займ с плохой кредитной историей онлайн

Danny Brown – Detroit State of Mind 4

danny-brown-detroit-state-of-mind-4

Presented by FWMJ’s Rappers I Know, go there to stream a few tracks.

Danny Brown’s The Hybrid drops on March 16th (next Tuesday.)

Track list and download link after the jump.

Previously: Danny Brown – Re-Up (Video) + New Era (MP3)

1. “D-Boyz” featuring T-3 of Slum Village produced by Waajeed
2. “Keep It 100″ featuring Trick Trick produced by Dj Babu
3. “Murder Game” featuring Guilty Simpson produced by Quelle
4. “Gametime” produced by Caz 1
5. “Black” produced by Black Milk
6. “L.O.L” produced by Black Milk
7. “On My $#!+” produced by Denmark Vessey
8. “Bag Back” produced by Mosel
9. “Contra” produced by Apollo Brown
10. “Fruit Cocktail” produced by Black Milk
11. “Counterfeit” produced by Danny!
12. “The Wizard” produced by Apollo Brown

Download: Danny Brown – Detroit State of Mind 4


AddThis Social Bookmark Button

36 Responses to “Danny Brown – Detroit State of Mind 4”

  1. illuminati by nature Says:

    part 4, huh? I guess this dude is like the the random porno movie (none) of rappers…”Nekkid nurses volume 18″…wha? Imissed volumes 1-17?

  2. Beezy Says:

    that album art doesnt seem to be the correct size to fit a traditional jewel case

  3. Fresh Huxtable Says:

    Letting your kids go to a WFF concert is a parenting fail.

    It’s precisely the concert I would have predicted kids get shot at. All 8 of the boys were teens. AND it’s Gary, on GP

  4. D_Block_4_Life Says:

    Still can’t believe Ease said Blue Collar > Graduation.

  5. PW Says:

    I really hate job interviews. I spent half the morning putting on a front for these damn suits in the corporation. I might have well been auditioning for a spot on a Broadway show.

  6. illuminati by nature Says:

    Black Milk, Guilty Simpson, the walrus lookin’ dude from SV- might be worth checking out this project….

  7. D_Block_4_Life Says:

    I’m downloading that freshmen tape…it’ll be the first time I’ve heard 875 of those dudes.

  8. "A" Chick Le Fleur - I Got My Billions UP Says:

    So im ridin thru the city with my high beams on,
    Can you see me?, Can you see me?, Get your visine on,

  9. D_Block_4_Life Says:

    87% *

  10. landlord Says:

    just heard fresh huxtable’s joint…

    nice… real ill

    he sounds almost exactly like son that be rhyming with Blu, Ta’Raach…

    and that beat is beyond insane i loved it … now i wanna put war-paint on my face and write new rhymes i swear-to-god … wtf was that beat son?

  11. rex hussla Says:

    FWMJ’s Rappers I Know
    _____________________

    This is where I first heard of Jay Electronica waaaaaaaaaaay back

  12. D_Block_4_Life Says:

    Fresh huxstable spitting over a beat? Who is fresh and how is he an overnight regular?

    Link?

  13. KzA Says:

    @Beez

    You ever heard of Fred Astmen?

  14. KzA Says:

    *Astman

  15. landlord Says:

    D_Block_4_Life Says:

    March 8th, 2010 at 1:52 pm
    Still can’t believe Ease said Blue Collar > Graduation.

    ——-

    word… i aint never been overly impressed with rhymefest, outside of his sometimes clever wordplay …

    Graduation was a very good lp (even though i hated Stronger and Cant Tell Me Nothing)… and there aint been many of those since …

  16. illuminati by nature Says:

    landlord Says:

    March 8th, 2010 at 1:54 pm
    just heard fresh huxtable’s joint…

    nice… real ill

    he sounds almost exactly like son that be rhyming with Blu, Ta’Raach…

    and that beat is beyond insane i loved it … now i wanna put war-paint on my face and write new rhymes i swear-to-god … wtf was that beat son?

    ***I kinda dug the beat, too….still haven’t heard the homie landlord rhyme, yet…heard good reviews, though…

  17. Beezy Says:

    D_Block_4_Life Says:
    March 8th, 2010 at 1:56 pm

    Fresh huxstable spitting over a beat? Who is fresh and how is he an overnight regular?

    ^he came on here dissing you real heavy and commenters gravitated to it out of disrespect for you as a person

  18. KzA Says:

    … wtf was that beat son?
    ^
    The beat was his.. no samples all Fresh Hux

  19. landlord Says:

    *Astman or Astmen?

    ——————

    … ayo …

  20. TheCo!!inB Says:

    Still can’t believe Ease said Blue Collar > Graduation.
    ^roffington patties w/ extra lol sauce

  21. illuminati by nature Says:

    @ land- fresh did the beat himself, no samples…

  22. PW Says:

    he came on here dissing you real heavy and commenters gravitated to it out of disrespect for you as a person
    ^
    lol

    link to the track?

  23. bfbeats Says:

    Detroit wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. KzA Says:

    Beezy Says:

    March 8th, 2010 at 1:57 pm
    D_Block_4_Life Says:
    March 8th, 2010 at 1:56 pm

    Fresh huxstable spitting over a beat? Who is fresh and how is he an overnight regular?

    ^he came on here dissing you real heavy and commenters gravitated to it out of disrespect for you as a person

    ^

    lol actually london questioned him this AM and he shot back with an extremely impressive counter… I believe land gave him a laminated photo ID

  25. D_Block_4_Life Says:

    word… i aint never been overly impressed with rhymefest, outside of his sometimes clever wordplay …

    Graduation was a very good lp (even though i hated Stronger and Cant Tell Me Nothing)… and there aint been many of those since …
    ^
    Rhymefest aint bad at all…and i loved Graduation.

  26. landlord Says:

    KzA Says:

    March 8th, 2010 at 1:57 pm
    … wtf was that beat son?
    ^
    The beat was his.. no samples all Fresh Hux

    ———–

    uh-oh

  27. Fresh Huxtable Says:

    Landlord
    2 mins ago
    just heard fresh huxtable’s joint…

    nice… real ill

    he sounds almost exactly like son that be rhyming with Blu, Ta’Raach…

    and that beat is beyond insane i loved it … now i wanna put war-paint on my face and write new rhymes i swear-to-god … wtf was that beat son?
    ^^
    *daps*
    sincere appreciation. That’s a beat I produced in…MAGIX music maker, seriously

    I’m putting this on the album, the first track most likely. My brother is in my group too, but he’s not on this track

  28. illuminati by nature Says:

    extra lol sauce

    ***ayo!!!! I don’t know what dudes names the two L’s stand for, but I’m pretty sure the “o” stands for “or”..

  29. Beezy Says:

    KzA Says:
    March 8th, 2010 at 1:56 pm

    @Beez

    You ever heard of Fred Astmen?

    ^I think so…isn’t he like some 99yr old Money Manager? I don’t know too much about him…

  30. Fresh Huxtable Says:

    @dBlock-
    click my name.

  31. Tong Po Flo Says:

    Detroit look like a shit hole

  32. KzA Says:

    if Karmaloop emails me one more time about this Crooks sale Im gonna get pissed… Noone gives a fuck that you have XXXXXXXL Crooks shirts on sale for 70% off. You should give whatever fat mother fucker is buyin that shit the shirt for free just so noone has to see them go shirtless. Fuckin buyin Shaqs bedsheets with a Crooks and Castles logo on it and a neck hole

  33. landlord Says:

    I believe land gave him a laminated photo ID

    ———–

    LMAO… but true

  34. KzA Says:

    Beezy Says:

    March 8th, 2010 at 2:00 pm
    KzA Says:
    March 8th, 2010 at 1:56 pm

    @Beez

    You ever heard of Fred Astman?

    ^I think so…isn’t he like some 99yr old Money Manager? I don’t know too much about him…

    ^

    something like that.. Apparently his securities co has raped the small cap market over the past few years. I ask becuase my father has been checking this chinese small cap for a little while, and then out of nowhere this Astman fellow came in and bought something like 1.9 mil shares of said stock. Looks like a pretty strong cosign.

  35. TheCo!!inB Says:

    Still haven’t heard the homie Land rhyme…
    ^take the longest multisyllabic word you know, say it 31 times over a beat and make it sound STOOPID nice and that’s Land.

  36. Tong Po Flo Says:

    if Karmaloop emails me one more time about this Crooks sale Im gonna get pissed… Noone gives a fuck that you have XXXXXXXL Crooks shirts on sale for 70% off. You should give whatever fat mother fucker is buyin that shit the shirt for free just so noone has to see them go shirtless. Fuckin buyin Shaqs bedsheets with a Crooks and Castles logo on it and a neck hole

    ^ LOL!! I just got an email from them a minute ago the sale is up to 80% now, I NEVER liked Crooks and Castle

Leave a Reply