Eminem feat. Lil Wayne – No Love


Recovery’s sole rap feature.

Eminem feat. Lil Wayne – No Love (prod. Just Blaze) | Mediafire


Bonus: Eminem feat. Kobe – Talkin’ 2 Myself (prod. DJ Khalil) | Mediafire


Previously: Eminem, Royce Da 5′9″, Mr. Porter & The Alchemist – Tim Westwood Freestyle | Eminem – Not Afraid (Video)

Recovery hits stores June 22nd.

AddThis Social Bookmark Button

198 Responses to “Eminem feat. Lil Wayne – No Love”

  1. baby jesus Says:

    *plays the last 2:30 of “Fancy”, then replays entire song while barely tolerating TIs attempt at ruining an epic song*


  2. Vman Says:

    Em is sooo back on his shit….this album is dope.

  3. baby jesus Says:

    and resistance is dope and probably the best on the album

    there, i said it

  4. Patron James Says:

    Ghost Writer Says:

    June 7th, 2010 at 11:31 pm
    Don’t know who Kobe is but I think I could’ve done a better job at that hook

    kobe doing some sellout shit
    should be focusing on game 3

  5. ThatMan Says:

    Kobe bryant went in

  6. fern Says:

    did anyone listen to lil wayne’s gayest line ever and i quote “and these niggas know i lay em down, make your bed” SMH SMH SMH

  7. Shooter Says:

    still, Calligraphy >>>

  8. Patron James Says:

    fern Says:

    June 8th, 2010 at 12:10 am
    did anyone listen to lil wayne’s gayest line ever and i quote “and these niggas know i lay em down, make your bed” SMH SMH SMH

    SMH what type of nigga cares about gay lines? faggot

  9. EnglandRepresent Says:

    What the fuck is all this shenanigans at the bottom of my screen? Yahoo Entertainment? CNN News? Complex? The fuck I look like? A brainless consumer?

    Nahright you done SOLD OUT.

  10. igotxx3 Says:

    so so far the best albums belongs to b.o.b and drake…plies and eminem albums sucks…just sayin

  11. Dubs Says:

    That aint Kobe Bryant yall, Kobe is dj Khalil’s go to guy for hooks, he did the original hook on 50’s “I’ll Still Kill” before Akon jumped on it and some tracks with Jim Jones, Fab

  12. fern Says:

    SMH what type of nigga cares about gay lines? faggot

    Obviously wayne is layin you down cuz you seem like someone who is on his dick

  13. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    plies and eminem albums sucks…just sayin

    what were u expecting from him exactly?

  14. ThatMan Says:

    RIP Marvin Isley

    *Skips over this Eminem track and listens to Footsteps in the Dark*

  15. Shooter Says:

    A full-fledged Diplomats reunion was supposed to in the cards at Hot 97’s Summer Jam concert last night (June 6) at the New Meadowlands Stadium in New Jersey, but forces beyond the Harlem crew’s control denied them the opportunity, according to Dipset’s own Freekey Zeekey.

    “There’s no such thing as a half reunion,” Freekey told XXLMag.com backstage, with Cam’ron just a couple of feet away. “What happened is they didn’t let Jim in. I told Jim and Juelz we’ll meet up at the after party. [Jim’s] banned from, like, 90% of the venues in the tri-state area.”

    lol @ Jimmy

  16. Shooter Says:

    That aint Kobe Bryant yall

    obviously they were joking

  17. ThatMan Says:

    Dubs Says:
    June 8th, 2010 at 12:21 am

    That aint Kobe Bryant yall,



  18. ThatMan Says:

    Whatever. Kobe was promoting it in the last Lakers home game during the half time interview.

  19. PW Says:

    Nahright you done SOLD OUT.

    Yea..the NahBar is definitely a no-go. It’s almost like adware makers installing browser web bars without permission.

    Where;s the preferences on this shit…. what ever happened to “less is more”?

  20. b-ease Says:

    Shooter Says:

    June 8th, 2010 at 12:11 am
    still, Calligraphy >>>


  21. kingp Says:

    Honestly, if it weren’t for the comments RR would run this shit, granted their whole style is biting

  22. Shooter Says:

    Nah has some of the most obnoxious advertising on the internet, word to that fulll screen pop up I always have to deal with

  23. Jayson Werth's beard Says:

    yo can we dead this fuckin toolbar man im on a fuckin lapbook and im tryna use the keys homie not no fuckin scroll pad

  24. Jayson Werth's beard Says:

    damn shoulda read the comments…*facepalm*

  25. pro-rican Says:

    it was a 8 outta 10. EM killed it, the snl skit hook should have been kept at a min

  26. sunraw Says:

    That aint Kobe Bryant yall,

    And that’s definitely not Pink Panther

  27. salvia blunts Says:

    You fucking haters make me sick.

    eat’a’dickup’till’you’hiccup’pause’ bitch ass nuiggas.

  28. salvia blunts Says:

    Ya’ll haters make me sick, man for real. This album is sounding good to me…State your standards in grave detail OR eat a dickup’till’you’hiccup (II)

    Em doin just fine…branching out..who knows..with the blueprint jigga is paving with his frank sinatra dreams, eminem might do the same shit…he’ll continue to improve.

  29. Youn Says:


  30. koa29 Says:

    anyone kno of another em leak that’s better than 128kbps ?

  31. hollywood floss Says:


  32. Aquaman Says:

    why has eminem never released a mixtape? drama can’t get this motherfucker on the phone?

  33. mmkayy Says:

    gr8 album.. lol @ grown men listening to TML

  34. Rescothegreat Says:

    Where the fuck is Kanye when you need him ?

  35. SDP Says:


  36. RIOTLIFE Says:

    HADDAWAY???? Seriously, Justin?????? WTF????
    Endresult not that bad, but very questionable sample choice. Why the fuck would u wanna give Haddaway ur publishing?

  37. Mixtape Torrent Says:

    Eminem didn’t lose a step lyrically on the album, but it felt a little lazy in parts. He has topics to talk about but it’s like he went through his Kanye 808’s and Heart break phase without the autotune and the good melody’s. He actually just threw any hook on some of these songs and spit to them. It’s inspiring though it shows lyrics can hold you down, he must have felt personal about some of these songs.

  38. Drew Says:

    Em and Wayne both kill their verse. Track is solid. Beat is hot. Why y’all hatin on the beat, Just Blaze flipped that shit. Enjoy good music, and stop hatin on everything.

  39. Sir Fakely Deep Says:

    wayne verse <<<<<<

    the idea to sample that fucking ‘what is love’ song <<<<<<<<<<<

    to actually then SAMPLE that song <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>

    ..cmon son just blaze. you really have to come with some shit if you’re going to sample something so thoroughly corny as that

  40. Sir Fakely Deep Says:

    but eminem’s verse >>>>>

  41. dockevoc Says:

    just because something is better than everything else out at a particular time doesn’t make it good

  42. sashaj Says:

    I actually think Wayne’s verse was good he had some nice quotables “I think about more than I forget but I don’t go around fire expecting not to sweat”

  43. bkallday Says:

    recovery is for high school kids who buy music and like drake.

  44. Nah Right » Eminem - Untitled (prod. Havoc) Says:

    […] a Recovery throwaway, but he namechecks Hav on here. It was definitely leaked in light of the album allegedly surfacing on the internet […]

  45. bobbo Says:

    Justin blaze, you are a goddam schizo with your production.

    Seriously, you are sampling haddaway… i think that might be it for me listening to hip-hop… its just too much….

  46. Nah Right » Eminem - Recovery Production Credits Says:

    […] Cold Wind Blows (Produced by Just Blaze) 2. Talkin’ 2 Myself Feat. Kobe (Produced by DJ Khalil) 3. On Fire (Produced by Mr. Porter) 4. Won’t Back Down Feat. P!nk (Produced by DJ Khalil) 5. […]

  47. Nah Right » Eminem wanted to diss Wayne & Kanye but Says “They would have fuckin’ murdered me.” Says:

    […] “Talkin To Myself”, Em mentions almost releasing a diss track aimed at Weezy during one of the lowpoints of his drug […]

  48. Nah Right » Strong Arm Steady ft. Kobe – Talking To Myself (Original Version) Says:

    […] it turns out that Eminem’s DJ Khalil produced “Talking To Myself” was originally an SAS song, recorded way back in 2007. Here’s the original […]

Leave a Reply