Video: Mos Def Live in San Jose

Here’s some nice footage of Mos doing “Travellin Man” and “24 Hour Karate School/Workers Comp” at the VooDoo Lounge in San Jose last week.

Shout to Juan


AddThis Social Bookmark Button

8 Responses to “Video: Mos Def Live in San Jose”

  1. fuck boy music Says:

    Tiny needs to take the charge for t.i.

    theres plenty of bitches in prison doing 15-20 years for their boyfriend..

    the boyfriend passes them those guns or that cocaine….and they get knocked..

    be good bitch take that charge, and do that time…

  2. Free J Says:

    true but he aint going on that long vacation now is he?
    ^^

    lol i’ll cosign that

  3. DC (District of Chase) Says:

    ^What it look like in there? Yo you on one of them email chains that tell you when n where shit goin be poppin @? Im down there soon actually another wk. I woulda def stepped to that there had to be breezys

    ^I get the emails and text and shit, but certain spots pop on certain nights. Mondays is Marvins, tues-not sure, wednesday-Bar 7, thursday-Park, Friday-Bar 7, Ozio, Ibiza, Sat-Tuscana, and almost any spot on U street, Sundays early evenings on the waterfront. Thats where ALL the bitches be.

    But my advice, DJ Quicksilva is the best DJ out here. You’re guaranteed to enjoy the music he spins, so you’ll usually win going to his events. Every spot will have bitches in it though, cuz its DC. They’re everywhere.

  4. Casket Face Says:

    I don’t care if I become a Billionaire…

    you still gonna see me on that same stoop, with the hammer on me…

    ^^^

    i53.tinypic.com/1zy8zfb.jpg

  5. b-ease Says:

    “Proportional to the rest of him K.R.I.T.? Still not right.”

    ^^
    roffleroffleroffleroffleroffle…

  6. b-ease Says:

    Every spot will have bitches in it though, cuz its DC. They’re everywhere.

    ^^
    The benefits of being a college town AND a major city.

  7. Free J Says:

    @b-ease – send me ur music in email, lol and anything new if u got somethin

  8. Rey Says:

    # Remixznflow Says:
    September 17th, 2010 at 12:20 pm

    I’d feel worse about this if I didn’t take your mom out for a nice seafood dinner and “forgot” to call her the next day.

    ^LOL.. she gave you allowance money to take my mom out?

    sad thing is.. its the 10% i gave YOUR mother for walkin that green mile down on 10th wednesday night… thats my number one earner…

    ^^^

    I know for a FACT that Tribe’s Mom brings in twice as much as mine, but that’s cuz my mom has a standards.

    ~~~~~

    I wonder how many rap names “Big K.R.I.T.” went thru before he decided on his current moniker. Like, how bad could they have been that he decided that “Big K.R.I.T.” was the one that fit the best.

    “Giant K.R.I.T.? Naa.”

    “Huge K.R.I.T.? Nope.”

    “Proportional to the rest of him K.R.I.T.? Still not right.”

Leave a Reply