займ с плохой кредитной историей онлайн

Fat Joe – Power Freestyle


Throwback pic from the 2006 MTV European Music Awards.

Joe tacks a verse onto the beginning of Yeezy’s single.

Fat Joe – Power Freestyle | Clean

[audio:http://usershare.net/?dlink=c1rhfmh65xwf]
AddThis Social Bookmark Button

33 Responses to “Fat Joe – Power Freestyle”

  1. Joe 88 Says:

    Weak cocaine running thru my big veins (c) R.J Orion

  2. G7 Says:

    >>the jacuzzi part >>>>>

    ^hell yeah. that part is messed up. dude totally lost his marbles over not getting his shit blown. (n). LMAO!

  3. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    Oh shit. Oakland Blackouts >>>

    ^^^^^^^^^
    yea thats that shit. They was way ahead of the times when that cd dropped

  4. rex hussla Says:

    “How dare you act like such a b**ch, when I’ve been so f**king nice?” Mel screams at his ex, Oksana Grigorieva, before raging at her for falling asleep before he could get a blow job in the jacuzzi.

    “I let you sleep, I shouldn’t have woken you up and said ‘f*cking blow me! That was my goddamn mistake,” Mel screams. His panting and screaming gets more out of control from there.

    “I deserve to be blown first! Before the f*cking Jacuzzi! Ok, I’ll burn the goddamn house up, but blow me first! How dare you!??!”

    SWEAR TO GOD WE’VE ALL HAD THESE THOUGHTS IN OUR HEADS hahahaaaa….

    you know when your girl tells you something is going down and she falls asleep on you, you aren’t thinking the same shit LMAO. I mean, but who the fuck would say it?!?!

  5. hl Says:

    *reads exchanges between Land & Joe88*

    *dies*

  6. Remixznflow Says:

    mel will be dead before the end of the year…

    put money on it…

  7. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    i’m a ignorant and negative nigga

    i lurk nah, click ads, instigate and say im betta than niggas

  8. hl Says:

    Oh shit. Oakland Blackouts >>>

    ^^^^^^^^^
    yea thats that shit. They was way ahead of the times when that cd dropped

    ^no doubt. Casual needs to come out with something new. He’s the only one I still check for…

  9. mcb Says:

    Remixznflow Says:

    July 15th, 2010 at 1:55 pm
    mel will be dead before the end of the year…

    put money on it…
    ^^^
    just dont snitch on me

  10. Joe 88 Says:

    Who’s hiding now? I’m right here, where are you at land?

    You got 1 day to release that song you was working on for atlease 3 months.

    The clocks ticking nigga. Ole DMX ass, smoke crack and cook eggs in the microwave looking ass nigga

  11. G7 Says:

    >>“I deserve to be blown first! Before the f*cking Jacuzzi! Ok, I’ll burn the goddamn house up, but blow me first! How dare you!??!”

    ^that broad got some nice lips too. i’d be frustrated too if she fell asleep before topping me off…lol. Mel is a bit excessive though, on some blow me now, the world is gonna end in 3 minutes type shit.

  12. koa29 Says:

    “Standing on the throne, im crushin the competition / Em tryna recover, i fill him a new prescription ”

    …shots fired?

  13. hl Says:

    I thought nahright was riding with Dr Pepper? Now I’m seeing Coca Cola ads.

  14. Hyperbole Says:

    The clocks ticking nigga. Ole DMX ass, smoke crack and cook eggs in the microwave looking ass nigga

    ^^^

    Ether Thursday????

  15. hl Says:

    koa29 Says:

    July 15th, 2010 at 2:01 pm
    “Standing on the throne, im crushin the competition / Em tryna recover, i fill him a new prescription ”

    …shots fired?

    ^Who’s that?

  16. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    ^no doubt. Casual needs to come out with something new. He’s the only one I still check for…

    ^^^^^^^^
    i didn’t know Casual was still at it (II). I heard some Souls Of Mischief shit a while back but not much since then, they shoulda kept the click 2gether tho (II)

  17. mcb Says:

    G7 Says:

    July 15th, 2010 at 2:00 pm
    >>“I deserve to be blown first! Before the f*cking Jacuzzi! Ok, I’ll burn the goddamn house up, but blow me first! How dare you!??!”

    ^that broad got some nice lips too. i’d be frustrated too if she fell asleep before topping me off…lol. Mel is a bit excessive though, on some blow me now, the world is gonna end in 3 minutes type shit.
    ^^
    you realize he’s fucking bat shit crazy right
    even his moives suck more than ever.
    that one he prod/dir or whatever,t he latest was awful.
    Mel fell off liek TML.

  18. hl Says:

    Mel is a bit excessive though

    rofl

  19. koa29 Says:

    @hl , it’s in this freestyle

    LF– can some1 explain why this nigga Ross put both BMF & MC Hammer on TD…?

    the beats are practically the same… Lex Luger <<<<

    just another trappin ass fruity loop nigga

  20. hl Says:

    Apacalypto was the shit. Has he done something sinse then?

  21. hl Says:

    since > sinse

  22. mcb Says:

    hl Says:

    July 15th, 2010 at 2:01 pm
    I thought nahright was riding with Dr Pepper? Now I’m seeing Coca Cola ads.
    ^^^
    Lebron James benedictin arnold type money.

    just saw this ” 1951, Dr Pepper sued the Coca-Cola company for $750,000(US) asserting that nickel Coca-Colas were sold below cost and were a restraint of trade.[7]

    In 1972, Dr Pepper sued the Coca-Cola company for trademark infringement based on a soft drink marketed by Coca-Cola called “Peppo”.[8] The soft drink was later renamed Mr Pibb.

  23. hl Says:

    LF– can some1 explain why this nigga Ross put both BMF & MC Hammer on TD…?

    ^Because people like both songs?

  24. G7 Says:

    shots riddle the blog little

  25. Hyperbole Says:

    Why was this nigga Mel, huffin & Puffin(ii) on some Big, bad, wolf(ii) and the 3 lil pigs steez tho?

  26. EyeHateLove Says:

    The clocks ticking nigga. Ole DMX ass, smoke crack and cook eggs in the microwave looking ass nigga

    ^

    #DEADDDDDDDDDDD

  27. Hopp Says:

    ” just another trappin ass fruity loop nigga ”

    He really does produce on Fruity Loops. Said it on an interview I read on Nah Lite.

  28. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Shout out to Fat Joe, the only rapper still shopping at V.I.M.

  29. rex hussla Says:

    Hyperbole Says:

    July 15th, 2010 at 2:06 pm
    Why was this nigga Mel, huffin & Puffin(ii) on some Big, bad, wolf(ii) and the 3 lil pigs steez tho?
    _______________________________

    word Mel just had to get the evil out and his broad wouldn’t help…just rub one out [ll] and alleviate all that stress Mel wtf

  30. rex hussla Says:

    Joe looks like a king sized milk dud in all that brown [ll]

  31. b Says:

    damn she might let me fuck

  32. Suaveebolaetc.etc. Says:

    i didn’t know Casual was still at it (II). I heard some Souls Of Mischief shit a while back but not much since then, they shoulda kept the click 2gether tho (II)

    ^^

    I Gotta Get Down is a top ten ALC beat.

  33. thekid10705 Says:

    Joe stay biting off Jay somehow or another….Yuck!!

Leave a Reply