займ с плохой кредитной историей онлайн

Rocksmith Tokyo Presents Donny Goines’ 20X EP

donny-goines-20x-front-cover

Six tracks from Mr. Goines. Tracklist and download link after the jump.

Donny will be performing tracks off the EP on March 9th at S.O.B.’s.

donny-goines-20x-back-cover

Download: Rocksmith Tokyo Presents Donny Goines’ 20X EP


AddThis Social Bookmark Button

22 Responses to “Rocksmith Tokyo Presents Donny Goines’ 20X EP”

  1. G7 Says:

    fire

  2. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    I fux with Donnie Goines.

    The Breakfast Club was dope and he’s from Harlem so I gotta hold him down.

    Pause everything I just said.

  3. Furiou$tylez aka I cant be godbody smoking these Newports Says:

    shawanna was too concerned with bussin down, smokin weed, having kids, hanging with the G.D’s, etc…

    basically the female version of every other nigga from Chicago in the music industry…

  4. TheCo!!inB Says:

    That’s kinda prophetic for him to have an ep title that predicts actual downloads.

  5. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    DTP failed Shawwna.

    That broad is nasty. Best flow for a female…ever.

  6. TheCo!!inB Says:

    Nah jokes aside Goines got some spit.

  7. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Shawnna > Shawwna > Shawanna

  8. BroliC FontS Says:

    lhilarity, this nigga on a roll

  9. BroliC FontS Says:

    DTP failed Shawwna.

    That broad is nasty. Best flow for a female…ever.

    ^I was trying to saying

  10. Says Says:

    Furiou$tylez aka I cant be godbody smoking these Newports Says:
    March 4th, 2010 at 2:25 pm
    @says
    On a scale from 1 – 10 how cunning do you think your name is?

    ^
    oh shit! im fucking dying laughin!

    ^

    if I add an aka “some shit i thought was clever”, would that make it more to your liking?

  11. TheCo!!inB Says:

    I wouldn’t say DTP failed her. Like Furious was saying she probably failed herself. Hard work will get you every where but if you’re just concerned with “bussing down” as Styles eloquently put it, and other latarian milton hood rat things, you’re probably not gonna go too far.

  12. BroliC FontS Says:

    Says Says:

    March 4th, 2010 at 2:32 pm
    Furiou$tylez aka I cant be godbody smoking these Newports Says:
    March 4th, 2010 at 2:25 pm
    @says
    On a scale from 1 – 10 how cunning do you think your name is?

    ^
    oh shit! im fucking dying laughin!

    ^

    if I add an aka “some shit i thought was clever”, would that make it more to your liking?

    ^thems fighting words

  13. BroliC FontS Says:

    Procrastination >>>>>

  14. StandOut FT Says:

    im there

  15. Rocksmith Tokyo Presents Donny Goines’ 20X EP « M00N TALK Says:

    […] via Nah Right […]

  16. Nah Right » Video: Skyzoo, Torae, Donny Goines & Jay Defiance - DJ Self Freestyle Says:

    […] 20X EP dropped earlier […]

  17. No Hate Says:

    HE really sucks, just grinds hard! He forces his fans to like him he be everywhere. Can’t knock the hustle, but he not selling me.

  18. Nah Right » Video: Donny Goines - No Apologies Says:

    […] of Donny Goines’ 20X EP, that dropped last […]

  19. Donny Goines – No Apologies « SACRED STITCH CLOTHING BLOG Says:

    […] of Donny Goines’ 20X EP, that dropped last […]

  20. Nah Right » Video: Donny Goines - Welcome to 20X Ep. 1 (ft. U-N-I, Asher Roth, Skyzoo & Diz Gibran) Says:

    […] Previously: Rocksmith Tokyo Presents Donny Goines’ 20X EP […]

  21. Nah Right » Donny Goines - My Window (prod Statik Selektah) Says:

    […] Previously: Donny Goines – 20X (EP) […]

  22. Nah Right » Donny Goines ft. Asher Roth, Mistah F.A.B. & Big Pooh - Rock NYC Remix (LGA/JFK Version) Says:

    […] brings in Asher, Fab & Pooh for a remix to the “Rock NYC” cut off his 20X […]

Leave a Reply