займ с плохой кредитной историей онлайн

Jim Jones & Cam’ron – Toast Freestyle

Here’s the MP3 of the “Runaway” freestyle where Cam fires off a few shots at Kanye, on behalf of Dame. Quality is less than favorable, but you get the idea. Still unsure why Cam is still standing up for Dame when Dame is a grown man and is doing his own thing now.

Jim Jones & Cam’ron – Toast Freestyle | Mediafire [via Miss Info]

[audio:http://usershare.net/?dlink=jynmvn49hvci]

Another thing, this didn’t surprise me so much considering where Jim’s career is at right now, but did Cam really need to start burning bridges at this stage of the game? This seems like a complete waste to me… we need less freestyles like this one and more songs like this.

Previously: Cam’ron Dissing Kanye? (Video)


AddThis Social Bookmark Button

123 Responses to “Jim Jones & Cam’ron – Toast Freestyle”

  1. neville Says:

    what u want cam??

  2. YBE Says:

    that hook is pathetic….

    SMH

  3. A chick Says:

    1st!

  4. Don Vincenzo Says:

    Hilarity WILL ensue…

  5. DW Says:

    >>Still unsure why Cam is still standing up for Dame when Dame is a grown man and is doing his own thing now.

    << So is Kanye, why you running to defend that nigga? Bitch ass…

  6. &What?! Says:

    .@lloydbanks Oh u wanna play dirty talking about my teeth. Well u look like bryan pumper nigga. ima call u lloyd pumper now

    Nigga I made u $9M ima tell ur mother she should go shopping this week n u gonna pay for it fuck that! Ur grandma like me better than u

    @lloydbanks I said I aint talking to u no more so u gonna be talking to urself again and I don’t need u or yayo. Yayo is a fuckin trick lol

    That nigga banks is a hater tho. Bitches wanna know where I’m at when they see him. He says I don’t know

    ^
    Banks and 50 were clowning each other, shit is mad funny.
    Yayo, Banks and 50 got the life.. best friends from youth fucking different bitches around the world, rapping infront of millions, whilst making major dough

  7. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    This seems like a complete waste to me… we need less freestyles like this one and more songs like this.
    ——
    STFU Nate!

    Cam beefing >>>>>

    Nhjic

  8. Cypher Says:

    Smh @ A Chick

  9. why? Says:

    Oh wow this is bad.

  10. Don Vincenzo Says:

    A Chick
    1 min ago
    3rd!

    *fixed*

  11. Big_seth Says:

    A Chick FAILS often.

    Bless her Heart.

  12. Big_seth Says:

    &What?! Says:
    September 15th, 2010 at 5:47 pm
    .@lloydbanks Oh u wanna play dirty talking about my teeth. Well u look like bryan pumper nigga. ima call u lloyd pumper now

    Nigga I made u $9M ima tell ur mother she should go shopping this week n u gonna pay for it fuck that! Ur grandma like me better than u

    @lloydbanks I said I aint talking to u no more so u gonna be talking to urself again and I don’t need u or yayo. Yayo is a fuckin trick lol

    That nigga banks is a hater tho. Bitches wanna know where I’m at when they see him. He says I don’t know
    ^^

    LOL

  13. ghost writer Says:

    Don Vincenzo Says:

    September 15th, 2010 at 5:49 pm
    *daps Ghost Writer*

    I hears them beats nigga good lord… JihaD told we bout to put suntin together on them joints?

    ^
    *daps*
    I appreciate it fam, na he ain’t told me. JihaD got some heat tho so I can’t wait to hear the rest…this BSG? I heard you was tough (n) send some joints my way notu345 at gmail

  14. Cypher Says:

    >>Still unsure why Cam is still standing up for Dame when Dame is a grown man and is doing his own thing now.

    << So is Kanye, why you running to defend that nigga? Bitch ass…

    ^
    Roffle

  15. Big_seth Says:

    SMH @ This Track.

    THis is not the beat to make a diss to. LOL

  16. hl Says:

    Cam beefing >>>>>

    word

  17. Alpha Says:

    *yawn*

  18. JihaD Says:

    JihaD Says:
    September 15th, 2010 at 5:52 pm
    @Trouble… how much infuence does the isreali have on that Nasir song? Is he screaming all over it??

    JihaD

  19. Cypher Says:

    How that nigga Jones look dirty in clean clothes?

  20. Mini Daddy Says:

    this that a.i.d.s rap music

  21. hl Says:

    @Trouble… how much infuence does the isreali have on that Nasir song? Is he screaming all over it??

    JihaD

    ^If you didn’t listen to that song because of DJ Khaled you lost.

  22. JihaD Says:

    DW Says:
    September 15th, 2010 at 5:53 pm
    >>Still unsure why Cam is still standing up for Dame when Dame is a grown man and is doing his own thing now.

    <>>>>>> Fake Friends

    JihaD

  23. ghost writer Says:

    Big_seth Says:

    September 15th, 2010 at 5:56 pm
    SMH @ This Track.

    THis is not the beat to make a diss to. LOL

    ^
    I thought this samething when Beans jumped on that “Hater” beat

  24. Cypher Says:

    Lmao @ the 50 twitter

  25. ghost writer Says:

    peace

  26. JihaD Says:

    hl Says:
    September 15th, 2010 at 6:00 pm
    @Trouble… how much infuence does the isreali have on that Nasir song? Is he screaming all over it??

    JihaD

    ^If you didn’t listen to that song because of DJ Khaled you lost.

    ^^

    Losing>>>>Listening to DJ Khaled in any form…

    JihaD

  27. Mini Daddy Says:

    H. ouse I. n V. irgina rap

  28. Alpha Says:

    Jim was struggling with that hook lol Yeshua help the set…

  29. hl Says:

    Losing>>>>Listening to DJ Khaled in any form…

    JihaD

    ^smh you might wanna youtube “Nas Victory” though.

  30. JihaD Says:

    ghost writer Says:
    September 15th, 2010 at 5:56 pm
    Don Vincenzo Says:

    September 15th, 2010 at 5:49 pm
    *daps Ghost Writer*

    I hears them beats nigga good lord… JihaD told we bout to put suntin together on them joints?

    ^
    *daps*
    I appreciate it fam, na he ain’t told me. JihaD got some heat tho so I can’t wait to hear the rest…this BSG? I heard you was tough (n) send some joints my way notu345 at gmail

    ^^

    Yea, we bout to do a 24 hour project over your beats. Thats why I was asking what you were doing with ones I e-mailed you about. BSG is a problem, so this project bout to be crazy…

    JihaD

  31. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Still unsure why Cam is still standing up for Dame when Dame is a grown man and is doing his own thing now.
    ===================================
    Nobody fucking asked you Nathaniel.

  32. Don Vincenzo Says:

    this BSG?
    ^
    Yezzur… I got you in a few Ghost
    ===================

    Yo… These niggas talkin bout they not tryna start no trouble…. *Charlie Murphy Laugh*…. talmbout, ” we not tryna ruffle no feathers” while they ruffling feathers… Tryna throw a stone and hide they hand… Smgdh… This is recycle bin status… Pure dingleberry music… Jim AND cam took too many real life L’s to be taken seriously… Prolly why they starting beef wit half a fag… The shit WILL be entertaining if it escalates tho… Ol’ tryna get some free publicity ass niggas

  33. Deen Says:

    MaxB impersonation fail muzik.

    This shit is just as awful as Kanye’s.

  34. Cypher Says:

    Losing>>>>Listening to DJ Khaled in any form…

    ^
    Truth

  35. Mini Daddy Says:

    brian pumper lyrically (no homo) >>>>>

    “if david can go against goliath, i can go at nas and jigga for their thrones”

  36. koa29 Says:

    Cam beefing >>>>>

    ^ 50 murdered dude tho. cam ain’t been the same since… you nahggas stay stanning tho

    Why Dipset gunna do somethin like this? Gunna take a major L… Yeezy is runnin this rap shit right now, not a good look when you tryin to make a comeback

  37. Belize Says:

    lets make a toast to the haaaaters..suck a dick

  38. Troubleshooter1900 Says:

    @Trouble… how much infuence does the isreali have on that Nasir song? Is he screaming all over it??

    JihaD

    ^No, only in the beginning. I was surprised myself.

  39. Most_Incredible! Says:

    Don Vincenzo Says:

    September 15th, 2010 at 5:49 pm
    *daps Ghost Writer*

    I hears them beats nigga good lord… JihaD told we bout to put suntin together on them joints?

    ^^
    link?

  40. Beezy Says:

    this nigga desperate for attention

  41. Leonard Washington aka your moms special friend Says:

    welcome to Wack Wrappin entertainment ladies and gentlemen

  42. Don Vincenzo Says:

    These two should off themselves

  43. Cypher Says:

    Still don’t understand why camron even has Jim on songs… Matter fact why the fuck does jim even gave songs?

  44. Leonard Washington aka your moms special friend Says:

    @ghostwriter let me hear some tracks fam

  45. Don Vincenzo Says:

    Leonard Washington
    ^
    GOAT Chappelle show character

    “White people don’t use wash cloths… They put the raw bar between they butt cheeks… Then it’s pubic hair all on the soap…. How am I suppose to wash my face? And my feet…”

  46. Troubleshooter1900 Says:

    LOST TAPES VOL. 2 IS COMING SOON NINJAS!!!!!!!

  47. Big_seth Says:

    Beezy Says:
    September 15th, 2010 at 6:08 pm
    this nigga desperate for attention
    ^^

    THIS

  48. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Still unsure why Cam is still standing up for Dame when Dame is a grown man and is doing his own thing now.
    =================================
    Same way Nation jumps in front of bullets aimed at Eskay.

  49. Troubleshooter1900 Says:

    It’s coming… LOST TAPES VOLUME TWO!!! about 1 hour ago via web Retweeted by 100+ people

  50. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    “White people don’t use wash cloths… They put the raw bar between they butt cheeks… Then it’s pubic hair all on the soap…. How am I suppose to wash my face? And my feet…”
    ===========================
    Never understood people who don’t use washcloths.

  51. Don Vincenzo Says:

    Troubleshooter1900
    1 min ago
    LOST TAPES VOL. 2 IS COMING SOON NINJAS!!!!!!!
    ^
    Yo how yall be puttin shit in bold?

  52. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    It’s coming… LOST TAPES VOLUME TWO!!!
    ========================
    Can it possibly be as good or better then Vol. 1?

    I’m just gonna wait & see instead of building it up only to be disappointed.

  53. Troubleshooter1900 Says:

    “White people don’t use wash cloths… They put the raw bar between they butt cheeks… Then it’s pubic hair all on the soap…. How am I suppose to wash my face? And my feet…”
    ===========================
    Never understood people who don’t use washcloths.

    ^Man, I hate using the same soap as other people. Think about the last place wash and the first place you’re gonna wash? That shit ain’t what’s up. Wash cloths is a must.

  54. Alpha Says:

    Yeezy is runnin this rap shit right now

    ^^

    Thats the whole point of firing shots at him. The “knock out the baddest kid on the first day of school” mentality. Cam takes the L though…

  55. Balls Deep Says:

    i disagree this is great thing for hip hop keep doing what ur doing cam

    Freakey!

  56. Don Vincenzo Says:

    Never understood people who don’t use washcloths.
    ^
    It’s beyond me’… I use two one for my face and one for everything else

  57. SilkCityP Says:

    It’s coming… LOST TAPES VOLUME TWO!!! about 1 hour ago via web Retweeted by 100+ people

    ^^^

    Anybody saying Nas lost, lost themselves! That Brotha has a completely rejuvenated energy about him… Between this & up coming Solo you already he is crafting something Epic!

  58. SilkCityP Says:

    It’s coming… LOST TAPES VOLUME TWO!!! about 1 hour ago via web Retweeted by 100+ people

    ^^^

    Anybody saying Nas lost, lost themselves! That Brotha has a completely rejuvenated energy about him… Between this & up coming Solo you already know he is crafting something Epic!

  59. Big_seth Says:

    Don Vincenzo Says:
    September 15th, 2010 at 6:15 pm
    Leonard Washington
    ^
    GOAT Chappelle show character

    “White people don’t use wash cloths… They put the raw bar between they butt cheeks… Then it’s pubic hair all on the soap…. How am I suppose to wash my face? And my feet…”
    ^^

    “I Smell your lightsaber”

    *DEAD*

  60. Casket Face Says:

    smh at niggas acting suspicious about the mix….

    and seth what’s good? cover art?

  61. NovemberEnd Says:

    Whatever the reasoning behind this freestyle it’s corny…

    Honest Rivalry/Competition > Contrived WWF Rap Feuds

  62. Troubleshooter1900 Says:

    @Don:

    webmonkey.com/2010/02/html_cheatsheet/

  63. Hopp Says:

    Freestyles come quick nowadays.

  64. SilkCityP Says:

    Never understood people who don’t use washcloths.

    ^^^

    Me neither… 1 washcloth for the face & another for the body…

    Suave Lavender/Vanilla Soap >>>>

  65. hl Says:

    It’s coming… LOST TAPES VOLUME TWO!!!

    Nice. I wouldn’t mind just getting some mastered versions of songs that are already out there, like “You Mean the World to Me”.

  66. Troubleshooter1900 Says:

    That page will help you with a lot fam. Word up.

  67. Big_seth Says:

    SMH

    Taking shots @ the dudes who run this site is hella played out.

    just sayin little shots here and there as jokes is cool, but some of you dudes be really mad at them.

    I’m really starting to wonder why.

  68. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    ^ 50 murdered dude tho. cam ain’t been the same since… you nahggas stay stanning tho

    ^^^
    who exactly is stanning here??

  69. Don Vincenzo Says:

    “I Smell your lightsaber”
    ^
    LOL

    Not the same character but on the same skit that nigga said “Mmm…Titty Residue”

    ROFF!

  70. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Honest Rivalry/Competition > Contrived WWF Rap Feuds
    ==================================
    How do you know it’s contrived?

    Maybe Cam tried to get a beat & Ye shitted on him.

    Maybe there’s more that went on between Ye & Dame that we don’t know.

    How can you say it’s definitely some showbiz shit?

  71. Tong Po Flo Says:

    we need less freestyles like this one

    ^ and more like that Rap City one

  72. NovemberEnd Says:

    Nas says “Lost Tapes Vol. 2″ is coming soon
    ^^^^^
    *hype*

  73. Don Vincenzo Says:

    Shout to Troubleshooter for the link…

    @Casket Face

    Whas up can one a my joints get spun in the mix?

  74. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    # Big_seth Says:
    September 15th, 2010 at 6:24 pm

    SMH

    Taking shots @ the dudes who run this site is hella played out.

    just sayin little shots here and there as jokes is cool, but some of you dudes be really mad at them.

    I’m really starting to wonder why.
    =============================
    Name names pussy.

  75. koa29 Says:

    ^^

    Thats the whole point of firing shots at him. The “knock out the baddest kid on the first day of school” mentality. Cam takes the L though…

    yea…but someone at Cam/Jimmy’s caliber takin shots at Ye just ain’t gunna do shit. Both their solo careers are in the trash right now… Dipset is the only way theyre gunna get recognition again, and this doesnt help that cause

  76. Troubleshooter1900 Says:

    Nas says “Lost Tapes Vol. 2″ is coming soon
    ^^^^^
    *hype*

    ^Stop admitting things to strangers.

  77. Big_seth Says:

    @ casket

    hit my email if you are serious

    goten5151 at yahoo

    I wanna start doing more music related work.

  78. Tong Po Flo Says:

    That page will help you with a lot fam. Word up.

    ^ ohyoufancyhuh?

  79. Troubleshooter1900 Says:

    That page will help you with a lot fam. Word up.

    ^ ohyoufancyhuh?

    ^That’s what my momma always said.

  80. hl Says:

    What exactly about this is so bad again? Besides the hook, which was terrible when Ye’ sang it too?

  81. Hopp Says:

    ” more songs like this. ”

    Negative.

  82. koa29 Says:

    plus… that whole Rap Beef shit is over now. no one want’s to see that shit. Look at how 50 took shots at Ye/Wayne/Ross and took an L for it… he took a step back from all that cuz he recognize how shits changed since 09 (the whole “hipster” injection into hip hop)

    now you can be anything… a CO, a rich white jew… but as long as you make good music, you’ll be accepted

  83. NovemberEnd Says:

    How do you know it’s contrived?

    Maybe Cam tried to get a beat & Ye shitted on him.

    Maybe there’s more that went on between Ye & Dame that we don’t know.

    How can you say it’s definitely some showbiz shit?
    ^^^^^^^^
    Kanye didn’t give him a beat for Diplomatic Immunity III….SO WHAT!!..Kanye don’t owe him nothing….He could have played Dame…SO WHAT…he not Cam’s Father or any kin of any kind….

    Rappers today act like a bunch of women…i swear

    SMH

    Rappers

  84. Big_seth Says:

    @Amp

    You know I been thinkin you extra sensitive over nothing.

    and I aint got any problems with JihaD but its starting to get tiresome seeing constant rants about how lame es, nate and Dre are. And even there I can at least see why their beef started

    I know other people do, but not on the level that you do, and there is no real reason for it.

    I don’t even wanna get into a big deal about it, but I’m just thinkin give it a rest.

  85. Hopp Says:

    bet.com/Specials/hiphopawards10/hha10_nominees/hha10_nominees_besthiphopvideo.htm

    This is laughable.

  86. Troubleshooter1900 Says:

    Ye gonna sue they ass.

  87. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    # hl Says:
    September 15th, 2010 at 6:30 pm

    What exactly about this is so bad again? Besides the hook, which was terrible when Ye’ sang it too?
    ==========================
    Cats would rather embrace this new trend of emotional, soft Hip-Hop then the aggressive content that brought it to it’s height.

    I fux wit Ye, but this is Hip-Hop, he is not exempt.

  88. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    @Amp

    You know I been thinkin you extra sensitive over nothing.
    ===================================
    What did I say that made you believe I’m “angry” at the IllumiNahti?

    Get off our collective sacks mane.

  89. Big_seth Says:

    hl Says:
    September 15th, 2010 at 6:30 pm
    What exactly about this is so bad again? Besides the hook, which was terrible when Ye’ sang it too?
    ^^

    That hook Ye’s song is the best thing about it and why it will be a hit.

  90. koa29 Says:

    I fux wit Ye, but this is Hip-Hop, he is not exempt.

    nigga, you right… this is hip hop… it’s about being different and standing out. not makin the same ol’ club bangers or gutter shit.

    ye pushes the envelope of hip hop creativity. stop hatin

  91. Deen Says:

    What exactly about this is so bad again? Besides the hook, which was terrible when Ye’ sang it too?

    ^^^

    Everything except the beat, which, by the way, was better with the vocal samples from the live version.

    Can we get some gangsta shit already? Fuck the frail shit (c) Jadakiss.

  92. Troubleshooter1900 Says:

    I don’t think gonna wanna toast these two douchbags

  93. bkallday Says:

    viewin’ our opinion.

  94. Big_seth Says:

    You sayin “No one asked you Nate”

    If you don’t like his commentary get off his fuckin site.

    That’s my point. You stay takin shots at them over nothing, but again whatever.

  95. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    ye pushes the envelope of hip hop creativity. stop hatin
    ======================================
    How am I hating?

  96. Heroin Headliner Says:

    I just wanted to announce that I’ma be making a big announcement at 4am central time……

    That’s right my g’s, I’m cleaning out my closet…….

    #HEROINHEADLINERgems

  97. Balls Deep Says:

    this is hip hop stop swinging on ye’s nuts let them seetle this shit on the mic people like 50 & cam keep it interesting

  98. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Eastern_Digital aka Nahright’s Fantasy Football champ Says:
    September 15th, 2010 at 5:53 pm

    This seems like a complete waste to me… we need less freestyles like this one and more songs like this.
    ——
    STFU Nate!
    ============

    Yo Seth, you’re a pussy. Straight up. Hop off my cock you bitch ass nigga. Don’t look, speak or breathe in my fucking direction.

  99. Troubleshooter1900 Says:

    Wow. First time I seen Seth angry and not loling.

    MOOSAH

    MOOSAH

    MOOSAH

  100. Alpha Says:

    Nas also promised a “nas+preemo” collab album. So don’t get your hopes up…

  101. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    If you don’t like his commentary get off his fuckin site.
    =================================
    This is Ashmi’s site.

    The Calm is >>>>>>>>>>>>>>> that way.

  102. Don Vincenzo Says:

    I’m sayin… I enjoy a good hip hop beef… Especially if there’s an actual back story, you know, some shit adding up to the events… When it’s done out of no where, and poorly done, it’s corny… Ye didn’t diss dame he just stayed wit hov… Ye laced Cam on several occasions (no homo?)… This nigga just wanna stir some shit up to have niggas talkin… He’s winnin in that dept… This is not genuine hip hop beef… It’s WWE

  103. Alpha Says:

    Yo Seth, you’re a pussy. Straight up. Hop off my cock you bitch ass nigga. Don’t look, speak or breathe in my fucking direction.

    ^^

    Niggas is mad lol

  104. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Wow. First time I seen Seth angry and not loling.
    ================================
    Angry over shit that has absolutely nothing to do with him.

    #Hoeshit.

  105. Troubleshooter1900 Says:

    Yo Seth, you’re a pussy. Straight up. Hop off my cock you bitch ass nigga. Don’t look, speak or breathe in my fucking direction.

    ^…….MOOSAH???

  106. Don Vincenzo Says:
  107. Casket Face Says:

    for the record it’s all jokes with me, i aint waiting outside of complex offices to bust eskay in the head…i talk shit about rappers and djs i know personally.it’s jokes, roast similar to basketball court trash talk…

    niggas that take comments on here seriously and feel the need to prove yourself online need to unplug for real.

  108. bkallday Says:

    the diss was especially wack compared to how EM got BODIED by NICK CANNON!!! BUCK BUCK BUCK!!! SLICK NICK MURDA INC PEN!!!

  109. Troubleshooter1900 Says:

    Damn Don, you got them disappearing acts going on I see.

  110. EnglandRepresent Says:

    ^ ohyoufancyhuh?

    ^That’s what my momma always said.

    ^^That’s what your momma always said about me too.

  111. Jewtino Says:

    Alpha Says:
    September 15th, 2010 at 6:02 pm
    Jim was struggling with that hook lol Yeshua help the set…

    Yo yo yo….not on paper.

  112. J.Biz Says:

    Bad business move to diss Ye but that’s when the DIP is at their best. In state of pure ignorance.

  113. Kufi smacks Says:

    Max B >>>>>>>>>>>

    Just get the tape of Jim Jones getting beat up and cam running like a little bitch while his dude getting stomped out…

    Never will believe in Cams Gangsta after that…

  114. the TK 781 Says:

    call me nutts but i think MAX-B would kill this beat

  115. The Cool Says:

    Shower Gloves >>> Wash Cloths

  116. NYHC81 Says:

    this freestyle = corn cob pipe.

  117. ginobli Says:

    why do jim jones sound like a fake version of max b lol

  118. Jewtino Says:

    Most of you are confusing Sen on the hook for Jimmy, it’s ok that’s Sen’s whole Career.

  119. C. Dufflebags Says:

    Killer!

  120. Nah Right » Audio: Juelz Santana Interview w/ Funk Flex Says:

    […] had Santana call into his show to discuss the Kanye diss that Cam & Jimmy threw out yesterday. Juelz didn’t really have much to say about it other […]

  121. Nah Right » Cam’ron feat. Avery Storm – Fairlytale Says:

    […] Previously: Jim Jones & Cam’ron – Toast Freestyle […]

  122. Nah Right » Audio: Cam’ron, Jim Jones & Juelz Santana on The Angie Martinez Show (9/24/10) Says:

    […] Part 2: Cam & Jim speak on Kanye diss. […]

  123. Nah Right » Video: Cam’ron Talks Short-Lived Beef w/ Kanye, Cool With Curtis Says:

    […] an interview on MTV RapFix Live, Cam explained the reason for the Kanye diss on “Toast” last […]

Leave a Reply