Video: Trademark Da Skydiver – CDR Freestyle

Trademark reps the Jets up at PNC Studios on Crack Distributors Radio. Over Nas’ “Purple” beat.


AddThis Social Bookmark Button

57 Responses to “Video: Trademark Da Skydiver – CDR Freestyle”

  1. Remixznflow Says:

    he’s like that chicken on the farm after you break its neck… it keeps running around in circles making the weirdest sounds for hella minutes, before it eventually kicks buckets…

    ^
    ……………………………………..________
    ………………………………,.-‘”……………….“~.,
    ………………………..,.-”……………………………..“-.,
    …………………….,/………………………………………..”:,
    …………………,?………………………………………………,
    ………………./…………………………………………………..,}
    ……………../………………………………………………,:`^`..}
    ……………/……………………………………………,:”………/
    …………..?…..__…………………………………..:`………../
    …………./__.(…..“~-,_…………………………,:`………./
    ………../(_….”~,_……..“~,_………………..,:`…….._/
    ……….{.._$;_……”=,_…….“-,_…….,.-~-,},.~”;/….}
    ………..((…..*~_…….”=-._……“;,,./`…./”…………../
    …,,,___.`~,……“~.,………………..`…..}…………../
    …………(….`=-,,…….`……………………(……;_,,-”
    …………/.`~,……`-………………………………./
    ………….`~.*-,……………………………….|,./…..,__
    ,,_……….}.>-._……………………………..|…………..`=~-,
    …..`=~-,__……`,……………………………
    ……………….`=~-,,.,………………………….

  2. kevfrescura de talco Says:

    not Kevin… oh no..

    ^

    at least you know. as far as that chicken shit is concerned, tell me when you feelin perdue and wanna pluck feathers. other than that, just scribe nigga.

  3. Chris Cash Says:

    Damn I come in to lurk and its already poping off, somebody inform me on which Thread to start at please.

  4. Remixznflow Says:

    ol’ rocky knocked out on his feet ass nigga…

  5. ThatMan Says:

    With the new IPHONE 4, my phonebook sessions have really been popping in 3D.

  6. JDS just looks at her, looks at her... Says:

    JDS is… MC PHONEBONE

  7. kevfrescura de talco Says:

    cOLD Says:
    June 29th, 2010 at 3:57 pm
    at least you know. as far as that chicken shit is concerned, tell me when you feelin perdue and wanna pluck feathers. other than that, just scribe nigga.

    kev

    kev

    ^ fixed.

    >LOL! #teamcomeseeme

  8. Tong Po Flo Says:

    my alias makes no sense rap

  9. ThatMan Says:

    the camera adds 5 lbs.

  10. ghost writer Says:

    Whats going on here?

  11. cOLD Says:

    Whats going on here?

    ^ you don’t wanna know.

  12. mcb Says:

    mcb Says:

    June 29th, 2010 at 3:57 pm
    in my mind why wouldnt ether receving person.peoplet send out shots as well.

    battle=shots fired both ways

    nh.

    also, its always
    majority of NR: Same jokes/logic as first line that started ether
    Etheree(receiving ether):defends or shoots with diff info/explnatation

    but somehow the etheree always “loses”

    ah but such is life, nah right?

    on another note, why isthis guy on here again, isn’t he trash, or just his name

  13. Beezy Says:

    SMH @ broke ass kev going to buy minutes for his dilapidated phone just to phone bone a girl he e-stalked

  14. Kufi smacks Says:

    Typical rick ross fan…

    Niggas be doing all kind of weird shit

  15. KzA Says:

    Just so you know…

    Im still sporadically breaking out into involuntary fits of chuckles and giggles…..

    for no reason at all…

    Face stuck grinning like a fuckin idiot..

  16. Tong Po Flo Says:

    Still rockin’ white tees in 2010 rap

  17. ghost writer Says:

    ^ you don’t wanna know.

    ^
    coo, back to work then

  18. Beezy Says:

    mcb you next son…careful meeting up with kev

    he got his eye on you next

    “macca i like how u handlez urself on nah doh”

  19. oh4werd Says:

    jesus christ….this week is Revelations ether lmao

    *goes back to read posts*

  20. THE-XFACTA Says:

    Tong Po Flo Says:
    June 29th, 2010 at 4:00 pm
    Still rockin’ white tees in 2010 rap

    He must be from Philly

  21. b-ease Says:

    Just went thru the comments.

    Holy shit.

    I, I…just don’t know what to type.

  22. kevfrescura de talco Says:

    also, its always
    majority of NR: Same jokes/logic as first line that started ether
    Etheree(receiving ether):defends or shoots with diff info/explnatation

    ^

    yo macca….

    thas cause ashley taught these niggas how to get down here. they only as bright as their leader, and he got owned b/w/o a ticket confirmation.

    thas why you always see near the end of my so called etherings, niggas sayin that, oh kev give it up, oh kev let it go, like they don’t have a address bar to GTFOH when they see my scribes. they need help here. lol

  23. J.B. Says:

    Chris Cash Says:

    June 29th, 2010 at 3:57 pm
    Damn I come in to lurk and its already poping off, somebody inform me on which Thread to start at please.

    ^^^
    The one appropriately titled THEY SAY! LMALS!

  24. ThatMan Says:

    I would have called collected to be honest.

    My anytime minutes can’t be used all the time.

  25. R.J.Orion Says:

    kevfrescura de talco Says:

    June 29th, 2010 at 3:57 pm
    not Kevin… oh no..

    ^

    at least you know. as far as that chicken shit is concerned, tell me when you feelin perdue and wanna pluck feathers. other than that, just scribe nigga.

    ————–

    ayo,wtf?

    “feelin perdue and wanna pluck feathers”… so you asking me to come and undress you?…

    no nigga… thats mcb’s job…

    and if you talmbout fightin’ and whatnot, that means you clearly crying and on the verge of a Huxtable-esque breakdown..

    which one is it? …

  26. 5V Says:

    Beezy Says:
    June 29th, 2010 at 3:32 pm
    this nigga kev really might be on to catch a predator some day

    who knows what other chat rooms he trolls looking for women
    ================
    there’s more of them cats out there today than you’d really wanna assume.. i prolly seen a full season’s worth of episodes of that shit, half these dudes even recognize the host when he busts them.. my logic is like how the fuck you gonna sit home and watch one after another get caught and humiliated nationally then go out and try to pull it off yaself like the same thing ain’t gonna happen?

    …it’s not too far outta the realm of possibility that dude is one of them, the difference between 21 to 16-17 might look like a bigger gap to us in our 20’s, but what’s 4 years to a cat in his 30’s when the gap is already gonna be 10+ years off the bat… lurkin the nahright comment section got me smmfh @ the world all day today

  27. Remixznflow Says:

    Face stuck grinning like a fuckin idiot..

    ^THIS

    people keep lookin at me…

  28. Kufi smacks Says:

    nigga got some skillz though…

  29. THE-XFACTA Says:

    Dead @ Kev having his pic on his link in-case Cici wants to reminisce on what she ‘could’ have had

  30. Tong Po Flo Says:

    but somehow the etheree always “loses”

    ^ Because it’s never one on one it’s only random shots/comments from different cats and the etheree has to defend themselves from like five different screen names, it’s like a nahgauntlet

  31. Beezy Says:

    5V Says:

    …it’s not too far outta the realm of possibility that dude is one of them, the difference between 21 to 16-17 might look like a bigger gap to us in our 20’s, but what’s 4 years to a cat in his 30’s when the gap is already gonna be 10+ years off the bat…

    ^True. Kev should clearly be confined for the good of society.

  32. kevfrescura de talco Says:

    SMH @ broke ass kev going to buy minutes for his dilapidated phone just to phone bone a girl he e-stalked

    ^

    smh @ joke ass beezy thinkin he knows my pockets and how i got down w/a female just cause he mad his moms won’t let him play dodge head on his own block.

  33. Remixznflow Says:

    tinypic.com/116s03q.jpg

  34. abortatron Says:

    i always hear about the fresh huxtable ethering….

    anyone gotta link for that?

    cats talk about that like it was a historic event.. i’d like to read that shit

  35. THE-XFACTA Says:

    lmmfao @ Lurkers coming from everywhere to ether Kev

  36. Kufi smacks Says:

    Cali niggas wear white tee’s they just not as thin and not over the L/XL size…

  37. Mr. Iceberg slim Says:

    Aight, Kev…I’m a grown chick, I can take it…

    Yeah, we were talking off Nah. Yeah, the shit got personal. Yeah, there were phone-bone sessions. I’m not going to sugar coat any of that shit.

    Why should I?

    You know why I don’t give a fuck about what you have to put up here? Because I did it. I ain’t gotta front for this niggas on here.

    But you know why you being aggy? Because you in your 30s, divorced, got a kid in high school, deal drugs on the side to “help pay for your kids”, had the nerve to catch feelings when I told you that I couldn’t fuck with you because of that. You ji told me from the get that you was “peeping” me on Nah for a minute and being my young, naive ass, I fell for it.

    Ain’t no shame in admitting that because, like I said, what the fuck I gotta prove? I did it. I can’t take it back.

    So bring it all out, I won’t even fight it. What you need to fight is the fact that you were trying to simp out a 21-year-old girl with your grown man ass.

    ^^^^^

    Just wow……….wow…………wow, both of u should have kept this btwn each other….but cici comes out ahead for just been real, but damn….she even snitched on dude hustlin on the side…

  38. Remixznflow Says:

    # Tong Po Flo Says:
    June 29th, 2010 at 4:05 pm

    but somehow the etheree always “loses”

    ^ Because it’s never one on one it’s only random shots/comments from different cats and the etheree has to defend themselves from like five different screen names, it’s like a nahgauntlet

    ^
    look it is what it is… it happens and its hilarious…

    if/when it happens to you.. just ‘take that take that’ (c) diddy… cuz there really isnt much you can do…

  39. kevfrescura de talco Says:

    and if you talmbout fightin’ and whatnot, that means you clearly crying and on the verge of a Huxtable-esque breakdown..

    which one is it? …

    ^

    be clear RJ. i’ont have those problems here. what you read out of my comments are YOUR feelings. not mine. we can handle this howeva you feel would make me stop responding cause outside of w/e you feel about yourself, i’m waaaaaaay realer, and willing to show it howeva you chose to compete.

    holla.

  40. KzA Says:

    lololol

    Lets hope Kevs “promoter muslim wife” doesnt check his history today…

    KEVIN WHO IN DA FUCK IS CICI AND WHA SHE TALMBOUT PHONEBONE?!?!

  41. abortatron Says:

    i’m not gonna be happy til someone buys someone a plane ticket.

  42. Mr. Iceberg slim Says:

    Tong Po Flo Says:

    June 29th, 2010 at 4:05 pm
    but somehow the etheree always “loses”

    ^ Because it’s never one on one it’s only random shots/comments from different cats and the etheree has to defend themselves from like five different screen names, it’s like a nahgauntlet
    ^^^^

    Co sign ive been there and the shots come from everywhere, esp. the people that always wanted to throw shots but nvr had the b@lls, to go at u one one one…pause

  43. Mr. Iceberg slim Says:

    I got one question, cici, is the poem on ur page about Kev?

  44. Tong Po Flo Says:

    Cali niggas wear white tee’s they just not as thin and not over the L/XL size…

    ^ I do too, Trademark go on one of them Walmart, 4 plus 2 bonus tees for 6.99 joints….no homo for commenting on his fashion, do you Sky-diva!!

  45. KzA Says:

    even though it was from prison.. youd think the teachings of islam would frown upon coercing a young female to fingershank herself over vonage for your listening pleasure..

  46. Remixznflow Says:

    # abortatron Says:
    June 29th, 2010 at 4:09 pm

    i’m not gonna be happy til someone buys someone a plane ticket.

    ^
    thats BEEN done…

  47. mcb Says:

    Tong Po Flo Says:

    June 29th, 2010 at 4:05 pm
    but somehow the etheree always “loses”

    ^ Because it’s never one on one it’s only random shots/comments from different cats and the etheree has to defend themselves from like five different screen names, it’s like a nahgauntlet
    ^^^
    Tong Pong Flo writing>my writing (nh)

    thats what i was thinking and couldnt right. its wild to me, but in reality
    no one loses
    were online, discussing shit.

    until that plane is booked….

  48. Kufi smacks Says:

    deal drugs on the side to “help pay for your kids”, had the nerve to catch feelings when I told you that I couldn’t fuck with you because of that.

    ^^^^^^^^^^^^^

    when keepin it real goes wrong…

    Don’t let these chicks no your buisness…

  49. 007 Says:

    i’m not gonna be happy til someone buys someone a plane ticket.

    ^sounds like there were some bus tix purchased previsouly

  50. Remixznflow Says:

    even though it was from prison.. youd think the teachings of islam would frown upon coercing a young female to fingershank herself over vonage for your listening pleasure..

    ^
    ffs….

    *dies*

  51. KzA Says:

    loololololololl….. he said.. ” Iuno what this bitch is talkin bout”

  52. Tong Po Flo Says:

    if/when it happens to you.. just ‘take that take that’

    ^ it did cats were ethering me because I haven’t listen to Biggie until like a year old and I was rockin’ a walkman to the gym….but I love that mug tho!

  53. mcb Says:

    Tong Po Flo Says:

    June 29th, 2010 at 4:11 pm
    Cali niggas wear white tee’s they just not as thin and not over the L/XL size…

    ^ I do too, Trademark go on one of them Walmart, 4 plus 2 bonus tees for 6.99 joints….no homo for commenting on his fashion, do you Sky-diva!!
    ^^^
    yo I’m sorry but i need some undershirts right now bad (Boston is hotter thana motherfucker lately), and that deal just jingled my Jew senses.

    im about to cop that haahah, thanks.
    nh

  54. Remixznflow Says:

    dude said vonage…

    my goodness.. it aint safe no more…

  55. Tong Po Flo Says:

    she even snitched on dude hustlin on the side…

    ^ I hope herion headliner ain’t lurkin’ for he’s sake lol!!

  56. cOLD Says:

    when keepin it real goes wrong…

    Don’t let these chicks no your buisness…

    ^ its that pillow talk that get niggas hemmed up.

    cant talk around chauffeurs either

  57. Tong Po Flo Says:

    im about to cop that haahah, thanks.
    nh

    ^ LOL hey no prob fam, I got a assortment of plain tees in every color of the rainbow (no metro) from this one website I forget what it’s called tho

Leave a Reply