займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Skillz feat. Raheem DeVaughn – Call Me Crazy

Previously: Skillz – Call Me Crazy (ft. Raheem DeVaughn) + Adam (Dedicated to DJ AM)


AddThis Social Bookmark Button

37 Responses to “Video: Skillz feat. Raheem DeVaughn – Call Me Crazy”

  1. 456 Says:

    skillz should hang it up

  2. Charles Oakley Says:

    skillz should hang it up
    ^
    word

  3. b Says:

    marla gibbs>>>>>>>freddie gibbs

    b Says:
    September 23rd, 2010 at 11:17 am
    jibbs>>>>>>>freddie gibbs

  4. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    It’s not December yet.

    Who sent this nigga?

  5. cypher Says:

    He can kill some tracks, but if he’s on some shit with some random Bamma… he’s garbage.

    ^
    No-sign have you heard No-Mixtape?

    Bun B is top 5 bamma lyricist. This isnt up for debate.

  6. dos equis Says:

    I watched this cause the bitch looked good in the still shot rap

  7. CiCi The Intern Says:

    AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    September 23rd, 2010 at 11:18 am
    It’s not December yet.

    Who sent this nigga?
    ^^

    Ha!

  8. cypher Says:

    I hope that Pimp C album si good, i really do

    ^
    I doubt it… theres to much Drake on the album, I can’t see Pimp C cosigning Drake to that extent.

    Sn.. Drake needs to invest in a new flow/delivery

  9. Jayson Werth's beard Says:

    polo outlet rap

  10. Remixznflow Says:

    # CiCi The Intern Says:
    September 23rd, 2010 at 11:20 am

    AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    September 23rd, 2010 at 11:18 am
    It’s not December yet.

    Who sent this nigga?
    ^^

    Ha!

    ^
    *dead*

  11. cypher Says:

    It’s not December yet.

    Who sent this nigga?

    ^
    pretty much… I cant think pf a single song from this nigga besides rap-up

  12. Remixznflow Says:

    # Jayson Werth’s beard Says:
    September 23rd, 2010 at 11:20 am

    ^
    best commenter name…. EVER…

    or until dude gets hurt or retires or caught with hgh…

  13. Fyodor Drostoevsky Says:

    Hov is a coon for going on the Forbes cover. So Forbes says Obama has a “Kenyan and Anti-Colonial world view” but he’ll go in the cover. Cristal says they aren’t sure how they feel about becoming the drink of choice for mad ignant niggas, and those dudes need to be boycotted. SMH. Self-ether. Can’t deny it.

  14. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Bun B is top 5 bamma lyricist.
    =======================
    There are mad silly punchlines throughout Trill O.G., so mmuch so, I don’t see how anyone can seriously co-sign that album.

    Bun in UGK > Bun solo

  15. dos equis Says:

    turtleneck sweater rap

  16. cypher Says:

    Nigga looks like he’s taking a Family pic with his step daughter

  17. Charles Oakley Says:

    Hot Boys ft. Bun B – I’m Com’n (prod. by Mannie Fresh)
    usershare.net/revznlqd8clv

    For awhile, Bun B was the only outside rapper featured on Cash$ releases.

  18. Jayson Werth's beard Says:

    pretty much… I cant think pf a single song from this nigga besides rap-up

    ^ i think i can…………he had a song with freeway that…was tight (n)

  19. Remixznflow Says:

    man… i sickens me… to see all these allegations on bishop long like this…

    swear to god shit gets more and more fucked up every damn day…

  20. Charles Oakley Says:

    Bun in UGK > Bun solo
    ^
    cosign

  21. dos equis Says:

    man… i sickens me… to see all these allegations on bishop long like this…

    swear to god shit gets more and more fucked up every damn day…

    ^^
    you sound touched

  22. CiCi The Intern Says:

    dos equis Says:

    September 23rd, 2010 at 11:15 am
    Vado > Gibbs
    ^^

    Apples and oranges.

  23. cypher Says:

    There are mad silly punchlines throughout Trill O.G., so mmuch so, I don’t see how anyone can seriously co-sign that album.

    Bun in UGK > Bun solo

    ^
    UGK > Bun B solo.. of course

    However Trill OG isnt a bad album.. not to sure what you mean by silly punchlines but they cant be any worse then what other rappers have been spittin

    Lets be honest with the exception of a few top tier rappers the punchlines in Rap have always been limited.

  24. Suaveebolaetc.etc. Says:

    pretty much… I cant think pf a single song from this nigga besides rap-up

    ^ i think i can…………he had a song with freeway that…was tight (n)

    ^^

    Nod Factor was ill back in the day, though…

  25. Cashmere Cavalli aka Debonair Cavalier Says:

    when Bun said “white boys say im totally tubular” he was official dead to me as a solo artist

    that aint trill

  26. Casket Face Says:

    Skillz feat. Raheem DeVaughn – Call Me Crazy

    ^^^ we already do for thiking you have a future in rap, and going to best buy and spending $150 on 10 copies of “Rising down” …like you don’t in a boarding crib somewhere in virginia

  27. Jayson Werth's beard Says:

    best commenter name…. EVER…

    or until dude gets hurt or retires or caught with hgh…

    ^ we out chea *daps*

  28. Big_seth Says:

    Charles Oakley Says:
    September 23rd, 2010 at 11:23 am
    Bun in UGK > Bun solo
    ^
    cosign
    ^^

    co-sign. And when he gets with a nigga like Boosie… his lyrics get much more lame.

  29. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    For awhile, Bun B was the only outside rapper featured on Cash$ releases.
    =======================================
    And look how they did him.

    Both Miss Me & I’m Goin In were Bun joints that mysteriously “leaked”.

    Bun’s cool but nowadays his voice > his lyrics.

  30. cypher Says:

    pretty much… I cant think pf a single song from this nigga besides rap-up

    ^ i think i can…………he had a song with freeway that…was tight (n)

    ^
    what was the name?… and if you gotta google that shit to find out, the song must not have been that “tight”

  31. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Nod Factor was ill back in the day, though…
    =============================
    My college roommate from Flint, Michigan had that album. We’d put Nod Factor on repeat to go to sleep to lol.

  32. Jayson Werth's beard Says:

    what was the name?… and if you gotta google that shit to find out, the song must not have been that “tight”

    ^ man i had to youtube that shit im just sayin i knew i rocked a skillz song at one point in my life

    *lights L*

  33. cypher Says:

    Not by its self but the cadence as with most of Bun B’s lyrics gets it a pass

  34. cypher Says:

    co-sign. And when he gets with a nigga like Boosie… his lyrics get much more lame.

    ^
    I dont listen to boosie so.. I prolly didnt catch alot of Bun B’s lame features(n).

  35. Nah Right » Skillz x Jazzy Jeff x J. Period – Infamous Quotes (Track List) Says:

    […] Previously: Skillz feat. Raheem DeVaughn – Call Me Crazy (Video) […]

  36. Nah Right » Skillz x Jazzy Jeff x J. Period – Infamous Quotes (Mixtape) Says:

    […] Previously: Skillz feat. Raheem DeVaughn – Call Me Crazy (Video) […]

  37. Nah Right » Skillz – The World Needs More Skillz (I Gotchu) Says:

    […] “Call Me Crazy” ft. Raheem DeVaughn is currently on […]

Leave a Reply