займ с плохой кредитной историей онлайн

Sha Stimuli – Thee Apology

sha-stimuli

So Sha goes in for 6 minutes and mentions Jay’s name for the last time.

I’M INCLUDING THIS ON THE OVERTIME CD…I WANTED THIS ON UNSUNG VOL.1 BUT WE DIDN’T THINK IT WAS POSITIVE ENOUGH SO HERE IS ME PURGING, MENTIONING JAY FOR THE LAST TIME, SAYING SORRY TO MY FANS AND CONTINUING THIS PATH OF VULNERABILITY…

Sha Stimuli – Thee Apology (prod. DJ Snips) | Mediafire

[audio:http://usershare.net/?dlink=k4tcs059y5rl]

Previously: Sha Stimuli – Turntables


AddThis Social Bookmark Button

28 Responses to “Sha Stimuli – Thee Apology”

  1. Harlem World Says:

    smh

  2. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    HERE IS ME PURGING, MENTIONING JAY FOR THE LAST TIME, SAYING SORRY TO MY FANS AND CONTINUING THIS PATH OF VULNERABILITY…
    =====================================
    Suss.

    Who the fuck is this guy & why should I care?

  3. hl Says:

    Like I appreciate the effort of some of these rappers. Sha Stimuli, J Cole, Torae, Skyzoo, etc…But they’re way, way too average.

  4. Cashmere Cavalli aka Debonair Cavalier Says:

    thinking back Game might have had his music handed to him

    all the dope songs in his catalogue had someone else singing the hook and were from great producers instead of beatmakers

  5. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Sha Stimuli, J Cole, Torae, Skyzoo, etc
    =============================================
    Maybe if they form a group they’d have a better shot.

    I doubt it though.

  6. mcb Says:

    I listened to that Sha song FOllow the Leader like months ago when it first came out. loved it
    listened to it the other day, not as much.

    I really liked the idea of the song tho. but meh

    I hope Skyzoo gets a bit more complicated/lyrical with his shit, I liek that kid.

    J cole should not be mentioned in that group IMO. Grown SimbA>

  7. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    thinking back Game might have had his music handed to him
    ============================================
    50 was saying this from the jump.

  8. mcb Says:

    Is Torae signed to DD? or just with Marco? I feel like I should know this

    *hopes for some pity*

  9. Beezy Says:

    Stacey has her own money, which in truth, is probably more than Rawse.

    Rawse might have made a million, but he certainly ain’t worth a million.

  10. mcb Says:

    If you believe 50 on anything that ain’t good.

  11. Beezy Says:

    ergo, she would not need to fuck that lyin’ pig

  12. Harlem World Says:

    If Interscope really thought Game was gonna move numbers, the lead single would be a Dre beat…this is standard procedure there

  13. Bx Blue Says:

    When did this guy mention Jay’s name for the first time? And why did he mention Jay’s name? And why the fuck should anyone in the world care?

  14. strongarm Says:

    # hl Says:
    April 28th, 2010 at 12:48 pm

    Like I appreciate the effort of some of these rappers. Sha Stimuli, J Cole, Torae, Skyzoo, etc…But they’re way, way too average.
    ^^
    *daps*
    I’m glad someone else notices it too.
    these niggas are generic as fuck
    niggas need more personality

  15. Bx Blue Says:

    Hey at last Skyzoo’s brother in law is Derek Jeter. Let him eat off his wife.

  16. mcb Says:

    Bx Blue

    listen to Follow the Leader

  17. hl Says:

    I’m glad someone else notices it too.
    these niggas are generic as fuck
    niggas need more personality

    Word. These rappers think that just because they put effort into trying not to be wack, it won’t be so.

  18. strongarm Says:

    Word. These rappers think that just because they put effort into trying not to be wack, it won’t be so.
    ^^^^
    niggas don’t think.
    gucci got wack lyrics BUT
    you hear that “BURR!”, you see that chain you’re like “Ahh that Gucci Mane! What a precocious character!”

    I don’t know shit about Cole that I could recognize except his name.
    Get a catchphrase or something niggas.

  19. Bricktop Says:

    Vado’s flow is improving daily. that is all.

  20. oh4werd Says:

    niggas don’t think.
    gucci got wack lyrics BUT
    you hear that “BURR!”, you see that chain you’re like “Ahh that Gucci Mane! What a precocious character!”

    I don’t know shit about Cole that I could recognize except his name.
    Get a catchphrase or something niggas.

    ^^^

    this is the point i was makin yesterday with the same artist. and i liike J Cole’s music, he’s dope but Gucci is def. more recognizeable

  21. sangano Says:

    smh … when did he mention Jay for the FIRST time ? … lol … back to not caring …

  22. Macson Escobar Says:

    jay “Z” ??? or what ?? what is the story between sha stimuli & jay ?

    ps:

    Jay E >

  23. Johnny Cadelco Says:

    The defenition of wack, can’t flow, average = Sha Stimuli

  24. Macson Escobar Says:

    sha stimuli last album was really good.

  25. Ans Says:

    Dis shit iz real

  26. DJ Snips Says:

    “niggas don’t think.
    gucci got wack lyrics BUT
    you hear that “BURR!”, you see that chain you’re like “Ahh that Gucci Mane! What a precocious character!”

    ^^^

    Wow.

  27. Nah Right » Video: Sha Stimuli - The Smelly Cat Song Says:

    […] Previously: Sha Stimuli – Thee Apology […]

  28. Nah Right » Sha Stimuli - Overtime: My Soul to Keep (Mixtape) Says:

    […] Intro 2. I Apologize 3. Do It For the Doe (Overtime) 4. My Soul (Overtime) 5. Horrorglyphics feat. Nas 6. Blasphemy […]

Leave a Reply