PICS: The Roots x Rik Cordero – “The Fire” Video Stills

0001-thefire00

Man, you give Rik a nice budget you had better watch out. This really does look epic.

via OKP


AddThis Social Bookmark Button

36 Responses to “PICS: The Roots x Rik Cordero – “The Fire” Video Stills”

  1. 40 Inc Says:

    You guys wanna hear a joke? Lil Wayne

  2. Fallan Soldier Says:

    this looks amazing.

  3. Fallan Soldier Says:

    rik cordero> joseph khan

  4. ThatMan Says:

    THE FIRE….LET IT BUUUURN

    Fuck the numbers. The Roots’ album was the only hip hop record I needed/wanted in June.

  5. Troubleshooter1900 Says:

    The Roots always impress me. Rik never let’s me down. Good shit all the time. With that said. I’m out. Good night Nah. Dream premonitions of success. Except Esk, that Margs probably already wealthy, lol. Bless.

  6. NovemberEnd Says:

    Man, you give Rik a nice budget you had better watch out. This really does look epic.
    ^^^^^^^^
    seems World War I /Inglorious Basterds inspired

  7. NovemberEnd Says:

    that Royce Da 5’9 – Part Of Me video Rik directed was brilliant….disturbing but brilliant nonetheless

  8. Danbury Says:

    How I Got Over and Lucious Left Foot…best albums of the year.

  9. D_Block_4_Life Says:

    they the same exact age and Stoudamire has a 21.7 ppg career average and kaman is at 11.7…
    ^
    Exactly why i stay out of the discussion. It was entirely too absurd to entertain.

  10. D_Block_4_Life Says:

    stayed*

  11. kevfrescura de talco Says:

    see. now thas what you start a weekend with…THE LEGENDARY!

    damn doh…i thought this would’ve been a nation post. smh(baby USA stand up!)

    ashley. fuckin ASHLEY/born a midget, the nigga always been a mathlete-fresco

    i woulda gave you *daps* for this post.(roots crew, philly stand up doh!)

    but jihaD murdered you on ya own shit.(#teamcomeseeme whasup!)

    an yea, i know ya page impressions is up, but thas cause nahkis is smart enough to know where to find good info.(c-section,*daps* n *daps canuck nate*) hip-hop gotta live somewheres, right? (stop shoveling ashleys shit doh. itsthegone.com?)

    w/e. don’t have that BBQ ashley, i might could stunt on you w/niggas from st. andrews place and hang you off a roof so you can get some height. lol

    good morning ho. *nah ad revenue gets it’s final click from these fingatips, right. about. now.)

  12. Joe 88 Says:

    >>>joe88 was giving bullshit stats earlier talmbout Stoudamire only averaged 19 a game and Chris Kaman is a better player… what a retard… they the same exact age and Stoudamire has a 21.7 ppg career average and kaman is at 11.7… joe had entirely different bullshit numbers… talmbout per 36 minutes they stats are almost the same… gtfoh… every year of his career Stoudamire’s numbers were way better than Kaman… Stoudamire even has a better career rebounding average … sweartogod joe knows almost nothing about sports …

    ^Bullshit stats? Nigga do you even visit NBA blogs or do research on these players? Or do you ask your mystical fedora hat for sporting tips? Fuck a career avg, there both still active now so any “smart” sports analys would go by there last season which was 09-10 and kamen avg 19pts 10reb in 36 min. Amare avg 22pts 6reb in the same amout of time, going by these recent stats who is playing the best basketball currently? How is this debatable?

    >he even said Brooke Lopez and Andrew Bogut was > Stoudamire…

    ^I didn’t say that, let me put this in bold so you understand, I know you’re a little up there in age so your comprehension skills arent what they use to be. I SAID THAT IF I HAD TO CHOOSE BETWEEN HAVING BOOZER, KAMEN, BOGUT, LOPEZ AND AMARE ON A TEAM WITH 2 MAIN SCORERS I WOULD PICK ANY OF THEM OVER AMARE, now that I cleared that up, please tell me picking any of them over amare would be a dumb move? All of them avg more rebs than amare, play better defense than amare and hustle more on defense, all amare does is dunk, and his knees are still in question (n) Stick to honkey ball, you know nothing about basketball

    >smh… wait till i see that niggas name; he gonna have to run them bogus stats one more time… or we can just scroll back to his lunacy this morning…

    nba.com/playerfile/chris_kaman/index.html

    nba.com/playerfile/amare_stoudemire/index.html

    >like kevin said, what a year for niggas named joe

    ^Kevin fucks imaginary street hookers and makes it rain in 30 & over clubs, he’s a loser.

  13. Joe 88 Says:

    D_Block_4_Life Says:
    July 3rd, 2010 at 5:41 am
    they the same exact age and Stoudamire has a 21.7 ppg career average and kaman is at 11.7…
    ^
    Exactly why i stay out of the discussion. It was entirely too absurd to entertain.

    ^What does career avg have to do with players that are playing right now? You guys are really slow, only if basketball was kit kats D_Block you would know what you’re talking bout.

  14. Shooter Says:

    lol what language does Kev speak?

  15. Joe 88 Says:

    LMAO @ niggas using career stats when comparing players that are still in the league.

    Iverson career avg 26.6 ppg so I guess that makes him the best 2 guard in the league currently going by land’s theory.

    Really LMAO @ land’s attempt to use “stats” land was watching basketball when they didn’t have a shot clock or record blocks.

    3peat

  16. APES IN SPACE Says:

    Roots new album = zzzZZZ
    ^^^^
    gtfoh with this bullshit…grow up..some have just metamorphed from retard to total retardation

  17. Paul Coughee Says:

    new roots album is dope

  18. Tong Po Flo Says:

    Roots new album = zzzZZZ

    ^ roots album = dope
    ya girls cooch = zzzzzz

  19. R.J.Orion Says:

    Joe 88 says

    >he even said Brooke Lopez and Andrew Bogut was > Stoudamire…

    I didn’t say that, let me put this in bold so you understand, I know you’re a little up there in age so your comprehension skills arent what they use to be

    ——————-

    you didnt say that?… then who said this?

    Joe 88 Says:

    July 2nd, 2010 at 11:34 am
    With all the physical talent amare has, he never avg over 10 rebs a game in a season, he lacks on defense and his perimeter game is nowhere near as good as bosh

    Bosh > Amare

    Don’t let the dunks fool you.

    Howard > Amare

    Brook Lopez > Amare

    Scola > Amare

    Kamen > Amare

    Bogut > Amare

    ^^
    … OK?…

    see how youre a liar Joe? … and you are the only person on earth who believes Kaman is anywhere near as good as Stoudamire… everyone STAYS laughing at you Joe… but i know i know… fedora blah blah… old blah blah… thats whats old joe… you’re old… and you’re scared… and everyone knows that…

  20. R.J.Orion Says:

    Joe 88 Says:

    July 3rd, 2010 at 8:46 am
    LMAO @ niggas using career stats when comparing players that are still in the league.

    ——

    LMAO..

    so what do you use to compare?… you cant find one season where Kaman was better than Stoudamire …what, do you compare how they look in their shorts?..

    what a dummy…

    LMAO … Kaman > Amar’e… sure you right…

  21. D_Block_4_Life Says:

    and you are the only person on earth who believes Kaman is anywhere near as good as Stoudamir^
    ^
    word

  22. Highsaiah Thomas Says:

    SMH RIP all the Joes of America…what kinna logic is they teaching in Bmore? This nigga said don’t use career stats cause they still active.

    daps the dappable*

  23. Highsaiah Thomas Says:

    BTW NFL (Hard Knocks, Live Wire and Sounds of the Game) on HULU >>>

  24. Muffler Lungs aka Mr. Freeze Says:

    What’z good Nah?

    I’m about to get on this plane

    ORL – MIA
    MIA- Norfolk

    I should’ve smoked that bowl a lil’ later smh

  25. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Germany’s on beast mode right now

    3-0

  26. APES IN SPACE Says:

    Muffler Lungs aka Mr. Freeze Says:

    July 3rd, 2010 at 10:46 am
    What’z good Nah?

    I’m about to get on this plane

    ORL – MIA
    MIA- Norfolk

    I should’ve smoked that bowl a lil’ later smh
    ^
    calling loved ones before possibly crashing & burning alive>shoutin out invisible people on a hiphop site before possibly crashing & burning alive

  27. josh iowa Says:

    DON´T FUCK THIS ONE UP RIK, BUT YOU WILL…

  28. oh4werd Says:

    calling loved ones before possibly crashing & burning alive>shoutin out invisible people on a hiphop site before possibly crashing & burning alive
    ^^^

    lol…there aint nothin special out here in va…really…

  29. Mexican Druglord Says:

    wake n bake >

  30. Mexican Druglord Says:

    *listens to Godlee Barnes LP*

  31. Patron James Says:

    # 40 Inc Says:
    July 3rd, 2010 at 2:24 am

    You guys wanna hear a joke? Lil Wayne

    ^

    Noah “40” Shebib >>>>>>> 40 Inc

  32. Bigspitgame Says:

    40 oz Country Club>>>>>>>> 40 Inc

  33. nicknick Says:

    wake n bake >

    ^

    dro-signed

  34. Cuban Linx – Fire Wood Drumstix | The Rap Up Says:

    […] ♣ PICS: The Roots x Rik Cordero – “The Fire” Video Stills [Nah Right] […]

  35. k1ng Says:

    fuck soccer:(

  36. Jewtino Says:

    NovemberEnd Says:
    July 3rd, 2010 at 4:16 am
    Man, you give Rik a nice budget you had better watch out. This really does look epic.
    ^^^^^^^^
    seems World War I /Inglorious Basterds inspired

    <You must mean world war II.

Leave a Reply