займ с плохой кредитной историей онлайн

Joell Ortiz – Devil In A Blue Dress

Joell takes a crack at that Bink! produced Yeezy joint.

Joell Ortiz – Devil In A Blue Dress (Bag)

[audio:http://usershare.net/?dlink=2d5w1teoerqv]

Bonus: Chris Webby ft. Joell Ortiz – Bulletproof

[audio:http://usershare.net/?dlink=xbrt33mwaocl]
AddThis Social Bookmark Button

163 Responses to “Joell Ortiz – Devil In A Blue Dress”

  1. mcb Says:

    cOld once had a devil ina blue dress,
    then she got the virus

  2. Albert Findsdimes Says:

    What happened to cOLD?

  3. Abortatron Says:

    youtube.com/watch?v=YdmlG6HGpXo&feature=youtube_gdata_player

    ^
    DRS ‘gangsta lean’ in honor of cOLD
    Half days on Friday >>>>

  4. ThatMan Says:

    Does Chris Webber still produce?

  5. Free J Says:

    dam word spreads quick….Joell throwin up dueces for cOLD

  6. 456 Says:

    eskay trying to bury the evidence with rapid postings

  7. Free J Says:

    one thing bout nation, when he hits he feels no shame
    fucked around wit cOLD’s mainframe, but i kno betta then that he’s lame

  8. mcb Says:

    wait so

    devil in a blue dress bag.
    how does a devil fit into a dress bag?

    whats a dress bag?

  9. Hopp Says:

    ” devil in a blue dress bag.
    how does a devil fit into a dress bag?
    whats a dress bag? ”

    LOLOL.

  10. kevfrescura de talco Says:

    yo so mcb..

    them hebrews on my complex been goin hard on this sukkut tradition for a couple weeks now. they invited me into one of the many townhouses they occupy to see their basement. tell me why they got disco balls, strobe lights, and an elaborate Dj set up down there with wyle jewish ornaments hangin from the ceiling. & wow them hebrew girls smell hella delicious! sheeeeeiiit! so I went back inside my crib and asked kaye if she thinks you would party w/these dudes. she game me the cam face and said…

    “Nah, Mcbs black.”

    I died.

  11. nation Says:

    damn, I actually wouldn’t want the site losing cOLD…

    it’s like a crack dealer killing his biggest crackhead

  12. mcb Says:

    cOld tribute next Friday, in the North Pole.

    Gucci will perform Burrrprint in its entirety.
    MOP will do their rendtiion of Cold as Ice
    Tone Loc will do funky Cold Medina

  13. aaron Says:

    how should i begin this, i’m just so offended, how am i mentioned by all these fucking beginners.>>>>>>>>

  14. Free J Says:

    damn, I actually wouldn’t want the site losing cOLD…

    it’s like a crack dealer killing his biggest crackhead
    ^^^

    lol shots fired and richocheted

  15. G7 Says:

    >>What happened to cOLD?

    ^eskay’s ads killed him. Jihad is gonna beat him down in cOld’s memory.

  16. Hopp Says:

    ” Jihad is gonna beat him down in cOld’s memory. ”

    Not that JihaD actually needs a reason.

  17. Free J Says:

    eskay’s ads killed him. Jihad is gonna beat him down in cOld’s memory.
    ^^^

    eskay aint acceptin no invites to that. lol

    nigga pretty much said” u wont get famous for kickin my ass”

  18. JihaD Says:

    Hopp Says:
    October 1st, 2010 at 2:30 pm
    ” Jihad is gonna beat him down in cOld’s memory. ”

    Not that JihaD actually needs a reason.

    ^^

    This. Free J, check your e-mail and tell me what you think of the verse.

    Fuck ashley and Nae Nae…fucking faggots.

    #ripcOLD.

    JihaD

  19. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    damn, I actually wouldn’t want the site losing cOLD…

    it’s like a crack dealer killing his biggest crackhead
    ———————–
    casualties of the game ether

  20. why? Says:

    Death of cOLD > Silent death of itsthecalm.com

  21. Free J Says:

    @JihaD – i keep clickin refresh and havent gotten the email yet. but i wont be able to check it til after work im jus tryin to make sure i get it tho

  22. Abortatron Says:

    What’s good hopp

    *daytime daps*

    Again, I can’t overstate the awesomeness of half days on Friday.
    Oh and unkut’s nas comp>>>

  23. Beezy Says:

    nation Says:
    October 1st, 2010 at 2:28 pm

    damn, I actually wouldn’t want the site losing cOLD…

    it’s like a crack dealer killing his biggest crackhead

    ^fix them invasive ass ads then

  24. Free J Says:

    @JihaD – just got it

  25. DaPhatSpotRusher Says:

    Damn, Joell kept it too real with this one, anybody whos ever known somebody with a heroin problem will have trouble making it to the end of this one. No smart comments about other posters, sry just the music.
    DJ OnPoint tampers with Buddens food i heard. Rubs icebreakers gum on his nuts, then repackage for the friendly studio offer. Is this what you want? (Yes I’ve got cotton-mouth). NH

  26. nation Says:

    nah I’m kidding, I’m gonna send that comment to Complex and see if they can remove whatever ads are doing that

  27. kevfrescura de talco Says:

    damn, I actually wouldn’t want the site losing cOLD…
    it’s like a crack dealer killing his biggest crackhead

    >I thought that was land farve orion lord?

  28. ghost writer Says:

    *dead @ Nae Nae*

  29. JihaD Says:

    Free J Says:
    October 1st, 2010 at 2:34 pm
    @JihaD – i keep clickin refresh and havent gotten the email yet. but i wont be able to check it til after work im jus tryin to make sure i get it tho

    ^^

    Aight, well, I sent it about 5 minutes ago.

    JihaD

  30. KzA Says:

    Nation sold cOLD a hot shot….

  31. mcb Says:

    kevfrescura de talco Says:

    October 1st, 2010 at 2:27 pm
    yo so mcb..

    them hebrews on my complex been goin hard on this sukkut tradition for a couple weeks now. they invited me into one of the many townhouses they occupy to see their basement. tell me why they got disco balls, strobe lights, and an elaborate Dj set up down there with wyle jewish ornaments hangin from the ceiling. & wow them hebrew girls smell hella delicious! sheeeeeiiit! so I went back inside my crib and asked kaye if she thinks you would party w/these dudes. she game me the cam face and said…

    “Nah, Mcbs black.”

    I died.
    ^^^
    hahaha thats funny, I hope I dont come across anything different than I am though, ahhaa but still, thats some funny shit

    now the lights and such, i got nothing for ya. im guessing they’er just celebrating.

    wait.. i just realized something, there was this guy who saw me when i had my huge beard, and started talkin to me, he said he was Jewish, started talkin to me about his house where he has people over for J events,e tc..
    I was like ok… and said maybe, with the intention of never going.

    wonderif thats his crib?

    eitehr way, if they are using the lights/DJ station on Fri night, they are def not orthodox Jews.

  32. Troubleshooter1900 Says:

    # nation Says:
    October 1st, 2010 at 2:36 pm

    nah I’m kidding, I’m gonna send that comment to Complex and see if they can remove whatever ads are doing that

    ^KILLER!!!!!!

  33. Troubleshooter1900 Says:

    NATION, WHY YOU kILL cOLD?!?!?!!??!?!?!??!

  34. Beezy Says:

    damn so Nah Right can’t even control the shit its site does to its users?

    Wow.

    That’s what happens when you sell out to corporate overlords I guess.

  35. G7 Says:

    >>*dead @ Nae Nae*

    ^co-deceased

  36. why? Says:

    “Satan, Satan, Satan…”

  37. nation Says:

    >> That’s what happens when you sell out to corporate overlords I guess.

    stop it 5. we can veto ads on the site, but we don’t know what does that shit to people. it’s obviously not on purpose but we’ll try to fix it

    I thought it was people’s computers before, but if cOLD got a letter from mgmt it must be serious

  38. KzA Says:

    damn, I actually wouldn’t want the site losing cOLD…

    it’s like a crack dealer killing his biggest crackhead
    >I thought that was land farve orion lord?
    ^

    Lmao.. Lord Landfavrion

  39. Troubleshooter1900 Says:

    >>*dead @ Nae Nae*

    ^co-deceased

    ^Yeah, I made an lolocoptor too.

  40. KzA Says:

    Nation of Spyware Infestation

  41. Beezy Says:

    KzA what you in training for – new gig?

  42. mcb Says:

    just yesterday you said, stay frozen dog,
    now left with memories and a comment log.

  43. Casket Face Says:

    speaking of sellouts

    youtube.com/watch?v=j_LlyjcZ-8A

  44. Beezy Says:

    nation got blood on his hands

  45. nation Says:

    >> nation got blood on his hands

    LOL

  46. Troubleshooter1900 Says:

    C’mon Nation. You KNOW if EVERYONE was complaining, it couldn’t be EVERYONE’S computers.

  47. why? Says:

    For the real hip hop fans… even though I had to shift all my energy to mixing my album do to leaks….
    4 minutes ago via web

    I’m trying to still deliver a new Good Friday song 2nt… Let’s pray!!!
    less than 5 seconds ago via web

    ^

    Jihad is gonna hunt down Ye if that Banks/Nas track isn’t the one.

  48. Remixznflow Says:

    Lmao.. Lord Landfavrion

    ^
    genius… too bad i dont wanna type that everytime im addressing dude.. (n)

  49. Charles Oakley Says:

    just yesterday you said, stay frozen dog,
    now left with memories and a comment log.
    ^
    Be skrong brotha

  50. JihaD Says:

    Beezy Says:
    October 1st, 2010 at 2:43 pm
    nation got blood on his hands
    ^^

    Switching his tampons???

    JihaD

  51. Troubleshooter1900 Says:

    BTW- I got no bad blood with you Nation, not that you or I care. I’m just saying. You guys should have BEEN looked into the matter.

  52. mcb Says:

    nation Says:

    October 1st, 2010 at 2:41 pm
    >> That’s what happens when you sell out to corporate overlords I guess.

    stop it 5. we can veto ads on the site, but we don’t know what does that shit to people. it’s obviously not on purpose but we’ll try to fix it

    I thought it was people’s computers before, but if cOLD got a letter from mgmt it must be serious
    ^^
    no you know that ain’t (nah) right, righttttttttt?
    #FrankcOldWhite

  53. Beezy Says:

    cOLD is the one who told me to live every week like its shark week

  54. dos equis Says:

    # Troubleshooter1900 Says:
    October 1st, 2010 at 2:45 pm

    BTW- I got no bad blood with you Nation, not that you or I care. I’m just saying. You guys should have BEEN looked into the matter.

    ^^Them niggaz dont give a fuck son..you care more than them 3 niggaz do..shit taken for granted eventually gets taken though.

  55. nation Says:

    >> C’mon Nation. You KNOW if EVERYONE was complaining, it couldn’t be EVERYONE’S computers.

    dog, I don’t know. I don’t get it and I’m on the site more than y’all

    also, I’m not in the comments like I used to be. you guys have to e-mail me for me to actually see shit. I feel like someone’s still stuck in moderation limbo because of my neglect

  56. Remixznflow Says:

    real talk… cOLD leavin fucks up the flow of the morning and afternoon squad…

    its like losing ron artest mid season for the lakers….

  57. Remixznflow Says:

    also, I’m not in the comments like I used to be. you guys have to e-mail me for me to actually see shit. I feel like someone’s still stuck in moderation limbo because of my neglect

    ^
    go back to this mornings post nation… that nigga said he BEEN emailed yall about this.. and got no response…

    somebody lyin…

  58. Beezy Says:

    cOLD leavin fucks up the flow of the morning and afternoon squad…

    ^you don’t know what you got ’til its gone

  59. JihaD Says:

    Jihad is gonna hunt down Ye if that Banks/Nas track isn’t the one.
    ^^

    Real rap. This shit got me hyped up. Kanye better not fuck this up with the extra flutes and Kaseem chants and Charlie Wilson or one of the GOOD weed carriers absolutely fucking up rappity-rapping on it.

    JihaD

  60. Casket Face Says:

    why did cOLD leave? what’s happened?

  61. nation Says:

    >> BTW- I got no bad blood with you Nation, not that you or I care. I’m just saying. You guys should have BEEN looked into the matter.

    I agree. eskay won’t allow it but he doesn’t see the feedback and I kinda ignore the comments since everything seems to be negative these days, but I’ll see that it gets fixed. cOLD’s been an integral part of the comments before you guys even knew what an mp3 was and it had to come to this to see what was happening

  62. Remixznflow Says:

    cOLD coined the phrase ‘so icy’

  63. mcb Says:

    nation Says:

    October 1st, 2010 at 2:48 pm
    >> C’mon Nation. You KNOW if EVERYONE was complaining, it couldn’t be EVERYONE’S computers.

    dog, I don’t know. I don’t get it and I’m on the site more than y’all

    also, I’m not in the comments like I used to be. you guys have to e-mail me for me to actually see shit. I feel like someone’s still stuck in moderation limbo because of my neglect
    ^^^
    Knowing dudes thats neglecting their seeds
    Instead of taking care of em they spending money on trees
    I pray for you deadbeat daddies

    #just playing

  64. nation Says:

    >> go back to this mornings post nation… that nigga said he BEEN emailed yall about this.. and got no response…

    nah I never got an e-mail. and eskay walked out on me and Dre when we were kids… so

  65. kevfrescura de talco Says:

    wait.. i just realized something, there was this guy who saw me when i had my huge beard, and started talkin to me, he said he was Jewish, started talkin to me about his house where he has people over for J events,e tc..

    I was like ok… and said maybe, with the intention of never going.

    >probably was the spot. Its off north beacon. they roll thru in droves homie. luxury cars, cabs, rickshaws. its for townhouses on the complex. I’m in one, they got the other three squad deep. the one with the club, no one lives there. Its like some hasidic social club. these niggas got bread. like I told you, my battery died and these dudes got benzes and beamers in the parkin lot but not near one of em had a jumper cable. last night, one of em came thru in a new audi but got stopped by po cause he ran a red light. turns out he had no license. him and boyz shrug it off like fuck it, rahm will follow the cruiser and get you back here. smh. Ima fux w/em tho. took em a minute to accept their black neighbor but, I said happy new year to em like you suggested and we all good.

  66. Charles Oakley Says:

    Nas >>>>>>>>>>>_______________

    I see you cold, smiling down on us from above…..

  67. Remixznflow Says:

    # Casket Face Says:
    October 1st, 2010 at 2:50 pm

    why did cOLD leave? what’s happened?

    ^
    that nigga got clapped up… the gig put a lock on him…

    whats the name of the first song on that aggressive c-section mix?

  68. dos equis Says:

    How can you be on the site but not the comments? That dre x dipset post was up for like 24 hours..niggaz be lying.

    I seen cold mention he emailed yall from wednesday..these niggaz turned politicians.

  69. Beezy Says:

    and eskay walked out on me and Dre when we were kids… so

    ^LMAO

  70. kevfrescura de talco Says:

    I kinda ignore the comments since everything seems to be negative these days,

    >fuckin pansy. get thicker skin ahki. pause.

  71. Beezy Says:

    if you see me lookin’ up, its ’cause I know cOLD’s looking down right now

  72. nation Says:

    Kanye West feat. Nas, Lloyd Banks, Big Sean, Fashawn, Sean Falyon, Charlie Wilson, Tony Williams, Mr Hudson, Fonzworth Bentley, tAz Arnold & Consequence

  73. nation Says:

    if I deliver this Nas track, I hope cOLD will come back

    #LAWSEgems

  74. JihaD Says:

    Casket Face Says:
    October 1st, 2010 at 2:50 pm
    why did cOLD leave? what’s happened?
    ^^

    Ashley and Nae Nae gave his jobs IT network Complex-AIDS.

    JihaD

  75. Beezy Says:

    bury me a G

    #cOLDgems

  76. mcb Says:

    kevfrescura de talco Says:

    October 1st, 2010 at 2:51 pm
    wait.. i just realized something, there was this guy who saw me when i had my huge beard, and started talkin to me, he said he was Jewish, started talkin to me about his house where he has people over for J events,e tc..

    I was like ok… and said maybe, with the intention of never going.

    >probably was the spot. Its off north beacon. they roll thru in droves homie. luxury cars, cabs, rickshaws. its for townhouses on the complex. I’m in one, they got the other three squad deep. the one with the club, no one lives there. Its like some hasidic social club. these niggas got bread. like I told you, my battery died and these dudes got benzes and beamers in the parkin lot but not near one of em had a jumper cable. last night, one of em came thru in a new audi but got stopped by po cause he ran a red light. turns out he had no license. him and boyz shrug it off like fuck it, rahm will follow the cruiser and get you back here. smh. Ima fux w/em tho. took em a minute to accept their black neighbor but, I said happy new year to em like you suggested and we all good.
    ^^^
    this is kidna suprising, but kinda not.

    they are trying so hard to keep a community/get more people into the orthodox lifestyle, but usual the older ones and such, are very traditional, and the dj thing must be new peoples.

    Jews being rich aint nothing new, but theese guys sound like hustlers hahaa. plus they prob got a ill laywer, and connects with the police, maybe.

    and its a good/bad thing to say this, but you are lucky since soem of those old school Js are not about those who are not Jewish, of any race. but sometimes you meet a few legit ones…

    either way, ill roll through at some point.
    and still dont take no shit from them ha.

  77. dos equis Says:

    cOLD’s been an integral part of the comments before you guys even knew what an mp3 was and it had to come to this to see what was happening

    ^^nigga has to die before action is taken..this shit is real.

    RIP cOLD..imma ride on these marks for ya memory my dude..now that you dead niggaz talking that resurrection shit.

  78. JihaD Says:

    dos equis Says:
    October 1st, 2010 at 2:52 pm
    How can you be on the site but not the comments? That dre x dipset post was up for like 24 hours..niggaz be lying.

    I seen cold mention he emailed yall from wednesday..these niggaz turned politicians.
    ^^

    cBc. (C) BLACKRJLandLordOrionFAVRE.

    Why is it that people haven’t realized this until now? It took cOLD’s work computer getting Bishop Eddie Longed by Ashley and his helper pets for people to see thru the bullshit?

    JihaD

  79. mcb Says:

    nation Says:

    October 1st, 2010 at 2:53 pm
    Kanye West feat. Nas, Lloyd Banks, Big Sean, Fashawn, Sean Falyon, Charlie Wilson, Tony Williams, Mr Hudson, Fonzworth Bentley, tAz Arnold & Consequence
    ^^
    hahaha

    and GLC obviously

  80. Troyvul Says:

    Nation sold cOLD a hot shot….
    ^
    It should of been me :(

  81. Troubleshooter1900 Says:

    # nation Says:
    October 1st, 2010 at 2:51 pm

    >> go back to this mornings post nation… that nigga said he BEEN emailed yall about this.. and got no response…

    nah I never got an e-mail. and eskay walked out on me and Dre when we were kids… so

    ^LMAO.

  82. Albert Findsdimes Says:

    Nation sold cOLD a hot shot….
    ^
    It should of been me :(
    __________
    ROFL! “@BunB: You should have died instead.”

  83. Hopp Says:

    ” Again, I can’t overstate the awesomeness of half days on Friday. ”

    Fuck a strike, tho.

    * daps *

  84. dos equis Says:

    as cOLD rolls over in his grave
    I rollover an ad and its maximizes into a page

  85. Casket Face Says:

    # Remixznflow Says:
    October 1st, 2010 at 2:51 pm

    # Casket Face Says:
    October 1st, 2010 at 2:50 pm

    why did cOLD leave? what’s happened?

    ^
    that nigga got clapped up… the gig put a lock on him…

    whats the name of the first song on that aggressive c-section mix?

    ^^

    it’s THE REAL styles p I KNOW …. not that TRASH I SUCK DID FOR FOOD rapper styles p you heard on “blowing money”

  86. els Says:

    usershare.net/dr4v8nvbszpc

    Deuces Remix feat. Kanye West, Drake, Tyga, Andre 3000, T.I. & Fabolous

  87. Charles Oakley Says:

    *daed* at the thought that mr. ecko gives too shits about cOLD no longer commenting on this site. They getting adsense money.

  88. mcb Says:

    dos equis Says:

    October 1st, 2010 at 3:00 pm
    as cOLD rolls over in his grave
    I rollover an ad and its maximizes into a page
    ^^
    priceless gem

  89. koa29 Says:

    All of the lights >>>>

  90. Troyvul Says:

    Deuces Remix feat. Kanye West, Drake, Tyga, Andre 3000, T.I. & Fabolous
    ^
    Really?

  91. kevfrescura de talco Says:

    Jews being rich aint nothing new, but theese guys sound like hustlers hahaa. plus they prob got a ill laywer, and connects with the police, maybe.

    >I told you I be thinkin of the movie munich when I see the congregation, right? I think their a cell from isreal to take out radical muslims in the states.

    and they’re young too. I thought they were students but they don’t do naan but party & buhlshit @ night. during the day they jus be on the complex talkin.

    *kanyeshrug

  92. Deen Says:

    Damn. We still on this?

    cOLD said “let there be light…”

  93. ThatMan Says:

    ^^nigga has to die before action is taken..this shit is real.

    katrina gems

  94. els Says:

    @troyvul

    clean version though

  95. Charles Oakley Says:

    At my wake, have my shirt off
    And two bottles of Smirnoff

    #cOLDgems

  96. Casket Face Says:

    so what exactly happen cOLD got fired from his job?

  97. ThatMan Says:

    “Fat Joe is a legend” -Joell Ortiz

  98. Remixznflow Says:

    Mcb
    2 mins ago
    dos equis Says:

    October 1st, 2010 at 3:00 pm
    as cOLD rolls over in his grave
    I rollover an ad and its maximizes into a page
    ^^
    priceless gem

    ^
    cosign… Shot to the heart ether

  99. Beezy Says:

    I mean, what do you say to a cOLD’s mama
    she just lost her only son to this game and these guns

    I said Mami…I’mma ride for him
    the look that she gave me like Beez you got some nerve, most’ve these niggas don’t keep they word

  100. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Kanye West feat. Nas, Lloyd Banks, Big Sean, Fashawn, Sean Falyon, Charlie Wilson, Tony Williams, Mr Hudson, Fonzworth Bentley, tAz Arnold & Consequence
    ——————
    this can’t be good

  101. Black Favre Says:

    nation Says:

    October 1st, 2010 at 2:50 pm
    >> BTW- I got no bad blood with you Nation, not that you or I care. I’m just saying. You guys should have BEEN looked into the matter.

    I agree. eskay won’t allow it but he doesn’t see the feedback and I kinda ignore the comments since everything seems to be negative these days, but I’ll see that it gets fixed. cOLD’s been an integral part of the comments before you guys even knew what an mp3 was and it had to come to this to see what was happening

    —————

    YOU!!

    MURDERER!!!

    YOUZ KILLED HIM!!

    and you just gonna casually diddybop into the comments like, “whassssup?”…

    niggas got nerve

  102. koa29 Says:

    Deuces remix >>>>

    up on 2dopeboyz…

  103. Casket Face Says:

    joell and wale both ride that mixtape about nothing wave

  104. Beezy Says:

    Casket Face Says:
    October 1st, 2010 at 3:05 pm

    so what exactly happen cOLD got fired from his job?

    ^nah just got an email saying visiting Nah Right is a violation of company policy

  105. mcb Says:

    kevfrescura de talco Says:

    October 1st, 2010 at 3:03 pm
    Jews being rich aint nothing new, but theese guys sound like hustlers hahaa. plus they prob got a ill laywer, and connects with the police, maybe.

    >I told you I be thinkin of the movie munich when I see the congregation, right? I think their a cell from isreal to take out radical muslims in the states.

    and they’re young too. I thought they were students but they don’t do naan but party & buhlshit @ night. during the day they jus be on the complex talkin.

    *kanyeshrug
    ^^^
    if true,

    ill go in undercover, dismantle the operation.

    im kinda intrigued, nh, about these fools. my neighbors Jewish too, and hes religious and Orthodox, but no beard and whatnot. I bet he chills with them.

    meh. just say shalom and keep moving, ha.

  106. Remixznflow Says:

    Casket Face
    1 min ago
    so what exactly happen cOLD got fired from his job?

    ^apparently the ads were poison enough for his job to send him an email… Forcing him into retirement…

    For real though… What’s the first song called on that aggressive csection mix?

  107. ghost writer Says:

    Fabolous ft. cOLD – Lights Out remix (nah right staff diss)

  108. dos equis Says:

    Big Sean, Fashawn, Sean Falyon,

    ——————
    this can’t be good

    ^^what gave it away?

  109. Black Favre Says:

    nation Says:

    October 1st, 2010 at 2:28 pm
    damn, I actually wouldn’t want the site losing cOLD…

    it’s like a crack dealer killing his biggest crackhead

    ————-

    *multiple warhead shots fired*

    *world comes to an end*

  110. Troyvul Says:

    A hole’s a hole

    #cOLDgems

  111. dos equis Says:

    cOLD -B.A.D (bitch ass drenateskay) Friday

  112. Casket Face Says:

    # Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:
    October 1st, 2010 at 3:07 pm

    Kanye West feat. Nas, Lloyd Banks, Big Sean, Fashawn, Sean Falyon, Charlie Wilson, Tony Williams, Mr Hudson, Fonzworth Bentley, tAz Arnold & Consequence
    ——————
    this can’t be good

    ^^^

    Kanye has lost his fucking mind…i’m convinced he doesn’t care anymore at this point he reminds me of those little kids that can be amused for hours by repetitive dropping objects in water and belly laugh when it splashes on impact

  113. Black Favre Says:

    “nigga, i was homeless..”

    #cOLDwhitelowGEMS

  114. dos equis Says:

    cOLD Boss feat IT- Sit em Down Write em Up

  115. Casket Face Says:

    # Beezy Says:
    October 1st, 2010 at 3:08 pm

    Casket Face Says:
    October 1st, 2010 at 3:05 pm

    so what exactly happen cOLD got fired from his job?

    ^nah just got an email saying visiting Nah Right is a violation of company policy

    ^^^

    “it’s so cOLD in the d (nh)”

  116. dos equis Says:

    cOLD – Heated (Nahright diss)

  117. els Says:

    3k>ye>drake>ti>>loso

  118. Black Favre Says:

    still no sign of Jersey Made Me, huh?

    grief is a helluva drug

  119. koa29 Says:

    Fuck You! Remix – cOLD (NahRight Diss Verse)

  120. dos equis Says:

    If it wasnt for Wayne Brady, Mike Tyson and Bobby Brown id be severely distraught right now

  121. Troyvul Says:

    still no sign of Jersey Made Me, huh?

    grief is a helluva drug
    ^
    ferreal

  122. dos equis Says:

    still no sign of Jersey Made Me, huh?

    grief is a helluva drug

    ^^

    “take me with you” jersey’s farewell

  123. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Swizz is gonna sneak on the song by yelling it’s showtime in the background during Nas’ verse

  124. Hopp Says:

    ” Fuck You! Remix – cOLD ”

    Remix was on cOLD’s blacklist too ?

  125. koa29 Says:

    “I gotta testify, come up in the spot lookin extra fly…”

  126. dgtheenigma Says:

    If it wasnt for Wayne Brady, Mike Tyson and Bobby Brown id be severely distraught right now

    ^^^

    That shit is epic. Funniest shit I’ve seen in weeks.

  127. dos equis Says:

    You say it aint fair well?
    say ya farewells
    cause this wont fare well

    ^successfully completes a Triple Aunt Andre

    Leave a Reply

  128. Black Favre Says:

    seriously…

    i just hope and pray that cOLD was/is somehow able to witness this fine day of ceremonies, eulogies, and remembrances of him..

    im sure he’d be humbled and moved…

  129. ghost writer Says:

    Nas ft. cOLD – Silent Murder (8 bar diss verse) mp3.

    Props to HH

    Related: cOLD speaks about how he feels about the ads and starting a blog

  130. why? Says:

    How Chris Brown was able to get Dre3K on a track before Drake I will never know. Why they let Aubrey on that track is an even bigger mystery.

  131. dos equis Says:

    That shit is epic. Funniest shit I’ve seen in weeks.

    ^^word..mikes solo dance is bananas

  132. Black Favre Says:

    koa29 Says:

    October 1st, 2010 at 3:23 pm
    “I gotta testify, come up in the spot lookin extra fly…”

    ————–

    seriously…

    what a great album that is…

    its better now, than when it first came out

  133. Troyvul Says:

    ‘Cause the nahggas that you used to blog with
    Will run up on you in your office
    and turn your PC into cool whip

  134. Hopp Says:

    ” i just hope and pray that cOLD was/is somehow able to witness this fine day of ceremonies, eulogies, and remembrances of him.. ”

    He’s probably at a higher place right now where he can see it, but can’t make contact …

    I see u, gLACIAL …

    Much respect, fam …

  135. why? Says:

    SMH Aubrey singing too? This guy…

  136. kevfrescura de talco Says:

    “take me with you” jersey’s farewell

    > when nahkis were on that, if cOLD leaves I leave I thought ether friday would of ben wack.

    I’m glad the comments turned cOLD tho.

  137. Hopp Says:

    ” Props to HH ”

    Ha !

  138. Hopp Says:

    ” I thought ether friday would of ben wack. ”

    Ether friday happened a lil earlier this week, check the comments from yesterday.

    Jersey would confirm this, but he’s … Well, nvm …

  139. dgtheenigma Says:

    How Chris Brown was able to get Dre3K on a track before Drake I will never know.

    ^^^^

    It would seem to me that Three Stacks only gets on hot shit…Drake’s album wasn’t hot enough I guess.

  140. Casket Face Says:

    # Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:
    October 1st, 2010 at 3:22 pm

    Swizz is gonna sneak on the song by yelling it’s showtime in the background during Nas’ verse

    ^^

    i think at swzzy’s funeral his mouth would mumble showtime very slow

  141. Black Favre Says:

    *stays strong*

  142. why? Says:

    Whatever swizz says > Hip Hop site tags

  143. dos equis Says:

    I leave I thought ether friday would of ben wack.

    I’m glad the comments turned cOLD tho.

    ^^^ “,

    The greatest trick the devil pulled was getting everyone to type his name like cOLD and not cold or COLD” (C)kAISER sOZE

  144. Troyvul Says:

    Eskay=Marlo
    Nation=Chris
    Dre=Snoop

  145. Hopp Says:

    ” How Chris Brown was able to get Dre3K on a track before Drake I will never know. ”

    Dré spoke on it.

    Said the lil kid had to show and prove first.

    Like it or not, Chris Brown is 3 albums in, so 3k’s logic is still intact.

  146. Black Favre Says:

    > when nahkis were on that, if cOLD leaves I leave I thought ether friday would of ben wack.

    ————–

    ether friday was a day early this week…

    its like the universe knew that this Friday had to be set aside for more thoughtful and positive commentary…

  147. Casket Face Says:

    funny thing is i lost my job reading nah right from my sidekick at a training meeting with blue cross …got snitched on by a racist white bitch

  148. Hopp Says:

    ” Whatever swizz says > Hip Hop site tags ”

    That’s not sayin’ much.

  149. dgtheenigma Says:

    Dré spoke on it.

    Said the lil kid had to show and prove first.

    Like it or not, Chris Brown is 3 albums in, so 3k’s logic is still intact.

    ^^^^

    Not sure this logic applies though…see: Rich Boy

  150. mcb Says:

    so cOld isnt fired for sure?

    just got in trouble/got a warning

  151. kevfrescura de talco Says:

    *comments from confines of walk in cooler for fRIO*

  152. mcb Says:

    Black Favre Says:

    October 1st, 2010 at 3:30 pm
    > when nahkis were on that, if cOLD leaves I leave I thought ether friday would of ben wack.

    ————–

    ether friday was a day early this week…

    its like the universe knew that this Friday had to be set aside for more thoughtful and positive commentary…
    ^^
    *calls Canibus*
    *asks for explanation of universal workings, but response must bein the form of bars*

  153. Black Favre Says:

    word..

    with the production career that swizz beatz has had, he’s earned the right to say or do anything he wants in the booth… let that nigga live…

    niggas tolerated Puffies breathy homosexual ad-libs for years, and he aint made not one beat…

    Kasseem dnt sound that awful… just different…

    i mean the shiddiz fukken reediggaluss… word to Bobby Digital

  154. dos equis Says:

    eskay = brother mouzone
    nation=bubs
    dre=namond

  155. mcb Says:

    Black Favre Says:

    October 1st, 2010 at 3:34 pm
    word..

    with the production career that swizz beatz has had, he’s earned the right to say or do anything he wants in the booth… let that nigga live…

    niggas tolerated Puffies breathy homosexual ad-libs for years, and he aint made not one beat…

    Kasseem dnt sound that awful… just different…

    i mean the shiddiz fukken reediggaluss… word to Bobby Digital
    ^^
    i mean he really does sound terrible

    Puffy was listenable at min. sometimes overboard, but listenable

    Swizz wasnt bad on fancy tho.

    other than that…
    if he came askin me to buy a beat, for lets say 10Gs, id say “yo gonna do the hook” and if he says yes im saying “ok 5 G’s then”

  156. G7 Says:

    BDP ft Cold “Nahright is Over”

  157. Troyvul Says:

    eskay = brother mouzone
    nation=bubs
    dre=namond
    ^
    He aint built for this blog game

  158. dos equis Says:

    eskay = Nucky
    nation=Rothstein
    dre = Mrs Shroeder
    cold = Colissimo

  159. Tong Po Flo Says:

    I ain’t got time for ads/
    I gotta keep my job so wifey don’t leave my ass/
    Even when I die/
    They don’t worry me/
    Momma don’t cry/
    Bury me a gGGG/

    #cOLDaveligems

  160. Troyvul Says:

    Swizzy shit talkin>>>

    100,000 for the shoes aint nuffin

  161. dos equis Says:

    eskay = Jax
    nation=Tig
    dre = Gemma
    cold =Deputy Hale

  162. Tong Po Flo Says:

    NaS feat cOLD – You Ain’t A Man (Ashley Diss)

  163. MissInfo.tv » New Music: Nelly feat. T-Pain & Akon “Move That Body” plus Joell Ortiz, Young Dro, T.I., Young Chris and more.. Says:

    […] You knew this was coming right? Joell Ortiz takes his turn at the Bink x Kanye collabo and renames it “Devil In A Blue Dress (Bag)”. (Props to NahRight) […]

Leave a Reply