займ с плохой кредитной историей онлайн

David Banner & 9th Wonder feat. Big Remo – Strange

david-banner-9th-wonder

Another one off their upcoming Death Of A Popstar project.

David Banner & 9th Wonder feat. Big Remo – Strange | Mediafire

Props to 2DB

Previously: Slow Down | Death Of A Popstar (Trailer) | Something Is Wrong


AddThis Social Bookmark Button

80 Responses to “David Banner & 9th Wonder feat. Big Remo – Strange”

  1. Cashmere Cavalli aka Debonair Cavalier Says:

    Matt Barnes = Doug Christie

  2. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    __________________________________________________HOV!

  3. G7 Says:

    this track is dope!

  4. the-xfacta Says:

    Doug Christie = Rick Fox

  5. strongarm Says:

    raekwon murked that crime wave jawn

  6. joffe jo Says:

    Damn I see E launching grenades earlier at the upset rappers/fuck boys

    nas > hov

  7. the-xfacta Says:

    Doug Christie = Rick Fox

    strongarm Says:

    March 11th, 2010 at 8:33 pm
    raekwon murked that crime wave jawn

    —-

    I still KILL that OB4CL2 joint on the daily. One of the top 5 shits in the past 12 years period!

  8. Charles Oakley Says:

    I still KILL that OB4CL2 joint on the daily. One of the top 5 shits in the past 12 years period!
    ^
    lets not get carried away…

  9. 911 Says:

    Wade Bloggs
    36 mins ago
    @Dre i think thats Daz in the booth, not Stat quo.

    ^> wait so all rappers look alike? Trick question don’t answer that.

  10. therealsharpy Says:

    where iz S.A.S. – Nando’s,

  11. the-xfacta Says:

    Charles Oakley Says:

    March 11th, 2010 at 8:35 pm
    I still KILL that OB4CL2 joint on the daily. One of the top 5 shits in the past 12 years period!
    ^
    lets not get carried away…

    ^

    Easily… That shit is crazy. Really listen to that shit.. The fucking word play is ridiculous! You don’t hear anybody rhyming like that at all. Honestly, when it’s all said in done, when it comes to the “so called” hot mc’s, they been putting out the same shit over and over. Simple Mother Goose shit! You already know what’s gonna rhyme with it, if they bother to rhyme at all… Anyway call me “The Old Dude” it’s cool.

  12. Charles Oakley Says:

    where iz S.A.S. – Nando’s,
    ^
    start your own blog, post the shit you like, and then quit your bitchin. you sounding like jump off trying to get attention from her ex right now. not a good look for you or sas…

  13. therealsharpy Says:

    where’s klashnekofff? where’s the current UK numba 1 artist Tinie Tempah? where’s Konvicy Muzick artist Sway? where’s Roll Deep? where’s Wiley? where’s dizzee? where’s Plan B? where’s Skepta? where’s Shystie? where’s Mz Brattz? where’s Kano? where’s Wretch 32, where’s Chipmunk? where’s Ghettz? where’s Smasher? where’s Bigz? where’s Tinchy Stryder?

    where’s da UK posts, ESKAY? DRE? NATION?

  14. therealsharpy Says:

    FUCK Charles Oakley ONLY KNOWS BOUT ”AMERICAN” Hip-Hop. unless u know internnational Hip-Hop #SITYOASSDOWN HAHAHAHAHAHA

  15. Charles Oakley Says:

    where’s da UK posts, ESKAY? DRE? NATION?
    ^^
    why dont you go to a uk hip hop website? why would i go to newyorktimes.com and ask where all the suburban LA news is at? smartenupsharpy…

  16. strongarm Says:

    on crime wave

    shallah r. > charley w. > whoever

  17. joffe jo Says:

    where’s da UK posts, ESKAY? DRE? NATION?

    ^^^^^^

    on a uk website…and I like k-lash so don’t trip

  18. the-xfacta Says:

    Charles Oakley Says:

    March 11th, 2010 at 8:45 pm
    where’s da UK posts, ESKAY? DRE? NATION?
    ^^
    why dont you go to a uk hip hop website? why would i go to newyorktimes.com and ask where all the suburban LA news is at? smartenupsharpy…

    —–

    *Fucks Cookie ‘Magic’ Johnson rawdog

  19. Charles Oakley Says:

    the internet is a vast and diverse place. im sure there are sites that can satiate your hunger for sas and its ilk. go google them shits. here ill help you…
    google.com/#hl=en&source=hp q=s.a.s.+uk+garbage+hip+hop+bull+shit+shitty+music&btnG=Google+Search&aq=f&aqi=&aql=&oq=s.a.s.+uk+garbage+hip+hop+bull+shit+shitty+music&fp=439483403d199a5c

    copy and paste ….

  20. Chilly Says:

    What the fuck is a tinchy stryder?

  21. therealsharpy Says:

    this is supposed to to be a worldwide hip-hop site ya know?

  22. the-xfacta Says:

    lmao @ Charles Oakley, You trying to Anthony Mason that kid

  23. Charles Oakley Says:

    therealsharpy Says:
    ^
    if your the “real” sharpy I would hate to seee what the “fake” sharpy is saying in his posts. you so big you got imposters? imitators? smh…if you want to see those posts from those artists go to a website that supports them. your sounding like a jilted jump off right now…your whinin is not going to result in more posts for sas or whoever…seriously, smartenupsharpy

  24. joffe jo Says:

    charles oakley *early 90’s knicks it up*

  25. therealsharpy Says:

    bbbrraaappp respect to joffe jo

  26. Charles Oakley Says:

    # therealsharpy Says:
    March 11th, 2010 at 8:49 pm

    this is supposed to to be a worldwide hip-hop site ya know?
    ^^
    where they say that at?

  27. strongarm Says:

    where does it say worldwide? CTRL+F worldwide and the only thing you’ll find is my comment and yours

  28. therealsharpy Says:

    u just knowing s.a.s iz a result

  29. therealsharpy Says:

    oh, so your local? which area, BK? BX? COMPTON? BAY AREA? WHERE IZ NAHRIGHT LOCAL TO?

  30. Charles Oakley Says:

    lmao @ Charles Oakley, You trying to Anthony Mason that kid
    ^^
    this dude is just spamming the comments with this bull shit. like someone coming in here demanding that “hot, new papoose music”…im like dogg, shit doesnt exist. and if it does, it isnt postworthy. so go to google, type in “uk hip hop downloads blog” hit enter, and call it a day.

  31. Charles Oakley Says:

    u just knowing s.a.s iz a result
    ^^
    is this uk slang, or did you ride on the short bus to school everyday?

    oh, so your local? which area, BK? BX? COMPTON? BAY AREA? WHERE IZ NAHRIGHT LOCAL TO?
    ^^
    again, ill ask, where does this site say “worldwide hip hop”? where? can you answer that question? can you read?

  32. nestle snipes Says:

    charles oakley > anthony mason

  33. therealsharpy Says:

    U AIN’T ANSWERED ME DUDE, where iz NahRight local to? iz it BX? BK? N.O.? ATL? COMPTON? where, u tell me where NahRight.com is local to???

    coz if ask NahRight.com (nation, dre, eskay), they say ”We Worldwide Homie”

  34. joffe jo Says:

    nahright is 99.2% american…….local to america

  35. Mr.Londoner Says:

    lol.. smh at this guy..

    The new Sway mixtape was posted here the other day, and that mixtape is not even that good.. as for anyone else.. only one that needs to be on nahright is Giggs.. that is all

  36. strongarm Says:

    blogue.us/2010/03/08/happy-international-womens-day/

    lol

  37. therealsharpy Says:

    LMAO @ joffe jo u call ”america” local, well whats long distance lmao & the NahRight team say ”We Worldwide Homie”

  38. the-xfacta Says:

    Top 3 Wu Associated Albums:

    1) OB4CL2
    2) Supreme Clientelle
    3) Enter The Wu

  39. joffe jo Says:

    this is an american hip hop blog so yeah it’s local to america fool that’s what I mean.

  40. Charles Oakley Says:

    coz if ask NahRight.com (nation, dre, eskay), they say ”We Worldwide Homie”
    ^^
    why dont you ask them then….

    why would you come on a site that is “nahright is 99.2% american…….local to america” and then expect to see shitty uk artists, let alone good ones? do you see the disconnect? are you seeing the logic? were you born retarded?

  41. Charles Oakley Says:

    Top 3 Wu Associated Albums:

    1) OB4CL2
    2) Supreme Clientelle
    3) Enter The Wu
    ^^
    with all due respect, where is OB4CL the original?

  42. joffe jo Says:

    were you born retarded

    ^^^^^^

    who let sara palin’s son use a computer

  43. joffe jo Says:

    ob4cl needs to be on that list bruh

  44. Harlem World Says:

    Voltron aka Speech is my hammer, bang the world into shape and let it fall! Says:
    March 11th, 2010 at 8:18 pm

    What the fuck is a Dr. Dre?

    ^^
    Didnt you say you had a track with Jay Electronica……..

  45. Charles Oakley Says:

    so “real” sharpy, “fake” sharpy, whatever/whoever the fuck you are or are imitating please go back to worldstarhiphop with the rest of the mongrels and eatadiccup. im done with you because one should never argue with fools because people from a afar cant tell who is who.

  46. the-xfacta Says:

    Charles Oakley Says:

    March 11th, 2010 at 9:05 pm
    Top 3 Wu Associated Albums:

    1) OB4CL2
    2) Supreme Clientelle
    3) Enter The Wu
    ^^
    with all due respect, where is OB4CL the original?

    A very very close 4th. My top 3 is like 1.a, 1.b, 1.c …. IMO

  47. Harlem World Says:

    The beat that was in the Dre commercial was herronn blunts.

  48. strongarm Says:

    that new jimi hendrix album out “Valleys of Neptune”

  49. hl Says:

    1) OB4CL2
    2) Supreme Clientelle
    3) Enter The Wu
    ^^
    with all due respect, where is OB4CL the original?

    —-

    lol…cosign OB4CL2 being tough though. I think that’s the only album from last year I still listen to on a consistent basis.

  50. the-xfacta Says:

    *Dreams of a bitch fucking me with a Me’Chelle voice*

  51. Harlem World Says:

    *throws that Precious ho at the realsharpy*
    *celebrates*

  52. SeniorCivilian Says:

    Liquid Swords? Ironman?
    Too many good Wu albums to simply list 3.

  53. the-xfacta Says:

    SeniorCivilian Says:

    March 11th, 2010 at 9:11 pm
    Liquid Swords? Ironman?
    Too many good Wu albums to simply list 3.

    ^

    Liquid Swords was good but top 3? NO! Ironman see previos response

  54. Mr.Londoner Says:

    wtf is a Brotha Lynch Hung?

    pardon my ignorance

  55. Charles Oakley Says:

    I know people comment on here to pass the time/ shoot the shit/ get a rise out of people…and thats cool, its funny. Its entertaining. But this rainman, i think, actually believes there is some conspiracy against his favorite/shitty artists. like he truly cant understand why they’re not getting posts….sad.

  56. Charles Oakley Says:

    glad he crawled back into his mommas vagina where its warm and safe….

  57. joffe jo Says:

    mr londoner brotha lynch hung is wild ass character…check out season of d siccness came out in 94 or 93 I think. You aint ready for it

  58. Danbury Says:

    Bulls is being killed…VC still got something in the tank. [||]

  59. Mr.Londoner Says:

    Oh sheeit, Diggy is going in on the “Made You Look: beat. why aint esk/nate or dre posting that?

    Yeah i aint joffe jo googled mans and na, aint on that “hardcore” ish.. i’m outty

  60. EnglandRepresent Says:

    The new Sway mixtape was posted here the other day, and that mixtape is not even that good.. as for anyone else.. only one that needs to be on nahright is Giggs.. that is all

    ^^Gigz is decent along with K-Lash but that man’s gone MIA. And this dude sayin where is Chipmunk? Where is Chipmunk mate? Chipmunk is at the bottom of the shitter where he belongs. Damn. I was back in the UK endz over Xmas and I was fuckin embarassed at some of the garbage UK hip-hop out at the moment, at least comercially anyway. UK hip-hop back in 2000 > 2010.

    Banana Clan > _______

  61. Max Profit Says:

    These dudes gotta make a classic.

    If they dont, I think the Rap game is ready for the next Public Enemy. The scent of CHANGE is among us.

  62. Mr.Londoner Says:

    # EnglandRepresent Says:
    March 11th, 2010 at 9:43 pm

    ^^Gigz is decent along with K-Lash but that man’s gone MIA. And this dude sayin where is Chipmunk? Where is Chipmunk mate? Chipmunk is at the bottom of the shitter where he belongs. Damn. I was back in the UK endz over Xmas and I was fuckin embarassed at some of the garbage UK hip-hop out at the moment, at least comercially anyway. UK hip-hop back in 2000 > 2010.

    Banana Clan > _______
    =–=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
    well the last klash mixtape, the “lion: one was fucking dope.. i really had high hopes after hearing that but fuck knows what happened.. looks like Giggs will have better luck though.. those XL guys don’t play.

  63. Fresh Huxtable Says:

    Yo, Diggy really DID go in. Not that I care what Nah posts so much, their prerogative, but Diggy deserves one.

  64. Fresh Huxtable Says:

    Yo, Diggy really DID go in. Not that I care what Nah posts so much, their prerogative, but Diggy deserves one. Realtawkson.com

  65. PushBeats.com Says:

    track was sick!

  66. Fresh Huxtable Says:

    I am surprised Diggy is cussing like that, being the Rev’s son, though. But still. There’s no doubt about the fact he has skills, and this came out of nowhere. I thought JoJo and Blackout were going to be the rappers in the family, but man. AND Diggy had a nicely produced video for it.

  67. EnglandRepresent Says:

    Lionheart : Tussle With the Beast was the name of the mixtape and it was sound. K-Lash has got mucho talent but he’s fucked off out of it and I haven’t heard anything from him since. Gigz is good but personally I don’t think he’s on the level of K-Lash but he’ll do well. But rest of those fellas are mostly gash. Bit depressing really.

  68. NovemberEnd Says:

    # Charles Oakley Says:
    March 11th, 2010 at 9:05 pm

    Top 3 Wu Associated Albums:

    1) OB4CL2
    2) Supreme Clientelle
    3) Enter The Wu
    ^^
    with all due respect, where is OB4CL the original?
    ^^^^^^^^
    word

    1.36 Chambers
    2.OB4CL (original)
    3.Liquid Swords
    4.Iron Man
    5.WuTang Forever or The W ( i can’t decide)

  69. Rec Says:

    Dre and Eminem are too corporate.

  70. NovemberEnd Says:

    #

    # Fresh Huxtable Says:
    March 11th, 2010 at 9:53 pm

    I am surprised Diggy is cussing like that, being the Rev’s son, though. But still. There’s no doubt about the fact he has skills, and this came out of nowhere. I thought JoJo and Blackout were going to be the rappers in the family, but man. AND Diggy had a nicely produced video for it.
    ^^^^^^^
    word i was surprised by the couple n words i heard… i thought Joesph kids we’re raised in a bit more different fashion…but when i thought about how polished Diggy flow and lyrics were he probably has a ghostwriter helping or downright writing all his raps and overseeing the studio sessions

  71. web Says:

    ^^
    yeah i dont care if his shit is wack or hot, either way he aint writing it…like what kind of problems is diggy gonna have to vent?

  72. Mr.Londoner Says:

    # EnglandRepresent Says:
    March 11th, 2010 at 9:55 pm

    Lionheart : Tussle With the Beast was the name of the mixtape and it was sound. K-Lash has got mucho talent but he’s fucked off out of it and I haven’t heard anything from him since. Gigz is good but personally I don’t think he’s on the level of K-Lash but he’ll do well. But rest of those fellas are mostly gash. Bit depressing really.
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=
    Thats the name, after a decade artists are getting mainstrem recognition but havent even got classic albums to show for… a lot of sick tracks/freestyles but apart from dizzee. no one released a solid classic album.. thats the depressing bit for me

  73. DVA Says:

    MAN I DONT THINK THE HOOD IS FEELING JAYZ ANYMORE AFTER HE CALLED THE COPS ON BEANIE SIGAL AT SOME SHOW FEW MONTHS BACK, JAYZS HOOD PASS SHOULD GET SNATCHED…

  74. therealsharpy Says:

    Charles Oakley fuck u & fuck mr londer, you 2 don’t kno shit, if ya did you would know k-lash put a song out on twitter tha other day, oh right, you wouldn’t know know that coz NahRight didn’t post it, u soft as a baby’s ass u HOMO’S, PAUSE!!!!!!!!!!!!!

  75. David Banner & 9th Wonder Feat. Big Remo - Strange | YOURAUDIOFIX.COM - YOUR DAILY FIX OF URBAN ENTERTAINMENT Says:

    […] “Strange” is the latest leak off of David Banner & 9th Wonder’s Death of a Popstar project. Props to NR. […]

  76. Music: David Banner & 9th Wonder “Strange” Feat Big Remo (Audio) | RULE4080.COM - The Difference Between Rap Blogs and Hip Hop Blogs Says:

    […] Ups Nah Right and 2Dopeboyz Share and […]

  77. David Banner & 9th Wonder – Strange Feat. Big Remo « M00N TALK Says:

    […] via NR […]

  78. 9th Wonder & David Banner – Strange | A3C Hip Hop Festival Says:

    […] one’s making it way around the interwebs right now. It made it’s way to 2DB and Nah Right yesterday. I wanted to take a moment to send props to 9th Wonder for an incredible beat. This track […]

  79. Pickens Says:

    Everyone knows that Nah Right is that blog for US hip hop. Standard.

    Check for UK All Day if you want a UK hip hop-specific blog.

    http://ukallday.blogspot.com/

    Pickens

  80. Pickens Says:

    Lionheart : Tussle With the Beast was the name of the mixtape and it was sound. K-Lash has got mucho talent but he’s fucked off out of it and I haven’t heard anything from him since. Gigz is good but personally I don’t think he’s on the level of K-Lash but he’ll do well. But rest of those fellas are mostly gash. Bit depressing really.

    ^^^^^^^

    EnglandRepresent, K-Lash’s new album, Back To The Sagas, is out this month.

    You can check it here: http://www.junodownload.com/ppps/products/1515668-02.htm

Leave a Reply