займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Curren$y – Pilot Talk 2 (Teaser #2)

Coming soon.

Previously: Curren$y ft. Killa Kyleon – 4 Hours and 20 Minutes (Ride To H-Town)


AddThis Social Bookmark Button

102 Responses to “Video: Curren$y – Pilot Talk 2 (Teaser #2)”

  1. a tribe called quest Says:

    Jets foo

  2. GMLLZ Says:

    ^ everything thats good is bad for you. What next pussy… Balance is the key. Don’t get me started.

    ^^^^^^^^^^^^^

    Word. On that note…true story…research just came out that antioxidants can cause cancer.

    You can’t win.

  3. D_Block_4_Life Says:

    Whats that Justice League x Banks joint sound like? Vintage JL sound or what?

  4. JihaD Says:

    JihaD Says:
    September 14th, 2010 at 10:03 am
    hl Says:
    September 14th, 2010 at 9:48 am
    @Jihad That Joe Pesci guy produced the whole thing?

    ^^^

    Doe Pesci, and yea, he produced the whole thing. Same guy that did Gunpowder Guru…

    JihaD

  5. GMLLZ Says:

    ^ so coffee breath worst than stogey breath? Nah…

    ^^^^^^^^^^^^^^

    <<<<<<<<<<<<<<<<< coffee breath + stogey breath

  6. D_Block_4_Life Says:

    coffee breath + stogey breath
    ^
    ABSOLUTE WORST.

  7. b-ease Says:

    I had to fall back on the coffee. A nigga was getting the shakes and shit.

    *daps all in vicinity*

  8. b-ease Says:

    I’ll tell you what tho, the coffee/cigarette induced morning dump is the stuff dreams are made of.

  9. D_Block_4_Life Says:

    I had to fall back on the coffee. A nigga was getting the shakes and shit.
    ^
    How long has it been?

  10. JihaD Says:

    D_Block_4_Life Says:
    September 14th, 2010 at 10:04 am
    Whats that Justice League x Banks joint sound like? Vintage JL sound or what?

    ^^^

    I don’t know, cuz I don’t listen to William, but the beat is dope and the song will be crazy after Jermihah does the hook…

    JihaD

  11. hl Says:

    Doe Pesci, and yea, he produced the whole thing. Same guy that did Gunpowder Guru…

    JihaD

    oh ok. Dopr producer.

  12. a tribe called quest Says:

    OJ + Cream cheese and Jelly bagel (toasted) mornings >

  13. GMLLZ Says:

    # b-ease Says:
    September 14th, 2010 at 10:06 am

    I’ll tell you what tho, the coffee/cigarette induced morning dump is the stuff dreams are made of.

    ^^^^^^^^^^^^^^

    b-ease whaddup. You speak truth — although I have quit cigs and coffee in the past 6 months. It brings back fond memories.

  14. 456 Says:

    cofee is legal crack real talk. imagine if there was a crack spot for every coffee spot. it would night of the living zombies.

    np:crime story – dmx

    i can’t tell who was better on this beat his version or prodigy’s…

  15. b-ease Says:

    How long has it been?

    ^^
    May, since I stopped drinking it regularly. I’ve had like 3 cups since then, the last one like two weeks ago, but I was putting down like 4 or 5 work issued paper cups a day.

  16. Rey Says:

    Rapid Fire Post Hour already?

  17. Rey Says:

    Never smoked cigarettes, only had 3 cups of coffee in my life.

    #FunFact

  18. b-ease Says:

    i can’t tell who was better on this beat his version or prodigy’s…

    ^^
    I’m gonna go with P. X’s version always kind of bored me. I prefer “ATF”.

  19. D_Block_4_Life Says:

    I’ll tell you what tho, the coffee/cigarette induced morning dump is the stuff dreams are made of.
    ^
    These three may just be the triumvirate of bad odors in this galaxy.

  20. b-ease Says:

    triumvirate

    ^^
    Somebody get this guy a Kit-Kat.

  21. D_Block_4_Life Says:

    but I was putting down like 4 or 5 work issued paper cups a day.
    ^
    Holy smokes, and i thought i had an addictive personality.

  22. louisdadon Says:

    yo why is curren$y so weird.

  23. b-ease Says:

    What’s good Rey, saw you went to the Jay show. Crazy?

  24. GMLLZ Says:

    # Rey Says:
    September 14th, 2010 at 10:09 am

    Rapid Fire Post Hour already?
    ^^^^^^^^^^^

    vacay is over

  25. a tribe called quest Says:

    These three may just be the triumvirate of bad odors in this galaxy.

    –good word

  26. D_Block_4_Life Says:

    What’s good Rey, saw you went to the Jay show.
    ^
    He was tweeting live through the whole 3 hours, like he was being paid to to so, talking ’bout, “my battery is blinking but I’ll try to get as much tweets in as i can twitter fam”…

  27. 007 Says:

    If you say Curren$y wack your most likely not living

    Dude is a beast

    “Lames catch feelins we catch flight”

    @Jihad
    over or under 100c’s?

  28. b-ease Says:

    He was tweeting live through the whole 3 hours, like he was being paid to to so,

    ^^
    *eats girl out*

    *chokes to death on Nuva Ring*

  29. 007 Says:

    Lola Monroe – Woman Lie Men Lie Freestyle on WSHH>>>>>>>>

    Lola >>> Nicki

    Truth (and not @ rappin)

  30. GMLLZ Says:

    He was tweeting live through the whole 3 hours, like he was being paid to to so, talking ’bout, “my battery is blinking but I’ll try to get as much tweets in as i can twitter fam”…

    ^^^^^^^^^^^^

    subtle twitter ether

  31. hl Says:

    He was tweeting live through the whole 3 hours, like he was being paid to to so, talking ’bout, “my battery is blinking but I’ll try to get as much tweets in as i can twitter fam”…

    lol

  32. mcb Says:

    AYO at all these rappers trying to tease…

  33. ghost writer Says:

    I met this one chick who was obsessed with cigarette smell on clothes…that shit got weird for me, but she was bad. I never smoked a cig in my life so I guess that’s why we couldn’t make it

  34. D_Block_4_Life Says:

    I met this one chick who was obsessed with cigarette smell on clothes…that shit got weird for me,
    ^
    dead

  35. Rey Says:

    # b-ease Says:
    September 14th, 2010 at 10:11 am

    What’s good Rey, saw you went to the Jay show. Crazy?

    ^^^

    Brother Kit Kat is correct, I was tweeting the guest stars. B’yeah, show was great. Em’s set was awesome, Jay’s was his standard show, but he brought out ‘Ye, Minaj, Swizz, Beyonce, and Chris Martin. I’m a huge fan of both so to hear 90 minute sets from them was great.

    Plus, after seeing Jay’s shows on TV for so long it was great to join in on some of that stuff.

    This white dude next to me caught the holy ghost when Em was out. It was goofy at first, but after a while I was like “Ya know, dude’s got the right idea” so when KanYe walked out I lost my shit, no homo, yes stan.

  36. Troubleshooter1900 Says:

    *Daps the Nah’vi tribe*

  37. Troyvul Says:

    Lola Monroe
    ^
    Yo her ass is STOOOOPIDDD, saw her here Caribana weekend omfg

  38. D_Block_4_Life Says:

    So Jay preformed Free Mason without Ross? Dang, i know Ross didn’t have something more important to do than be at that show…c’mon man

  39. a tribe called quest Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    September 14th, 2010 at 10:18 am
    *Daps the Nah’vi tribe*

    –daps

  40. Casket Face Says:

    pilot talk 2? …sheeit pilot talk 1 didn’t even make no noise like that.
    i’m not being a hater i’m just sayin bruh bruh…

    curren$y need to make some guest appearances on bigger act’s projects (Jay-Z, Drake, T.I. etc) , he’ll definitely get recognized quicker than he is with his coffee shop following he got now.

  41. JihaD Says:

    007 Says:
    September 14th, 2010 at 10:14 am
    If you say Curren$y wack your most likely not living

    Dude is a beast

    “Lames catch feelins we catch flight”

    @Jihad
    over or under 100c’s?

    ^^^

    “Posted by nation on Tuesday, September 14th, 2010 at 10:02 am”

    It might get to 100… He got that Dame Dash money behind him right now, and we know Nathaniel hasn’t eaten in a couple of days now.

    JihaD

  42. Hopp Says:

    ” the beat is dope ”

    Yup.

  43. Rey Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    September 14th, 2010 at 10:20 am

    So Jay preformed Free Mason without Ross? Dang, i know Ross didn’t have something more important to do than be at that show…c’mon man

    ^^^

    Yeah, I was surprised Rawse didn’t perform. Free Mason sounded fucking awesome live. I was the only one in my section who knew Jay’s verse. Thank YOU, NR and #TeamRicky. (no)

  44. JihaD Says:

    D_Block_4_Life Says:
    September 14th, 2010 at 10:20 am
    So Jay preformed Free Mason without Ross? Dang, i know Ross didn’t have something more important to do than be at that show…c’mon man

    ^^^

    Couldn’t get his fat ass off that scooter…

    JihaD

  45. DC (District of Chase) Says:

    np:crime story – dmx

    i can’t tell who was better on this beat his version or prodigy’s…

    ^Don’t forget Joell Ortiz’s track on this beat. All of them were sick, but Prodigy’s Mac 10 handles… shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

  46. GMLLZ Says:

    # Troyvul Says:
    September 14th, 2010 at 10:19 am

    Lola Monroe
    ^
    Yo her ass is STOOOOPIDDD, saw her here Caribana weekend omfg

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Caribana is on my list of events to hit….I know its crazy

  47. Troubleshooter1900 Says:

    So Jay preformed Free Mason without Ross? Dang, i know Ross didn’t have something more important to do than be at that show…c’mon man

    ^He had to shoot an unruly inmate. Nigga was trying to escape. You know Bawse don’t play that.

  48. Remixznflow Says:

    whaddup…

    *daps people*

    went to my first tailgate party in life… these white folk had food beer (orange beer mind you… it was Oklahoma State University) and shots from 3 in the afternoon until the game was over…

    satellites in the lot with big screen tv’s…

    when white people party>>>>>>>>>>>

    i havent been that drunk since i was 17…. if that… maybe ever…

  49. mcb Says:

    *enjoyed Pilot Talk 1*
    *ducks*

  50. Rey Says:

    “Eminem brings out the skanks and the jailbait. Jay-Z brings out the minorities and the tight jeans’n’plaid crowd. Mmm.”

    “BOB look like a cross between DMX and a Ridley Scott alien.”

    “50 ended on “i thought that you’d be happy i made it”, haha”

    #TwitterGems

    Oh, and I kept it real too. When Drake came out I booed that motherfucker.

  51. D_Block_4_Life Says:

    Couldn’t get his fat ass off that scooter…
    ^
    Lol, or maybe he didn’t even get the invite, but to me, thats a no brainer, while Ross is in the building, they also could of did Monster (even tho they really didn’t need Ross for that but still).

  52. 456 Says:

    ^He had to shoot an unruly inmate. Nigga was trying to escape. You know Bawse don’t play that.

    ^i heard the inmate was wearing business cargos. button down wife beater

  53. Troyvul Says:

    Caribana is on my list of events to hit….I know its crazy
    ^
    Shooting fish in a Barell (Barrel, Barrell wtf sp?)

  54. Hopp Says:

    ” i havent been that drunk since i was 17…. if that… maybe ever… ”

    Wow.

    * daps *

  55. Troubleshooter1900 Says:

    The worst thing about Tuesdays is my Professor only teaches from the book, like niggas don’t read up before we get there. 4 hours of that shit drives me crazy. I want a fucking refund for this shit.

  56. D_Block_4_Life Says:

    ^i heard the inmate was wearing business cargos. button down wife beater
    ^
    LMAO

  57. Don Vincenzo Says:

    Don Vincenzo
    8 mins ago
    What is the definition of a Street Album? Is that same as mixtape?

    Just curious saw the Flockaveli ads on wshh and it says most anticipated “Street Album” of the year?
    ^
    I think in Funk Waka Flock’s case, niggas will listen, and have to throw that shit out the windows a the car/crib… Hence, a street album… As far as good rappers yeah it’s a glorified mixtape… Original production an all that but not alot of pressure from the labels… Which may be dead now seeing how much labels are involved even in the mixtapes now

  58. hl Says:

    Oh, and I kept it real too. When Drake came out I booed that motherfucker.

    smh

  59. Rey Says:

    *salutes brother remix*

  60. Hopp Says:

    ” Oh, and I kept it real too. ”

    Ur momma must be proud.

  61. KzA Says:

    Curren$y >>>

    effortless flows ftw

  62. Troubleshooter1900 Says:

    ^He had to shoot an unruly inmate. Nigga was trying to escape. You know Bawse don’t play that.

    ^i heard the inmate was wearing business cargos. button down wife beater

    ^lol. Yeah, I know right. Dont worry though, Bawse didn’t go to that corner either.

  63. Rey Says:

    # hl Says:
    September 14th, 2010 at 10:26 am

    Oh, and I kept it real too. When Drake came out I booed that motherfucker.

    smh

    ^^^

    LOL… I applauded Nicki Minaj tho’. #Progress

  64. GMLLZ Says:

    Listenin to Kanye’s new track…..makes me really think that he makes all the chicks he fucks wit sign non-disclosure agreements

  65. Troubleshooter1900 Says:

    And what are you laughing at remix? Both you and that Ross niggas was stuck in traffic in the Wendy’s drive through.

  66. JihaD Says:

    D_Block_4_Life Says:
    September 14th, 2010 at 10:25 am
    Couldn’t get his fat ass off that scooter…
    ^
    Lol, or maybe he didn’t even get the invite, but to me, thats a no brainer, while Ross is in the building, they also could of did Monster (even tho they really didn’t need Ross for that but still).

    ^^

    I doubt they were letting him into the building with G-Unit in full force… NOTHING good (cept maybe William being chased out the building, or Gunplay being knocked AGAIN) would have come from that situation, and Camel knew it too.

    JihaD

  67. Troubleshooter1900 Says:

    Sorry Remix, I mean Dblock, lol.

  68. KzA Says:

    mcb Says:

    September 14th, 2010 at 10:24 am
    *enjoyed Pilot Talk 1*
    *ducks*

    ^

    quick quckin. Pilot Talk is still in heavy rotation over here

  69. Rey Says:

    # Hopp Says:
    September 14th, 2010 at 10:26 am

    ” Oh, and I kept it real too. ”

    Ur momma must be proud.

    ^^^

    Em wanted people to chant “Fuck you, Mama”, I was like “Whaa? No way, I love my mom.”

    *waits for inevitable “I love your mom too, bwaaaa” shots*

  70. D_Block_4_Life Says:

    I’m still in shock that my Earth Sci professor kept us for the full 3 hours, on the FIRST FUCKING DAY…that never fucking happened to me before..and to add insult to injury this motherfucker has this sleep inducing monotone voice…really the worst.

  71. KzA Says:

    lol duckin > quckin.. .sleepy fingers

  72. DC (District of Chase) Says:

    *enjoyed Pilot Talk 1*
    *ducks*

    ^

    quick quckin. Pilot Talk is still in heavy rotation over here

    ^Pilot Talk is good fucking music. Nothing to be ashamed of

  73. 456 Says:

    Oh, and I kept it real too. When Drake came out I booed that motherfucker.

    ^*rey gets side eyes from everybody in his section

    *rey pretends not to notice

    *gets hit with a empty soda cup

    *rey smiles uncomfortably, eyes forward

  74. Hopp Says:

    ” quick quckin. ”

    What the fuck does that mean ?

  75. JihaD Says:

    Don Vincenzo Says:
    September 14th, 2010 at 10:26 am
    Don Vincenzo
    8 mins ago
    What is the definition of a Street Album? Is that same as mixtape?

    Just curious saw the Flockaveli ads on wshh and it says most anticipated “Street Album” of the year?
    ^
    I think in Funk Waka Flock’s case, niggas will listen, and have to throw that shit out the windows a the car/crib… Hence, a street album… As far as good rappers yeah it’s a glorified mixtape… Original production an all that but not alot of pressure from the labels… Which may be dead now seeing how much labels are involved even in the mixtapes now

    ^^

    *daps*

    Did you answer your own question, though???

    JihaD

  76. Hopp Says:

    ” duckin > quckin.. ”

    Oh, I see.

  77. KzA Says:

    lol @ hopp

  78. JihaD Says:

    Hopp Says:
    September 14th, 2010 at 10:30 am
    ” quick quckin. ”

    What the fuck does that mean ?

    ^^^

    What the quck???

    JihaD

  79. Remixznflow Says:

    # Troubleshooter1900 Says:
    September 14th, 2010 at 10:29 am

    Sorry Remix, I mean Dblock, lol.

    ^
    i was lookin for the bullet wound….

    by the way… WTF happened this weekend?

    Jets

    Cowboys

    Chargers

    Colts

    Bengals

    Vikings

    all the teams that were supposed to “make some noise” this season… failed… terribly…

  80. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    Oh, and I kept it real too. When Drake came out I booed that motherfucker.

    ^^^^^^^^^
    you’s a lie. You woulda got assaulted by the tight jean mafia

  81. Rey Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    September 14th, 2010 at 10:30 am

    I’m still in shock that my Earth Sci professor kept us for the full 3 hours, on the FIRST FUCKING DAY…that never fucking happened to me before..and to add insult to injury this motherfucker has this sleep inducing monotone voice…really the worst.

    ^^^

    Bueller… Bueller… Sofrito… Kit Kat Man…

    ~~~~

    lol @ 456.. This other dude in the row in front of me hated Drake too. I wanted to dap dude (no homo), but that woulda been corny.

  82. Charles Oakley Says:

    RIP ganstarap.blogspt.com

  83. 456 Says:

    he tight jean mafia

    ^funny visual

  84. Troyvul Says:

    *gets hit with a empty Full soda cup

    *rey smiles uncomfortably, eyes forward
    ^
    Lmao

  85. Troubleshooter1900 Says:

    I’m still in shock that my Earth Sci professor kept us for the full 3 hours, on the FIRST FUCKING DAY…that never fucking happened to me before..and to add insult to injury this motherfucker has this sleep inducing monotone voice…really the worst.

    ^Same with this cracka I’m talking about. Nigga actually read us definitions and shit, like we in some fuckin’ HS and not a Grad class. I don’t even know how he got the job. I wanna wipe his face all over the fuckin’ projector until he writes me a check for what the class cost. I only show up for attendance. Nothing more.

  86. Troyvul Says:

    Remix, you know the rules “Any Given Sunday”

  87. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    they already wantin Wade Phillips head (II) around here. If them boys go down 0-2, its gonna be reeeeaaal ugly. We good tho cuz the Bears got no kinda offense

  88. mcb Says:

    word Kza
    such a nice album for chillin/riding/etc…

    effortless flows are that shit to me,

    nh

  89. JihaD Says:

    lol @ 456.. This other dude in the row in front of me hated Drake too. I wanted to dap dude (no homo), but that woulda been corny.

    ^^^

    The fact that you thought of doing the uncomfortable white boy dap over a shitty rapper you didn’t like is corny, Rey…

    JihaD

  90. D_Block_4_Life Says:

    Finally saw the entourage Finale. ILL.

  91. Remixznflow Says:

    # LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:
    September 14th, 2010 at 10:35 am

    they already wantin Wade Phillips head (II) around here. If them boys go down 0-2, its gonna be reeeeaaal ugly. We good tho cuz the Bears got no kinda offense

    ^
    im on board with that though… the fuck is up with these niggas? that game was WOEFUL… i havent been pissed like that on opening day in a min.

    i threw all kinds of shit at the tv sunday night…

    defense played well though… donovan always gives the cowboys trouble as do the redskins seeing as its an divisional rival…

    STILL.. we shoulda won that game…

    Romo showed he has some heart with that TD pass that was called back… so… we’ll see…

    anyone got info on D. Ware? is he good?

  92. Troubleshooter1900 Says:

    Ayo, what’s up with that Kanye movie? Is that a trailer on his website or some kind of bullshit teaser to another “portrait”?

  93. cOLD Says:

    Finally saw the entourage Finale. ILL.

    ^ gotta peep tonight. Whats your major in school?

  94. KzA Says:

    all the teams that were supposed to “make some noise” this season… failed… terribly…
    ^

    even the giants looked like shit..

    I mean, even the the great Aaron Rodgers stumbled a bit.. but he will be fine. As for some of you others…

  95. Don Vincenzo Says:

    *daps*

    Did you answer your own question, though???

    JihaD
    ^
    LMAO… Nah that was that nigga Double O, And they call him Mr. Bond, who asked it… Whaddup tho *daps*

    Homemade Sausage Egg and Cheese on a English Muffin lightly toasted and OJ FTMFW

  96. 007 Says:

    I listen to Pilot Talk dailY!

    Literally

    And I dont blaze

  97. Big_seth Says:

    whattup fam

  98. cOLD Says:

    lol at having leisure time to watch football AND stay up on all the new hip hop that comes out. I envy some of youse. Naught (Borat voice)

  99. KzA Says:

    I went to the Packers Eagles game on Sunday… at Lincoln Financial wearing full Packer attire and I survived to tell the tale.

    I was sitting 50 yard line like 12 rows up behind the Packer bench. I could see Kolbs tears and I got struck with a strewn piece of Weavers ACL.

  100. Rey Says:

    # LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:
    September 14th, 2010 at 10:33 am

    Oh, and I kept it real too. When Drake came out I booed that motherfucker.

    ^^^^^^^^^
    you’s a lie. You woulda got assaulted by the tight jean mafia

    ^^^

    Yo… the proliferation of grown men in tight jeans and plaid was fucking disgusting.

  101. 007 Says:

    New Post You know they only give Spitta 100 comments

  102. Rey Says:

    # JihaD Says:
    September 14th, 2010 at 10:36 am

    lol @ 456.. This other dude in the row in front of me hated Drake too. I wanted to dap dude (no homo), but that woulda been corny.

    ^^^

    The fact that you thought of doing the uncomfortable white boy dap over a shitty rapper you didn’t like is corny, Rey…

    JihaD

    ^^^

    Well, I didn’t tho’. Baby steps. (no)

Leave a Reply