займ с плохой кредитной историей онлайн

Little Brother ft. Torae – 24

Last track on LeftBack, which hits stores and iTunes next Tuesday.

Little Brother ft. Torae – 24 (prod. Khrysis) | Mediafire

Previously: Big Pooh’s Take On Little Brother vs. 9th Wonder | Phonte Speaks on LB vs. 9th Wonder (Video)


AddThis Social Bookmark Button

36 Responses to “Little Brother ft. Torae – 24”

  1. Patron James Says:

    first
    moderate my shit nah!

  2. Cashmere Cavalli aka Debonair Cavalier Says:

    Devin the Dude birth the Wiz Khalifa lane (nhjic)

  3. Harlem World Says:

    Kush and Orange Juice >> any other music this week

    Gotta be piff.

  4. Shooter Says:

    Wiz Khalifa’s resemblance to Jar Jar Binks from Star Wars is uncanny

  5. Cashmere Cavalli aka Debonair Cavalier Says:

    Suite 420 >>>>>

    but Kush & OJ should be dope or please be better than BAR

  6. Patron James Says:

    moderate my comments eskay!

  7. BroliC FontS Says:

    *dips in*

    ill…

    ….that Khrysis beat tape from last year still gets some play in the hwhip

  8. BroliC FontS Says:

    youtube.com/watch?v=lich59xsjik

    0:50

  9. BroliC FontS Says:

    my bad in advance

  10. sleep Says:

    Never heard that wiz kid rap and I keep winning

  11. Patron James Says:

    approve my shit mane!

  12. CHILE ! Says:

    Taylor gang or kick a bathroom door down and found out that a gorilla named Big kill is smokin a joint in there

  13. southlondon Says:

    look into my eyes do you see a CO?

    uhhh william roberts yes we do

  14. 911 Says:

    Here’s to the crazy ones, the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes… the ones who see things differently — they’re not fond of rules… You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them, but the only thing you can’t do is ignore them because they change things… they push the human race forward, and while some may see them as the crazy ones, we see genius, because the ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do.

  15. Detroit P Says:

    southlondon Says:
    April 13th, 2010 at 11:02 pm
    look into my eyes do you see a CO?

    uhhh william roberts yes we do
    ^^^
    WRONG!!!….Its a trick question…Cus he never takes his shades off…Ha!

  16. Heroine Headliner Says:

    RAWSE gang or suck a tranny’s dick, faggot…

  17. landlord Says:

    LOL…

    the Mets STAY sucking

  18. landlord Says:

    Gucci Mane > John Maine

  19. Cashmere Cavalli aka Debonair Cavalier Says:

    Dom Kennedy >>>>>>

  20. 911 Says:

    man got damn, y’all have exhausted this rawse chit. And I fock with his music.

    Headliner don’t you have a job, hobby or something. Damn.

  21. D_Block_4_Life Says:

    J. Cole- We On
    usershare.net/TeamSupreme/t0k73wa789jg

  22. Carlos Voltron AKA Dixie Normous Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    April 13th, 2010 at 11:28 pm

    J. Cole- We On
    usershare.net/TeamSupreme/t0k73wa789jg

    ^

    SMH. Nah is slower than blood struggling to flow through Eskay’s clogged arteries.

  23. verses Says:

    Headliner don’t you have a job, hobby or something. Damn.

    ^^^^^^^^^^^

    He’s Senior Executive VP of Maybach Music Street Team and Gunplays chauffer.

    I dont know whether the position comes with the standard benefits though.

  24. 911 Says:

    Roffle @ the difficulty “the game” sounded like he had by withholding other entertainers names in that first verse. Ironically enough he sounded better once he started rappin’ like himself, name drops and all.

  25. 911 Says:

    He’s Senior Executive VP of Maybach Music Street Team and Gunplays chauffer.

    I dont know whether the position comes with the standard benefits though.

    ^>everythings justified in a recession for $300, Alex.

  26. baby jesus Says:

    these john gruden 1 on 1s on sportscenter be mad entertaining.(n)

  27. baby jesus Says:

    yo wait till beltran get back….

  28. D_Block_4_Life Says:

    Iverson 30 30 right now >>

  29. 911 Says:

    LF: what y’all think of a this idea/energy policy. every new house/building built has to include solar panels in it’s outfit. That at least generates half of the facilities energy.

    My dreams are becoming less eccentric.

  30. baby jesus Says:

    that shit was cool for like first half hour then that shit went madddd left

  31. 911 Says:

    D_Block_4_Life Says:
    April 13th, 2010 at 11:48 pm
    Iverson 30 30 right now >>

    ^> that was aight. I turned away to the bulls/celtics and turned back and some white lady was talking about dreams…I’m thinking I got the wrong channel, no sir, this shit went on for maybe two minutes. Me hitting the previous button and blank staring. Dog, I mightve been in a slight trance…Needless to say I missed the rest. But the first part >

  32. 911 Says:

    baby jesus Says:
    April 13th, 2010 at 11:52 pm
    that shit was cool for like first half hour then that shit went madddd left

    ^> I knew some treachery was afoot.

  33. 911 Says:

    Cheryl miller is playing for the hometeam? Am I right or am I right?

  34. 911 Says:

    In the park homerun. Tap you’re iPhone with three fingers.

    Shit, shave and shower.

    Godspeed.

  35. Shawty S.O. Says:

    wow i’m dissapointed with LB’s Left Back… the 1st 4 joints are nice but it gets wack after that and all the way down

    **looks for The Minstrel Show in iTunes list**

  36. FRN Says:

    Leftback isn’t the nicest LB album of course, but I like it.

Leave a Reply