Drake – Find Your Love (prod. Kanye West) [Single Artwork]

drake-find-your-love-produced-by-kanye-west

OVO announced that Thank Me Later‘s second single will debut today.

Drake mentioned on Ustream that the track was was “all singing.”

Maliah Michel will be the love interest in the Anthony Mandler-directed video, which was shot in Kingston, Jamaica two weeks ago.

drake-maliah-michel-you-mad


AddThis Social Bookmark Button

80 Responses to “Drake – Find Your Love (prod. Kanye West) [Single Artwork]”

  1. Els Says:

    Hey Cole dropped his single, guess I’ll drop mine

    SMFH Drake

  2. b Says:

    London Bloke Says:

    April 28th, 2010 at 11:37 am
    Papoose, Maino, Uncle Murder, Saigon > Slaughterhouse
    ^^^^maino murda????they are not in lyrical fitness(c)canibus

  3. mcb Says:

    I wanna like drake, but i aint into metaphors every fucking line

    so i dont like him that much.

    how they say, not my taste/preference.

  4. Rey Says:

    # AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:
    April 28th, 2010 at 11:47 am

    Papoose > Joell Ortiz

    ^^^

    That’s just silly. Pap was amusing a few years ago, and that Victory 2007 joint (that i still can’t find a non-kay slay version of, SMH) was awesome, but he’s a joke now. Dude looks like the bastard offspring of Chris Bosh and Alvin Gentry (nh)

  5. Harlem World Says:

    can we have a 2010 Rollin 25 Deep? that would be dope

  6. London Bloke Says:

    always got some criticism about me,

    ^

    This reeks of hurt and pain. I take my comment back

    I dont wanna be the one to force you into the McDs for that comfort food to only eat your last ever Big Mac meal

  7. London Bloke Says:

    Yo im out forreal

    BooBoo Says:

    ^

    SMH at this tho. Tricknology at work (c) Amp

  8. b Says:

    Rey Says:

    April 28th, 2010 at 11:49 am
    # AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:
    April 28th, 2010 at 11:47 am

    Papoose > Joell Ortiz

    ^^^

    That’s just silly. Pap was amusing a few years ago, and that Victory 2007 joint (that i still can’t find a non-kay slay version of, SMH) was awesome, but he’s a joke now. Dude looks like the bastard offspring of Chris Bosh and Alvin Gentry (nh)

    ^^^^pap will body ortiz lyrically.y u concerned wit his looks tho?

  9. mcb Says:

    anyone else mad that Saigon never pushed it to the next level. I realy liked that cat, but then 3-4 years happened, and nothing improved.

    ugh.

  10. mcb Says:

    anyone else mad that Saigon never pushed it to the next level. I realy liked that cat, but then 3-4 years happened, and nothing improved.

    ugh.

  11. Rey Says:

    Also, since we’re at it, Drake is a terrible rapper and serviceable (nh) singer. His rhymes are corny, his delivery sucks, and if it wasn’t for Nation’s tingly jiblets he wouldn’t get any mention on here.

    “C’mon Dre, YOU post the Drake artwork. The commenters’ll make fun of me!”–Nate

    “Whatever man. Ni**a, you gay.”–Dre

  12. Rey Says:

    # b Says:
    April 28th, 2010 at 11:52 am

    Rey Says:

    April 28th, 2010 at 11:49 am
    # AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:
    April 28th, 2010 at 11:47 am

    Papoose > Joell Ortiz

    ^^^

    That’s just silly. Pap was amusing a few years ago, and that Victory 2007 joint (that i still can’t find a non-kay slay version of, SMH) was awesome, but he’s a joke now. Dude looks like the bastard offspring of Chris Bosh and Alvin Gentry (nh)

    ^^^^pap will body ortiz lyrically.y u concerned wit his looks tho?

    ^^^

    You’re allowed to comment on someone looking goofy. Check the Nahgger Rules.

    As for Pap v Ortiz, Joell would wipe the floor with that dude, c’mon now.

  13. Harlem World Says:

    Papuss > Drake

  14. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    =====================================
    You ain’t heard shit off of Good Ass Job so stop dickriding.

    ^^^^^^^
    i dont need 2 hear nothin, that production line up already got me anxious enough (II). Drake has already dropped 2 RnB tracks 4 his album and they both trash and i know theres more to come. And i dont dick ride, i’ll leave that 2 u and Papoose

  15. onemoodydude Says:

    mcb Says:
    April 28th, 2010 at 11:52 am
    anyone else mad that Saigon never pushed it to the next level. I realy liked that cat, but then 3-4 years happened, and nothing improved.

    ^

    He shouldn’t have hired Turtle as his manager.

  16. Polka Says:

    Finally something from Kanye again, I’ve been missing them beats.

  17. mcb Says:

    HAHAHAHAHAH

    nice one moody

    good thing they shug night’d him in that episode

  18. b Says:

    drake is better than alot of dudes lyrically, check out room for improvement, and comeback season.he way better than rawse.

  19. b Says:

    drake dumbed it down and he’s winnington

  20. GMZ804 Says:

    # “A” Chick Says:
    April 28th, 2010 at 11:42 am

    I’m don’t understand J.Cole throwin all them shots at Drake.

    I hope it’s just “friendly fire.”
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    WHAT SHOTS?

  21. JohnDough Says:

    I’m don’t understand J.Cole throwin all them shots at Drake.

    I hope it’s just “friendly fire.”

    ^^^

    It comes off as “petty jealousy”

    ^^

    Nah it doesn’t come off as petty jealousy, Drake was running his mouth and Cole had to check him. There probably won’t be a response but be real Drake will know next time to choose his words carefully

  22. DGtheEnigma Says:

    Drake’s an above-average rapper/songwriter…average singer. Too bad he waited too long to drop his album. His buzz is dying a slow painful death…

    If he would’ve dropped Thank Me Later in December of ’09, it would probably still be getting bumped thoroughly. Now, post-that Sprite commercial, people catching on to his delivery, “Over” song and video reaction, and some of the biggest names in hip-hop all dropping this summer (Em, Game, Ross, Jeezy, T.I.), Drake’s gonna fuck around and get lost in the sauce…sad.

  23. Bad Ye Says:

    “but it’s far from over”… Or is it?

  24. koa29 Says:

    ^^^^^^^^^
    and the anticipation for this album just keeps dying slowly, while Teflon Don and Good Ass Job do the opposite

    Lol, there’s anticipation for Teflon Don? Yeah, maybe on the rap blogs, the same people who don’t even buy records anymore. GTFO nigga… Drake has a mainstream buzz, dude will move units regardless… Same with Ye. But Ross ain’t gunna push more than 100k first week

  25. sowait Says:

    Ross is so underrated cuz of this officer shit. That track with Ne-yo should get enough burn cuz it’s commercial yet dope! drake’s shit is just ok at best right now cant wait to hear this kanye produced track to see if it is worth the hype.

  26. sowait Says:

    oh and if this artwork is any indication this track won’t impress either. wtf kinda “artwork” is this?

  27. - keka - Says:

    damn, i cant say nothing bad.. she got a fat ass!

  28. nick Says:

    drake>j cole …j cole and pill is str8 trash

  29. A Roth fan Says:

    Btw drake is a pussy fuck that weak ass single art and not dropping when his site says so. On that note fuck detox… Detox will be the most diappointing piece of ish ever. Going to listen to college dropout and someone actually kill over by someone who has a cd coming out in June that I’m actually excited about. Can’t co sign Ross but at least he drops music and not single art to promote a single. Also put yeezy on at least the hook. Drake is a ra- tard

  30. Nah Right » Video: Drake - Find Your Love Says:

    […] in Jamaica by Anthony Mandler, starring Maliah Michel & […]

Leave a Reply