займ с плохой кредитной историей онлайн

Asher Roth – G.R.I.N.D. (Radio Rip)

asher-roth

This song has a bit of a Kid Cudi feel to it, not that that’s a bad thing.

Asher Roth – G.R.I.N.D. (prod. 1500 Or Nothin’) [Radio Rip] | Mediafire

[audio:http://usershare.net/?dlink=hevciqni04xh]

“Get Ready It’s a New Day”

Thanks to DJ Enuff for the shout! Props to the homie Quiz.


AddThis Social Bookmark Button

34 Responses to “Asher Roth – G.R.I.N.D. (Radio Rip)”

  1. NovemberEnd Says:

    word – eskay has to personally review every comment now to make sure that it is acceptable to his corporate sponsors
    ^^^^^^
    beginning of the end….

  2. Instru-mental Says:

    Met dude, humble guy.

  3. HERoin HEADliner Says:

    I see you Paul Castellano…..

  4. Mr. Iceberg slim Says:

    Rick ross is getting extra nice, besides jay he might be the nicest flossin mc out right now

  5. nation Says:

    for whoever it was asking for a previously in the big boi post

    your mother. and

    http://nahright.com/2010/05/27/big-boi-sir-lucious-left-foot-the-son-of-chico-dusty-artwork/

  6. lupe Says:

    tht’ll b a dope joint

  7. eskay Says:

    >>word – eskay has to personally review every comment now to make sure that it is acceptable to his corporate sponsors

    yeah, that’s exactly it you morons. comment moderation is always on, just because it says it doesn’t change anything.

  8. Tong Po Flo Says:

    not that that’s a bad thing.

    ^ Yeah it is

    *throws tomatoes*

  9. Tong Po Flo Says:

    that sean p snow freestyle >>>>>>>

    *wishes he made a snow pt II with Roc instead*

  10. verses Says:

    I thought that Snow remix by P was meant to be an offical remix?

    *daps all*

  11. Cypher Says:

    wait has that moderation joint always been on?

  12. Els Says:

    This is way better than I Love College

  13. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    wait has that moderation joint always been on?
    ^
    since the days of rug realer

  14. HERoin HEADliner Says:

    A mungkee’s mentality….

    Could never battle me….

    Fuck a lame…..

    Fuck a lane…..

    I’m inna whole ‘nother galaxy…..

    RAWSE

  15. HERoin HEADliner Says:

    I’m a king….this my coronation…..

    My ring bling like a constellation….

    TrillAAAAAA

  16. 911 Says:

    911 Says:
    May 27th, 2010 at 7:23 pm
    Roffle @ hoodcoonsnipejameswesley. I really can’t believe that nigga typed that chit. What be wrong with niggas, something has to be sacred right? That’s generally the kids, he def’ went too far.

  17. Rome Says:

    Wow. I’m surprised, this is actually pretty dope. Do your thing Mr. Roth

  18. Hopp Says:

    not that that’s a bad thing.

    ^ Yeah it is

    ^^

    Co-sign …

    This is way better than I Love College

    ^^

    That’s easy …

  19. 911 Says:

    I missed the wave on Asher(shouts max b). I’ve never even heard his music…

  20. iName Says:

    i completely forgot about him

  21. kevfrescura de talco Says:

    Roffle @ hoodcoonsnipejameswesley. I really can’t believe that nigga typed that chit. What be wrong with niggas, something has to be sacred right? That’s generally the kids, he def’ went too far

    ^

    that nigga be on some comedic shock value comment shit but that one was too far.

    “biggs! yuh gyan tuh faaar biggs!”-bruck shut teddy

    i hope that nigga doesn’t reproduce(n). i couldn’t even dignify that shit w/a response shit was so out of pocket. even for here.

  22. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Why Nah Right supports this ginger kid I’ll never understand.

  23. verses Says:

    you and bitch you can take that pow! with a dick in your mouth…mutha fukkas

  24. Trey Says:

    This song is fuckin dope, and eskay good call on the cudi comparison. Hope this comes out sooner than later.

    I swear it bugs me out everytime i look at the comments ppl leave here.. like why just randomly bring up other shit? Smh.

  25. Rome Says:

    I swear it bugs me out everytime i look at the comments ppl leave here.. like why just randomly bring up other shit? Smh.

    lol It’s a Nahright thing. That’s not the problem though, what I don’t understand is people that get upset when a person doesn’t prescribe to their opinion.

    Oh you don’t agree with me? …You’re a HATER!

  26. Type Says:

    yeah I never understood why people don’t talk about the song in most posts on here but just completely different shit, is there something I’m missing? lol

  27. Troyvul Says:

    i couldn’t even dignify that shit w/a response shit was so out of pocket. even for here.
    ^
    word.

  28. RLW Says:

    This is a very good look for Asher. Consider: dude has Drake-esque credibility and yet doesn’t act like the love child of Jesus and Jay-Z

  29. Unxpekted Says:

    Man this guy fucking sucks. What is this pop bullshit, next he gonna sing about dicks going in his mouth.

    Bring back horrorcore and the 90’s please.

  30. Mr.Londoner Says:

    # Unxpekted Says:
    May 27th, 2010 at 8:30 pm

    Man this guy fucking sucks. What is this pop bullshit, next he gonna sing about dicks going in his mouth.

    Bring back horrorcore and the 90’s please.

    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-===-=-=-
    hardcore is dead and for lames.. let it go..

  31. Cornel Best Says:

    Like Asher, but not a fan of this one

  32. Marv Says:

    Asher Roth is the dopest Jewish dude I heard rap(besides Drizzy), this kid is awesome because he talks about stuff he knows about and doesn’t fall into the falsehood of mainstream Hip-Hop. This kid is definitely nice!

  33. JOEPROBLEMS Says:

    asher is forreal forreal

  34. Nah Right » Asher Roth - G.R.I.N.D. (Get Ready It’s A New Day) Says:

    […] premiered it last week, here’s a DJ-free version. Clean for now, explicit next […]

Leave a Reply