Video: How Torae Met Dipset

Torae explains how he met Cam’ron in a New York minute and eventually got down with the Diplomats and got his first peek into the music world. I knew Skyzoo used to be down with Stack, but I didn’t know about this relation.

Previously: New York Minute Ep. 1 (Midnight Marauder) (Video)


AddThis Social Bookmark Button

19 Responses to “Video: How Torae Met Dipset”

  1. Hopp Says:

    * plays AZ’s Stretch & Bobbito freestyle *

  2. Nah'sOnlyWhiteboy Says:

    Yo do they have Fat Tire or Negra Modelo out on the east coast?

    Those are some damn good beers

  3. b-ease Says:

    cOLD Says:

    October 22nd, 2010 at 3:01 pm
    what if I told you that AZ didnt exist?

    ^^
    Completely forgot about this line. Genius. Also hilarious. I might of felt a way about it if I was Sosa tho.

  4. Remixznflow Says:

    whaddup b-ease

  5. NovemberEnd Says:

    What if Jungle wrote my shit and i’m really illiterate, and the whole Nas catalog was just an experiment

  6. mcb Says:

    i might beat the shit out of someone on my way home
    nh

  7. Shooter Says:

    what if me and the rapper homey was really coool and we used that whole thing as a media tool

  8. Hopp Says:

    ” i might beat the shit out of someone on my way home ”

    At least that beats the hell outta beating the shit out of someone when you actually get there.

  9. Hopp Says:

    So Nicki’s 6.

  10. b-ease Says:

    *daps remix*

  11. b Says:

    mc’ing lost smh at these lists.NOBODY WANTS TO HEAR GOOD RAPPERS ANYMORE HUH?

  12. mcb Says:

    Hopp Says:

    October 22nd, 2010 at 5:25 pm
    ” i might beat the shit out of someone on my way home ”

    At least that beats the hell outta beating the shit out of someone when you actually get there.

    ^^^
    hahaha thats prett good

  13. Remixznflow Says:

    look nicki is hot right now… shes everywhere.. if thats not enough to make the list what exactly is?

  14. Troubleshooter1900 Says:

    You attract some of the baddest when you’re platinum status,
    That’s why stay with prophylactics after what happened to Magic……

    #AZgems

  15. E aka Mac with the Cheese Says:

    “If You Fucked Cam, Bitch Let Me Know This
    Cuz I Think He Got Aids Full Blown Kid”

    #Nashawngems

  16. Troubleshooter1900 Says:

    Best pick up line:

    I don’t have a penny right now, but I’ll give you a dollar if we can cut the bullshit

  17. Troubleshooter1900 Says:

    Best pick up line:

    My beer googles just kicked in and you look AMAZING! Let’s get the fuck out of here before I sober up

  18. Troubleshooter1900 Says:

    Best pick up line:

    I know I’m not Mr. Right, but I’ll fuck you till he shows up

  19. spirit equality Says:

    funny how they put “atlantic records” instead of “epic records” in the french subtitles. #LeEpicFail LMAO

Leave a Reply