займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Snoop Dogg Interview w/ adidas Originals

Snoop Dogg spoke to adidas Originals after having appeared in their latest ad campaign, which you can watch after the jump.

Also after the jump, check out interviews with G.O.O.D. Music’s Mr Hudson and Star Trak Entertainment ‘s Chester French.

More interviews available at their Youtube page. Props to Hypebeast.

Previously: Snoop Dogg x adidas (Video)


AddThis Social Bookmark Button

28 Responses to “Video: Snoop Dogg Interview w/ adidas Originals”

  1. CZ Says:

    lol. i saw that pic in a fwd work email the other day. That fat broad look like George Karl

  2. Beezy Says:

    why are you even alive?

  3. kevfrescura de talco Says:

    Star Trak Entertainment ’s Chester French.

    ^

    really!? pharrell need to holla at me maaan. wtf

  4. landlord Says:

    That fat broad look like George Karl

    ——-

    LOL

  5. London Bloke Says:

    TheCo!!inB Says:

    March 30th, 2010 at 11:50 am
    Jorge, any MIA debauchery?

    ^

    roffle

  6. Harlem World Says:

    *stops rocking adidas kicks*

  7. D_Block_4_Life Says:

    @ Kev & Collin

    I ain’t even ‘gon lie, i didn’t hit anything but i had a lot of fun…def had some nights where i drank too much…ran through some hotel hallways in nothing but boxers and shades (II)…took a swim in the ocean a fully clothed outfit…few other stuff i really cant talk about lol but over all shit was DOPE….

    I’d say this year mia WMC >>> Last year mia 4th of July.

    I might go back for the 4th…either that or Mexico…but Mexico got me a little shook…while families getting kidnapped and shit

  8. kevfrescura de talco Says:

    b.o.b. touchin paper w/that “nothin on you” jawn. #2 on billboard.

  9. D_Block_4_Life Says:

    whole > while

  10. b-ease Says:

    b.o.b. touchin paper w/that “nothin on you” jawn. #2 on billboard.

    ^^
    Word, I saw that coming (ll) from jump. Happy for him. With that said, it might be one of the most obvious cases of a label giving an artists single to another artist because the latter artist couldnt make a radio hit.

  11. D_Block_4_Life Says:

    b.o.b. touchin paper w/that “nothin on you” jawn. #2 on billboard.
    ^
    B-ease called it…he def has a hit on his hands…

    PS: Nissa, Honda Chevy at 330 am in the spot had niggas acting up…

  12. London Bloke Says:

    D_Block_4_Life Says:

    March 30th, 2010 at 11:59 am
    whole > while

    ^

    really? i thought white > while

  13. "A" Chick Le Fleur - I Got My Billions UP Says:

    kevfrescura de talco Says:

    March 30th, 2010 at 11:59 am
    b.o.b. touchin paper w/that “nothin on you” jawn. #2 on billboard.
    ———
    It’s definitely a hit but that hook >> those lyrics.

    I think this hit was pretty much handed to him.

  14. Beezy Says:

    that B.o.B. shit was #1 on itunes I think too

  15. Remixznflow Says:

    Gimme 50ft i need some rooom to brreeeeaaattthhhhhhhh…

  16. Beezy Says:

    “you da whole package, plus you pay taxes…”

    yeah BoB came off a little lyrically light

  17. kevfrescura de talco Says:

    damn jorge did you even try to knock somethin down? i mean it is miami right? i’d at least lure a bad coke whore to the telly w/a bag of glow.

  18. hl Says:

    I could fuck with a whole Dre album with songs like “Topless”.

  19. TheCo!!inB Says:

    ^^
    Word, I saw that coming (ll) from jump. Happy for him. With that said, it might be one of the most obvious cases of a label giving an artists single to another artist because the latter artist couldnt make a radio hit.
    ^cause if you thought Bob was in the studio like “If only I could get Bruno Mars on this record, then, and only then, would this record be a winner” you’re a moron.

  20. Beezy Says:

    don’t let them get at you Jorge, its cool you went to Miami and just concentrated on your boys the whole time and gave no regard to girls.

    fag.

  21. D_Block_4_Life Says:

    damn jorge did you even try to knock somethin down? i mean it is miami right? i’d at least lure a bad coke whore to the telly w/a bag of glow.
    ^
    Yeah but i was 0 for 2 from the field…hence why i drank way too much…i missed some night due to bad hang overs…#fail

  22. KzA Says:

    LMFAO @ DBlock… I got to grab some jersey mikes and find my wedding pictures? fuck

  23. kevfrescura de talco Says:

    lol @ beezy at 12:05!

  24. Harlem World Says:

    I dont give a fuck where he is in billboard,..ive yet to meet a b.o.b fan in the real world.

  25. TheCo!!inB Says:

    Bease you need to rap over Nolia Clap

  26. CZ Says:

    That “Nothing on You” song is ass. The hook makes the song a hit

  27. Fresh Huxtable Says:

    Harlem World
    1 min ago
    I dont give a fuck where he is in billboard,..ive yet to meet a b.o.b fan in the real world.
    ^
    then you don’t meet enough women #no shots
    and teenage girls #definitely no shots

  28. Nah Right » Video: adidas Originals Commercial ft. Big Sean & Snoop Dogg Says:

    […] Previously: D. Rose & Big Sean in Adidas’ “What’s In A Number” Remix Commercial (Video) | Snoop Dogg Interview w/ adidas Originals (Video) […]

Leave a Reply