займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: J. Period Interview w/ Dallas Penn @ DJ Hero2 Launch Party in NYC

Dallas Penn spoke to J. Period at the DJ Hero 2 launch event in NYC:

Biggup to ActiVision for hosting this party to launch the second version of the DJ Hero game. DJ J-Period and ActiVision associate producer Doug Grutzmacher chopped it up with me in the project stairwell. Okay, not the projects, but a fancy hotel overlooking Gramercy Park.

Shouts to the homie Dallas who finally got his blog back up & running.

Related: The Real Michael Jordan of the Rap Recordings… [DallasPenn]


AddThis Social Bookmark Button

28 Responses to “Video: J. Period Interview w/ Dallas Penn @ DJ Hero2 Launch Party in NYC”

  1. Casket Face Says:

    # D. Billz Says:
    September 22nd, 2010 at 6:09 pm

    I think Raven was always one of those big girls that was comfortable with herself but brothas probably deemed her as corny. When you listen to her talk, you can tell she didn’t have many friends because she goes on and on and on. And the friends she did have was probably some leeches. She definitely seem like the type you can get some money out of without trying to hard. She 24, a baby gotta come in the next 3 years. WATCH.

    ^^^

    *welcomes d billz to the pimp roundtable*

    *we mean mug leonard for being a sucka for love*

  2. landlord Says:

    # D. Billz Says:
    September 22nd, 2010 at 6:09 pm

    I think Raven was always one of those big girls that was comfortable with herself but brothas probably deemed her as corny. When you listen to her talk, you can tell she didn’t have many friends because she goes on and on and on. And the friends she did have was probably some leeches. She definitely seem like the type you can get some money out of without trying to hard. She 24, a baby gotta come in the next 3 years. WATCH.

    —————–

    word

  3. Leonard Washington aka Your Moms Special Friend Says:

    says the nigga paying some bitch bills…or is “rent-a-dad” on weekends, have looking stupid with that bucket of pop corn and dvds from blockbuster watching her kids while she buying niggas drinks… on you.
    ^^^
    LOL nah B …thats sound s more like kev’s life than mine..lol but nice try lil nigga

  4. Leonard Washington aka Your Moms Special Friend Says:

    @ d bills you know she eats pussy right and aint nan nigga ever been in between them creamy thighs and went white river rafting

  5. Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:

    M.O.B

  6. landlord Says:

    j Hud was like fuck this big black girl shit.. i want some Beyonce money.

    ———————–

    word…

    then she proceeded to sacrafice her nephew..

    ask the boy’s father…

  7. ThatMan Says:

    thatsoraven is trending on nahright

  8. D. Billz Says:

    # Leonard Washington aka Your Moms Special Friend Says:
    September 22nd, 2010 at 6:12 pm

    @ d bills you know she eats pussy right and aint nan nigga ever been in between them creamy thighs and went white river rafting

    ^ Proof? I think niggas done beat that somethin’ serious. She has been kid themed roles all her life, even as an adult (which I don’t blame her because Disney is cuttin’ big checks). But it’s well known that when you have to work in such disciplined atmosphere that the carnal desires are amplified.

    Teachers
    Military chicks
    Preacher’s daughters
    Raven

    All freaks.

  9. rex hussla Says:

    Nah cats listen to Roots Reggae? I coulda seen Pato Banton this weekend, feel like I took a little bit of an L for missing that.

  10. D. Billz Says:

    The worst about that J Hud situation was the the kid’s father was on WSHH recently promoting his mixtape/album trying to pretend he gave a damn. Niggers yo.

  11. Troubleshooter1900 Says:

    J Hud was like fuck this family shit…. I want that Secret Society money

  12. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    Teachers
    Military chicks
    Preacher’s daughters
    Raven

    All freaks.
    ^^^
    Add R’n’b singers to that list (c) Jadakiss

  13. Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:

    Lurkers are taking komments from the Matrix into the real world

  14. fuck boy music Says:

    black women in general are nasty, disgusting, gross and fat and ugly.

    this is coming form a black dude.

  15. D. Billz Says:

    # rex hussla Says:
    September 22nd, 2010 at 6:18 pm

    Nah cats listen to Roots Reggae? I coulda seen Pato Banton this weekend, feel like I took a little bit of an L for missing that.

    ^ I listen to it but not as frequently as I used to. I need to get back in the groove of things because Roots Reggae is very relaxing and positive. I also need some new dancehall and a best of 90’s dancehall tape.

  16. Leonard Washington aka Your Moms Special Friend Says:

    Proof? I think niggas done beat that somethin’ serious. She has been kid themed roles all her life, even as an adult (which I don’t blame her because Disney is cuttin’ big checks). But it’s well known that when you have to work in such disciplined atmosphere that the carnal desires are amplified.

    Teachers
    Military chicks
    Preacher’s daughters
    Raven

    All freaks.
    ^^^
    I think a nigga would have came out and claimed that poon by now…she’s on that queen la shit son

  17. Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:

    Military chicks

    ^ Iz this always true???

  18. Casket Face Says:

    # fuck boy music Says:
    September 22nd, 2010 at 6:11 pm

    black women in general are nasty, disgusting, gross and fat and ugly.

    this is coming form a black dude.

    ^^^^

    smh

    raven > snooki

    …probably cleaner too, but you’ll wife snooki for her skin color, i never understood niggas with that frame of mind…

    LOVE you BLACK WOMEN nigga…white dudes these days will wife a BLACK WOMAN or JAMAICAN over a white woman in NYC.

    you the type that marry the ran down petite sority white girl that got sacrificed every weekend at keggers just cause she wears “j-crew” and listens to Phoenix and drives a jetta…

    mean while all the frat house niggas trashed that hoe and forgot her name and became doctors and lawyers and MARRY a SISTA with like 3 partners or less her whole life…

    …but you cheesing cause you got a real “white girl”, nah b she GOT you, sucka.

    and this is coming from a black nigga who girl is half white/half arab.

  19. RIGZ Says:

    When that last hook kicks in on Camron’s Glory with the strings, I feel like I just made it thru a Ricky Montage

    Where my N-O-R niggaz at..??? What What!!!!

  20. Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:

    I had a neighbor named Raven, she was a freak

  21. RIGZ Says:

    # Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:
    September 22nd, 2010 at 6:20 pm

    Military chicks

    ^ Iz this always true???

    ^^^

    He’s on the way to the barracks right now lol

  22. Troubleshooter1900 Says:

    Teachers
    Military chicks
    Preacher’s daughters
    Raven

    All freaks.

    ^Nerdy girls
    Women with cats

    Are applicable to this list also.

  23. Big_seth Says:

    Teachers
    Military chicks
    Preacher’s daughters
    Raven

    All freaks.
    ^^

    LMAO.

    Raven got her own category???

  24. fuck boy music Says:

    My nigga Raven is fat and wack. Most Black women are overweight and ugly. Never see them bitches in the gem.

    I still with my white girls and latinas. You keep the female apes and gorillas.

  25. D. Billz Says:

    I think a nigga would have came out and claimed that poon by now…she’s on that queen la shit son

    ^ Like who? They don’t call her Young Oprah for nothin’. She got fuck-your-life-up money. There was some rumors about her being pregnant not too long ago but you aint never heard about it.

  26. D. Billz Says:

    # RIGZ Says:
    September 22nd, 2010 at 6:21 pm

    # Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:
    September 22nd, 2010 at 6:20 pm

    Military chicks

    ^ Iz this always true???

    ^^^

    He’s on the way to the barracks right now lol

    ^ That nigga just googled every base in a 10 mile radius.

  27. Troubleshooter1900 Says:

    …probably cleaner too, but you’ll wife snooki for her skin color, i never understood niggas with that frame of mind…

    LOVE you BLACK WOMEN nigga…white dudes these days will wife a BLACK WOMAN or JAMAICAN over a white woman in NYC.

    you the type that marry the ran down petite sority white girl that got sacrificed every weekend at keggers just cause she wears “j-crew” and listens to Phoenix and drives a jetta…

    mean while all the frat house niggas trashed that hoe and forgot her name and became doctors and lawyers and MARRY a SISTA with like 3 partners or less her whole life…

    …but you cheesing cause you got a real “white girl”, nah b she GOT you, sucka.

    ^The Gospel According To Casket.

    *And can the church say Amen (Ra))

  28. Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:

    RIGZ Says:
    September 22nd, 2010 at 6:21 pm
    # Mr. Freeze aka Muffler Lungs Says:
    September 22nd, 2010 at 6:20 pm

    Military chicks

    ^ Iz this always true???

    ^^^

    He’s on the way to the barracks right now lol

    ^
    This bitch gave me her number the other day talkin’ ’bout “I rap”

    I waz like rrriiight.. she one of those girls that only looks good 47% of the time so i’ll pass

Leave a Reply