займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Redman – Defjammable (Behind the Scenes)


AddThis Social Bookmark Button

15 Responses to “Video: Redman – Defjammable (Behind the Scenes)”

  1. hl Says:

    Not feeling that Kanye track at all. I can see it being a hit though.

  2. hl Says:

    b-ease Says:

    Are artists leaking the entire albums on purpose? Does that help sell more records or something?

    ^^
    It was gonna leak anyway, might as well exert some control over it.

    ^I don’t get why it HAS to leak though. I don’t know how labels work though so…

  3. b-ease Says:

    Redman’s has made some of the dopest hiphop ever. But as much as it pains me to say, he’s been kinda wack for the entire decade. Think about it.

  4. Vincent Van Dro Says:

    I don’t get why it HAS to leak though. I don’t know how labels work though so…

    ^^^

    This. Record that shit analog, mix and master at a studio of your choosing, don’t send out copies to nobody.

    But then again it leaks the day it drops so …

  5. abortatron Says:

    Not feeling that Kanye track at all. I can see it being a hit though.

    ^
    hater.

    *daps*

    what up doe….

    any word from NYC?

  6. b-ease Says:

    ^I don’t get why it HAS to leak though. I don’t know how labels work though so…

    ^^
    I dont think it’s the label (as an entity) per se most of the time. Engineers, A&Rs, dude at the CD plant. Albums have to pass thru alot of hands, and mp3 tech/the Internet just makes it easier than ever to put it out there.

  7. hl Says:

    abortatron Says:

    any word from NYC?

    ^Nah not yet. They said I should be hearing something in the next month or so. But I think the interview went really well.

  8. abortatron Says:

    working late EVERY night<<<<<<

    having to re-heat your home cooked meal EVERY night<<<<<<

    Fuck.

  9. b-ease Says:

    Record that shit analog

    ^^
    Be real. That shit is just too time consuming and expensive to be an actual viable option at this point.

  10. Alpha Says:

    This. Record that shit analog

    ^^

    Word but that’s the long way to do it, plus engineers really not trying to mix like that anymore since we got a million plug ins.

    Analog>Digital tho

    Yo Abort I tried sending my songs but it didn’t go through.

  11. Vincent Van Dro Says:

    *plays worlds smallest MPC for Abort*

    *hits no homo pad*

  12. abortatron Says:

    *plays worlds smallest MPC for Abort*

    *hits no homo pad*
    ^
    *tears*

    yo alph – send to lwhradio @ gmail

    @Hl – thats wasup

    *daps the posse*

  13. b-ease Says:

    *daps Abortatron*

  14. abortatron Says:

    all i’m sayin is.. these porkchops were probably SLAMMIN about an hour ago..

    now, not so much.

    i ain’t about to tell the wiz that doe

  15. Hopp Says:

    * lsitens to the latest leaked Black & Yellow freestyle *

Leave a Reply