PIC: Dr. Dre & Jay-Z In the Studio

dr-dre-and-jay-z-in-the-studio

Yeah, it’s real.

Photo taken February 21, 2010 in Miami.

Spotted @ TS

justblaze-drdre-jayz-twitter


AddThis Social Bookmark Button

208 Responses to “PIC: Dr. Dre & Jay-Z In the Studio”

  1. The Truth... Says:

    My co-sign was for this >>>>> Fuck the hype and these guys. I dont care anymore

  2. PW Says:

    Do i call this bitch and explain why the shit aint gon’ work out or do i just let it ride out with her not calling me and me not calling her? Maybe by calling i can alleviate any possible animosity… if i dont call then im just a jerk who went missing.

  3. strongarm Says:

    Top level freemason with a lazy ass nigga? [sarcasm]THIS WILL BE FIYAH![/sarcasm]

    LF: Coke Wave 2 is coke blunts. Not a single skippable. Shit got me like this
    i47.tinypic.com/11auxsm.gif

  4. Shooter Says:

    you dudes is a bunch of faggotty ass whining niccas. camel this, camel that, let jay do jay and y’all just sit back. jesus christ i’ve never seen some people get so worked up over a dude that they don’t even know.

    you’re all suspect as shit. tactical nukes fired.
    ^^^

    lol, how are you going to passionately defend the camel then accuse others of getting worked up over a dude they dont know???

  5. koa29 Says:

    smh @ u stupids saying people blindly support eminem… i even remember someone on here said em isnt even top 15 .. it’s sad really ya’ll racist pricks, and if someone defends the great white hope you automatically think the dude doing it is white…

    Eminem is in the top 5 doa…theres really no debating it…every top hip hop artist pretty much agrees with it…hate how u niggas hate

  6. kedordu Says:

    ONLY WAY DETOX IS GONNA MEET EXPECTATION IS IF IT WAS A DOUBLE OR TRIPLE ALBUM . THERE HASNT BEEN AN EPIC TRIPLE ALBUM IN HIPHOP YET . QUALITY AND QUANTITY .

  7. Nah Right » Video: Dr. Dre & Jimmy Iovine @ Fenway Park Says:

    […] Dr. Dre stopped by Fenway Park today to promote his Beats By Dre headphones and Jimmy remembered to mention a little Detox single called “Under Pressure” featuring Jay-Z. […]

  8. Nah Right » Dr. Dre feat. Jay-Z - Under Pressure (NMC Tags) Says:

    […] did exist after […]

Leave a Reply