PICS: Vado & Young Dro @ “Polo” (Remix) Shoot

After the jump, Vado tells Good*Fella Media that Slime Flu was “only a warm-up.”


AddThis Social Bookmark Button

79 Responses to “PICS: Vado & Young Dro @ “Polo” (Remix) Shoot”

  1. Troyvul Says:

    >>>>>>>>> Young Dro
    ^
    Chill

  2. Marv Says:

    FLOCKA!, Though >>>>>>>>>>>>>

  3. E aka Mac with the Cheese Says:

    >>>>>>>>> Young Dro

    ^
    boo this man

  4. D_Block_4_Life Says:

    Bosh >>>> Dro

    that bad.

  5. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Jersey*made*me Says:
    October 27th, 2010 at 2:37 pm

    @Ice

    LOL,I wasn’t hating on you brother. I was just inquiring about that upright whale coming outta the water. Fully clothed might I add.
    ^^^^^^

    When you travel, you will realize not all beaches you are able to swim in, but carry on

  6. fuck boy music Says:

    If Black had the same benefits, advantages, and oppurtunities that White kids have…or had…

    We’d have more black lawyers, doctors, politicians and millionaires…

    Blacks only get into college on Sports Scholarships…so you gotta hoop or throw that football thru hoops…

  7. Jersey*made*me Says:

    black people are set up to fail from birth…..we come out the womb wrong..

    ^^

    Ain’t no way i’m the only nigga crying real tears from this,NO FUCKING WAY.

  8. mcb Says:

    smoke dza “the wiz”>wiz

  9. landlord Says:

    we come out the womb wrong..

    ^^

    —————–

    we dont even come out through the womb no more, doctors just straight tearing babies out the guts and stomachs…

    countrywide mandatory c-sections FTL

  10. landlord Says:

    Diana Ross “The Wiz” >>> Stephanie Mills “The Wiz” …

  11. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Jersey*made*me Says:
    October 27th, 2010 at 2:42 pm

    black people are set up to fail from birth…..we come out the womb wrong..

    ^^

    Ain’t no way i’m the only nigga crying real tears from this,NO FUCKING WAY.
    ^^^

    You really believe that??

    You really believe that a dude who is focus and has a goal and does not let side shit distracts him, will still fail? You really believe this non sense

  12. E aka Mac with the Cheese Says:

    lmao @ we come out the womb wrong

  13. bEEZY Says:

    countrywide mandatory c-sections FTL

    ^LOL

  14. Black Says:

    black people are set up to fail from birth…..we come out the womb wrong..

    we dont even come out through the womb no more, doctors just straight tearing babies out the guts and stomachs…

    ^^^^^^^^^^^^^

    Niggas is tripping LOL!

  15. Jersey*made*me Says:

    When you travel, you will realize not all beaches you are able to swim in, but carry on

    ^^

    Self ether 101,LOL.

    a) how do you swin “in” a beach?

    b)why go to a beach you can’t swim “in”?

    Fuck the pics nigga,upload that degree you claiming.

  16. E aka Mac with the Cheese Says:

    c-section babies don’t have souls (c) someone on nahright

  17. Black Says:

    You really believe that a dude who is focus and has a goal and does not let side shit distracts him, will still fail?

    ^^^^^^^^^^

    Nah but we got shit harder because for alot of us there is no one around to instill that type of drive and focus from birth.

  18. landlord Says:

    told niggas that Landry Fields was a second round steal… the day after the draft… son was by far the best player in the Pac10 but he slipped to the second round casue his team sucked… wasnt his fault he played with a bunch of sholastic overachieving kizzas… Stanford is a real school, not a sports factory… anymore

    now he’s a Knicks starter

  19. Nah'sOnlyWhiteboy Says:

    YO @ those Nahgers who have married or have a kid:

    How close does your wife/girl/baby momm’s vag get to what it use to be after she has the baby?

    Like how close to the old vag? or is it the same? teach me

  20. landlord Says:

    bEEZY Says:

    October 27th, 2010 at 2:45 pm
    countrywide mandatory c-sections FTL

    ^LOL

    ———–

    its not funny though…

  21. landlord Says:

    Nah’sOnlyWhiteboy Says:

    …teach me

    ————–

    *lesson #1*

    STFU

  22. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Jersey*made*me Says:
    October 27th, 2010 at 2:47 pm

    When you travel, you will realize not all beaches you are able to swim in, but carry on

    ^^

    Self ether 101,LOL.

    a) how do you swin “in” a beach?

    b)why go to a beach you can’t swim “in”?

    Fuck the pics nigga,upload that degree you claiming.
    ^^^

    Its called viewing the sites, you dont travel to ana capri, italy or sea of cortez to swim.

    2nd, i doubt a typo is a fail

    3rd, if you have notice i have not uploaded a pic of anything that can clearly identify my face or my name, so please spare me with the b.s.

    You are free to upload whatever you want, but my c.r.e.a.m runs deep and i will not upload silly outfits but actual continents that i have visited.

    But all in all my brother, i really want you to know there is no “white” man that is holding you back, i feel you can make it. I believe in you son and when the day comes that you no longer give a “white” man or the “system” all the credit in the world for been able to stop you, I will be so proud. I will beam like a proud dad.

  23. Jersey*made*me Says:

    Nah’sOnlyWhiteboy Says:

    October 27th, 2010 at 2:49 pm
    YO @ those Nahgers who have married or have a kid:

    How close does your wife/girl/baby momm’s vag get to what it use to be after she has the baby?

    Like how close to the old vag? or is it the same? teach me

    ^^

    Your girl pussy always been big,it can’t get no worse.

  24. Mr. Iceberg Slim Says:

    # Nah’sOnlyWhiteboy Says:
    October 27th, 2010 at 2:49 pm

    YO @ those Nahgers who have married or have a kid:

    How close does your wife/girl/baby momm’s vag get to what it use to be after she has the baby?

    Like how close to the old vag? or is it the same? teach me
    ^^^

    This is very true, but we have it easier than a person that just got here off the boat and at 15 knew no english. Yes its hard for black folks, but trust its hard for a lot of people

  25. Jersey*made*me Says:

    Iceberg is sensitive as a fat bitch nipples,lol. Stop typing essays dawg,i’m just fucking witchu(n).

  26. S.I.C.K.VET Says:

    *lurkin*
    *laughin*

    cosigns the c-section sentiments.They gonna start putting fully functional zippers on hoe`s bellies.Vaginal births are becoming a thing of the past,vaginal niggas are hear to stay though.

  27. James Harden's Beard Says:

    A squirter with a fat ass >

  28. Nah Right » Video: Vado Interview w/ Good*Fella Radio Says:

    […] Vado says Slime Flu was “only a warm-up” | Vado says he’s Kobe, Cam is Jordan […]

  29. Nah Right » Video: Vado Interview w/ Good*Fella Radio Says:

    […] Vado says Slime Flu was “only a warm-up” | Vado says he’s Kobe, Cam is Jordan […]

Leave a Reply