займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Ho Ass Tricks w/ Peter Rosenberg & Jay Electronica

Peter and Jay discuss appropriate west coast vernacular.


AddThis Social Bookmark Button

27 Responses to “Video: Ho Ass Tricks w/ Peter Rosenberg & Jay Electronica”

  1. Troyvul Says:

    wtf

  2. why? Says:

    Lol at Jay wearing his hat like its NYC circa 2003.

  3. landlord Says:

    i been said my woman was merely an 8.4…

    but her big solid round ample ass, and her over the top sense of humor, and her loyalty, friendship and generosity makes her a 12 in my onpinion …

    *does BabyDoll shrug in a masculine fashion*

  4. b-ease Says:

    That screenshot aint cool.

  5. London Bloke Says:

    $50 says KzA’s eyes were glued to the door throughout the dinner, heart-racing, hands bleeding cause of the grip on the rose thorns, as he waited for her to walk for the door

    LOL at his crushed heart face as he realised she’d rather not go to her friends birthday dinner than see him

    #noshots KzA…hold ya head up [n]

  6. KzA Says:

    TheCo!!inB Says:

    March 16th, 2010 at 12:48 pm
    I’ve already proven wifey was bad. cOLD’s fingers confessed the same. I got nothing to prove.
    *places hands behind back in passive manner*
    KzA holla at me nigga! Did you cry last night?

    ^

    ahh yo I mentioned it before lunch. The ex didnt show

  7. London Bloke Says:

    With the “Ralph Wiggum on TV at valentines day” looking face

  8. why? Says:

    Nas reveals his plans to get a high school diploma while at a Boys & Girls Club Conference in Pittsburgh.

    ^
    *Applauds the lil homie*

  9. landlord Says:

    Rosenberg asks the stupidest most irrelevant questions CONSISTENTLY…

    who sent this wigga?…

    and Jay E… nohomo B… but the honeymoon is over…

    make records Son …

    this clip is Rosenberg inducing JayE to participate in cooning and mockery of his own peoples lingo… Rosenberg is slick like that… and i cant believe jayelec entertains this devil as such… im sure he knows this devils modus operandi, but is just using him for pub… i hope thats the case …

  10. KzA Says:

    heart-racing, hands bleeding cause of the grip on the rose thorns, as he waited for her to walk for the door
    ^

    lolololol

  11. London Bloke Says:

    Perhaps Nah overestimates Jay E’s intelligence?

    Like that shit about “he stutters cause his brain cant process his advanced thoughts”

    GTFOH

  12. KzA Says:

    Can “wigga” be applied to all whites? jews and nonjews alike?

    I feel like jews need their own word

  13. why? Says:

    I’ve witnessed some amazing things done by the booty of a woman. Sometimes it’s like it has its own mind.

  14. landlord Says:

    KzA Says:

    March 16th, 2010 at 12:58 pm
    Can “wigga” be applied to all whites? jews and nonjews alike?

    I feel like jews need their own word

    ——

    Jigga?…

    that sounds mad familiar though …

  15. KzA Says:

    London Bloke Says:

    March 16th, 2010 at 12:58 pm
    Perhaps Nah overestimates Jay E’s intelligence?

    Like that shit about “he stutters cause his brain cant process his advanced thoughts”

    GTFOH

    ^

    hahaha yo I almost died when the stans were in here that day we were rippin him for stuttering.

    “His lips cant physically endure the shear genious of the words being passed through them so they fail to operate properly.”

  16. RIGZ Says:

    # London Bloke Says:
    March 16th, 2010 at 12:58 pm

    Perhaps Nah overestimates Jay E’s intelligence?

    Like that shit about “he stutters cause his brain cant process his advanced thoughts”

    GTFOH

    ^^^

    co-GTFOH

    lol

  17. landlord Says:

    why? Says:

    the booty of a woman. Sometimes it’s like it has its own mind.

    ——–

    and the ability to control one’s mind, as well …

  18. London Bloke Says:

    * is a proud member [n] of the “Disgruntled Jay Electronica Fan Club [n]”*

  19. landlord Says:

    hahaha yo I almost died when the stans were in here that day we were rippin him for stuttering.

    “His lips cant physically endure the shear genious of the words being passed through them so they fail to operate properly.”

    ——

    SMH… true

    cOLD and RJ-O, FTL

  20. Harlem World Says:

    What happened to 5% Electronica?

    He running with them zionists now?

  21. cOLD Says:

    Like that shit about “he stutters cause his brain cant process his advanced thoughts”

    GTFOH

    ^^^

    co-GTFOH

    lol

    ^ this is proven fact ask any speech therapist

  22. Harlem World Says:

    B.G >> Jay E

  23. cOLD Says:

    the thing about the booty…. Gods 2nd greatest gift to man.

  24. cOLD Says:

    LF: just resigned up for a facebook account, after finding out most most my goonies and comrades from the days of the block have an account. My how things have changed.

  25. KzA Says:

    cOLD Says:

    March 16th, 2010 at 1:05 pm
    LF: just resigned up for a facebook account, after finding out most most my goonies and comrades from the days of the block have an account. My how things have changed.

    ^

    welcome to 06 son

  26. Gotti Says:

    A candid opportunity to build with Jay Electronica, and that’s all Peter Rosenbird could come up with to talk about?!?! That’s pathetic…and not even funny!!! I HATE Culture Vultures [grrrr…]

  27. Rudy P Says:

    i think it’s funny how quick ya’ll turn on artists. Jay Electronica is a rapper, he hasn’t had a single song come out since Exhibit C (which ya’ll were busting nuts over) but based on interviews and aspects of his personality ppl are hating on the man. for me the music has to be the main focus on whether or not you like an artist. i couldn’t give a flying fuck about how hot his interviews are. When it comes down to it Jay Electronica has NEVER disappointed on the music tip which is all that should really matter. ya homos.

Leave a Reply