займ с плохой кредитной историей онлайн

Kevin Cossom ft. Fabolous & Diddy – Baby I Like It

The first single from the debut LP of the singer/songwriter (Keri Hilson “Knock You Down”, Rick Ross “Usual Suspects”) signed to Danja’s New Age Rock Stars imprint.

Kevin Cossom ft. Fabolous & Diddy – Baby I Like It | Mediafire

Kevin Cossom ft. Fabolous & Diddy – Baby I Like It

Shouts to Jessie Maguire.


AddThis Social Bookmark Button

22 Responses to “Kevin Cossom ft. Fabolous & Diddy – Baby I Like It”

  1. fuck boy music Says:

    ol ray j looking ass nigga

    who are these fuck bois?

  2. fuck boy music Says:

    Sammi Knock off…

  3. nation Says:

    >> fuck boi hour is real.

    >> I got my own hour dedicated to me.

    *in tears*

  4. kevfrescura de talco Says:

    All of this would mean something if Kev actually hit, which he didn’t.

    >hol up….

    so when i ran up in ya mind, who consented then?

    yea i’m off this.

  5. CiCi The Intern Says:

    Kevin Cossom >

    “Withdrawal” >

  6. Casket Face Says:

    got caught in the same bathroom with bishop eddie long rap

  7. hl Says:

    *listens to get down off gods son*

    *yayo dances in chair*

    vivid storytelling >>>

  8. mcb Says:

    nose on blossom>kevin cossom

  9. mcb Says:

    hl Says:

    September 29th, 2010 at 4:50 pm
    *listens to get down off gods son*

    *yayo dances in chair*

    vivid storytelling >>>
    ^^^
    that song, mannnn, just everything about it.

    GEt Get GEt Downnnn.

  10. fuck boy music Says:

    House in Virginia, only way you sicker than us…
    Now use a Ridiculous Fuck…

  11. Hopp Says:

    twitter.com/DJDRAMA/status/25897816051

    He’s right, tho …

  12. b Says:

    b Says:
    September 29th, 2010 at 4:49 pm
    so i walk over to a co worker begging for candy or gum as i normally do , only this time rephrasing is with ‘do u have goodies”?to which she replies no, and we can question whether that is an appropiate question?am i wrong (by the way she has great ny boobs)

    b Says:
    September 29th, 2010 at 4:51 pm
    you gotta love the loyalty of mcb, he never throws shots at kev even when everyone else is.good guy

  13. CiCi The Intern Says:

    nahright.com/2010/06/29/estelle-feat-maino-they-say/

    Now, I’m out.

    *salutes the unit*

  14. hl Says:

    Jeezy put another tape out? How it sound?

    Mixtape game is alive & well in 2010.. Good work…

    DJ DRAMA

    ^Sarcastic ether? Gotta be.

  15. why? Says:

    And America is now blood and tears instead of milk and honey,
    Youngsters who were programmed to keep fucking up,
    Thinking Paul revere and mat turner as the good guys,
    America stripped from bed and we had not opened up our eyes,

    America was a bastard a illegitimate daughter of the mother country whose legs were spread around the world and a rape as known as freedom,
    Democracy liberty and justice were code words, for the (bubbling x4)
    In the mother countries crotch,
    What does Webster say about soul?
    All I want is a good home and a wife and kids,
    And some food to feed them every night.
    After all is said and done,
    Build a new route to china if they’ll have you
    Who will survive in America? [x5]

  16. dos equis Says:

    kevfrescura de talco Says:
    June 29th, 2010 at 3:23 pm

    get commited. cause my heart beats out of my chest as a natural happenstance.

    ^^

    *cry dies*

  17. fuck boy music Says:

    kevin costner > kevin cossom

  18. rex hussla Says:

    Fabolous & Diddy – Baby I Like It

    ^

    wild flagrant duet…no metaphors, innuendos or anything…SMH

    first Drake & Wayne now this

  19. dos equis Says:

    FUPM618 Says:
    June 29th, 2010 at 3:26 pm

    LMAO @ mcb & kevpredator drinking wine coolers together and reciting DMX homo-thug lyrics together in the back of MCB’s Ford – F250 Pickup Truck

    “I been peeping you on Nah for a minute…”

  20. Remixznflow Says:

    # Beezy Says:
    June 29th, 2010 at 3:25 pm

    nigga is supposedly fucking so many girls in his hometown…yet treating nah right like e-harmony.com LMAO

    get a real job nigga…grow the fuck up…you 30+ selling drugs?

    ughk

    ^
    GATTTTT!!!!

  21. dos equis Says:

    # Remixznflow Says:
    June 29th, 2010 at 3:33 pm

    # Troyvul Says:
    June 29th, 2010 at 3:29 pm

    Remix ^

    ^
    dear lord in heaven…

    GOTTTTTDAAAMNNN…

    # Tong Po Flo Says:
    June 29th, 2010 at 3:29 pm

    Yeah, there were phone-bone sessions.

    ^ *Feels betrayed*

    *tries to holds back tears*

    *fails*

    *starts sloppy cryfest like Chris Brown*

    ^this nigga.. .LOLOL

    *dies*

    *dies another day

  22. Nah Right » Video: Kevin Cossom feat. Fabolous & Diddy – Baby I Like It Says:

    […] Previously: Kevin Cossom feat. Fabolous & Diddy – Baby I Like It (prod. Danja) […]

Leave a Reply