займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Snoop Dogg, Ludacris & Rik Cordero on MTV2’s Sucker Free Countdown

After the jump, DJ Envy speaks to Ludacris & Rik Cordero.

Shouts to Yardie for the rips.


AddThis Social Bookmark Button

60 Responses to “Video: Snoop Dogg, Ludacris & Rik Cordero on MTV2’s Sucker Free Countdown”

  1. nation Says:

    >> Nate, if I may ask, what caused you to think this song was new? Did another site post it?

    you’d think, right? nah, DJ OP sent it (again)

    smh

  2. Shooter Says:

    verses Says:
    April 18th, 2010 at 7:47 pm

    OFL…the fiddick im going to do with an official black smith laptop…i dont no need fruity loops

    blackstar > reflection eternal

    *daps shooter*

    ^^^^^

    *daps Amir*

    the fucks an Ali Baba?? I dont think we have one of those here…

  3. Charles Oakley Says:

    blackstar > reflection eternal
    ^
    of course, Black Star had hi-tek beats too

  4. Charles Oakley Says:

    plus Mos at his apex

  5. Charles Oakley Says:

    ive said it before, but Thieves in the Night >>>>>>>>

  6. lil mane young Says:

    Thieves in the Night

    ^ whats this?

  7. 40 Inc Says:

    Detox single gonna drop on 4/20 get it? 4/20? Detox? chronic?

  8. 40 Inc Says:

    Dr. Dre CONFIRMS DETOX FOR 2010 and talks about “Under Pressure” around 6:41 says song will be out in about 2 weeks and in 2 weeks exactly is 4/20 so it makes perfect sense

  9. Shooter Says:

    Thieves in the Night

    ^ whats this?

    ^^

    smh

  10. Chris Cash Says:

    dont get your hopes up 40 Inc. smh

  11. lil mane young Says:

    talib has always been very ameteur..

    mos def is a GREAT.

    Hi-tek beats >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    i think hi-tek is the closest to a dilla sound but ill.

  12. Shooter Says:

    Detox single gonna drop on 4/20 get it? 4/20? Detox? chronic?
    ^^^

    would be dope, but I have no confidence whatsoever

  13. Chris Cash Says:

    Discovery Channel in between playoffs>>>>>>>>>>>>

  14. lil mane young Says:

    Dr. Dre CONFIRMS DETOX FOR 2010 and talks about “Under Pressure” around 6:41 says song will be out in about 2 weeks and in 2 weeks exactly is 4/20 so it makes perfect sense

    ^ fuck that. he said friday and everybody was waiting

    i swear if detox is wack im telling everybody asap

    no $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  15. Charles Oakley Says:

    Thieves in the Night is a track off the Black Star album, produced by 88-Keys, and contains some of the most incredible rhymes in hip hop history (more so mos). This is not hyperbole. The bars Mos spits are avant garde/incredible/pick your adjective.

  16. Charles Oakley Says:

    thieves in the night
    youtube.com/watch?v=_LQiuQ1xIBM

    probably my personal goat song

  17. Charles Oakley Says:

    88-keys beat >>>
    I always liked how he left the little crackles and pops in the beat to make it sound like a record

  18. Charles Oakley Says:

    I asked him why we follow the law of the bluest eye
    he looked at me, he thought about it, was like “I’m clueless why”

  19. EnglandRepresent Says:

    *logs in using Kweli’s laptop*

  20. 911 Says:

    Chris Cash Says:
    April 18th, 2010 at 9:23 pm
    Discovery Channel in between playoffs>>>>>>>>>>>>

    ^> swear by it.

    And a big cosign on thieves of the night.

  21. kevfrescura de talco Says:

    engrep says:
    3 mins ago

    ^

    stfu, mate.

    *daps*

  22. Charles Oakley Says:

    *logs in using Kweli’s laptop*
    ^
    roffle.

    Kweli should contact Ross to see if any of his law enforcement buddies can aid in the investigation.

  23. Shooter Says:

    screamin brand new, when they just sanitized the old shit…

  24. ThatMan Says:

    # EnglandRepresent Says:
    April 18th, 2010 at 9:48 pm

    *logs in using Kweli’s laptop*

    ^^^^

    lol, don’t sleep on this comment.

  25. Charles Oakley Says:

    screamin brand new, when they just sanitized the old shit…
    ^
    timeless

  26. Sincere Says:

    # rdawodu Says:
    April 18th, 2010 at 9:28 pm

    # nation Says:
    April 18th, 2010 at 7:44 pm

    as in what’s Boosie’s new moniker, or… who’s the 2010 Boosie? cause I have no idea what the fuck a heroine handler is. RNC is an old head though, I think

    who are all these new fucks though? we must be moderating too much…

    oh and Ross really isn’t that good.

    —–

    Why would you diss new comers? I would think the point is for you to have as many readers as possible? You people act like there is some badge you get from being a regular, like they upgrade you to business class/give you access to the lounge if you tell them you comment on Nahright, or you get a discount of Barnes if you they can verify your handler on Nahright. Grow up! It’s the internet

    ^^^^^^
    ayo

  27. ThatMan Says:

    This could be a blessing in disguise for Kweli.

    Maybe Kanye will lend him one of his MacBook Airs.

    Even the Dell guy doesn’t use a Dell anymore.

    *press submit on his Dell studio*

  28. Shooter Says:

    Kweli stays tiptoeing the fine line between snitching

  29. Mook Says:

    Why would you diss new comers? I would think the point is for you to have as many readers as possible? You people act like there is some badge you get from being a regular, like they upgrade you to business class/give you access to the lounge if you tell them you comment on Nahright, or you get a discount of Barnes if you they can verify your handler on Nahright. Grow up! It’s the internet

    ^^

    No disagreement there.

  30. Black Brokaw Says:

    smh at the last post. it got so bad in people started calling Nicki Minaj the GOAT

  31. Black Brokaw Says:

    Grow up! It’s the internet

    ^as he finishes up his paragraph long bitch-fest

  32. Black Brokaw Says:

    someone posted Minaj lyrics and said “fucking amazing” at the end

    *dead*

  33. Sincere Says:

    truth >>> bitch-fest

  34. Sincere Says:

    # Black Brokaw Says:
    April 18th, 2010 at 10:08 pm

    smh at the last post. it got so bad in people started calling Nicki Minaj the GOAT

    # Black Brokaw Says:
    April 18th, 2010 at 10:12 pm

    someone posted Minaj lyrics and said “fucking amazing” at the end

    *dead*

    ^^^^^
    u mad?

  35. Mook Says:

    He’s not bitching he’s telling the truth. It’s like niggas act like they only wan’t certain people to post comments on here and not everyone is welcome. For the new people that do post comments (like me) it’s like since were new we automatically have no credibility in knowing anything about music. I ain’t tripping about it I just think it’s funny how NR is supposedly the #1 hip hop blog but bitch-ass-ness is all over this site.

  36. Sincere Says:

    ^^^^
    yessir

  37. Shooter Says:

    Why would you diss new comers? I would think the point is for you to have as many readers as possible?
    ^^^^

    readers don’t equal commenters

    the reason behind dissing newcomers etc is predominately quality control

  38. Black Brokaw Says:

    these commenters remind me of DeVito in One Flew Over….

  39. Sincere Says:

    quality control in the comment section of nahright???? hahaha
    “dissing” newcomers…. damn.. this is getting good.

  40. PW Says:

    lurk moar.

  41. Shooter Says:

    “dissing” newcomers
    ^^

    i was using his words not mine

  42. 911 Says:

    The root of the problem is…drumroll, everybody wanna belong. Not just here, but life period. Why would you care if you weren’t “accepted” on a blog? You’re not making much sense here. Just speak ya’ piece and keep it moving, who the fuck could stop you from doing that? What the fuck y’all want a congratulations to every new person that comments. Get the fuck out of here. Ain’t shit y’all said even revolutionary. Y’all just typing. And as I said previously no one can stop you from doing that yet…

  43. Shooter Says:

    The root of the problem is…drumroll, everybody wanna belong.
    ^^^

    lol true, everybody gets the same GTFOH treatment when they first start commenting here anyway

    just if your a bitch you’re probably going to complain about it…

  44. Lil Mane Young Says:

    Thieves in the Night is a track off the Black Star album, produced by 88-Keys, and contains some of the most incredible rhymes in hip hop history (more so mos). This is not hyperbole. The bars Mos spits are avant garde/incredible/pick your adjective.

    ^my bad

    * takes L*

    smh

  45. hl Says:

    Respiration and Theives in the Night are indeed two of the best songs ever. Ya’ll gotta stop shitting on RE though. Train of Thought is dope front to back. And fuck snitching…if a nigga steals my laptop I’m calling the goons up. And by goons I mean the police.

  46. Mook Says:

    911 = The NR prostitute

    He obviously can’t read. I clearly wrote “I ain’t trippin”.Don’t worry I will keep posting and just because I spoke my mind doesn’t mean I’m mad. I’m not dude. This is the internet. LOL

    “Ain’t shit y’all said even revolutionary” – I can’t even begin to put in words how lame this dude sounds. Who the fuck says anything revolutionary on a hip-hop blog? On the Internet at that?
    911 your a ghost to me now. After I click this submit button I will no longer waste time with lame chump internet tough guy niggas like you.

  47. Black Brokaw Says:

    9th got bad karma from the LB spat

  48. Cashmere Cavalli aka Debonair Cavalier Says:

    Hi-Tek should give tracks like “Old English” to Mos and Talib

  49. APES IN SPACE Says:

    Heroin Headliner Says:

    April 18th, 2010 at 2:09 pm
    true story…..my closet is like two stories….

    RAWSE
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    um hova cunt

  50. hl Says:

    Hi Tek did Old English? I love that beat. That nigga is too underrated.

  51. Shooter Says:

    And by goons I mean the police.
    ^^

    lol

  52. Lil Mane Young Says:

    The root of the problem is…drumroll, everybody wanna belong. Not just here, but life period. Why would you care if you weren’t “accepted” on a blog? You’re not making much sense here. Just speak ya’ piece and keep it moving, who the fuck could stop you from doing that? What the fuck y’all want a congratulations to every new person that comments. Get the fuck out of here. Ain’t shit y’all said even revolutionary. Y’all just typing. And as I said previously no one can stop you from doing that yet…

    ^ *blows up the rothchild vault *

  53. Mook Says:

    Internet Thugs <<<<<<<<<<

  54. 911 Says:

    wired.com/threatlevel/2010/04/emailprivacy-2/

  55. Black Brokaw Says:

    Hi Tek is dope. driving down the freeway was a really good beat too

  56. kevfrescura de talco Says:

    Who the fuck says anything revolutionary on a hip-hop blog? On the Internet at that?

    ^

    ‘nahkis’, ‘ brothers thornton’ (c) kevfresco

    the former affectionately used on here the latter here and other blog sites.

    *raises fist*

  57. Shooter Says:

    Killin fields need blood to graze the cash cow
    It’s a number game, but shit don’t add up somehow
    Like I got, sixteen to thirty-two bars to rock it
    but only 15% of profits, ever see my pockets

  58. Mook Says:

    someone posted Minaj lyrics and said “fucking amazing” at the end

    *dead*

    ^
    sar·casm

    1. harsh or bitter derision or irony.
    2. a sharply ironical taunt; sneering or cutting remark: a review full of sarcasms.

  59. SeniorCivilian Says:

    “Flow tighter than a dick in a butt.” – Nicki Minaj
    What seems so simple on the surface is a subtle hint at the failings of America’s educational system. Minaj riddles her verses with gems such as these. Fuckin’ Amazing.

  60. rdawodu Says:

    # 911 Says:
    April 18th, 2010 at 10:28 pm

    The root of the problem is…drumroll, everybody wanna belong. Not just here, but life period. Why would you care if you weren’t “accepted” on a blog? You’re not making much sense here. Just speak ya’ piece and keep it moving, who the fuck could stop you from doing that? What the fuck y’all want a congratulations to every new person that comments. Get the fuck out of here. Ain’t shit y’all said even revolutionary. Y’all just typing. And as I said previously no one can stop you from doing that yet…

    —–

    I see said the blind man to his deaf wife.

Leave a Reply