займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: B.o.B. ft. Hayley Williams – Airplanes

Here’s the latest visual from The Adventures of Bobby Ray.

Props: Yardie


AddThis Social Bookmark Button

49 Responses to “Video: B.o.B. ft. Hayley Williams – Airplanes”

  1. Rey Says:

    This song is big.

    How big?

    “White Folks Are Making It Their Facebook Status” big.

  2. mcb Says:

    hahahahaha

    Rey, its true, i seen it.

    does Bob sound like this on all those songs. for soem reason i thought more of him.

    shit is too catchy.

  3. G7 Says:

    TABR>TML

  4. Shooter Says:

    The producer of this song is working on the new Nas album:

    Alex also said he would like to broaden Nas’ reach to fans by considering both urban and rhythmic sounds.

    “I want to try and keep him, obviously as Nas but just to bring him to a broader audience,” Alex added. “Try to get him into that rhythmic radio as well as urban and I want to bring him to a broader audience. He’s one of the biggest rappers to ever do it. I definitely want to make sure he goes to a broader audience. Working with an icon like Nas, I definitely would want to make something from scratch, I really haven’t had the chance to think about it because I’ve been so busy but I kinda know where I want to go with it. I definitely want to make something from scratch for Nas.” (SOHH)

    ^^^^

    not sure how I feel about this…

  5. Geezy Says:

    When does that new Curren$y drop

  6. Heroin Headliner Says:

    Call me Peyton Manning…I’m handling the corner…..

    RAWSE

  7. kevfrescura de talco Says:

    youtube.com/watch?v=-blxwMxuAcY&feature=related

    ^

    yea abortatron…

    thas my jawn too.

    busta prolly put hands to niggas that speak ill of dude. i know jay electronica gets incensed if the crowd don’t respond to “how many uh y’all love dilla?” lol

    look, dilla music is ill nahkis. period. if its not your cup of tea fine.

    but don’t ever claim you’re a part of this culture and not acknowledge that mans humble influence on maaaaaaaaaaaad mahfukas in the music industry on a whole. thas a fail waitin to present itself.

    i’m done here. btw….

    dilla
    saved
    my
    life.

    word.

  8. Remixznflow Says:

    the homogenization continues….

    farewell hiphop… i loved you… like no other woman…

    hello… this shit… i dont really dig you at all…

  9. mcb Says:

    Heroin Headliner Says:

    June 15th, 2010 at 12:11 pm
    Call me Peyton Manning…I’m handling the corner…..

    RAWSE

    ^^
    Fuck Peyton Mannning
    -All of Boston.

    and that SOHH snippet does not smell good to me
    they trying to ruin Nas again right as he is getting his original shit back.

  10. Remixznflow Says:

    # Geezy Says:
    June 15th, 2010 at 12:11 pm

    When does that new Curren$y drop

    ^
    26 or 27?

    cant wait… some of the cuts on that are>>>>>

  11. Remixznflow Says:

    # Remixznflow Says:
    June 15th, 2010 at 12:13 pm

    # Geezy Says:
    June 15th, 2010 at 12:11 pm

    When does that new Curren$y drop

    ^
    June 15

    cant wait… some of the cuts on that are>>>>>

    *edited*

  12. mcb Says:

    sheeeeeeeeeeeet

    what if Nas did awhole album with just
    Premo
    Dilla
    and a Large Professor track or two.

  13. Heroin Headliner Says:

    RAWSE > brady

  14. mcb Says:

    remix
    june 15th is today

    currensy is nasty correct
    for some reason i got him confused witha niother nasty spitter from like 10 years ago.

  15. 007 Says:

    #
    Geezy Says:

    June 15th, 2010 at 11:59 am
    Wasn’t that Curren$y supposed to be dropping today?

    ^Good question I thought so too. Dude ain never droppin WTF?
    BTW Ski Beatz is a dope producer

  16. abortatron Says:

    RAWSE > brady

    ^^

    lol

  17. Shooter Says:

    wannabe pilots get swatted out the sky…

  18. J Says:

    Shooter Says:

    June 15th, 2010 at 12:10 pm
    The producer of this song is working on the new Nas album:

    Alex also said he would like to broaden Nas’ reach to fans by considering both urban and rhythmic sounds.

    “I want to try and keep him, obviously as Nas but just to bring him to a broader audience,” Alex added. “Try to get him into that rhythmic radio as well as urban and I want to bring him to a broader audience. He’s one of the biggest rappers to ever do it. I definitely want to make sure he goes to a broader audience. Working with an icon like Nas, I definitely would want to make something from scratch, I really haven’t had the chance to think about it because I’ve been so busy but I kinda know where I want to go with it. I definitely want to make something from scratch for Nas.” (SOHH)

    ————

    this is basically code for “i’m going to stick alternative/pop singers on his hooks so Z100 will play his records”

  19. mcb Says:

    commenters been gone this week

    ahh i really hope everyone doesnt bother me about drake
    i still gotta listento em’s shit
    so much listening to do. to shit mi not excited for.

    girl i was just talking with was telling me how she likes drake isaid “and you should, aint nothing wrong witht hat heard anythin off the new album” and she goes “not too much no”
    sooooooooooo

  20. Heroin Headliner Says:

    If hip hop is dying……

    The TEFLON DON is the antidote…..

    Real lyrics. Real struggle. Real music.

    BAWSE season has returned……

  21. Shooter Says:

    this is basically code for “i’m going to stick alternative/pop singers on his hooks so Z100 will play his records”
    ^^^

    word, thats what I figured

    & smh if that is indeed the case

  22. RIGZ Says:

    mcb Says:
    June 15th, 2010 at 12:14 pm

    sheeeeeeeeeeeet

    what if Nas did awhole album with just
    Premo
    Dilla
    and a Large Professor track or two

    ^^^

    What if Krispy Kremes were free..??? Would D Block even be alive???

  23. RIGZ Says:

    yo whats new

  24. G7 Says:

    >>Real lyrics. Real struggle. Real music.

    ^*really dead*

  25. mcb Says:

    actually if Nas gets on the radio, at least moe people might listen to him, instead of Wacka and Waynes weed carriers.
    Nas should just do a double disc, one of radio, one of his stuff

    at this point in his career, it seems that Nas is like well fuck it, im gonna dow hat ever i want since i can, but this would be a step back toward those “other” times.

  26. mcb Says:

    I play the what if game with rap/producers a lot.

    esp in my head

    speaking of which
    anyone know a place i can dl vocals only. trying to blend some crazy shit.

  27. strongarm Says:

    *reads Rey review*
    *daps Rey*
    *polished Local Drake Hater 917 badge*

  28. RIGZ Says:

    SMH @ cOLD acting like he dont have Jay Electronica Dimethyltryptamine, Bitches & Drugs, So Whatcha Saying & Abaracadabra on repeat

    SMH

  29. Heroin Headliner Says:

    If kispy kremes were free he’d have to change his moniker to…..

    D_Cup_4Life

  30. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    If kispy kremes were free he’d have to change his moniker to…..

    D_Cup_4Life
    ^
    roffs

  31. Werld Says:

    Heroin Headliner Says:

    June 15th, 2010 at 12:21 pm
    If hip hop is dying……

    The TEFLON DON is the antidote…..

    Real lyrics. Real struggle. Real music.

    BAWSE season has returned……
    ^^^

    you need to chill out. ross is AIGHT. but really. you making him out to be god or something son.

  32. strongarm Says:

    Who’s dope that’s done a freestyle on Over that isn’t Royce da 5″9?

  33. Patron James Says:

    Werld Says:

    June 15th, 2010 at 12:33 pm
    Heroin Headliner Says:

    June 15th, 2010 at 12:21 pm
    If hip hop is dying……

    The TEFLON DON is the antidote…..

    Real lyrics. Real struggle. Real music.

    BAWSE season has returned……
    ^^^

    you need to chill out. ross is AIGHT. but really. you making him out to be god or something son.

    ^^^

    fuck boy hour

  34. Patron James Says:

    Werld Says:

    June 15th, 2010 at 12:33 pm
    Heroin Headliner Says:

    June 15th, 2010 at 12:21 pm
    If hip hop is dying……

    The TEFLON DON is the antidote…..

    Real lyrics. Real struggle. Real music.

    BAWSE season has returned……
    ^^^

    you need to chill out. ross is AIGHT. but really. you making him out to be god or something son.

    ^^^
    that aint bawse nigga

  35. abortatron Says:

    SMH at cats telling heroin headliner to chill..

    as if he’d listen..

    he plays by his own rules ….

    TRILLAAAA…

  36. Werld Says:

    fuck boy hour

    ^^^

    Excuse me?

  37. a tribe called quest Says:

    G7 Says:
    June 15th, 2010 at 12:10 pm
    TABR>TML

    –Whats tabr?

  38. Patron James Says:

    Werld Says:

    June 15th, 2010 at 12:39 pm
    fuck boy hour

    ^^^

    Excuse me?

    ^^^
    fuck boy you aint bawse nigga

  39. Werld Says:

    a tribe called quest Says:

    June 15th, 2010 at 12:40 pm
    G7 Says:
    June 15th, 2010 at 12:10 pm
    TABR>TML

    –Whats tabr?
    ^^^^

    the adventures of bobby ray

  40. de la swole Says:

    profit profit nigga I got it

  41. J Says:

    de la swole Says:

    June 15th, 2010 at 12:42 pm
    profit profit nigga I got it

    ——–

    everybody know that i’m a muthafuckin monster

  42. Werld Says:

    Patron James Says:

    June 15th, 2010 at 12:41 pm
    Werld Says:

    June 15th, 2010 at 12:39 pm
    fuck boy hour

    ^^^

    Excuse me?

    ^^^
    fuck boy you aint bawse nigga

    ^^^

    yup. But who the fuck are you? what? cause I don’t ride ross’ dick im not in the cool kids club? fuck outta here.

  43. Patron James Says:

    Werld Says:

    June 15th, 2010 at 12:44 pm
    Patron James Says:

    June 15th, 2010 at 12:41 pm
    Werld Says:

    June 15th, 2010 at 12:39 pm
    fuck boy hour

    ^^^

    Excuse me?

    ^^^
    fuck boy you aint bawse nigga

    ^^^

    yup. But who the fuck are you? what? cause I don’t ride ross’ dick im not in the cool kids club? fuck outta here.

    ^^^
    tell bawse why you mad?

  44. Werld Says:

    ^^^^
    haha. i fucking give up. this guy has ds.

  45. a tribe called quest Says:

    Werld Says:
    June 15th, 2010 at 12:42 pm
    a tribe called quest Says:

    June 15th, 2010 at 12:40 pm
    G7 Says:
    June 15th, 2010 at 12:10 pm
    TABR>TML

    –Whats tabr?
    ^^^^

    the adventures of bobby ray

    –Wow g7 you really dont like drake huh?

  46. Werld Says:

    a tribe called quest Says:

    June 15th, 2010 at 12:47 pm
    Werld Says:
    June 15th, 2010 at 12:42 pm
    a tribe called quest Says:

    June 15th, 2010 at 12:40 pm
    G7 Says:
    June 15th, 2010 at 12:10 pm
    TABR>TML

    –Whats tabr?
    ^^^^

    the adventures of bobby ray

    –Wow g7 you really dont like drake huh?

    ^^^

    i dont know how he feels about it. but all i know is that in my opinion. bobby>patty drakes. that guy fucked up by doing all there is to do in the game in his first two years.

  47. Heroin Headliner Says:

    You making him out to be god or
    something son.
    ^
    If my rhetoric is too strident…..

    FUCK YOU.

    Stay out of my family business…..

    BAWSE

  48. Werld Says:

    see. now you’re gettin me fucked up. i didnt say the way you delivered you words was annoying some shit like that. i said, that you ride the BAWSES dick mighty hard. like i said. he is AIGHT. thats it. nobody these days can really be raw. yeah they can have some nice tracks. but when did the last CLASSIC cd come out? ask yourself

  49. k1ng Says:

    yo this shit is crazy son!
    saw the lineup for drakes album signin at the HMV on young and dundas today on my way to work, that shit was insane! all under 17yrs tho. so that explains his target market.

    I got a feeling he will do a mill easy.

Leave a Reply