займ с плохой кредитной историей онлайн

Rick Ross – Teflon Don (Tracklist + Production Credits)

Track #2 will no doubt cause all types of idiotic speculation. These rappers might just be smarter than we give them credit for.

1. I’m Not A Star (Produced by J.U.S.T.I.C.E. League)
2. Free Mason feat. Jay-Z & John Legend (Produced by The Inkredibles)
3. Tears Of Joy feat. Cee-Lo (Produced by No I.D.)
4. Maybach Music III feat. T.I., Jadakiss & Erykah Badu (Produced by J.U.S.T.I.C.E. League)
5. Live Fast, Die Young feat. Kanye West (Produced by Kanye West)
6. Super High feat. Ne-Yo (Produced by Clark Kent & The Remedy)
7. No. 1 feat. Trey Songz & Diddy (Produced by Danja)
8. MC Hammer feat. Gucci Mane (Produced by Lex Luger)
9. B.M.F. (Blowin’ Money Fast) feat. Styles P (Produced by Lex Luger)
10. Aston Martin Music feat. Drake & Chrisette Michele (Produced by J.U.S.T.I.C.E. League)
11. All The Money In The World feat. Raphael Saadiq (Produced by The Olympicks)
12. Audio Meth (Produced by The Runners) [iTunes Bonus Track]

In stores July 20th.


AddThis Social Bookmark Button

138 Responses to “Rick Ross – Teflon Don (Tracklist + Production Credits)”

  1. BK...Then Them Says:

    This shit sounds crazy….

  2. JihaD Says:

    Bigspitgame Says:
    June 25th, 2010 at 10:00 pm
    ” Niggas thought Martin was knockin off Pam”
    He was… Gina, too… Gina felt bad and cost us bout 5 mo seasons… But that 40 bars a terror WHEW

    ^^^
    Just sold my house made profit off land/ beemer on ebay I got that off cam…

    Stop playing Jason…

    JihaD

  3. D_Block_4_Life Says:

    Wooooooooooooo

  4. kevfrescura de talco Says:

    oh TD will be sickness.

    ross>>>

  5. JihaD Says:

    Bigspitgame Says:
    June 25th, 2010 at 9:57 pm
    Haha Vodk… Underrated as far as Philly Rap… Slaughter, too… Big Star had it if he was smarter

    ^^

    Yo its the Vok man/ 20 shot glock man/ hit you and pops man/ mom screamin stop man… Vok was getting busy on dem Big Star shits… And fo real, Star fucked up heavy. He had B. Cassidy, Rico, Reed, and pretty much his pick of any philly rapper to blow up, then he just stopped making dvds, and the market got flooded…

    JihaD

  6. Bigspitgame Says:

    And he was traveling… He could had some NY niggas too… He didn’t understand the power he possessed…

  7. Get Murked Says:

    11 tracks, ill guest spots and a song named “Free Mason” with Hov??!?!

    RAWSE FOR THE WIN

  8. Shooter Says:

    wouldnt have minded a Nas feature either…

  9. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    #7 will be the worst track of the album

  10. Bicro Says:

    Live fast, die fat.

  11. Mook Says:

    I’m Glad eskay called that illuminati/free-mason, “idiotic speculation”. I laugh at people that believe that stuff.

  12. Bigspitgame Says:

    That nigga Kiss said “Ol head told me can’t save money you useless
    And all you ever go have is excuses boy
    Now what the fuck ya’ll think I make music for
    And I’m out ta get a gallon ah water
    My man on lock down Flood the alley with quarters
    Move work from Denver to DC like Portis
    O.T the whole winter see me like august
    And I still rip a nigga beat like I bought it
    They say it’s my time so I’m glad I caught it
    My bars could be smoked in the pipe or snorted
    I’m just makin it clizear
    The chizamp is hizere
    The Gizame is Mizine Niggas
    This His Year
    Glock with a full clip
    Ya’ll keep droppin that bullshit
    Til you get popped like a bull whip
    Plan is to amaze ya
    And even when they try ta make ya gaurd dress up
    I got the hammer in the blazer
    Step my game up from the potatoe to the laza
    So you need surgery even if it graze ya
    Motha fuckin kiss ah death nigga
    Double R D BLOCK And you kno the ghost is next nigga
    Can’t find you we just smoke the next nigga
    Never hold nothin in you supposed to check niggas
    Whoever you can think of is garbage off hand
    Never forget how to make a profit off grams…”

  13. NovemberEnd Says:

    4. Maybach Music III f. T.I., Jadakiss & Erykah Badu
    ^^^^^^
    Badu = win

    Clifford Harris…not so much….he utterly ruined “Fancy”…the music hes released since getting outta of jail has been horrible…coinciding with most of his discography prior to his jail bid

  14. Mook Says:

    #7 will be the worst track of the album

    ^
    Yo I was thinking that exact same thing. Diddy too corny…even though Hello Good Morning is a good song.

  15. Bigspitgame Says:

    Excuse some a that wrong shit… I copy n pasted and ain’t proof yet…

  16. Bigspitgame Says:

    I got a feeling tears of joy or all the money in the world gon be the best tracks…

  17. Bigspitgame Says:

    *Daps Jihad and RJ and Kev And erybody else* I’m out y’all time to get my weekend started y’all niggas be safe out there

  18. JihaD Says:

    Bigspitgame Says:
    June 25th, 2010 at 10:21 pm
    *Daps Jihad and RJ and Kev And erybody else* I’m out y’all time to get my weekend started y’all niggas be safe out there

    ^^

    Aight nigga, one. *daps* I’m out too.

    JihaD

  19. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    I got a feeling tears of joy or all the money in the world gon be the best tracks…
    ==============

    i think Ross best song will be one without a feature

  20. ninjagaiden78 Says:

    So this is a compilation –
    Ross and friends. I’ll be glad when a rapper has more tracks by himself than features. I mean that’s why we check for an MC’s Cd, for the MC right???

  21. J. Caesar Says:

    lmao at eskay god man you are the biggest jay stan..and yet you shit on ross and now i bet you stan on him cuz jay fucks wit him, and yea it is smart they do that cuz its for business purposes..i ain’t never said jay is a dumb dude..but sometimes things he does are shady and questionable

  22. hl Says:

    Dope…I would have liked an Esco feature too though shooter.

    Usual Suspects (song and movie) was the shit.

  23. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    Ubaldo Jiminez is a freak now… something aint right …
    ^^^^
    mile high weed son, mile high weed

  24. J. Caesar Says:

    Mook Says:

    June 25th, 2010 at 10:14 pm
    I’m Glad eskay called that illuminati/free-mason, “idiotic speculation”. I laugh at people that believe that stuff.

    ^^why don’t you believe in ppl who have a lot of money and have an influence through media?? do you listen to the radio, and news and see how they try to get you dumbed down? and make you believe the non sense..”everything in the dark will, come to light”

  25. Macson Escobar Says:

    i just want that maybachs & diamonds ft r.les damn !!!

    and mafia music 2 deserved the final cut. tracklist is good tho

    11 tracks was short cuz he already know BMF & MC H

    BUT i will be dope nevertheless, cant wait to listen the whole shit !

  26. hl Says:

    Wifey’s out of town. Listening to Liquid Swords, drinking Amstel, and playing Zelda on the wii for the first time. Life is good.

  27. Macson Escobar Says:

    best song will be probably Tears Of Joy…

    like Valley of Death from DTR LP

    Mafia Music 1 & 2 are fire too

  28. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    smh@ niggaz tryin to be freemasons and stop being the gods that they were intended to be

  29. Heroin Headliner Says:

    RAWSE

  30. kevfrescura de talco Says:

    web 20/20>>>>>

    you couldn’t play this chune out if you tried.

  31. Heroin Headliner Says:

    MAYBACH MUSIC

  32. Heroin Headliner Says:

    TrillAAAAA

  33. Heroin Headliner Says:

    #TeamBAWSE

  34. g7 Says:

    >> Aston Martin Music

    ^another vehicle now? gtfoh

  35. Heroin Headliner Says:

    The TEFLON DON

  36. kevfrescura de talco Says:

    jam boy magic mr get bizzy>jam boy magic mr sarcastic>jam boy magic mr fantastic.

    sorry tariq

  37. Heroin Headliner Says:

    House on my Face MUSIC

  38. Heroin Headliner Says:

    BIRTHDAY COCAINE MUSIC

  39. kevfrescura de talco Says:

    i’m on what has to be my 13th blizz of the day.

    ghetto holidays>>>

  40. g7 Says:

    11 tracks 14 guest spots. smh @ ‘solo’ albums these days. my guess,
    dtr >>teflon don.

  41. kevfrescura de talco Says:

    1. I’m Not A Star(this badge sheriffs county issued)

  42. SilkCityP Says:

    All those features tarnish the solo album! Gotta wait on Nas for a real solo lp…. 11 tracks, 14 guest appearances is a joke

  43. Heroin Headliner Says:

    11 tracks 14 guest spots. smh @ ’solo’ albums these days. my guess,
    dtr >>teflon don.
    ^
    This is irrelevant…..RAWSE renegades every verse…..

    There is no competition…..reel ’em in the hearse…..

    Like…yeah…ya boy CO…..

    But the flow is felony…..

    Come fuck witcha boy……BAWSE

    This is DEEPER THAN RAP

    FREE MASON

  44. PHENOMENON Says:

    I have a feeling this album willl be dope.

    **Awaits “Aston Martin Music II” snippit.

  45. baby jesus Says:

    ROZAYYY!!

  46. baby jesus Says:

    smh @ the bawse letting t.i get on mm3 tho

    other than that this tracklist looks immaculant (c) wayne

  47. baby jesus Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    June 25th, 2010 at 10:04 pm

    Wooooooooooooo

    ^
    co-woooo

  48. SayyyWorddd Says:

    Yo I really wonder if Jay was laughing when that title was created

  49. PHENOMENON Says:

    “She reads a lot of books, I live 40 stories. . .” – Rawse

  50. Heroin Headliner Says:

    We not aimin’ for album of the year…..

    We approachin musician of the millenium…..

    Dealer of the decade…..

    Dominatin’ in decadence…..

    Where hasn’t BAWSE been yet…..

  51. baby jesus Says:

    wheres the “like” button?

  52. kevfrescura de talco Says:

    anybody see the assassination of jesse james? is it worth the time?

  53. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    anybody see the assassination of jesse james? is it worth the time?
    ^^^^^
    your mom did…she was actually there..jk

  54. baby jesus Says:

    ROZAYYYY!

  55. Heroin Headliner Says:

    This album finna be crack pebbles….heroin cakes…..

    Respect our Conglomerati…..

  56. kevfrescura de talco Says:

    Yo I really wonder if Jay was laughing when that title was created

    ^

    i’m willing to bet it has some references to flippin bricks.

  57. HAHAHAHA Says:

    im tired of rappers putting out compilation albums WTF

  58. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    not really

  59. hl Says:

    Lol at people being offended by the guest appearances. DTR and AA had a lot of features too.

  60. baby jesus Says:

    #teamricky is truly a movement

  61. PHENOMENON Says:

    I’m in a good mood right now.

    First, I pre-order my white EVO, then this just to get me amped for the album.

    Plus on top of that we’re gonna spash on Ghana tomorrow. [Love to Ghana, though]

  62. The Shot Clock Says:

    Curtis lost

  63. baby jesus Says:

    I pre-order my white EVO

    ^
    Fail

  64. kevfrescura de talco Says:

    #teammedevacmusic

  65. The Shot Clock Says:

    only 11 tracks…..very smart.

  66. Shooter Says:

    only 11 tracks…..very smart.
    ^^^

    agreed

  67. SayyyWorddd Says:

    # HAHAHAHA Says:
    June 25th, 2010 at 11:15 pm

    im tired of rappers putting out compilation albums WTF

    ^^^^^^
    Man who you tellin’

  68. PHENOMENON Says:

    The Shot Clock Says:

    June 25th, 2010 at 11:16 pm
    Curtis lost

    ^ ^
    TinyURL.com/2gx8gh

  69. PHENOMENON Says:

    baby jesus Says:

    June 25th, 2010 at 11:18 pm
    I pre-order my white EVO

    ^
    Fail

    ^ ^
    Why is this??

  70. Heroine HEADliner Says:

    I ain’t finna lie….

    When I saw this post…..

    I went from 6:00 to midnight……

    TrillAAAAAAA

  71. D_Block_4_Life Says:

    Wooooooooooooooooo

  72. Heroine HEADliner Says:

    only 11 tracks…..very smart.
    ^
    Peep the history…..RAWSE don’t take missteps…..

    .

    .
    Short change niggas…snort cane niggas…..

    Extortion came quicka…copped the Range nigga…..

    -RAWSE-

  73. Kufi smacks Says:

    if a lost is being in the top two richest rappers pls make me a loser…

  74. kevfrescura de talco Says:

    i816.photobucket.com/albums/zz88/kevfrescongo/Family/019.jpg

    ^

    yo…a simp called silkback,

    dat yo bitch i got in a headlock? cause later i had that head locked.

  75. Kufi smacks Says:

    this nigga can not hold hold his own….

    real shit… better hope Jay-z does a single with him…

  76. Heroine HEADliner Says:

    Since you a king, where the hell your palace at?
    Me? I got callous on my hands…
    I can handle that……

    -RAWSE-

  77. SayyyWorddd Says:

    That tracklist horrible IMO, nigga you got 11 joints can’t go dolo on at least more than half.

  78. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    i816.photobucket.com/albums/zz88/kevfrescongo/Family/019.jpg
    ^^^^^
    all I see is a boogerwolf getting accosted by a gorilla….smh she couldnt even be my bottom chick

  79. Kufi smacks Says:

    how u got 11 tracks with 14 features….

    Puffy getting vibed like a bitch to hide that fat he did some shit he shouldn’t have did now im ridin for that…

  80. kevfrescura de talco Says:

    all I see is a boogerwolf getting accosted by a gorilla….smh she couldnt even be my bottom chick

    ^

    *i816.photobucket.com/albums/zz88/kevfrescongo/Family/018.jpg*

  81. Heroine HEADliner Says:

    This is gonna be another classic…..

    Who has released more hot music than RAWSE these past 12 months?

    The DYNASTY continues……

  82. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    i816.photobucket.com/albums/zz88/kevfrescongo/Family/019.jpg
    ^^^^plus the bitch got a eye-booger or some other dudes jizz on her face! lmao u prolly kissed that ho all over her grill huh? lmao!

  83. Heroine HEADliner Says:

    Shout out to Al Poervienodo

  84. SayyyWorddd Says:

    Hold up, AND this nigga puttin some of the AA EP tracks on his ALBUM!? Cmon dogg, that shit lame.

    Your right Ricky, your not a star.

  85. DJ Chuck N.I.C.E. Says:

    @J.Ceasar – What multi-millionnaire can you name that hasn’t engaged in “shady and questionable” activities??

  86. kevfrescura de talco Says:

    nah a simp called silkback…

    she was droppin it down and bringin it back times twenty on me.

    i like that!

  87. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    *i816.photobucket.com/albums/zz88/kevfrescongo/Family/018.jpg*
    ^^^^
    smh at this nigga trying to get me to look at pictures of him….eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwww nigga you gay

  88. kevfrescura de talco Says:

    thas it a simp called silkback? thas all you got?

    where eng at? i need some worthy comp on this late night thread shit.

  89. Heroine HEADliner Says:

    Today’s agenda, got the suitcase up in the Sentra
    Go to room 305, tell ’em Rozay sent ya

    -BAWSE-

  90. Heroine HEADliner Says:

    Guess who got shot in the dome piece?
    Jerome’s niece, on her way home from Jones beach

    -BAWSE-

  91. abortatron Says:

    #latepass

    that ‘king kong’ shit is crazy by currensy..

  92. Ant Says:

    #bawse

  93. 40 Inc Says:

    DAMN IS THIS A COLLAB ALBUM? can niggas make an album anymore? fuck ricky just give me the insturmentals

  94. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    @ kev lil shayla go play in traffic

  95. kevfrescura de talco Says:

    “YOU CORNY”(c) playa hater balla pit bull

  96. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    @kev u look a lab experiment gone terribly wrong..like a cross between frankenstiens monster and celie from the color purple (no homo)

  97. Mag Says:

    I’ll take a justice league album instead… Yuck.

  98. kevfrescura de talco Says:

    *ones self*

  99. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    i think i ll go and see von p and my cracker lo key in a min

  100. yahright Says:

    So his EP was longer than his album? lol

    anyways lol at jay trollin everyone. He’s probably laughing at all the conspiracy theorists right now.

  101. kevfrescura de talco Says:

    i think i ll go and see von p and my cracker lo key in a min

    ^

    yeeeah and after that swing by hell and get an eternity voucher k. have fun man!

  102. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    yeeeah and after that swing by hell and get an eternity voucher k. have fun man!
    ^^^^
    Ive been there already its nickname is boston mass

  103. Suvio-Blue Says:

    I have a feeling this album willl be dope.
    ^^^^^^

    yea, beat wise…nigga act like this boy can spit or somethin, he has gotta better…still cheeks tho, toooo many niggas that spit that style betta than u!

  104. WilliamJacob Says:

    Where’s Stacey Dash music?
    Also, is it a coincidence this jawn is 11 tracks?
    Naww, dunnn think so…
    RAWSE about to drop a fat rap classic

  105. kevfrescura de talco Says:

    Ive been there already its nickname is boston mass

    ^

    oh no question. it aint for the little ‘faint of heart wooooooo zesty’ richard type clowns like yaself. well, outside of you coming here just to get anally hitched to your life partner chaz.

  106. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    oh no question. it aint for the little ‘faint of heart wooooooo zesty’ richard type clowns like yaself. well, outside of you coming here just to get anally hitched to your life partner chaz.
    ^^^^
    thats funny cuz thats the reason i think you live there………..sol what really happened that night you was living @ the shelter?? I think you got in dudes car a sucked his dick(no homo)

  107. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    and*fixed*

  108. Mag Says:

    Jay is gonna regret that free mason track… I hope it lives to the title. (no spin)

    Evil laugh*

  109. kelito-vision Says:

    11 tracks? that’s it? and i’m supposed to spend $12 for 11 songs…if this is real…i’m gonna download it…we’ve already heard 3 of the 11 songs on AA EP

  110. kevfrescura de talco Says:

    I think you got in dudes car a sucked his dick(no homo)

    ^

    no, homo, you would think that. lol who even frames those word in their head to scribe just cause? fail. smh @ you and ya lurid fascination of my life. double fail.

    the trifecta fail is your next comment.

    *waits*

  111. Samsun Says:

    Regardless of all the so-called ish surrounding Rawse, all his albums have been official!!!! One of the few left that you still run to the store to cop 3 copies. This niggas albums are crazy, he spits, but his production selection is second to none.

  112. D_Block_4_Life Says:

    Can we get the credits?

  113. ThatMan Says:

    1. I’m Not A Star

    ^^^

    Sublime shot at Star Jones

  114. ThatMan Says:

    *subliminal

    Damn. time to log off

  115. Officer Duscrom Says:

    5. Live Fast, Die Young (In the Line of Duty)

  116. 5V Says:

    R.J.Orion Says:
    June 25th, 2010 at 10:00 pm
    5V Says:

    June 25th, 2010 at 9:56 pm
    with 8 walks does this even count (if he gets the last out)?

    ————–

    hell yeah… a walk is not a hit, regardless…
    AJBurnett pitched a no hitter with Florida with 8 or 9 walks …
    ====================

    i ain’t dumb son, jus’ sayin’ 8 walks is some foul shit..

  117. leonard Washington aka The Black Nahmba Says:

    @kev youre the one having homosexual encounters on the “mean” streets of boston playboy not me…lmao@kevshaylafagstacks

  118. Bigspitgame Says:

    Track 7- No.1 (Detective Agency)

  119. Beave Says:

    I don’t know why. But I believe in the whole free mason thing because there is more to prove it exists than there is to prove it doesn’t exist. Actually, WAY MORE to prove it exists.

  120. SilkCityP Says:

    Track 11 All The Money In The World (Still Not A Real Nigga)

  121. SilkCityP Says:

    If u go to Wikipedia, they have all the production credits…. No ID, Kanye, Sean C & LV, Justice League, etc….

  122. SayyyWorddd Says:

    That nigga can have production from God and Satan, and his raps are still avg.

  123. shat Says:

    why artiste cannot make solo albums anymore? damn!!! hiphop is so water down .lots of rappers yet no artistes, smh

  124. Jdre Says:

    What’s good with all of these compilation albums? Smh

  125. Bicro Says:

    # Heroin Headliner Says:
    June 25th, 2010 at 11:12 pm
    Dealer of the decade…..

    ^^^^

    The hell planet are you on?

  126. $pit Says:

    This is gonna be my new weed plate (c) Jadakiss

  127. moresickaMC Says:

    fake a$$ Rick Ross cant sustain an album without mad features

    lame

  128. Macson Escobar Says:

    Mafia Music 2 ???

    it was dope

    damn…

    this album iz goon abe huge as well !

  129. Macson Escobar Says:

    maybachs & diamonds ft r.les (prod ryan leslie)

    it will be kept for his next album

    two albums dis year?…

    this winter will be hot

    Ross Number 1 wit this album again, three in a row

    maybe he wants to drop two albums this year. i’m curious

    i’m sure he got already 2 or 3 tracks in his computer for the new effort

  130. 7v5a7 Says:

    Wifey’s out of town. Listening to Liquid Swords, drinking Amstel, and playing Zelda on the wii for the first time. Life is good.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Yesssss (Marv Albert Style)

  131. maybach trav Says:

    could’ve used a couple more tracks, 11 just doesnt do it

  132. koa29 Says:

    compilation album…

    see: eminem

    thats how you make a RAP album… only 1 rap feature, the rest are just hooks..

  133. MissInfo.tv » Man vs. Myth?: Jeezy gets Black Mafia Family’s Big Meech on the phone for “The Real BMF” Says:

    […] after “Hustling” dropped, there were grumblings from an alleged Escobar Jr. Meanwhile, Ross has added Gucci Mane to the album version of “MC […]

  134. kedordu Says:

    wheres mafia music 2

  135. Macson Escobar Says:

    ross will rap in every songs, it’s not just about guest !!

    a lot of rnb hooks but dope soulful beats needed that !

    and plus, rapper features : jada, styles, jayz !!!
    do not blame rozay, please

  136. J. Caesar Says:

    DJ Chuck N.I.C.E. Says:

    June 25th, 2010 at 11:38 pm
    @J.Ceasar – What multi-millionnaire can you name that hasn’t engaged in “shady and questionable” activities??

    read the post where talib kweli talks about the illumanati>>>i mention the same thing you did >>>

  137. Muto316 Says:

    I definitely hoped Mafia Music 2 and Veterans Day would end up on the album. 11 tracks seems short but as always, RR has the best features in the game. I would have loved a Nicki feature but Drizzy is there as well as Tip, Hov, Jada, and Erykah. Peeps need to stop frontin’ on album features. It’s just part of the hustle. I enjoy hearing The Boss getting down with top notch talent.

  138. Nah Right » PICS: Jay-Z x Rick Ross Says:

    […] That’s Trey Songz is in the pic but John Legend is on the hook. […]

Leave a Reply