займ с плохой кредитной историей онлайн

The Mad Rapper – I Wanna Get High Freestyle

d-dot

“This internet thing really be fogging my brain, so many mad rappers now they clogging my lane”

“Tell ’em why you mad son!”

The return of TMR is official.

The Mad Rapper – I Wanna Get High Freestyle


AddThis Social Bookmark Button

18 Responses to “The Mad Rapper – I Wanna Get High Freestyle”

  1. reggaetonslasher Says:

    Agreed. But this isnt about party.. i swear to GOD this is personal.. with about 90% of em too… and its not just them its everyone in this damn country that claims they are repubs… its sickening… you see how people even REFER to the president? you see interview where dude kept talkin over him? no.. this is some other shit.. and no it wont get better.. and no he probably wont even get reelected… i’ve given up on that…

    ^ what he said.

  2. NovemberEnd Says:

    *patiently waits for next tread*

  3. illuminati by nature Says:

    that ready to die shit, it was aiight, it was aiight, but i got shit more…more John Blaze than that…this my 4th album, yo….

  4. reggaetonslasher Says:

    *patiently waits for the great race wars of 2010*

  5. Harlem World Says:

    This is why I hate talking about politics

    you cant mention obama without mentioning race

    you cant mention israel without being called anti semitic

    you cant question iraq x afghan without being called unpatriotic

  6. reggaetonslasher Says:

    some young black kid will get lynched, sparking off a race war like none other. This time blacks won’t be all docile, praying lettin shit fly. The bloods and crips will unite for the greater good.

  7. Remixznflow Says:

    that ready to die shit, it was aiight, it was aiight, but i got shit more…more John Blaze than that…this my 4th album, yo….

    ^
    MY FOURF ALBUM!!!

  8. Beezy Says:

    awww damn dogg…how could you?…god damn…thats my nephews

    thats sheisty…thats pickpocket…

  9. reggaetonslasher Says:

    you cant mention obama without mentioning race

    ^ it is what it is, the racist done took their mask off, they’re so disheveled.

  10. Remixznflow Says:

    This is why I hate talking about politics

    you cant mention obama without mentioning race

    you cant mention israel without being called anti semitic

    you cant question iraq x afghan without being called unpatriotic

    ^
    its sad really.. but thats the state the country is still in…

    look.. if you are in the repub party and the president says “lets work on this together and get it right” what you goin to do? drag your heals and do everything to make it good for everyone? or be an asshole and pick it apart…. let be real these people dont want anything he does to succeed… how bush push the fuckin patriot act which is STILL costing us money.. but obama cant push the healthcare bill to help millions of american.. .no.. put this shit in perspective please…

  11. DDotOmen Says:

    Damn eskay, I didnt know you could rap. this is dope

  12. Harlem World Says:

    Bill O Reilly/Glenn Beck/Sean Hannity type mentality gets us nowhere.

  13. reggaetonslasher Says:

    Yall hear the story outta Houston: 3 year old girl shot in the chest by 2 men trying to jack her fathers whip.

  14. Remixznflow Says:

    i work with people i disagree with everyday.. but at the end of the day its my JOB to get shit done.. and done right.. not fight every damn thing.. that would be a quick way to get me fired… which alot of people in politics today should..

  15. reggaetonslasher Says:

    LF: next time any of youse, order a turkey and cheese, substitute the yellow american cheese with provolone.

  16. reggaetonslasher Says:

    *denies overt racism*

    *is harlem world*

  17. Nah Right » Video: D-Dot Interview w/ IgnantWitted Says:

    […] The Madd Rapper – I Wanna Get High Freestyle | Video: Deric “D-Dot” Angelettie Speaks on Ghost-Producing & “Benjamins Remix” with […]

  18. Nah Right » The Mad Rapper - Convict Boy Says:

    […] The Mad Rapper – I Wanna Get High Freestyle | D-Dot Interview w/ […]

Leave a Reply