was talking directly to them dudes and not making up shit or using metaphors for yall silly nerds, but real life talk…

    Jesus

  141. Remixznflow Says:

    # cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 4:01 pm

    i might just freshhuxtibible it up…

    ^ go in! freshhuxtabible martyr’d himself for the greater good.

    ^ but see sometimes that what they wanna see… they wanna see you kill yaself… one less nigga to worry about…

    thats where fresh slipped up… that nigga shoulda stayed true and told alot of niggas to just eat a dick and die…

    instead.. he fell on his own sword… smh..

    the day will come though… i already know…

  142. big_seth Says:

    Your blinded by your dickridery
    ^^

    LMMFAO

    Oh shit!

  143. &What?! Says:

    Hang it up, flat screen.

  144. rocstar Says:

    empire state of mind sold 4 million singles on its own. the album sold 2 mil worldwide. sex in the city and that wesley snipes movies used his tracks which = $$$. shit he prolly made a good 20 mil off that album.

  145. Beezy Says:

    This is how I feel when I listen to Lil B:

    tinyurl.com/2e5mrs2

  146. &What?! Says:

    Complex’s top 100 Wanye songs >

  147. netherlands Says:

    # Troubleshooter1900 Says:
    November 4th, 2010 at 4:01 pm

    I hate Ross, but he did kill Jay on Free Mason. Jay just said he aint a devil (LIES). Ross was on some Kindgom is ours shit.

    Black man’s plight>>>> lying about not being a Luciferian.

    ^

    How did ross kill him? bother verses were nice. It’s not really clear cut.

  148. cOLD Says:

    thats where fresh slipped up… that nigga shoulda stayed true and told alot of niggas to just eat a dick and die…

    ^ true, but his faith would not allow for such vulgarity… the gift and curse.

  149. Mr. Iceberg Slim Says:

    # netherlands Says:
    November 4th, 2010 at 4:03 pm

    all the guest verses I heard Jay-z rap were good since the blueprint 3. To me him and kanye have been churning out hot verses so far. It’s hard to say who was better than who. Depends on who you like.
    ^^^

    Thats my point, i praise kanye for the good friday shit, i think nas should have done that with lost tapes part 2, fuck the label do it for ur fans, i know the tru nas fans is dying for some new nas music

  150. Remixznflow Says:

    20 mill seems like a hell of alot..

    too much even.. right?

  151. big_seth Says:

    Jay’s verse on power was ass.

    even if he was talkin directly to them niggas… doesn’t he have their phone numbers? Why not just tell em straight up. Why we all gotta hear that mediocre shit.

    So Appalled is the only recent Jay verse that has been great.

  152. Beezy Says:

    That power remix was the shit, he was talking directly to Kanye and LEBRON in that verse. He was spittin real rap, no b.s. He was talking directly to them dudes and not making up shit or using metaphors for yall silly nerds, but real life talk…

    Jesus

    ^We on that 31st century, futuristic fly shit
    the penthouse is the projects and everybody flies private …

    SKIP

  153. hl Says:

    Jay’s verse on Freemason was ill, but I think Ross’ was better. I wasn’t expecting him to take it in that direction (nh).

  154. Mr. Iceberg Slim Says:

    # netherlands Says:
    November 4th, 2010 at 4:06 pm

    # Troubleshooter1900 Says:
    November 4th, 2010 at 4:01 pm

    I hate Ross, but he did kill Jay on Free Mason. Jay just said he aint a devil (LIES). Ross was on some Kindgom is ours shit.

    Black man’s plight>>>> lying about not being a Luciferian.

    ^

    How did ross kill him? bother verses were nice. It’s not really clear cut.
    ^^^

    And whats crazy about that song is ross had that song done and ready to go and he said outta his mouth that jayz heard it 4 times and spit that verse on the spot…

    Come on man, like really

  155. D_Block_4_Life Says:

    Send him an SOS. Which means, throw a kit-kat to the sky.
    ^
    Just saw this.

    peace

  156. Remixznflow Says:

    # cOLD Says:
    November 4th, 2010 at 4:06 pm

    thats where fresh slipped up… that nigga shoulda stayed true and told alot of niggas to just eat a dick and die…

    ^ true, but his faith would not allow for such vulgarity… the gift and curse.

    ^ i used to be like that too… and alot of times my message was cut short or ignored… from the jump… because of how direct i was…

  157. eASTERN_dIGITAL aKA nAHRIGHT'S fANTASY fOOTBALL cHAMP Says:

    can wayne get high again or would that be a violation of his parole(of he has any)??

    cuz high Wayne >>> sober Wayne

    nh

  158. JDS just looks at her, looks at her... Says:

    Let me guess in school, u didnt play sports, wasnt a real known kid, but mostly walked around all day with your headset on in school???’

    ^^

    Where do you get this stuff? Lol and what does it have to do with anything?

  159. big_seth Says:

    Beezy Says:
    November 4th, 2010 at 4:06 pm
    This is how I feel when I listen to Lil B:

    tinyurl.com/2e5mrs2

    ^^

    *talks ill of Jay’s child in front of Ice Bey Slim*

  160. Troyvul Says:

    Complex’s top 100 Wanye songs >
    ^
    Whats top 5?

  161. Beezy Says:

    I’m so tired of reading comments where Iceberg sucks Jay-Z’s balls through his draws

  162. els Says:

    # big_seth Says:
    November 4th, 2010 at 4:07 pm

    Jay’s verse on power was ass.

    even if he was talkin directly to them niggas… doesn’t he have their phone numbers? Why not just tell em straight up. Why we all gotta hear that mediocre shit.

    So Appalled is the only recent Jay verse that has been great.

    ^

    the joy>>>>>>>>

  163. cOLD Says:

    say word. Hov made his man who just came home VP of Roc Nation.

    and they don’t understand how you CEO from heaven

  164. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Beezy Says:
    November 4th, 2010 at 4:08 pm

    That power remix was the shit, he was talking directly to Kanye and LEBRON in that verse. He was spittin real rap, no b.s. He was talking directly to them dudes and not making up shit or using metaphors for yall silly nerds, but real life talk…

    Jesus

    ^We on that 31st century, futuristic fly shit
    the penthouse is the projects and everybody flies private …

    SKIP
    ^^^

    Funny thing is he is been real, thats HIS LIFE…

    AND

    That was the intro listen to rest of that verse and tell me he not dropping jewels to both kanye and lebron

  165. big_seth Says:

    and now The Joy. sorry. He did great on that track.

  166. cOLD Says:

    Beezy Says:

    November 4th, 2010 at 4:09 pm
    I’m so tired of reading comments where Iceberg sucks Jay-Z’s balls through his draws

    ^ roff, when Hov says that line, Ice adlibs nodding his head and says Ok Ok.

  167. D_Block_4_Life Says:

    So Appalled is the only recent Jay verse that has been great.
    ^
    Free Mason and the Drake verse were great.

  168. Black Says:

    Jay’s verses have been crazy and so have Kanye’s. Cant get mad at either one of em for real.

    *daps all*

  169. netherlands Says:

    Why are people so quick to say who got killed on a rap record? Can two people rap on a record without someone saying he got “killed” or “ethered”. When did rap become a zero sum game?

  170. Beezy Says:

    Funny thing is he is been real, thats HIS LIFE…

    ^so your saying Jay-Z really lives in the year 3000?

  171. big_seth Says:

    Beezy Says:
    November 4th, 2010 at 4:09 pm
    I’m so tired of reading comments where Iceberg sucks Jay-Z’s balls through his draws
    ^^

    They tryin to aks who rose you
    welcome to the jungle…

    Not good Hov… Not good…

    I get it… its just lame.

  172. mcb Says:

    Beezy Says:

    November 4th, 2010 at 4:09 pm
    I’m so tired of reading comments where Iceberg sucks Jay-Z’s balls through his draws

    ^^^
    “I’d feel more comfortable if i just put my penis through this whole in my pajama bottoms…” -White CHappelle.

    nh

  173. Remixznflow Says:

    # netherlands Says:
    November 4th, 2010 at 4:11 pm

    Why are people so quick to say who got killed on a rap record? Can two people rap on a record without someone saying he got “killed” or “ethered”. When did rap become a zero sum game?

    ^
    you cant tell niggas nothin though…

  174. Mr. Iceberg Slim Says:

    When we talk about verses on a hip hop site, niggas go to the stanning jokes, just tell me what was hot that any of them other niggas said in there songs, what were there verses about, besides rick ross is not even close how hov ate them up

  175. Troubleshooter1900 Says:

    NaS>>>>>>>>>>>>>> All this Jay-Z convo.

  176. Black Says:

    even if he was talkin directly to them niggas… doesn’t he have their phone numbers? Why not just tell em straight up. Why we all gotta hear that mediocre shit.

    ^^^^^^^^^^^

    LOL! I actually liked his verse, but that shit was funny as hell!

  177. eASTERN_dIGITAL aKA nAHRIGHT'S fANTASY fOOTBALL cHAMP Says:

    Jay’s verse on Freemason was ill, but I think Ross’ was better. I wasn’t expecting him to take it in that direction (nh).

    ^^
    Ricky spazzed on that one.

  178. big_seth Says:

    D_Block_4_Life Says:
    November 4th, 2010 at 4:11 pm
    So Appalled is the only recent Jay verse that has been great.
    ^
    Free Mason and the Drake verse were great.
    ^^

    free Mason… ehh.

    the drake verse sucked.

  179. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Remixznflow Says:
    November 4th, 2010 at 4:12 pm

    # netherlands Says:
    November 4th, 2010 at 4:11 pm

    Why are people so quick to say who got killed on a rap record? Can two people rap on a record without someone saying he got “killed” or “ethered”. When did rap become a zero sum game?

    ^
    you cant tell niggas nothin though…
    ^^^

    Co sign this, but they dont even say jay got killed, they like his verse was wack………

  180. eASTERN_dIGITAL aKA nAHRIGHT'S fANTASY fOOTBALL cHAMP Says:

    say word. Hov made his man who just came home VP of Roc Nation.

    …and they don’t understand how you CEO from heaven

    ^^
    who?

  181. Black Says:

    Why are people so quick to say who got killed on a rap record? Can two people rap on a record without someone saying he got “killed” or “ethered”. When did rap become a zero sum game?

    ^^^^^^^^^^^^

    Not anymore unfortunatly.

  182. netherlands Says:

    How good does a Jay-z verse have to be to not be considered wack?

  183. Beezy Says:

    I’d prob say Jay and Ross were equal on Free Mason … they both came correct.

  184. Troubleshooter1900 Says:

    People listen and memorize Jay lyrics not because he’s the best lyricist. It’s because He’s winning in real life. Jay can spit the worst verse in Hip Hop History and people will swear it’s hot and quote it because he’s winning in LIFE. He just started to win again in the studio.

  185. Mr. Iceberg Slim Says:

    Question, I want to know what everyone thinks do you think you can tell a lot about a person depending who there fav. mc is and type of hip hop they like or do you think it holds no water

  186. cOLD Says:

    Question, I want to know what everyone thinks do you think you can tell a lot about a person depending who there fav. mc is and type of hip hop they like or do you think it holds no water

    ^ thats a good question *waits*

  187. netherlands Says:

    # Mr. Iceberg Slim Says:
    November 4th, 2010 at 4:16 pm

    Question, I want to know what everyone thinks do you think you can tell a lot about a person depending who there fav. mc is and type of hip hop they like or do you think it holds no water

    ^

    Yes and no…I say it depends on how passionate they are about music, I know a few doctors and lawyers that just like to have fun and dance to popular music like chris brown, soulja boy etc. The people who are really into rap, you can tell.

    Whites can like any rap and it doesn’t have an effect on their economic status. Black folks tend to mimic the artist that they like. If you’re a kanye west superfan, you’re more likely to be metro. Jay fans are more likely to be corporate. Nas fans, are a mixture of intellectually broke and wealthy people.

  188. netherlands Says:

    Also people who tend to passionately hate jay-z are people who hate the establishment, for fear he is getting too big for his britches and acting white. It’s like they like you to be rich, but only want you to be hoodrich. Once you crossover to stocks and bonds and deal with the NYSE, they call you a sellout.
    Since when is hustling and “getting money” defined to a street level?

  189. vhingrhamesonyo'momma Says:

    this woulda’ been crack had he not spent two minutes of thought on the hook…all well go get’em royce!

Leave a Reply