займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: 3:16 w/ Pac Div

Mibbs, BeYoung and Like of Pac Div each recite their favorite verse.

Props to TSS x yours.truly


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “Video: 3:16 w/ Pac Div”

  1. Beezy Says:

    Plug Says:
    April 5th, 2010 at 1:42 pm

    I really just got it for the e-reader…it puts my kindle to shame.
    ——-
    so let me get this straight, beezy [n]… you copped a $600 machine to help you read books? and dont you have to download the books that cost more than the actual paperback book?

    ^and I can watch movies, surf the net, play games, etc.

    And e-books are slightly cheaper than the physical paperbacks, assuming I were to buy them. In reality, I will pilfer them from the internets for free.

  2. TheCo!!inB Says:

    I can’t watch this but I’m more than positive there heat rocks littered throughout this clip.

  3. Tong Po Flo Says:

    I hope the iTouch gets sold on the cheap now

    ^ This is what I’m waiting on, fluck paying 300-400 dollas for a piece of tech, that’s almost a down payment for a car or two-three bills paid

  4. yaboy Says:

    i read a review of the ipad in the nytimes.. 2 sides – techie’s POV and a regular ‘ol ninj. personally, i wouldnt cop. shit doesnt use flash (lotta streaming sites wont load) and overall if you already have a smartphone i dont see the value

  5. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    Not saying i cant afford the itouch now but I bought the 60gb U2 ipod for like $350 in HS, thats shit is worth 100 now. Smfh

  6. CiCi The Intern Says:

    Pac Div!

    *whiplashes*

  7. yaboy Says:

    yo beezy, sell your kindle on the NahRight interwebs on the cheaps.. auction it off

  8. yaboy Says:

    you wouldnt be able to watch this if you were surfing NR on the iPad either..

  9. Tong Po Flo Says:

    Freeway – African Drums >>>>

  10. horsechoker Says:

    Matt Yglesias has an interesting article about social capital. Having a bunch of books in the room will give people the impression that you’re smart. Reading a physical book will give people the impression you’re busy. How the fuck am I supposed to intellectually stunt with my iPad? “Yeah baby, I’m well read. I got like 800 books on this, just wait til they load. I’ll show you all the titles”

  11. CiCi The Intern Says:

    # Tong Po Flo Says:
    April 5th, 2010 at 1:48 pm

    I hope the iTouch gets sold on the cheap now

    ^ This is what I’m waiting on, fluck paying 300-400 dollas for a piece of tech, that’s almost a down payment for a car or two-three bills paid
    ^^^

    This.

  12. Dewill Says:

    LOL @ Tong Po saying he be @ the gym with a damn portable Compact Disc player…LMAO

  13. CiCi The Intern Says:

    The iKotex is just a Kindle for Apple users.

  14. Fresh Huxtable Says:

    I think the iPad may be a nice to have, but I think it might ultimately end up Wii status, especially not supporting Flash. But as am e-reader, cool. Actually, it would be dope if you could make it a remote contol for your crib, my iPhone has the remote app to contol my iTunes library on the computer, so I can imagine the possibilities. But still, my Wii goes months at a time without being used, while the 360 gets played on the regular

  15. TheCo!!inB Says:

    @Beez
    Without going back and reading I take it you copped and iPad? I heard NetFlix is the shit for that jawn.

  16. RNC Chairman Michael Steele Says:

    Fuck Skylar. Fuck that bitch. I would, but that’s not the point.

    The point is fuck Skylar.

  17. Beezy Says:

    yaboy Says:
    April 5th, 2010 at 1:49 pm

    i read a review of the ipad in the nytimes.. 2 sides – techie’s POV and a regular ‘ol ninj. personally, i wouldnt cop. shit doesnt use flash (lotta streaming sites wont load) and overall if you already have a smartphone i dont see the value

    ^2nd gen will prob be flash capable, then ill just buy the upgrade package. If not that, then alot more websites will use a vid format compatible with the iPad.

    And sorry, I gave my kindle to ma dukes…

  18. Beezy Says:

    I’m not like obsessed with the iPad, or think its incredibly valuable.

    I just like it for the reader, and being able to watch a big ass movie screen on planes or trains when I travel.

    $500 is nuffin’

  19. NovemberEnd Says:

    Apple Sold 300,000 iPads on Day One

  20. CiCi The Intern Says:

    # Dewill Says:
    April 5th, 2010 at 1:53 pm

    LOL @ Tong Po saying he be @ the gym with a damn portable Compact Disc player…LMAO
    ^^

    Can you imagine that jawn flapping on his hips while he’s on the treadmill? It’d be like a plastic S&M bondage session.

  21. Fresh Huxtable Says:

    $500 is nuffin’
    ^
    and that, ladies and gents, is the phrase that pays. Ultimately, the iPad is aight to get if you can honestly say “$500 is nuffin'”.

    I’m still at a place where $500 is sumpin’

  22. Tong Po Flo Says:

    LOL @ Tong Po saying he be @ the gym with a damn portable Compact Disc player…LMAO
    ^^

    Can you imagine that jawn flapping on his hips while he’s on the treadmill? It’d be like a plastic S&M bondage session.

    ^ Lol it is starting to get a little embarrassing tho even old dudes are looking at me all weird, like why is this nigglet listening to a CD player? is he homeless?

  23. Nah Right » Video: Yours Truly x TSS - 3:16 with Pill & Freddie Gibbs Says:

    […] 3:16 w/ Pac Div / 3:16 w/ J. […]

Leave a Reply