Jazmine Sullivan feat Fat Joe – Holding You Down

fat-joe-onsmash-invasion-highline-ballroom-nyc-june-29-2010-photo-by-mel-d-cole

Joe tacks a verse onto Jazmine’s new single.

Jazmine Sullivan feat. Fat Joe – Holding You Down (Remix) [via 57thAve]

[audio:http://usershare.net/?dlink=2jxc554921xx]

Related: Fat Joe is now on Diddy’s “Supreme Dream Team”

Previously: Fat Joe – No Problems (prod. Scoop DeVille) | Video: Fat Joe ft. Trey Songz – If It Ain’t About Money | Fat Joe – The Darkside (Tracklist + Production Credits)


AddThis Social Bookmark Button

94 Responses to “Jazmine Sullivan feat Fat Joe – Holding You Down”

  1. Cypher Says:

    Fat Joe

    ^

    I’m not a Staaaar!!!

  2. GMLLZ Says:

    already with the death of steinbrenner bars

  3. Hopp Says:

    Anyone here have a link to Audio Meth ?

  4. RNC Chairman Michael Steele Says:

    When’s the new Fat Joe Album out? It’s supposedly gonna be good according to a few on here.

  5. plug Says:

    i hear ya but the thing is who knows how focked up me and my son’s bond is gonna be after years go by with us residing in diff homes in opposite ends of the country.
    ——-
    man I only seen my old man once or twice a year my whole life, and we still cool. as long as you a stand up guy you’ll be alright. specially if you been there from birth

  6. Jayson Werth's beard Says:

    already with the death of steinbrenner bars

    ^ SMH at you actually listening to this

  7. landlord Says:

    word, “b”..

    we genereally dont fire shots at G7 due to his well respected status, and his honorable and peaceful nature… but the suddeness of that shot was hella funny

  8. 456 Says:

    ^ come over, lets have sake

    ^*books ticket

    *reconsiders

    *starts e-fight with jihad

  9. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Anyone here have a link to Audio Meth ?
    =================
    been on a google hunt all morning…..i guess ima have to wait until nah leaks it

  10. Cypher Says:

    TML grew on me like love handles on KzA. Some good pop tunes on that record.

    ^

    Pretty Much… After listening to Teflon don, I realized the importance of a album having no skippable

    Pause on the love handles tho

  11. Hopp Says:

    ” been on a google hunt all morning ”

    Damn yo. Appreciate the information, tho.

  12. plug Says:

    # landlord Says:
    July 14th, 2010 at 10:58 am

    use clippers/beard trimmers to shave your face..

    then scrub your face with a Buff Puff and some Tone Soap or Shea Butter Soap…

    and you too may obtain a flawless complexion like mines…
    however, the chiseled facial features only come factory installed …
    ———
    dang ninja! do you put cucumbers slices over yor eyes too?!?!? sheesh

  13. 456 Says:

    TML grew on me like love handles on KzA. Some good pop tunes on that record.

    ^oh look. you thanking drake later. smh

  14. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    and if u add Veteran’s Day, Money Maker, and Mafia Music 2 to Teflon Don it’s a hour plus of great music

  15. RNC Chairman Michael Steele Says:

    # 456 Says:
    July 14th, 2010 at 11:28 am

    TML grew on me like love handles on KzA. Some good pop tunes on that record.

    ^oh look. you thanking drake later. smh
    ————————————-

    lol, ironic, eh?

  16. Remixznflow Says:

    niggas know too much about KzA’s body…

    shit is disturbing…

  17. RNC Chairman Michael Steele Says:

    It looks like sales wise Drake’s finally caught up to Em’s first week sales too. Problem is, Em’s album was on sale after that first week.

  18. RNC Chairman Michael Steele Says:

    # Remixznflow Says:
    July 14th, 2010 at 11:31 am

    niggas know too much about KzA’s body…

    shit is disturbing…
    —————————————

    …they’re jokes. Chill.

  19. GMLLZ Says:

    # Jayson Werth’s beard Says:
    July 14th, 2010 at 11:24 am

    already with the death of steinbrenner bars

    ^ SMH at you actually listening to this

    ^^^^^^^^^^^^
    I heard this Jazmine Sullivan song like 2 weeks ago. I think its dope…therefore I listened to see if Fat Joe had anything to add to it.

    SMH @ niggaz that care what other niggaz listen to.

  20. Dewill Says:

    It’s summertime… get some pussy..

  21. b Says:

    b Says:
    July 14th, 2010 at 11:32 am
    Jersey*made*me Says:
    July 14th, 2010 at 11:25 am
    wolfing is not an option for me.i’m one of three black men in my entire company(population of 300 plus)not to mention i have the jail physique.i get stared at enough.

    ^^

    lol,word.

    I scare the living shit outta white folks. I gotta hit em with my vast english vernacular to calm em down,smh.

    long as u dont do it with that white accent.i have learned the key to to is to speak slowly lol.i hate when ninjas sound like tom from the boondocks if thats his name.but what do i know im a dropout who will be attending community college in the fall.the other the day a young chinese intern hit me with an s.a.t word i had to pretend i knew wtf she was talking about.embarassing

  22. Jersey*made*me Says:

    ^so we’re supposed to believe you have a large and flexible vocabularly, yet can’t find the spacebar after any punctuation?

    Shit don’t add up.

    ^^

    LOL,typing ain’t one of my strong points b. In college ol’ girl typed ALL my papers after I wrote em. I spent 80% of high school blunted,suspended,or on the ave. I BEEN missed typing class.

  23. Remixznflow Says:

    jazmine sullivan is a fine specimen of a woman…

    fine specimen indeed…

  24. landlord Says:

    dang ninja! do you put cucumbers slices over yor eyes too?!?!? sheesh

    ————-

    nah nigga..

    im just tryning to help you ugly dudes to overcome yalls handicaps…

    ungrateful pepperoni pizza face niggas…

  25. 456 Says:

    It looks like sales wise Drake’s finally caught up to Em’s first week sales too. Problem is, Em’s album was on sale after that first week.

    ^tml is gonna quietly stay on the charts on some black eye peas shit. every record outside of two is catchy as fuck.

  26. G7 Says:

    we genereally dont fire shots at G7 due to his well respected status, and his honorable and peaceful nature… but the suddeness of that shot was hella funny

    =====
    lol. i’ll admit even i laughed a bit. “no hoe” was definitley a change up pitch from the norm

  27. Remixznflow Says:

    # Dewill Says:
    July 14th, 2010 at 11:33 am

    It’s summertime… get some pussy..

    ^
    LOL.. living vicariously through other niggas.. lol..

  28. Remixznflow Says:

    dang ninja! do you put cucumbers slices over yor eyes too?!?!? sheesh

    ^
    day spa ether

  29. G7 Says:

    *daps all deya*

  30. Remixznflow Says:

    lol. i’ll admit even i laughed a bit. “no hoe” was definitley a change up pitch from the norm

    ^
    it was the finality of the statement though…

    no hoe.

    *dies again*

  31. green eyes Says:

    what up g7

  32. b Says:

    G7 Says:
    July 14th, 2010 at 11:36 am
    we genereally dont fire shots at G7 due to his well respected status, and his honorable and peaceful nature… but the suddeness of that shot was hella funny

    =====
    its good to know that somebodys exempt from the bullshit.once again, my bad.

  33. Jersey*made*me Says:

    im just tryning to help you ugly dudes to overcome yalls handicaps…

    ungrateful pepperoni pizza face niggas…

    ^^

    lol

  34. Beezy Says:

    that nigga kev need total reconstructive surgery on that bulldog face he workin with

  35. Cypher Says:

    day spa ether

    ^

    On a sidenote

    Goin to a good spa >>>

    Niggas is lost

  36. Beezy Says:

    kza needs more p90x in his life….doughball

  37. G7 Says:

    where A Chick at? it’s been one month and Drake is nowhere near plat. 783000. he’ll need one more month.

  38. 456 Says:

    its good to know that somebodys exempt from the bullshit.once again, my bad.

    ^nahright thrives from being a wildland. nobody’s exempt. but some niggas is more equal than others. (youarereaching)

  39. Cypher Says:

    its good to know that somebodys exempt from the bullshit.once again, my bad.

    ^

    Don’t let them niggas lie to you.. No one is exempt from ether

  40. Jersey*made*me Says:

    Goin to a good spa >>>

    ^^

    no-sign,too metro

  41. RNC Chairman Michael Steele Says:

    If you want to sell in hip hop nowadays, make sure the actual RAP is conveniently hidden on your album. Just do enough to maintain credibility with heads, so you can use that dred to support your ability to sell as a rapper to people who don’t like rap much.

    It was one song, Lollipop for Wayne and the rest was rap. T.I.’s rapping is NOT the biggest reason Live Your Life or Dead and Gone, or Whatever You Like were huge singles–Paper Trails his biggest album though.

    Then Jay-Z had the best singles success off any of his albums by damn near disappearing on his own songs [Run This Town, Empire State of Mind, Young Forever] in favour of sung hooks by singers non-rap fans love.

    Drake’s singles so far show he prefers to market his singing than rapping.

    On a smaller scale, look at Cudi and B.o.B. All B.o.B.’s songs are thinly veiled pop attempts. He sounds like a ill advised guest rapper on his own songs. Nothing on You would be a hit no matter who rapped on it. Same with Airplanes.

    Now Em is jumping on it. Just listen to his new LP.

    Face it. Rap doesn’t sell. So Rappers will make pop albums with some rapping on them instead. Whether it’s respected veterans or new guys who managed to start off with respect underground/online.

  42. G7 Says:

    salute Greenie! glad to hear you’re doing well.

  43. Troyvul Says:

    I love a nasty girl who’s swallow is on the menu

  44. b Says:

    seems like there was more hype about drake before tml

  45. Cypher Says:

    (youarereaching)

    ^
    Ha!

  46. Jersey*made*me Says:

    A nigga at a spa will probably suck a dick,no shots.

  47. vcsom Says:

    Nah is so wack now…

    i just dropped by the inform you that TEFLON DON has leaked, if you didn’t already know.

  48. Remixznflow Says:

    Don’t let them niggas lie to you.. No one is exempt from ether

    ^
    today especially… trigger fingers are itchy…

  49. RNC Chairman Michael Steele Says:

    # G7 Says:
    July 14th, 2010 at 11:41 am

    where A Chick at? it’s been one month and Drake is nowhere near plat. 783000. he’ll need one more month.
    ————————————

    LOL yeah. He should have used Fancy as a single. Find Your Love is an album track, and Over just isn’t that good.

  50. GMLLZ Says:

    b Says:
    July 14th, 2010 at 11:33 am

    b Says:
    July 14th, 2010 at 11:32 am
    Jersey*made*me Says:
    July 14th, 2010 at 11:25 am
    wolfing is not an option for me.i’m one of three black men in my entire company(population of 300 plus)not to mention i have the jail physique.i get stared at enough.

    ^^

    Thats funny b/c I’m in the same boat here. I’m one of two black traders on our trading floor. The other black guy manages the entire floor which is a positive.

  51. Dewill Says:

    # Dewill Says:
    July 14th, 2010 at 11:33 am

    It’s summertime… get some pussy..

    ^
    LOL.. living vicariously through other niggas.. lol..

    ^^^^
    lol…naw mane… my gettin puss-o-meter stay off the charts…

  52. Beezy Says:

    Jersey*made*me Says:
    July 14th, 2010 at 11:43 am

    A nigga at a spa will probably suck a dick,no shots.

    ^sounds like someone is speaking from personal experience

  53. landlord Says:

    KzA’s mom & sisters

    tinyurl.com/ydjmzcl

  54. Remixznflow Says:

    # Cypher Says:
    July 14th, 2010 at 11:40 am

    day spa ether

    ^

    On a sidenote

    Goin to a good spa >>>

    Niggas is lost

    ^
    you get pedicures too?

  55. Hopp Says:

    ” T.I.’s rapping is NOT the biggest reason Live Your Life or Dead and Gone, or Whatever You Like were huge singles ”

    True. But they are part of the reason.

    I listened to the canadian mixtape, Michael. Better than the album. Cookin’ Soul interpretation of TML, tho, with live instrumentation, it’s better than both, I’d say.

  56. 456 Says:

    Jersey*made*me Says:
    July 14th, 2010 at 11:43 am

    A nigga at a spa will probably suck a dick,no shots.

    ^sounds like someone is speaking from personal experience

    ^on cue ether.

  57. Hopp Says:

    ” He should have used Fancy as a single. ”

    Ain’t it already ?

  58. 456 Says:

    you get pedicures too?

    ^yup. my pussy magnetism>>>>>>>>yours

  59. Jersey*made*me Says:

    Beezy Says:

    July 14th, 2010 at 11:44 am
    Jersey*made*me Says:
    July 14th, 2010 at 11:43 am

    A nigga at a spa will probably suck a dick,no shots.

    ^sounds like someone is speaking from personal experience

    ^^

    says the nigga with his $17 off-the-African table Dior bag over his shoulder,on his way to the spa,smh.

  60. Remixznflow Says:

    # landlord Says:
    July 14th, 2010 at 11:45 am

    KzA’s mom & sisters

    tinyurl.com/ydjmzcl

    ^
    you have real issues land… real issues

  61. G7 Says:

    >>^nahright thrives from being a wildland. nobody’s exempt. but some niggas is more equal than others. (youarereaching)

    ^true. nah was built on that foundation. no one is exempt. its not about me being peaceful…lol. i just don’t put myself out there and try and stick to the music. keep it simple, less etherage.

  62. landlord Says:

    b Says:

    July 14th, 2010 at 11:43 am
    seems like there was more hype about drake before tml

    ——–

    um… thats the whole idea..

    hype always preceeds the event…

    dont act like it didnt get great reviews after the relase, though …

    niggas is just kinda tired of it now… we done Fancied and Overed and Showed ourselves A Good Time so many times, that niggas need a break from Drake …

  63. mcb Says:

    so what is “wolfin it up”
    just having a solid beard or what?

  64. Remixznflow Says:

    # 456 Says:
    July 14th, 2010 at 11:47 am

    you get pedicures too?

    ^yup. my pussy magnetism>>>>>>>>yours

    ^oh you fancy huh?

    you just walk around with open toe sandals and the bitches just come runnin?

    i see…

  65. Beezy Says:

    Jersey*made*me Says:

    says the nigga with his $17 off-the-African table Dior bag over his shoulder,on his way to the spa,smh.

    ^says the bodybuilder nigga who got kicked out of 5 gyms for his “aggressive spotting” of other men

  66. Hopp Says:

    I’m really surprised Ross held the idea of naming that bonus track Meth Music.

  67. Jersey*made*me Says:

    mcb Says:

    July 14th, 2010 at 11:48 am
    so what is “wolfin it up”
    just having a solid beard or what?

    ^^

    smh and lol,who sent this nigga?

  68. b Says:

    mcb Says:
    July 14th, 2010 at 11:48 am
    so what is “wolfin it up”
    just having a solid beard or what?

    yeah letting. ya beard grow or hair grow out

  69. Harlem World Says:

    Jazmine Sullivan ft. Fat Joe – Holding You Down Broke My Back

  70. Remixznflow Says:

    yooo.. its been to long.. lets catchup boi! Mani, pedi’s my treat!

    #texts from cypher to 456

  71. Cypher Says:

    Smh at niggas.. Honestly if you’ve never been to a spa you lost.

    Or is that niggas have stayed at holiday Inns they whole life so they think continental breakfast is doing it big

  72. RNC Chairman Michael Steele Says:

    # Hopp Says:
    July 14th, 2010 at 11:45 am

    ” T.I.’s rapping is NOT the biggest reason Live Your Life or Dead and Gone, or Whatever You Like were huge singles ”

    True. But they are part of the reason.

    I listened to the canadian mixtape, Michael. Better than the album. Cookin’ Soul interpretation of TML, tho, with live instrumentation, it’s better than both, I’d say.
    ————————————————-

    Maybe, but those songs were HUGE with girls and none of the girls I know even knew the words to Dead and Gone other than the hook JT sang. Same with Rihanna on Live Your Life. And Whatever You Like was Lollipop with no Auto-T-Pain. I think all of those were #1 singles, too. I don’t even know if What You Know ever went to 1. And Paper Trail sold better than his other LPs, in a much worse environment for record sales [2006>>>>2008]. He was a big rap star before, he’s a huge star period now.

    Yeah, SFG is much better lyrically than TML. Glad you finally gave it a listen.

  73. Troyvul Says:

    ^says the bodybuilder nigga who got kicked out of 5 gyms for his “aggressive spotting” of other men
    ^
    Waves to Jesus

  74. Jersey*made*me Says:

    you just walk around with open toe sandals and the bitches just come runnin?

    ^^

    lol

  75. landlord Says:

    LOL

    wtf is “agressive spotting”?

    sounds like a woman with a 8 day period

  76. RNC Chairman Michael Steele Says:

    # Hopp Says:
    July 14th, 2010 at 11:46 am

    ” He should have used Fancy as a single. ”

    Ain’t it already ?
    ———————————————-

    Not yet I don’t think. But he has to, I think that song has a lot of buzz with his fans anyway.

  77. Cypher Says:

    I wish I had aborted you

    #texts from Remixes mother to remix

  78. CRAZY_Clark_W_Griswold_The88th Says:

    Video: Lost Boyz – Haaay

    ^^^
    ___________________(stands on office desk)__________Haaaaaaaaaaaaaaaaaay!

  79. Jersey*made*me Says:

    ^says the bodybuilder nigga who got kicked out of 5 gyms for his “aggressive spotting” of other men

    ^^

    says the nigga with 7 yr old little boys’ ass cheek impressions on his lap,smh. ol’ come give Uncle Beezy some sugar lookin ass nigga,smh.

  80. Harlem World Says:

    Tunnel Bangers >> Banging in the Tunnel

  81. Remixznflow Says:

    # Cypher Says:
    July 14th, 2010 at 11:54 am

    I wish I had aborted you

    #texts from Remixes mother to remix

    ^
    checks for wounds…

  82. Hopp Says:

    ” Maybe, but those songs were HUGE with girls and none of the girls I know even knew the words to Dead and Gone other than the hook JT sang. ”

    Granted, this is true. But, at least around here, this only affects Dead And Gone. Girls been quoting T.I. lyrics from Live Your Life ’round here.

    And about the mixtape, I tried to find the Comeback one too, but couldn’t. Then gave up.

  83. b Says:

    so easy to talk to snowbunnies especially when they have a book in their hand,after hey and hows that book im in there

  84. Cashmere Cavalli aka Debonair Cavalier Says:

    ^oh you fancy huh?
    ===============
    this line has become sarcastic ether

  85. 456 Says:

    ^oh you fancy huh?

    you just walk around with open toe sandals and the bitches just come runnin?

    ^affirmative. i guess you still wearing tims and carharts in the summertime….

  86. CRAZY_Clark_W_Griswold_The88th Says:

    Jazmine Sullivan feat. Fat Joe – Holding You Down (Remix)

    ^^^
    this track is ghetto. production is childish.

  87. Remixznflow Says:

    # 456 Says:
    July 14th, 2010 at 11:56 am

    ^oh you fancy huh?

    you just walk around with open toe sandals and the bitches just come runnin?

    ^affirmative. i guess you still wearing tims and carharts in the summertime….

    ^negative…

    nigga i aint kev…

  88. Jersey*made*me Says:

    Shouts to all my Revlon and M.A.C. using nahggas,they in the building.

  89. RNC Chairman Michael Steele Says:

    Hopp: Try datpiff.com just sign up. They have a lot of mixtapes that aren’t on torrent sites. But either way, I like SFG WAY more than Comeback Season, so I think you’ll be fine. Better punchlines on Comeback Season, though.

  90. Cypher Says:

    you just walk around with open toe sandals and the bitches just come runnin?

    ^

    Nah not at all but I could wear boat shoes or flip flops and not have to worry bout my feet looking like sandpaper

    Niggas is really fucking loss… Type of nigga to wear socks to go swimming

  91. Vincenzo Coccotti Says:

    Comeback Season was more Hip Hop than So Far Gone

  92. Marv Says:

    Jazmne is one talented singer indeed….I just don’t understand why they would have Fat Joe on a song?…smh….C’Mon Son!

  93. Marv Says:

    Jazmne is one talented singer indeed….I just don’t understand why they would have Fat Joe on a song?…smh….C’Mon Son!

  94. Nah Right » Jazmine Sullivan ft. Lloyd Banks – Holding You Down (Remix) Says:

    […] Previously: Video: Lloyd Banks – S.O.D. | Jazmine Sullivan ft. Fat Joe – Holding You Down (Remix) […]

Leave a Reply