займ с плохой кредитной историей онлайн

Lil Wayne x Birdman x Bun B x Gucci Mane

lil-wayne-birman-ymcmb-in-atlanta

More leaks, this time off Evil Empire’s Trending Topics 2 mixtape.

Birdman feat. Bun B & Gucci Mane – Money & The Power | Mediafire

Birdman feat. Lil Wayne & Tyga – Loyalty | Mediafire [via LWHQ]

Lil Wayne – We Gon Get Paid | Mediafire

BONUS: Off Young Chris’ upcoming The Network Pt. 2… Not a verse…

Young Chris feat. Lil Wayne – Before I Die | Mediafire


AddThis Social Bookmark Button

24 Responses to “Lil Wayne x Birdman x Bun B x Gucci Mane”

  1. D_Block_4_Life Says:

    Hi-Tek- Music for life feat. Common, Nas, J-Dilla >>>>

  2. D_Block_4_Life Says:

    Young Chris’ upcoming The Network Pt. 2
    ^
    My co-worker has been me bugging me about this…

  3. Says Says:

    why are there tracks that still say Birdman feat… Never considered him a rapper of any sorts

  4. TheCo!!inB Says:

    gottdamn .. i cant stop playin it… im about to put it in the whip and see how it performs…
    ^she’s a beaut’ on a good system.
    Nate, you know if 40 engineered and mixed that?

  5. Delgado Says:

    Ohshi-Lil Wayne made a post 07 song that doesn’t suck. Finally.

  6. TheCo!!inB Says:

    Birdman raps>
    B’Lee Dat!!!
    “Dragon Ball tattoos, no Seyans in this bitch!”

  7. Says Says:

    Delgado Says:
    March 5th, 2010 at 1:19 pm
    Ohshi-Lil Wayne made a post 07 song that doesn’t suck. Finally.

    ^

    Rather enjoyed No Ceilings tho…

  8. a tribe called quest Says:

    Ohshi-Lil Wayne made a post 07 song that doesn’t suck. Finally.

    –what

  9. Slumbilical Says:

    “Locked my CEO up…and I’m the CEO, fuck.”

  10. Delgado Says:

    Says Says:
    March 5th, 2010 at 1:22 pm
    Rather enjoyed No Ceilings tho…

    Can’t say the same, that tape felt forced, like he was going through the motions.

  11. 456 Says:

    Rather enjoyed No Ceilings tho…

    ^yeah, problem is niggas is indiscriminate and careless with they talk.

    lf: i think cons now thinks his teeth his brand.

  12. TheCo!!inB Says:

    Getting a cut during your lunch break >

  13. Slumbilical Says:

    no ceilings is a classic

  14. Remixznflow Says:

    Getting a cut during your lunch break >

    ^
    wish i could do that…

  15. Says Says:

    Rather enjoyed No Ceilings tho…

    ^yeah, problem is niggas is indiscriminate and careless with they talk.

    ^

    yea, no doubt. some of my dudes afraid to even say they liked it.

    ————-

    Can’t say the same, that tape felt forced, like he was going through the motions.

    ^

    As with everything, some of it was hit or miss…like that “no ceilings” will.i.i.am crap. but for the most, he was spitting creative

    lf: i think cons now thinks his teeth his brand.

    ^

    he prolly thinking if ye’s a bear, i’ll be a horse. he should run with it

  16. Says Says:

    Remixznflow Says:
    March 5th, 2010 at 1:31 pm
    Getting a cut during your lunch break >

    ^
    wish i could do that…

    ^

    any y’all ever gave yourself a haircut… like on some serious i’ma fade myself type shit.

  17. Slumbilical Says:

    sometimes i get sad but then i remember we have a new drizzy song and i get happy

    I’M DOIN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  18. Delgado Says:

    As with everything, some of it was hit or miss…like that “no ceilings” will.i.i.am crap. but for the most, he was spitting creative
    ————————————–
    He had some bars on there, I can’t lie. There just isn’t any one song I’d want to sit through and listen to.

  19. Remixznflow Says:

    any y’all ever gave yourself a haircut… like on some serious i’ma fade myself type shit.

    ^
    i have been for about 3 years… decided to stop spending money on the barber cuz he was too far away…

    so i edge myself up and keep it short… it works for now… first few months though i kept a hat on…

  20. Remixznflow Says:

    Play count for Drake’s Over – 19….

  21. Says Says:

    Slumbilical Says:
    March 5th, 2010 at 1:36 pm
    sometimes i get sad but then i remember we have a new drizzy song and i get happy

    I’M DOIN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    ^

    yo, this a different typa humour right here.

  22. @seriousmarcus Says:

    The online college advertisement on the side of this post is so dumb… How does an A+, B, A, A, and A+= B- Final Grade; and they want you to go to their online college?!? LMAO … add me to twitter pls, im new to it and will follow for a follower … @seriousmarcus

  23. moresickaMC Says:

    goodness Lil Wayne is so PLAYED OUT

    this is not music, dude is just SPAMMING

  24. StandOut FT Says:

    This real g sound right chea.

Leave a Reply