Video: Capone-N-Noreaga ft. Faith Evans – Hood Pride (Behind the Scenes)

Nore and ‘Pone shoot the video for “Hood Pride” with Rik Cordero at the Passaic County Sheriff’s Department. The video will include cameos from Jim Jones, Joell Ortiz and Armageddon.


AddThis Social Bookmark Button

119 Responses to “Video: Capone-N-Noreaga ft. Faith Evans – Hood Pride (Behind the Scenes)”

  1. landlord Says:

    lol, im just got a mental picture of a map with “heavens somewhere” written with vague arrows

    ————

    LMAO @ “vague arrows”

    whaddup green eyes

  2. landlord Says:

    Damn.. Dominicans and Haitians do be acting like they on a continent and not a small ass island

    —–

    LOLOL

    word… like there’s oceans and mountain ranges and sea to shining seas between them…

    meanwhile niggas is sittin closer than Brooklyn and Queens …

  3. why? Says:

    Alex?…

    ^
    Who’s Alex?

  4. green eyes Says:

    capone, nore & faith.. feels like 96

  5. mcb Says:

    If Heaven was a mile away…..

  6. landlord Says:

    baby jesus Says:

    May 18th, 2010 at 1:19 pm
    you think a little decline in attendance got freddy wilpon worried? LMAO

    ———-

    i bet the decline in win-loss record got Morgan Freeman Jr worried though….

  7. why? Says:

    Damn.. Dominicans and Haitians do be acting like they on a continent and not a small ass island

    ^
    Same with Puerto Ricans. Sometimes I had to remind them that they part of America not the whole damn thing.

  8. mcb Says:

    green eyes Says:

    May 18th, 2010 at 1:19 pm
    capone, nore & faith.. feels like 96

    hope it sounds like it too

  9. landlord Says:

    why? Says:

    May 18th, 2010 at 1:19 pm
    Alex?…

    ^
    Who’s Alex?

    ———-

    … the Father … the Son … and the Holy Spirit…

  10. why? Says:

    … the Father … the Son … and the Holy Spirit…

    ^
    rofl ok Land.

  11. G7 Says:

    Nore and ‘Pone shoot the video for “Hood Pride” with Rik Cordero at the Passaic County Sheriff’s Department. The video will include cameos from Jim Jones, Joell Ortiz and Armageddon.

    =====
    Rawse might make an appearence too.

  12. Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    @land… u a funny nahgger..lol…here’s the exact quote..
    “Just because a cat has kittens in the oven, that doesn’t make them biscuits.”
    Malcolm X

  13. Cypher Says:

    why? Says:
    May 18th, 2010 at 1:20 pm
    Damn.. Dominicans and Haitians do be acting like they on a continent and not a small ass island

    ^
    Same with Puerto Ricans. Sometimes I had to remind them that they part of America not the whole damn thing.

    ^^

    Word to some puerto ricans wanting equal representation in senate but not wanting to be a state

  14. baby jesus Says:

    nydailynews.com/sports/baseball/mets/2008/12/1/2008-12-17_jeff_wilpon_bernard_madoff_scandal_wont_.html

    STFU

  15. Chief Ali Says:

    landlord Says:

    May 18th, 2010 at 12:57 pm
    Tribe tells people he’s from Spain…

    ———

    *muerto*

  16. landlord Says:

    Jayson Werth 2011 = NY Yankees Left Fielder..

    FACT..

    ask Reggie Jackson, who is one of Jayson Werth’s daddy’s best friends…

  17. why? Says:

    That new Rawse video was kind of lame. They were riding bikes my neighbor has after retiring from Home Depot. Stacey Dash stay above them other milfs though.

  18. baby jesus Says:

    “The individual partners lost some money at Madoff. But it doesn’t affect the Mets. It doesn’t affect the Citi Field project. It doesn’t affect (team-owned television network) SNY or any of our operating businesses.

    “How is that possible? We have other money. Just because you guys don’t know how much money we have, we have other money and other funds outside of (the Mets).

    “It’s called diversification.”

    ^
    LMAOOO, you broke niggas cant do shit like this

  19. DC (District of Chase) Says:

    Damn:

    [Chris] Johnson has three years left on the $12 million contract he signed in 2008 that featured $7 million guaranteed. But his base salary for 2010 doesn’t even put him close to being one of the best-paid players on the Titans, let alone the NFL. Johnson is due $550,000 for 2010.

  20. plug Says:

    LF: Im back on my bible game. the book has undeniable knowledge.

    for instance Duet 14

    4 These are the beasts which ye shall eat: the ox, the sheep, and the goat,

    5
    The hart, and the roebuck, and the fallow deer, and the wild goat, and the pygarg, and the wild ox, and the chamois.

    6 And every beast that parteth the hoof, and cleaveth the cleft into two claws, and cheweth the cud among the beasts, that ye shall eat.

    7 Nevertheless these ye shall not eat of them that chew the cud, or of them that divide the cloven hoof; as the camel, and the hare, and the coney: for they chew the cud, but divide not the hoof; therefore they are unclean unto you.

    8 And the swine, because it divideth the hoof, yet cheweth not the cud, it is unclean unto you: ye shall not eat of their flesh, nor touch their dead carcass.

    9 These ye shall eat of all that are in the waters: all that have fins and scales shall ye eat:

    10 And whatsoever hath not fins and scales ye may not eat; it is unclean unto you.

    ^ undeniable knowledge

    Imma school you cats

  21. herbal kint Says:

    herbal kint Says:
    May 18th, 2010 at 1:22 pm
    plug Says:
    May 18th, 2010 at 1:15 pm
    aye ty, hows your eyes? can you still see or has eyes crusted over like homer’s

    …. Perfect, I see crystal clear, eyes would be dry when I woke up for the first couple of weeks, but just throw in these eye drops and your good, no I actually forget what its like to need glasses/contacts ….

    _____________________________________________________

    herbal kint Says:
    May 18th, 2010 at 1:23 pm
    baby jesus Says:
    May 18th, 2010 at 1:17 pm
    phillies are thee most losing’ist team of all time, ANY SPORT. Phillies Phans need a couple decades of winning before they can EVER pop shit

    …. no-sign, that distinction belongs to Cleveland …..

  22. Bricktop Says:

    narrow minded comment. why stop @ Africa? while we’re tracing our genes, let’s go back dinosaurs. the point is that if you go back far enough, eveything is intertwined with everything else at some point. but, out of foolish pride, some like to focus in on one tiny portion of the human experience (i.e. African lineage). seems kind of silly/self righteous when you consider the big picture.

    ^yeah you go back far enough you end up in…wait for it….AFRICA. and if you’re black you don’t have to go back very far. so your attempt to isolate the continental africans from the africans that were enslaved here is the bullshit that the people living off of us perpetuate to maintain their parasite status. so fuck that and update your mind to the present tense.

    ^
    be honest, you didn’t read my statement at all, did you? i mean, you do realize that some man didn’t just pop out of the ground in Africa right? right? believe it or not, man actually evolved from other shit that was here prior. but you just stay focussed on Africa, buddy. it’s the center of the universe.

  23. a tribe called quest Says:

    word… like there’s oceans and mountain ranges and sea to shining seas between them…

    meanwhile niggas is sittin closer than Brooklyn and Queens …

    –theres a logic behind this tho. i dont care to explain because although I get it, I dont endorse it

  24. baby jesus Says:

    lmao @ a philly fan regarding any organization in any sport as 2nd tier

  25. landlord Says:

    plug..

    if you REALLY wanna school niggas

    you might need to stop reading from that posion bible that the REAL king james done had all switched, hidden, rearranged and fucked over …

    FACT

  26. a tribe called quest Says:

    on my momma Carl Crawford will be a Bosawx. Along w/ Hanley Ramirez

  27. Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    be honest, you didn’t read my statement at all, did you? i mean, you do realize that some man didn’t just pop out of the ground in Africa right? right? believe it or not, man actually evolved from other shit that was here prior. but you just stay focussed on Africa, buddy. it’s the center of the universe.
    ^^^
    The Black man is GOD word is Bond , Peace to Elijah and Farrakan(C)Lord Jamar

  28. herbal kint Says:

    8 And the swine, because it divideth the hoof, yet cheweth not the cud, it is unclean unto you: ye shall not eat of their flesh, nor touch their dead carcass.

    …… besides the basic origins of all major religions forming from Egypt and worshiping the Sun, the one thing ALL major religions agree on is do not consume SWINE and there is good reason for that as it is a poison filled creature ….

  29. DC (District of Chase) Says:

    be honest, you didn’t read my statement at all, did you? i mean, you do realize that some man didn’t just pop out of the ground in Africa right? right? believe it or not, man actually evolved from other shit that was here prior. but you just stay focussed on Africa, buddy. it’s the center of the universe.

    ^I’ve stayed out of this argument, but this shit here, i just don’t get. If man evolved from chimps or apes or whatever they say we evolved from, how come no other chimps, apes or whatevers have evolved since… show me one legit documented case of man evolving from anything, not just a theorized article and then I’ll believe that shit…

    Don’t worry, I’ll wait…

  30. KzA Says:

    *daps Bricktop*

    We seem to be readin from the same page today

  31. landlord Says:

    –theres a logic behind this tho. i dont care to explain because although I get it, I dont endorse it

    —–

    its really rather simple … the white colonialists instituted their divide and conquer, Willie Lynch tactics, and its been working to perfection for centuries…

  32. baby jesus Says:

    online.wsj.com/article/SB125609397243898233.html?mod=WSJ_hpp_MIDDLTopStories

    nigga, YOU must be drunk

  33. landlord Says:

    KzA Says:

    May 18th, 2010 at 1:30 pm
    *daps Bricktop*

    We seem to be readin from the same page today

    —–

    The White Pages

  34. plug Says:

    thats wild. the bible says eat only fish with scales. lets look into this… the animals without scales are:

    catfish (bottom feeders. they pose many healthrisk. they even have signs posted in MI saying dont eat them)

    shrimp: (they shit internally. need I say more)

    lobster and crab (bottom feeders. known to have many chemicals)

    swine: (you already know)

    undeniable knowlege I tell you. undeniable

  35. Bricktop Says:

    plug..

    if you REALLY wanna school niggas

    you might need to stop reading from that posion bible that the REAL king james done had all switched, hidden, rearranged and fucked over …

    FACT
    ^
    this

  36. KzA Says:

    herbal kint Says:

    May 18th, 2010 at 1:29 pm
    8 And the swine, because it divideth the hoof, yet cheweth not the cud, it is unclean unto you: ye shall not eat of their flesh, nor touch their dead carcass.

    …… besides the basic origins of all major religions forming from Egypt and worshiping the Sun, the one thing ALL major religions agree on is do not consume SWINE and there is good reason for that as it is a poison filled creature ….

    ^

    what poison? tell me where?

    If you dont wanna eat if becuase you think its dirty, fine. But dont tell me there is poison in my bacon when you know damn well there isnt

  37. Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    KzA Says:

    May 18th, 2010 at 1:30 pm
    *daps Bricktop*

    We seem to be readin from the same page today
    ^^^^
    Yeah the Cracka Bible of Cracka Shit

  38. sealsaa Says:

    …… besides the basic origins of all major religions forming from Egypt and worshiping the Sun, the one thing ALL major religions agree on is do not consume SWINE and there is good reason for that as it is a poison filled creature ….

    ____________________________

    “Bacon taste good”. “Pork chops taste good”.- Vincent Vega

  39. Ant Says:

    The White Pages

    ^^^
    lol

  40. landlord Says:

    a tribe called quest Says:

    on my momma Carl Crawford will be

    ————–

    say word?

    Tampa Rays Groupies FTL

  41. G7 Says:

    We seem to be readin from the same page today

    —–

    The White Pages

    ====
    shit

  42. a tribe called quest Says:

    its really rather simple … the white colonialists instituted their divide and conquer, Willie Lynch tactics, and its been working to perfection for centuries…

    –shieeeet. Haiti been doing that to themselves for decades.

  43. baby jesus Says:

    i was mad surprised they decided to resign ol snausage nose Ryan Howard, niggas are truly gonna be sick when that fat nigga blows out his hip in bp a couple months from now.

  44. KzA Says:

    catfish (bottom feeders. they pose many healthrisk. they even have signs posted in MI saying dont eat them)

    shrimp: (they shit internally. need I say more)

    lobster and crab (bottom feeders. known to have many chemicals)

    swine: (you already know)

    ^

    delicious, delicious, delicious aaaaaaand delicious..

    fuck a book.

  45. landlord Says:

    But dont tell me there is poison in my bacon when you know damn well there isnt

    —–

    animal fat = poison

    SMH … white people been eating poison so long, they done embraced the shit as a healthy treat …

  46. green eyes Says:

    what up pluggie

  47. baby jesus Says:

    SWINE >

  48. Bricktop Says:

    *daps KzA*

  49. plug Says:

    plug..

    if you REALLY wanna school niggas

    you might need to stop reading from that posion bible that the REAL king james done had all switched, hidden, rearranged and focked over …
    ——–
    so you saying the verses I posted were inaccurate?

  50. KzA Says:

    Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    May 18th, 2010 at 1:31 pm
    KzA Says:

    May 18th, 2010 at 1:30 pm
    *daps Bricktop*

    We seem to be readin from the same page today
    ^^^^
    Yeah the Cracka Bible of Cracka Shit
    ^
    youve yet to say anything remotely intelligent today… seriously.. its embarassing

    Bricktop is white?

  51. Beezy Says:

    baby jesus Says:
    May 18th, 2010 at 1:33 pm

    SWINE >

    ^amen

  52. baby jesus Says:

    whats good, beezy?

  53. 456 Says:

    be honest, you didn’t read my statement at all, did you? i mean, you do realize that some man didn’t just pop out of the ground in Africa right? right? believe it or not, man actually evolved from other shit that was here prior. but you just stay focussed on Africa, buddy. it’s the center of the universe.

    ^fact: humanity started in africa. if you question that we have no more to talk about.

  54. Beezy Says:

    fried catfish > life

  55. herbal kint Says:

    DC (District of Chase) Says:
    May 18th, 2010 at 1:30 pm
    be honest, you didn’t read my statement at all, did you? i mean, you do realize that some man didn’t just pop out of the ground in Africa right? right? believe it or not, man actually evolved from other shit that was here prior. but you just stay focussed on Africa, buddy. it’s the center of the universe.

    ^I’ve stayed out of this argument, but this shit here, i just don’t get. If man evolved from chimps or apes or whatever they say we evolved from, how come no other chimps, apes or whatevers have evolved since… show me one legit documented case of man evolving from anything, not just a theorized article and then I’ll believe that shit…

    Don’t worry, I’ll wait…

    ….. There is no doubt evolution exists, it can be seen throughout history and survival of the fittest shit, but co-sign that we did not evolve from chimps or monkeys, because a) as you said why aren’t they still evolving or we see some half monkey-men and b) when things evolve its to adapt to their environment so they can survive, which means the less evolved dies out and the evolved move on, which would mean if we evolved from chimps or monkeys they would of died off, but there is no doubt humans and all animals do evolve, just not into completely different beings ….

  56. mcb Says:

    Religious debates/talks check
    Debates on creation of man, check
    debates on personal feelings and backgrounds, check

    waitin for that a-bomb to go offf

  57. Chief Ali Says:

    science is objective and has no alterior motives/hidden agendas

    the oldest human fossils have been found in Afrika

    ie “Lucy”, who was discovered in Ethiopia radioncarbon dating technology (universally regarded as the most accurate method for dating archeological finds) dates the fossils back some million plus years

  58. KzA Says:

    landlord Says:

    May 18th, 2010 at 1:33 pm
    But dont tell me there is poison in my bacon when you know damn well there isnt

    —–

    animal fat = poison
    ^

    hmm.. I could see that.. but by that logic there is also poison in everything else the bible told us to eat

  59. KzA Says:

    landlord Says:

    May 18th, 2010 at 1:33 pm
    But dont tell me there is poison in my bacon when you know damn well there isnt

    —–

    animal fat = poison
    ^

    hmm.. I could see that.. but by that logic there is also poison in everything else the bible told us to eat

  60. Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    the KzA Says:

    May 18th, 2010 at 1:34 pm
    Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    May 18th, 2010 at 1:31 pm
    KzA Says:

    May 18th, 2010 at 1:30 pm
    *daps Bricktop*

    We seem to be readin from the same page today
    ^^^^
    Yeah the Cracka Bible of Cracka Shit
    ^
    youve yet to say anything remotely intelligent today… seriously.. its embarassing

    Bricktop is white?
    ^^^dont know dont care but…the White pages(c)Land.. was wayyy funnier lmao

  61. plug Says:

    If you dont wanna eat if becuase you think its dirty, fine. But dont tell me there is poison in my bacon when you know damn well there isnt
    ——-
    you say that now… just wait til youre 40 and you have a stoke or heart attack from eating pork…

  62. Beezy Says:

    baby jesus Says:
    May 18th, 2010 at 1:34 pm

    whats good, beezy?

    ^I never seent that article about them making money…good shit. Idk how its possible, and whether or not they will get to keep it since the trustee is trying to recapture any ill-gotten gains.

    But yea, you got me…no homo.

  63. landlord Says:

    hmm.. I could see that.. but by that logic there is also poison in everything else the bible told us to eat

    —-

    exactly…

    thats what i been saying all along..

    white people done put mad bullshit in the bible…

    you just proving all kinds of points …

  64. baby jesus Says:

    crustaceans & all shellfish of the sort >

    skrimp >

    pork >

    nigga this shit there for a reason, we sposed to eat all that shit. you cant tell me that shit is poison

  65. green eyes Says:

    Beezy Says:
    May 18th, 2010 at 1:34 pm

    fried catfish > life

    ^ with grits & mad hot sauce and you got magic

  66. Bricktop Says:

    bacon-wrapped shrimp FTW?

  67. KzA Says:

    I have a question.. in the muslim religion how did mankind start? Christianity has the whole Adam\Eve thing..

  68. herbal kint Says:

    KzA Says:
    May 18th, 2010 at 1:31 pm
    herbal kint Says:

    May 18th, 2010 at 1:29 pm
    8 And the swine, because it divideth the hoof, yet cheweth not the cud, it is unclean unto you: ye shall not eat of their flesh, nor touch their dead carcass.

    …… besides the basic origins of all major religions forming from Egypt and worshiping the Sun, the one thing ALL major religions agree on is do not consume SWINE and there is good reason for that as it is a poison filled creature ….

    ^

    what poison? tell me where?

    If you dont wanna eat if becuase you think its dirty, fine. But dont tell me there is poison in my bacon when you know damn well there isnt

    …. Do you really want me to answer this question for you? I always give this warning because some people will hear and believe but just not care, but I have ruined bacon for some people by explaining this so if your not willing to take that chance that’s your call and I won’t ruin it for you, but if you want the math of how much poison runs through a pig I can explain …..

  69. plug Says:

    fried catfish > life
    ——-
    I agree… but they eat the dumbest things…. they eat dead and deseased carcases… and they love nuclear power plants

    but they Are delisious

  70. sealsaa Says:

    landlord Says:

    May 18th, 2010 at 1:33 pm
    But dont tell me there is poison in my bacon when you know damn well there isnt

    —–

    animal fat = poison

    SMH … white people been eating poison so long, they done embraced the shit as a healthy treat …
    ________________________

    They also let dogs lick them on the mouth, despite the fact that dogs lick their balls, and will eat their own shit. Sick.

  71. landlord Says:

    you only supposed to eat, fruits, grains, fish, and nuts no homo…

    and occasionally some scrumptious Fried Chicken…

  72. DC (District of Chase) Says:

    …. Do you really want me to answer this question for you? I always give this warning because some people will hear and believe but just not care, but I have ruined bacon for some people by explaining this so if your not willing to take that chance that’s your call and I won’t ruin it for you, but if you want the math of how much poison runs through a pig I can explain …..

    ^Learns him. Hell, I don’t eat pork, but i would like to know

  73. Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    KzA Says:

    May 18th, 2010 at 1:37 pm
    I have a question.. in the muslim religion how did mankind start? Christianity has the whole Adam\Eve thing..
    ^^^
    Its the sdame religon …at its roots ..u stupid white boi

  74. Beezy Says:

    you only supposed to eat, fruits, grains, fish, and nuts no homo…

    ^says who though?

  75. baby jesus Says:

    They also let dogs lick them on the mouth, despite the fact that dogs lick their balls, and will eat their own shit. Sick.

    ^
    and the funny thing is that even after lickin his own balls that dog’s mouth is cleaner than your wife’s but you still toungin her down, no?

    smh @ niggas logic

  76. KzA Says:

    . Do you really want me to answer this question for you? I always give this warning because some people will hear and believe but just not care, but I have ruined bacon for some people by explaining this so if your not willing to take that chance that’s your call and I won’t ruin it for you, but if you want the math of how much poison runs through a pig I can explain …..

    ^

    LOL… on second thought, nah. I like my bacon.. Good looks for the spoiler alert

  77. baby jesus Says:

    you only supposed to eat, fruits, grains, fish, and nuts no homo…

    ^says who though?

    ^
    word

  78. landlord Says:

    KzA Says:

    May 18th, 2010 at 1:37 pm
    I have a question.. in the muslim religion how did mankind start?

    ———

    Muhammad Ali had sex with Tribe’s mom…

  79. KzA Says:

    Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    May 18th, 2010 at 1:39 pm
    KzA Says:

    May 18th, 2010 at 1:37 pm
    I have a question.. in the muslim religion how did mankind start? Christianity has the whole Adam\Eve thing..
    ^^^
    Its the sdame religon …at its roots ..u stupid white boi

    ^

    I dont follow religion at all soooo I wouldnt know this… hence me asking an ernest question…

    that being said..

    SMH at muslims

  80. Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    They also let dogs lick them on the mouth, despite the fact that dogs lick their balls, and will eat their own shit. Sick.
    ^^^
    They also pull their kids around on leashes and put their dogs in strollers…SMH@ white people all day everyday

  81. green eyes Says:

    # baby jesus Says:
    May 18th, 2010 at 1:39 pm

    They also let dogs lick them on the mouth, despite the fact that dogs lick their balls, and will eat their own shit. Sick.

    ^
    and the funny thing is that even after lickin his own balls that dog’s mouth is cleaner than your wife’s but you still toungin her down, no?

    smh @ niggas logic

    ^ lmao. baby jesus must make out with his dog

  82. a tribe called quest Says:

    you only supposed to eat, fruits, grains, fish, and nuts no homo…

    and occasionally some scrumptious Fried Chicken…

    –Fried Chicken is delicious on the low tho

  83. landlord Says:

    Beezy Says:

    May 18th, 2010 at 1:39 pm
    you only supposed to eat, fruits, grains, fish, and nuts no homo…

    ^says who though?

    —-

    says your blood pressure, nigga

  84. baby jesus Says:

    the only thing i can admit that we prolly not sposed to be doing is drinking animal milk.(n)

  85. sealsaa Says:

    baby jesus Says:

    May 18th, 2010 at 1:39 pm
    They also let dogs lick them on the mouth, despite the fact that dogs lick their balls, and will eat their own shit. Sick.

    ^
    and the funny thing is that even after lickin his own balls that dog’s mouth is cleaner than your wife’s but you still toungin her down, no?

    smh @ niggas logic
    ____________________________

    You ever seen a dog use a tooth brush? Mouth-wash? No? Didn’t think so.

  86. Bricktop Says:

    fact: humanity started in africa. if you question that we have no more to talk about.

    ^
    this is the definition of chicken or egg debate. with that said, we should probably agree to let this ride. you stand firmly by what you believe, and i can respect that. but i don’t think either one of us is going to make any further progress on this topic today.

  87. baby jesus Says:

    You ever seen a dog use a tooth brush? Mouth-wash? No? Didn’t think so.

    ^
    i never seen your bitch use one either sooo…..

  88. mcb Says:

    “no cooking a calf in its own milk”
    no cheeseburgers

    so from this, they made chicken and cheese not kosher. interesting…

  89. landlord Says:

    ever see a dog chew on a piece of Double Bubble or pop a Jolly Rancher in they mouth?

    NO

  90. baby jesus Says:

    i aint kissin my dog in the mouth but its prolly safer than kissing that filthy whore you call your wife

  91. plug Says:

    you only supposed to eat, fruits, grains, fish, and nuts no homo…

    and occasionally some scrumptious Fried Chicken…
    ———–
    thats what is says in chapter 14 verse 11

    11 Of all clean birds ye shall eat.

  92. baby jesus Says:

    dogs >

  93. Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    baby jesus Says:

    May 18th, 2010 at 1:44 pm
    i aint kissin my dog in the mouth but its prolly safer than kissing that filthy whore you call your wife
    ^^^^
    annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnd we’re off …lol

  94. sealsaa Says:

    baby jesus Says:

    May 18th, 2010 at 1:43 pm
    You ever seen a dog use a tooth brush? Mouth-wash? No? Didn’t think so.

    ^
    i never seen your bitch use one either sooo…..
    ________________________________

    U mad. Go make out with ya dog, nigga.

  95. KzA Says:

    to the scholars of religion out here…

    Is there any religion at all that has an even SOMEWHAT logical explanation for how man, in all its colors and ethnicities, was put on earth?

  96. landlord Says:

    plug Says:

    May 18th, 2010 at 1:44 pm
    you only supposed to eat, fruits, grains, fish, and nuts no homo…

    and occasionally some scrumptious Fried Chicken…
    ———–
    thats what is says in chapter 14 verse 11

    11 Of all clean birds ye shall eat.

    ——-

    see KzA?..

    even blue eyed white jesus FTW

  97. plug Says:

    fact: humanity started in africa.
    ——
    actually… no…

    the bible speaks of aliens

  98. Dewill Says:

    We all die one day… so why not die eating a big plate of

    pork ribs and pulled pork sammiches

    lobster and skrimps… no?

  99. DC (District of Chase) Says:

    you only supposed to eat, fruits, grains, fish, and nuts no homo…

    and occasionally some scrumptious Fried Chicken…
    ———–
    thats what is says in chapter 14 verse 11

    11 Of all clean birds ye shall eat.

    ^Where did you buy your bible, in Harlem??? They got no homo in your bible… lolol

  100. KzA Says:

    baby jesus Says:

    May 18th, 2010 at 1:44 pm
    i aint kissin my dog in the mouth but its prolly safer than kissing that filthy whore you call your wife

    ^

    *flatlined*

  101. green eyes Says:

    # plug Says:
    May 18th, 2010 at 1:44 pm

    you only supposed to eat, fruits, grains, fish, and nuts no homo…

    and occasionally some scrumptious Fried Chicken…
    ———–
    thats what is says in chapter 14 verse 11

    11 Of all clean birds ye shall eat.

    ^ dont think a chicken is a clean bird homie, you ever seen the in their natural habitat?

  102. a tribe called quest Says:

    if anyone was wondering, the Sandwich shop mixtape is snoresville

  103. landlord Says:

    plug Says:

    May 18th, 2010 at 1:45 pm
    fact: humanity started in africa.
    ——
    actually… no…

    the bible speaks of aliens

    ——

    and those “Aliens” landed in Northern Africa..

    (c) Giza Plateau… the Great Pyramids of Giza… The Sphinx…

  104. baby jesus Says:

    picture our ancient ancestors frontin on some pig/chicken/deer

  105. Leonard Washington aka the Silky Johnson of Nah Right=HATE! HATE! HATE! Says:

    KzA Says:

    May 18th, 2010 at 1:45 pm
    to the scholars of religion out here…

    Is there any religion at all that has an even SOMEWHAT logical explanation for how man, in all its colors and ethnicities, was put on earth?
    ^^^
    yeah go read message to the blackman by Elijah Muhammed… it doesnt pertain to u.. but it will explain how you got here…

  106. sealsaa Says:

    baby jesus Says:

    May 18th, 2010 at 1:44 pm
    i aint kissin my dog in the mouth but its prolly safer than kissing that filthy whore you call your wife
    ___________________

    I rest my case.

  107. herbal kint Says:

    DC (District of Chase) Says:
    May 18th, 2010 at 1:39 pm
    …. Do you really want me to answer this question for you? I always give this warning because some people will hear and believe but just not care, but I have ruined bacon for some people by explaining this so if your not willing to take that chance that’s your call and I won’t ruin it for you, but if you want the math of how much poison runs through a pig I can explain …..

    ^Learns him. Hell, I don’t eat pork, but i would like to know

    *Spoiler Alert if you do not want to have bacon ruined for you do not read*

    Pigs eat anything and everything, including other pigs/ they will chew and digest bones, as well as eat their own shit. Their body is filled with so much poison naturally that it could get bit by the most poisonus snake alive and not be even slightly effected. Cannibals have also reported to say the smell and taste of human flesh is very similar to that of pork.

    “Evil Effects of Pork-Eating

    At the head of the list we place scrofula. How almost universally it abounds. How few are entirely untainted by it. How do chronic sore eyes, glandular enlargements, obstinate ulcers, disfigured countenances, unsightly eruptions, including the long list of skin diseases, all proclaim the defilement of the blood with this vile humor. So, too, do the vast army of dwarfed, strumose, precocious children tell the same story.

    Erysipelas, too, a dreadful scourge, owes more to pork than to any other predisposing cause.

    Leprosy, that terrible disease, so common in Eastern countries, and now beginning to show itself upon our own shores, is thought by many to be largely attributable to pork-eating.

    “Biliousness,” a name which covers nearly every bad condition for which no appropriate name can be found, is notoriously the result of pork-eating. This is the main reason why so many people complain of biliousness in the spring, after gorging themselves with fat pork all winter. The liver is overworked in attempting to remove from the system such a mass of impurity as is received in the eating of pork. It consequently becomes clogged, congested, torpid. Then follow all the ills consequent upon the irritating effects of the accumulation of biliary matters in the blood. The skin becomes tawny and jaundiced. The kidneys are overworked. Perhaps fever results. A partial clearing out then occurs, which enables the individual to pass along for a time again until some epidemic or contagious disease claims him as its lawful victim.

    Consumption is another disease which is not easily separable from pork-eating. In fact, scrofula is its great predisposing cause. The narrow chests, projecting shoulders, thin features, and lank limbs of so many young boys and girls are evidence of a consumptive tendency, of which a scrofulous diathesis is the predisposing cause.

    Dispepsia, that malady of many forms, frequently results from the use of pork, especially when fat and salted or smoked pork, one of the most indigestible of foods, is used. Pork requires between five and six hours for its digestion, while wholesome food will digest in half that time. This is the reason for the notion that salt pork is an excellent thing to “stick by the rib.”

    Tapeworm, we have already mentioned as the result of eating measly pork. It is a very difficult disease to cure, and often baffles the best medical skill for many years. Few ever detect the cysts in the flesh of the hog unless their attention has been directed to the matter.

    Trichinae produce in man an incurable disease. No remedy can stay the ravages of the parasite. All pork-eaters are in constant danger; for the worm is too small to be seen without the aid of the microscope. However, this disease is not nearly so formidable as the others named; for it is not so common, neither does it entail any weight of suffering upon posterity.”

    “Disgusting Developments

    Now let us take a little deeper look, prepared to find disease and corruption more abundant the deeper we go. Observe the glands which lie about the neck. Instead of being of their ordinary size, and composed of ordinary gland structure, we find them surrounded by large masses of scrofulous tissue. Perhaps tuberculosis degeneration had already taken place. If so, the soft, cheesy, infectious mass is ready to sow broadcast the seeds of consumption and premature death. For, according to some excellent authorities, tuberculosis disease is capable of communication by means of tubercles. If the animal is of sufficient age, the further process of ulceration will have occurred.

    Now take a deeper look still, and examine the lungs of this much-prized animal. If he is more than a few months old, you will be likely to find large numbers of tubercles. If he is much more than a year old, you will be more likely than not to find a portion of the lung completely consolidated. Yet all of this filthy, diseased mass is cooked as a delicious morsel, and served up to satisfy fastidious tastes. If the animal had escaped the butcher�s knife a few years, he would have died of tuberculosis consumption.

    But what kind of a liver would you expect such an animal to have? Is not excessive fatness one of the surest evidences of a diseased and inactive liver? �infallible! Then a fat hog must have a dreadfully diseased bile manufactory. Make a cut into its substance. In seventy-five cases out of a hundred you will find it filled with abscesses. In a larger percentage still will be found the same diseased products which seem to infest every organ, every tissue, every structure of the animal. Yet these same rotten, diseased, scrofulous livers are eaten and relished by thousands of people who cannot express their contempt for the Frenchman who eats a horse or the China man who dines upon fricasseed puppy.

    Now just glance at the remaining contents of the abdomen. In every part you notice evidences, unmistakable, of scrofula, fatty degeneration, and tuberculosis masses.”

  108. baby jesus Says:

    if that shit is alive or was once living its fair game, fuck the bullshit. you niggas is some fags

  109. Beezy Says:

    baby jesus Says:
    May 18th, 2010 at 1:44 pm

    dogs >

    ^word I’m about to cop a bulldog

  110. a tribe called quest Says:

    KzA Says:
    May 18th, 2010 at 1:46 pm
    baby jesus Says:

    May 18th, 2010 at 1:44 pm
    i aint kissin my dog in the mouth but its prolly safer than kissing that filthy whore you call your wife

    ^

    *flatlined*

    –RRRRAAAAAAAASSSSSSSSSSS

  111. a tribe called quest Says:

    lol a dollar to whoever reads Tys comment

  112. Beezy Says:

    Pigs eat anything and everything, including other pigs/ they will chew and digest bones, as well as eat their own shit.

    ^you already lost

    nigga we aint eating some wild pigs…we eatin ones from factory farms that are stuffed full of ungodly amounts of corn feed to the point they cant even move

    SMH

  113. 007 Says:

    dam its Soapbox central in here lol

  114. baby jesus Says:

    yall some real gay picky niggas (n)

  115. baby jesus Says:

    same niggas who never ate theyre broccoli as kids. man the fuck up (n)

  116. Ajani Says:

    CNN goes hard!

  117. Cypher Says:

    Y’all still on this topic?

  118. Nah Right » CNN feat. Imam T.H.U.G., Glacierz DaVille, SHO, Fahyed - All In Says:

    […] Previously: Capone-N-Noreaga ft. Faith Evans – Hood Pride (Behind the Scenes) (Video) […]

  119. Nah Right » Video: Capone-N-Noreaga - Hood Pride (Official Behind the Scenes Pt. 1) Says:

    […] Capone-N-Noreaga ft. Faith Evans – Hood Pride (Behind the Scenes) | CNN feat. Imam T.H.U.G., Glacierz DaVille, SHO, Fahyed – All […]

Leave a Reply