Jamie Foxx ft. Rick Ross – Living Better Now

Foxx, The Cop and a Big sample, nuff said.

Jamie Foxx ft. Rick Ross – Living Better Now

[audio:http://usershare.net/?dlink=fd23nkayq2j3]

Produced by Bink!


AddThis Social Bookmark Button

325 Responses to “Jamie Foxx ft. Rick Ross – Living Better Now”

  1. Hoskins Says:

    This niggas the worst,ever.

    ^^ Mindy Marin comment status (daps to the old nah heads)

  2. Don Vincenzo Says:

    off>of

  3. Free J Says:

    *daps all the sane*

    Nahruto Uzumaki = TPF ?
    ^^^

    co-questions

  4. b Says:

    Hopp Says:
    October 15th, 2010 at 10:38 am
    ” I’d rather put some OJ Da Juiceman ”

    Too far.

    ^^^ a yo

  5. Jersey*made*me Says:

    ^ start a business selling plastic jesus pieces

    ^^

    genius move though,especially when they went to the all black everything movement.

  6. Nahruto Uzumaki Says:

    Nahruto Uzumaki = TPF ?

    ^ yup trying a new name out but like Remix said I says losing

  7. Charles Oakley Says:

    I’d rather be on an elevator with a skunk,than on a blog with Marv. This niggas the worst,ever.
    ^
    roffle

  8. Troyvul Says:

    Anyone seen Social Network? You reckon that bit about him making an App for mp3 which Windows were gonna buy then releasing it (n) free on the web was true?

    And SMH at the core-idea of a billion dollar company coming from hotornot

    I actually remember that site lol
    ^
    Dope movie

  9. London Bloke Says:

    True Story: The guy that invented Napster, Sean Parker, who saw facebook emerging at got a slice of the action did the same with Nahright.

    Except he traded eskay 95% fixed shares for an eat free Burger King voucher and a clear bottle labelled “hair regrowth”

  10. Remixznflow Says:

    this nigga jersey tired of working for the sanitation department…

    thats why hes on here tryin to make an iphone app… smelly trash at 3AM is NOT the business i assume…

  11. Marv Says:

    I’d rather be on an elevator with a skunk,than on a blog with Marv. This niggas the worst,ever.

    ^^^

    Just shut the fuck up now nigga…

    Practice drilling your head nigga….

  12. Remixznflow Says:

    FTR: Anime is dope

    yall niggas stop hating…

  13. Free J Says:

    @BSG – when u do ur version over that beat i was on yesterday send me an email and when u gonna put down ur verse to that song i sent wit gw etc.

    also…that Homecoming song wit Jihad is dope

  14. Remixznflow Says:

    # Marv Says:
    October 15th, 2010 at 11:03 am

    I’d rather be on an elevator with a skunk,than on a blog with Marv. This niggas the worst,ever.

    ^^^

    Just shut the fuck up now nigga…

    Practice drilling your head nigga….

    ^
    See? you proving the point…

    cBc

  15. Nahruto Uzumaki Says:

    and a clear bottle labelled “hair regrowth”

    ^ I want to laugh but I need some of that shit too

    *hits rogaine.com up*

    *goes crazy*

  16. Troyvul Says:

    FTR: Anime is dope

    yall niggas stop hating…
    ^
    Ol Vegeta lookin ass nahgga

  17. Charles Oakley Says:

    T.I. ft. Cam’ron & Juelz Santana – Crown Me

    ^No.
    ^
    lol

  18. Hoskins Says:

    Practice drilling your head nigga….

    ^^^ *blank stare*

    Dont embarrass yourself any more and just leave

  19. London Bloke Says:

    If you wear Anime shirts, im pretty sure you get no pussy.

  20. b Says:

    i bet when erykah when on that rant she was probably referring specifically to that nicki minaj and w.i.ll.iam song.

  21. Marv Says:

    Why do niggas use aliases? I really don’t get it…..

    It’s like you could be found from the way you comment…

    Only dums dums like Jersey would do such a thing…

    Only if niggas would’ve stayed in school a bit longer than the fourth grade….

    Sad really….

  22. b Says:

    Heroine Headliner Says:
    October 14th, 2010 at 9:47 pm
    Bsg got more bars den da penitentiary……

    No homo

    ^^^ the irony of this statement.also this is when no homo goes too far.

  23. Don Vincenzo Says:

    Free J… Studio Tonight… And yeah All them shits JihaD sent me from that mans mixtape is some Cali Mist….

    Aldous Snow’s Father: “I managed him for the first two years of his career”

    Aldous Snow: ” My father managed me while I was in his testicles… As soon as he ejaculated me the management ended”

    Get Him To The Greek > > >

  24. Don Vincenzo Says:

    b Says:

    October 15th, 2010 at 11:09 am
    Heroine Headliner Says:
    October 14th, 2010 at 9:47 pm
    Bsg got more bars den da penitentiary……

    ^
    So much so they should wid a celly,
    More I move forward the harder they tryna keep me out my zone quit tryna NFL me,
    You want that crack right? Den Inhale me,
    You’d rather, stretch my arms on top a that cross than impale me,
    its cool I’ll come back focus determined N healthy,
    If we aint talkin more money what can niggas tell me?,
    Ok you rich lets work on getting wealthy
    BEEEIIITTCCCHH!

  25. Dega Says:

    Roooozaaayyyyy

Leave a Reply