займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: N.E.R.D. feat. Nelly Furtado – Hot N’ Fun (Teaser)


AddThis Social Bookmark Button

36 Responses to “Video: N.E.R.D. feat. Nelly Furtado – Hot N’ Fun (Teaser)”

  1. Heroin Headliner Says:

    Paul pierce is certified when it comes to bitchassness……

    Wheelchair? Cause you got an ingrown toenail? Magic Johnson shook his hand and pp went to the clinic for an AIDs test…

    Bullet hit my wisdom tooth…I *echyuck* spit it out…..

    RAWSE

  2. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    SMH @ Boston.

  3. sealsaa Says:

    Fuck’em both. I want Chicago to win in the summer by signing Lebron.

  4. why? Says:

    Rick Rubin! Wow…

  5. Heroin Headliner Says:

    times were hard during ww1, trust me, I remember.

    #textsfromlandlord

  6. Heroin Headliner Says:

    the local barbershop charges 10.99 for eyebrow waxing…..but since, technically, I only got one they gave me half off!!

    textsfromd_brow

  7. sealsaa Says:

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    June 15th, 2010 at 9:59 pm
    Kendrick Perkins has a permanent mean mug
    ___________________________________

    LOL, He looks like he’s got a couple of bodies on him, based on his single facial expression.

  8. Heroin Headliner Says:

    just got back from the doc’s office. anyone know what an octuple bypass is?

    #textsfromrey

  9. Shooter Says:

    smh @ this dude Shannon Brown

  10. sealsaa Says:

    I convinced. The NBA’s as scripted as the WWE. Boston looks like that white team that plays the Globetrotters.

  11. young hov Says:

    Shooter Says:

    June 15th, 2010 at 10:47 pm
    smh @ this dude Shannon Brown
    ^^^
    That little nigga is flyin

  12. PATRON JAMES Says:

    heroin headliner trillest nah poster

  13. kevfrescura de talco Says:

    the local barbershop charges 10.99 for eyebrow waxing…..but since, technically, I only got one they gave me half off!!

    textsfromd_brow

    ^

    OMG

    *dead*

  14. sealsaa Says:

    Roffle @ Gleen Davis’ down-syndrome esque facial expressions.

  15. EnglandRepresent Says:

    the local barbershop charges 10.99 for eyebrow waxing…..but since, technically, I only got one they gave me half off!!

    ^^lmao. Nicely played.

  16. Albert Findsdimes Says:

    rofl @ KG blockin a shot and pushin lamar odom after the whistle

  17. kevfrescura de talco Says:

    whas good eng you faffy foreign fucktard!

    *daps*

  18. Mook Says:

    Shannon Brown is a fucking frog ri di cu lous

  19. kevfrescura de talco Says:

    the celts is gettin shitted on hard.

  20. Shooter Says:

    there are few things worse than seeing Tony Allen shoot a jumpshot

  21. Heroin Headliner Says:

    I look up to eskay. he ain’t my idol and shit, i mean, I literally look up to him…..

    #textsfromnaterobinson

  22. kevfrescura de talco Says:

    that nigga dunked and said pau?

    lol

  23. Shooter Says:

    lol @ KG getting dunked on by Big Ears btw

  24. Heroin Headliner Says:

    I fuck foreign felines….I own multiple MAYBACHs…..I am too TRILLAAAA……

    #textsfromRAWSE

  25. Heroin Headliner Says:

    just found this out: did y’all know they make a size 52/30 in jeans?!? goodbye mc hammer pants…

    #textsfromd_cup

  26. sealsaa Says:

    apparently, Boston sucks.

  27. leonard Washington aka The Silky Johnson of nahright Says:

    I aint been on here since the series started…but my prediction was wrong…I said LAkers in six.smfh damn stern trying to milk this shit for all its worth

  28. EnglandRepresent Says:

    I see you Kevin you ol’ deviant. *daps*

    Whats doin chap?

  29. Tonio Says:

    I look up to eskay. he ain’t my idol and shit, i mean, I literally look up to him…..

    #textsfromnaterobinson

    Dead.

  30. G7 Says:

    that new Sheek track is heath ledger prescription

  31. Jayson Werth's beard Says:

    im kamikaz for my brothers common cause

  32. leonard Washington aka The Silky Johnson of nahright Says:

    I wish I was hov’s underpanties…

    #textsfromwheelchairjimmy

  33. Mr. Iceberg slim Says:

    The biggest mistake u can make is thinking jah hova is as dumb as u………c dame dash and ninjas that still tryin to get overtime

  34. Heroin Headliner Says:

    I wish I was hov’s underpanties…
    #textsfrommricebergslim

  35. PATRON JAMES Says:

    I wish I was hov’s underpanties…
    #textsfromelliotwilson

  36. PATRON JAMES Says:

    Slutting out the site hard core, still a little space left… eskay your slippn!

Leave a Reply