займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Lil Wayne Talks Dental Surgery

I still haven’t got no pussy yet. This is becoming an America alert. This is a tragedy.

Preview #4 of Scoob Doo’s ‘Nino Brown Story 3: Road To Rikers’ DVD.

Related: Meet Lil Wayne’s dentist – Dr. Mongalo – pictures, press release and all [The305]

Previously: Preview #3 | Preview #2 | Preview #1


AddThis Social Bookmark Button

26 Responses to “Video: Lil Wayne Talks Dental Surgery”

  1. PHENOMENON Says:

    So we left the Gorilaz post to address Small Dwayne’s gingivitis??

  2. PHENOMENON Says:

    Guru LIVES!!

    **Rejoices.

  3. CHILE ! Says:

    Boooooo this muhfucka how we left a gorillaz post to this BULLSHIT ! nah gives too much atention to this retarded ass monkey

  4. Moe Says:

    stfu hatin ass nigga… wayne hard…

    grill back mafuckas i see YOUNG MALLY IN THE BACKGROUND SOO WOOP
    BLOOD GANG 3S UP

  5. kufi-Smacks Says:

    wayne hard…

    only a pussy ass tramp would say this/….

  6. Skinny Says:

    People still listen to this guy? Seriously…

  7. 5V Says:

    Skinny Says:
    March 2nd, 2010 at 12:07 am
    People still listen to this guy? Seriously…
    ————–
    for real, my town still LOVES this dude, in a homosexual, bitch-made type of way where i’m the weird one for not likin dude’s garbage.. i go to ball at the community center and these mufuckas stay bumpin carter 3 all night smfh

  8. finah111 Says:

    GTFOH! who gives 1/2 a fuc about this no talent, non-innovative, barless chimp? it really sad to see him constantly in the forefront for no reason.

  9. NOLAIS504(uptown) Says:

    ^^^

    damn. yall really on some iritable type shit eesh.

  10. B0$$ Says:

    Too bad for that brother!!!! Ayo why nas owe 3 milli to dat h** ? Gues 50 was right!!!! Bo$$

  11. de la Says:

    5V i hope you’re in NO the last hot shit dude had was sky is the limit or dedication 2
    Carter 3 = awesome when on something crazier than he was when he made it

  12. Lucas Says:

    LOL I hope you Lil Wayne dick riders remember that Lil Wayne likes kissing guys and God knows what else weirdo shit he does with Baby.

    After all of the blood talk Lil Wayne’s fake ass was screaming, doing his best to misinform kids to lead them to an early death, or prison he looks scared as hell to go to prison.

    I thought he was a big time blood if so he shouldn’t be worrying about taking his gold teeth out his mouth before another blood I mean inmate does it for him, because the bloods in their should have his back, right? LOL! (Fraudulent ass house nigger).

    Most likely Lil Wayne’s going to be in protective custody in prison away from general pop. Then when he gets out of jail, he’s going to rap about prison like he ran it and it’s something to strive for, so he can continue taking his dumb broke ass supporters money. Mark my words.

  13. prey Says:

    Papoose> Lil Wayne …

    Yeah I said it

    Yeah… I don’t give a fuck

  14. K Says:

    Neu Neu must be proud that’s her baby’s daddy.. SMH.

  15. Moe Says:

    WTF LMAO YALL REAL CUTE TALKIN SHIT N HATIN ON BLOG COMMENTS, REALLY THINK TO YOURSELF HOW STUPID YOU LOOK…

    WAYNE BEEN RUNNIN THIS SHIT THE NIGGA AINT NO HOMO THE NIGGA FUCKED MORE BITCHES WHEN HE WAS 15 THEN YU WILL IN YOUR LIFE LOL REALLY U TRYNA GO INTO THIS HATIN SHIT?

    REALLY? LIKE THE NIGGA AINT PUT OUT OVER 10 OF THE HOTTEST MIXTAPES EVER REALLY? ALL THE SQAD MIXTAPES WASNT FIRE?
    DROUGHT 1 2 AND 3 WASNT FIRE?
    DEDICATION 1 AND 2 WASNT FIRE?

    PREFIX AND SUFFIX REAL MAFUCKIN MIXTAPES… CARTER 1 AND 2 REAL ALBUMS, CARTER 3 JUST MADE EVERY1 ELSE LOOK STUPID IN ALBUM SALES
    UMM NO CEILINGS BEST MIXTAPE OF 2009 OH OKAY

    KEEP HATIN FAGGET ASS NIGGAS WAYNE WILL REMAIN RUNNIN THIS SHIT
    AND DONT WORRY WHILE HES IN JAIL YOULL SEE HIM IN OVER 30 MUSIC VIDEOS SO YOU CAN WATCH AND HATE ALL YOU WANT CUZ U KNOW YU LOVE HIM DEEP DOWN OR YU WOULDNT BE LOSERS AND SAY HATEFUL SHIT ON HIS VIDS N MUSIC

    AHA CLOWNS

  16. Moe Says:

    O AND JUST WAIT UNTIL CARTER 4 COME OUT YALL REALLY GON SHUT THE FUCK UP

    THIS NIGGA HOPPED ON PROBABLY HUNDREDS OF SONGS B4 HE GOIN TO JAIL AND KILLED EVERY1 OF THEM YALL JUST DONT KNOW

    AND IF YOU DONT LISTEN TO THE NIGGAS BEST SHIT, DONT COMMENT

    FUCKIN LAMES GO ON ANOTHER NIGGAS SHIT JUST TO HATE WHO THE FUCK DOES THAT AHAHAHAHAHA FAT ASS NERDS

  17. Moe Says:

    I LIKE TO SAY THANKS TO DRE, I CAN TELL EITHER THAT NIGGAS A WAYNE FAN OR LIKES OR RESPECTS WAYNE, THE ONLY NIGGA ON HERE THAT SHOWS APPRECIATION AS FAR AS I CAN TELL

  18. benhameen Says:

    wayne is dope but typing in all caps isnt.

  19. 5V Says:

    5V i hope you’re in NO the last hot shit dude had was sky is the limit or dedication 2
    Carter 3 = awesome when on something crazier than he was when he made it
    ———–
    Albany, NY….

  20. Mike D Says:

    FREE TUNECHI!

  21. John Says:

    Wayne going to Jail is a good break from the public, I’ll be alright listening to his new music after he returns. Like shelving a good album that you like but tired of and then months later remembering that its there and busting out with it again!

  22. Hi Hater! Says:

    IF WAYNE IS LOOKING FOR HIS NUTS, SOMEBODY TELL HIM THEY’RE IN “MOE’s” MOUTH!!!!! COCKSUCKIN MOTHERFUCKA!

  23. tough money Says:

    Moe=short for Monique…. suck more cock already. You actin like you want his babies also. Biggest groupie i’ve seen in awhile.

  24. nutty Says:

    5V….Albany stand up mayne!! im just 45 mins away over the border in Mass. ehhh!!!

  25. KK Says:

    5V. haha people love wayne in upstate, NY. im from troy and niggas bump this shit all fuckin day. it doesnt matter how old the shit is

  26. Moe Says:

    Im ridin the nigga dick cuz im a fan? not a hater? okay

Leave a Reply