займ с плохой кредитной историей онлайн

Nickelus F – Kevin Bacon (I’ma Single)

nickelus-f

Nickelus F – Kevin Bacon (I’ma Single) | Mediafire

[audio:http://usershare.net/?dlink=emscqdrb8ihv]

Previously: Nickelus F – Stand Tall


AddThis Social Bookmark Button

36 Responses to “Nickelus F – Kevin Bacon (I’ma Single)”

  1. Detroit P Says:

    “I swear I wont let em figure me out, or get me to do some stupid shit and nigga me out”

  2. 456 Says:

    ^what jordan do niggas inspire to be like, the wizards jordan? of course not, just cause he’s done now, doesn’t mean he didn’t handle business, that’s the nigga I respect, the old suge, got his money hand over fist. The second oldest profession in american history, making it off of other peoples labor.

    ^suge was just the frontman for the mafia lawyer david kenner who is really the dude that got pac killed. so even then suge was a thuggish fraud. he wasn’t controllin shit

  3. mcb Says:

    I got that OJ on CD son.

    NOT

  4. mcb Says:

    I got that OJ on CD son.

    NOT KUSHXOJ,

  5. a tribe called quest Says:

    this is nice

  6. mcb Says:

    fuck double posting while not even finished

  7. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Donthategeorge, right?

  8. 456 Says:

    eskay gettin shrek money.

    *conceives next single: “how to rob (a blogger)”

  9. Joe 88 Says:

    suge was just the frontman for the mafia lawyer david kenner who is really the dude that got pac killed. so even then suge was a thuggish fraud. he wasn’t controllin shit

    ^It’s always someone over someone (n) smh. That could be said about anyone

  10. mcb Says:

    The one you see who you think controlling shit, is usually working for a man above him that stays outa the light
    at least for smart dudes

  11. landlord Says:

    i still be danceing like Fonsworth Bentley no homo..

    mainly just to make my family laugh… but i be dead serious in my own mind… i dont know what the fuck they be laughing at … and dont let me have some nice shoes on with a good slippery hard bottom … sheeeeit… ill slide into the kitchen like Fred Astaire on them niggas … i shit you not…

  12. landlord Says:

    annie iverson >> gloria west

  13. landlord Says:

    Drake’s mom > Lebron’s mom

  14. cOLD Says:

    ill slide into the kitchen like Fred Astaire on them niggas … i shit you not…

    ^ roffle, ols singing in the rain looking ass ninja..

    reminds me of that commercial dude breaks out and starts dancing the second wifey walks out the crib.

  15. NESTLE SNIPES Says:

    Everybody knows Lebron James mothers gets around….

    but that bitch is fucking ugly….looks like lebron with a wig…

    SMH @ Delonte West…

  16. NESTLE SNIPES Says:

    gloria james is fugly

  17. D_Block_4_Life Says:

    Yeah Amp

    Black on Both Sides is one of the best rap albums of ALL TIME.
    ^
    I’ve heard this more than once, and I’ve also heard its the best debut LP of all time (c)B-ease

  18. Joe 88 Says:

    landlord Says:
    May 20th, 2010 at 1:17 pm
    annie iverson >> gloria west

    ^lol, co-sign, her thuggy-ness just makes me wanna hang out with her one night, and she wasn’t bad looking back in the day.

    Remember that reality show she had for like 3 weeks? She’s a hood bitch fa’real, lol. She’s so hood, i’d be embarrassed if she was my moms, lol

  19. cOLD Says:

    the shit that never fails getting the kids crackling, is when I give them an imaginary scepter and allow them to turn me into anything imaginable… then I have to act it out. Good times.

  20. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    J. Cole shoulda signed to G.O.O.D Music.

  21. landlord Says:

    oh i always been a dancing nigga, pause … thats what got me out of my junior high school shy days… the chicks digged my smurf and prep and cabbage patch game …

  22. Rockabye Says:

    A note on Drake/Weezy comparisons: You realize that C3 had THREE YEARS of promo, paid and free, behind it? Weezy was putting out mixtape after mixtape after mixtape and made himself the hottest. He had that moment, and people wanted to buy that CD because they hadn’t had anything to buy from Weezy in a hot minute.

    Meanwhile, Graduation had people going to B&M stores to buy it and Curtis. People were jazzed to go buy those CDs in person. People lined up for all of them.

    Those same people were up all night to download So Far Gone. Drake’s from this download culture. His fans, 75% of ’em, know how to pirate music. That’s gonna factor in.

    I think the “When my album drop bitches’ll buy it for the picture” factor is going to make TML a 300K-500K record first week, which is still crazy for a debut record from a hip-hop artist in 2010. But a milli? You ain’t been paying attention to the world, B.

  23. a tribe called quest Says:

    Drake’s mom > Lebron’s mom

    –2.bp.blogspot.com/_0ocT6sEp2yM/R6DLMasqqQI/AAAAAAAAATw/XAbJeuOqD_Q/s320/dwest.jpg

  24. 456 Says:

    suge and kay slay are cut from the same cloth. dumb niggas that think they smart. hiphop fails for lettin them niggas have any kind of influence at all over the music and culture

  25. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Applaud Glo James.

    She’s a big reason Lebron is coming to NY.

    To get away from her ass.

  26. Rockabye Says:

    Side note: Nick is crazy, this song is ill, and I hope dude can link back up with Drake at some point.

  27. landlord Says:

    Remember that reality show she had for like 3 weeks? She’s a hood bitch fa’real, lol. She’s so hood, i’d be embarrassed if she was my moms, lol

    ———-

    word… true story, during several Sixers games AI would have to tell her to get back in her seat and STFU…

  28. cOLD Says:

    oh i always been a dancing nigga, pause … thats what got me out of my junior high school shy days… the chicks digged my smurf and prep and cabbage patch game …

    ^ lol true story, I won a dance contest once and the prize was a stephanie mills album. smh.

  29. cOLD Says:

    suge and kay slay are cut from the same cloth. dumb niggas that think they smart. hiphop fails for lettin them niggas have any kind of influence at all over the music and culture

    ^ how Kay slay a dumb nigga?

  30. NESTLE SNIPES Says:

    # 456 Says:
    May 20th, 2010 at 1:21 pm

    suge and kay slay are cut from the same cloth. dumb niggas that think they smart. hiphop fails for lettin them niggas have any kind of influence at all over the music and culture

    ^lol they do kinda look a like too….i wanna see cage match between those too…ufc style…

  31. cOLD Says:

    *sings stephanie mills – I feel good all over* (pause)

  32. landlord Says:

    stephanie mills album

    ————-

    good times…

    “Never Knew Love Like This” FTW…

  33. landlord Says:

    *sings stephanie mills – I feel good all over*

    ————-

    LOLOL

    no this nigga didnt

  34. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Co-Sign Rockabye

    Cats think that shit Wayne pulled is so easy to emulate.

    That shit happened in a perfect storm…credit to Weezy’s grind.

  35. b Says:

    what does ftw mean ?

  36. BMORRIS Says:

    He might not be the greatest, but at least dude makes u think and has some “rewind” factor. That ‘Stand TaLL’ is just good ol’ fashion Hip-hop. Nickleus F is UNDERRATED.

Leave a Reply