Capone – Moment of Truth (Guru Tribute)

capone

Capone – Moment of Truth (Guru Tribute) | Mediafire

Bonus: Capone – In These Streets | Mediafire

Props to 57thave

Previously: N.O.R.E. & Imam Thug – R.I.P. Guru


AddThis Social Bookmark Button

15 Responses to “Capone – Moment of Truth (Guru Tribute)”

  1. rex hussla Says:

    RIGZ Says:

    April 21st, 2010 at 4:01 pm
    Rex, u heard that Marcberg yet…?
    ______________________________

    Nah but everybody is saying good things…I’m sleeping on that

  2. Joe 88 Says:

    1.Beck’s Premier Light: 64 calories (fewest!)
    2.Amstel Light: 95 calories
    3.Anheuser Busch Natural Light: 95 calories
    4.Michelob Ultra: 95 calories
    5.Natural Light: 95 calories
    6.Miller Light: 96 calories
    7.Heineken Light: 99 calories
    8.Budweiser Select: 99 calories
    9.Coors Light: 102 calories
    10.Corona Light: 105 calories

    ^Guess i’ll be drinking beck’s for a while now, smh.

  3. Troyvul Says:

    Maginficent >Super High

  4. RIGZ Says:

    Nah but everybody is saying good things…I’m sleeping on that

    ^^

    shits kinda crazy…im on my 1st listen…crazy

  5. Cashmere Cavalli aka Debonair Cavalier Says:

    aslong as u active and your calorie intake is about 1500 a day u’ll burn fat quickly

    and cut back on sugar and drink plenty of water you’ll burn 2lbs a week

  6. landlord Says:

    RIGZ Says:

    April 21st, 2010 at 4:04 pm
    Nah but everybody is saying good things…I’m sleeping on that

    ^^

    shits kinda crazy…im on my 1st listen…crazy

    ———-

    what yall talmbout?

    is there some kind of link.. please?

  7. atcq aka Kick ButtOWWWski Says:

    Amerie > Sanaa

  8. Mook Says:

    Here I Am & Maginficent > Super High

    Fixed.

  9. RIGZ Says:

    dudes are counting calories on nah now..?

    damn

  10. Mook Says:

    Here I Am & Magnificent > Super High

    Fixed.

  11. atcq aka Kick ButtOWWWski Says:

    Maginficent >Super High

    –No

  12. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    Light beers are some pussy shit. Real talk.

  13. RIGZ Says:

    what email u using Land..?

    You’d appreciate this album..

  14. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    _______________________________________________________SOLAR=COCKSUCKER!

  15. Shawamar Says:

    Thanks for that Capone, that sounded good…

Leave a Reply