займ с плохой кредитной историей онлайн

Pill – Gin and Dreams Freestyle

Part two of Pill’s introduction of Pink City Entertainement plus a freestyle over Kanye’s “Power.”

Pill – Gin and Dreams Freestyle

Props to The Educated Villains


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “Pill – Gin and Dreams Freestyle”

  1. Beezy Says:

    Beezy Says:
    June 8th, 2010 at 3:24 pm

    Joe88 Says:
    June 8th, 2010 at 3:19pm

    they call me Joe eighty-eight
    but them niggas in the jails call me baby cakes
    red crayons for lipstick makes my face look great
    CO’s don’t catch us can’t walk for days

    ^ummm, I’m not sure that’s the best route to go for a battle rap Joe

    >>classic shit

  2. landlord Says:

    i can get me a WIC card when i get out music

  3. Beezy Says:

    Beezy Says:
    June 8th, 2010 at 3:29 pm

    Joe88 Says:

    my name ring bells with penitentiary males

    ^you wrong for that one homie

    >>>holla

  4. Beezy Says:

    R.J.Orion Says:
    June 8th, 2010 at 3:30 pm

    this nigga said (and i quote) IN JAIL THEY CALL ME BABY CAKES

    LOLOLOL

    you know what B?… lets not battle, i might get AIDS blood on my lyrical fists..

    oh yeah, BTW… you will be hearing yourself referred to as BabyCakes in the aforementioned battle record (and in the comment section) …

    and thanks for even MORE material… maybe if you behave, im a let you be my hype man and weed roller one day.. (you cant be trusted to carry, just roll my blunts nigga)

    Baby Cakes?… in JAIL???

    wow

  5. G7 Says:

    Platinum Cuffs Music

  6. D. Billz Says:

    # Chief Ali Says:
    July 7th, 2010 at 12:30 pm

    land you know waaaaaaaaaay too much about the Vice Lords lmao…lemme find out you been hanging out on the westside of Chicago on some Cam shit

    ^That ninja was in Minnesota with the rest of the escapees.

  7. abortatron Says:

    why they gotta keep showing these burger king commercials music

    (side note – shit is torture to a hungry ma’fucka in the bing)

  8. Chief Ali Says:

    you know what B?… lets not battle, i might get AIDS blood on my lyrical fists..

    ———

    *cardia arrest music*

  9. Mag Says:

    Safe behind a laptop Music

  10. Dewill Says:

    Singing hymns while plowin fields on the chain gang music…

    that’s some South shit…

  11. landlord Says:

    North Minneapolis = peoples >

    North Milwaukee = folks >

    FACTZ

  12. mcb Says:

    and it begins to slow down

  13. Troyvul Says:

    CO’s don’t catch us can’t walk for days
    ^
    *flatline*

  14. landlord Says:

    midwest gd vs vln >>> west coast blood vs crip

  15. abortatron Says:

    maybe they’ll send me to rehab instead of the joint music

  16. heroin headliner Says:

    Why My Cell Mate Had to Pee on the Floor Music

  17. abortatron Says:

    yo , you got hot water in your cell ? music

  18. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    Lol can believe yall still goin in (II)

    What You In Here For? Music

  19. abortatron Says:

    i’m stockin up on coffee and when the drought hits ima come up music

  20. Black Says:

    Fight, Fuck(nh), or do laundry music.

  21. D_Block_4_Life Says:

    Dang, so Wade and Bosh in Mia huh…

  22. Black Says:

    abortatron Says:

    July 7th, 2010 at 12:41 pm
    maybe they’ll send me to rehab instead of the joint music

    ^^^^^
    Thats real shit. Ive heard of niggas convincing the law that they have a problem and doing 30 days in the rehab and having their records expunged upon completion.

  23. Big_seth Says:

    landlord Says:
    July 7th, 2010 at 11:45 am
    you disconnected my amplifier when you searched my trunk music
    ^^

    LMAO

Leave a Reply