займ с плохой кредитной историей онлайн

Rock of Heltah Skeltah – Over Freestyle

ruck-rock
Photo: Alexander Richter

Off Suge White’s “Corner Muzik” mixtape. His other mixtape with Rock, the Left Coast themed “Rockin Out West”, is still on the way.

Rock of Heltah Skeltah – Over Freestyle | Mediafire

Previously: Rock – I’m Back Too | Rock – The Villest


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Rock of Heltah Skeltah – Over Freestyle”

  1. FUPM618 Says:

    whatever happened to Nelly?… last time i saw him, he was at the MLB All Star Game in StLouis hitting and playing left field like Carl Crawford…

    and Biggie was kinda overrated though… forreal …

    ^^^musically nelly is done….i never fucked with ready to die like that…..I always felt that album was overrated(maybe i wasn’t listening right)….Life after death is dope tho…

  2. kevfrescura de talco Says:

    yo…

    is that gabrielle union w/maino in that good shoe post?

    if so, wtf!? how the fuck!? why the fuck!?

  3. kevfrescura de talco Says:

    oh shit it is gabby union.

    i’m hatin.

  4. Shooter Says:

    and Biggie was kinda overrated though… forreal …
    ^^^

    SMH

  5. verses Says:

    P!

    Duckdown > ____________________________________________

  6. EnglandRepresent Says:

    Biggie is the Messiah

  7. EnglandRepresent Says:

    In the year of the Big Mac 2020 the Messiah will appear in the form of a 6″5 greatest rapping rapper of all time behemoth.

    So it was said, so it shall be.

  8. Skinny Says:

    and Biggie was kinda overrated though… forreal …

    ________

    Dying young = the Key to success

    Ask Chris, Pac, and Kurt (Cobain)

  9. landlord Says:

    Lil Kim said Biggies rhymes better than he did …

  10. EnglandRepresent Says:

    Land you know better.

    Biggie > ______

    No one spit Biggie’s rhymes as good as Biggie, not Kim, not Cease and not that fucking Camel either.

  11. Skinny Says:

    *plans to make it big [||] in music biz*

    *plans to die “accidently” by drug overdose once desired level of success is achieved*

    *lives on “forever” thru music/legacy*

    *realizes how sad it is that I’m actually serious*

    *smh*

  12. lil mane young Says:

    No one spit Biggie’s rhymes as good as Biggie, not Kim, not Cease and not that fucking Camel either.

    ^ this is not debatable.

  13. PW Says:

    If Biggie was alive today he would be rapping on Khaled albums.

  14. lil mane young Says:

    If Biggie was alive today he would be rapping on Khaled albums.

    *kurt cobain’s self*

  15. Shooter Says:

    he was a chubb rock biter on the low ….
    ^^^

    pause

    I hear the influence, but every rapper has influences

    Big = Chubb Rock

    Nas = Rakim

    Jay = probably every rapper from the Fu-Schnickens, to Nas, to Lupe

  16. landlord Says:

    if Biggie were alive today he’d be on Celebrity Fit Club

  17. Skinny Says:

    if Biggie were alive today he’d be on Celebrity Fit Club

    ______

    *sees Michael the Archangel*

    Aw mayne… this dude stay killen em

    and w/ that… I’m out

  18. Alexander Richter | Photography Says:

    Da Rockness Monsta!!!

  19. Nah Right » Rock of Heltah Skeltah - Turnt Up Says:

    […] Previously: Rock of Heltah Skeltah – Over Freestyle […]

  20. Nah Right » Rock of Heltah Skeltah - Still Rock Says:

    […] Previously: Rock of Heltah Skeltah – Over Freestyle […]

Leave a Reply