займ с плохой кредитной историей онлайн

Evidence – To Be Continued… (Radio Rip)

dj-premier-evidence

DJ Premier dropped this last night on Live from Headqcourterz on HipHopNation. This won’t be on Ev’s Rhymesayers release Cats & Dogs.

Evidence – To Be Continued… (Radio Rip) | Mediafire

[audio:http://usershare.net/?dlink=4a9eh3wp64sd]

Props to Shake.
evidence2


AddThis Social Bookmark Button

135 Responses to “Evidence – To Be Continued… (Radio Rip)”

  1. iKeepsIt100.com Says:

    p!

  2. cOLD Says:

    whasssup Fred

  3. landlord Says:

    i always thought

    Evidence > Eminem…

    sons slow, deliberate flow got mad soul… almost like a white Prodigy

  4. KzA aka Roberto Commente Says:

    WADUP FRED

  5. KzA aka Roberto Commente Says:

    i be movin i be movin makin movies tom cruisin

  6. cOLD Says:

    *daps Land and the rest*

    OMG… Cold World fam?! I forget which soundtrack that was on. MANNNN, that song was eerie yet ridiculously concrete in terms of the overall track.

    ^ it was the winter 95, listening to this shit brings me right back to that stairwell. Clear liquor, Northface and blunt tobacco littered the stoop.

    … these nigga’s toothless physically cut up like gooses

  7. hl Says:

    Dont sleep on Meth yo. Who else could have did the hooks for CREAM, Ice Cream, Shadowboxing, etc.

  8. KzA aka Roberto Commente Says:

    # steven biko Says:
    February 20th, 2010 at 3:16 pm

    liquid swords was liquid poop.

    ^
    nosign but LMFAO

  9. hl Says:

    i always thought

    Evidence > Eminem…

    sons slow, deliberate flow got mad soul… almost like a white Prodigy

    ——

    Yep. Evidence solo > Dialated as a group. As far as production Evidence is light years of Em too though.

  10. landlord Says:

    word… Method Man is one of hiphop’s alltime greatest hook-men… if not THE greatest… thats indisputable …

  11. cOLD Says:

    listening to “Duel Of The Iron Mic”, make me wanna walk to the weedman house and buy a 50 dollar sack of erb, and a brand new composition notebook and some #2 pencils, and write a fresh batch of rhymes …

    that joint touches my soul…

    ^ lol aint it funny how some songs mark a moment in life… Like listening to some shit will take you right back to that time. NO STANKY LEG.

  12. Blood In, Blood Out Says:

    As far as production Evidence is light years of Em too though.
    Cosignature
    I think white rappers imo go
    1) slug
    2) em
    3) evidence

    is evidence even white tho, looks latino

  13. hl Says:

    Albums that put me in a 95/96 state of mind: The Infamous, Liquid Swords, Cuban Linx.

    I love ATLiens, Reasonable Doubt, and It Was Written, but those dont really bring me back. Mabey cause they sound like they could be released today.

  14. landlord Says:

    Evidence is a native of Venice in Los Angeles, California and was born to an Italian father and a Russian-American mother.

    ————

    i used to think he was Mexican, too… to his credit, he never tried to market or capitalize on his whiteness…

  15. cOLD Says:

    just give, just give me, give me what you cant get back

    ^ anyone remember the song, this was the hook

  16. hl Says:

    is evidence even white tho, looks latino

    I dont know. he clearly looks white, but his flow tells me otherwise.

  17. cOLD Says:

    near mind doe or die is what I was tryna remember

  18. landlord Says:

    Slug is mixed race…

    black
    native American
    white

  19. hl Says:

    near mind doe or die is what I was tryna remember

    —-

    Nas did sing that huh. Dope song. The way you typed it, I could have sworn it was something with Primo scratching the hook. lol

  20. landlord Says:

    I dont know. he clearly looks white, but his flow tells me otherwise.

    ———–

    lol… im sayin…

  21. landlord Says:

    liquid swords was liquid poop.

    ^
    nosign but LMFAO

    ———-

    me too

  22. D_Block_4_Life Says:

    uh-uh DBlock… GZA flow was always in pocket … i see what you saying, but that dont apply to GZA… at all …
    ^
    Yeah…except him

    Liquid swords >

  23. cOLD Says:

    AZ and Freeway are similar in the sense of how they blew from one guess verse on a major album.

    free’s 1-900
    AZ on Life’s a Bitch.

  24. nation Says:

    WHASSUP FRED!!!

  25. classical jun Says:

    Niggas in Southside Queens feel ya shit Ev!

  26. D_Block_4_Life Says:

    Fuck you Nation, fuck you.

  27. cOLD Says:

    Nas did sing that huh. Dope song. The way you typed it, I could have sworn it was something with Primo scratching the hook. lol

    the song is Gimme Yours of the Doe or Die album, that album was all sorts of heat, word to Rather Unique.

  28. hl Says:

    AZ and Freeway are similar in the sense of how they blew from one guess verse on a major album.

    free’s 1-900
    AZ on Life’s a Bitch.

    —–

    And the Nas/Jay parallels continue. lol

  29. Blood In, Blood Out Says:

    slug has dropped some gems. strong, strong lyricist. top 10 DOA

  30. a tribe called quest Says:

    Evidence Weather man and layover ep >

    still get burn

  31. landlord Says:

    i been listening to Philadelphia Freeway this week… damn, did Just Blaze hook that nigga up with several joints, or what … he even had Nelly on the hook, sounding good on that album …

    Just Blaze past catalog gets greater and greater as the years pass …

  32. &What?! - C.R.E.A.M. Says:

    i be movin i be movin makin movies tom cruisin

    ^^

    I’m fresh, I’m fly, I’m always highhh

  33. a tribe called quest Says:

    AZ and Freeway are similar in the sense of how they blew from one guess verse on a major album.

    free’s 1-900
    AZ on Life’s a Bitch.

    —–

    And the Nas/Jay parallels continue. lol

    –smfh @ comparing freeway to AZ. Compare freeway to mickey factz

  34. a tribe called quest Says:

    someone put me on to Slug, I only have a Felt song and In havent heard anything I like from Atmosphere

  35. D_Block_4_Life Says:

    Just Blaze past catalog gets greater and greater as the years pass …
    ^
    For real though…

  36. cOLD Says:

    –smfh @ comparing freeway to AZ. Compare freeway to mickey factz

    not comparing them rhyme or flow-wise silly, Just how the both unearthed rare gems on the featured appearances.

  37. Blood In, Blood Out Says:

    compare mickey factz to random internet rhymers
    *no shots at 88*

  38. cOLD Says:

    I know a lot of cats on Nah ride for Free, to to me he’s kinda trash.

  39. D_Block_4_Life Says:

    I know a lot of cats on Nah ride for Free, to to me he’s kinda trash.
    ^
    LOL

    If you thoroughly listen to Free At Last there is absolutely no way you can still possibly believe that.

  40. Blood In, Blood Out Says:

    Free at Last was a strong album, but his rhyme schemes sometimes annoy me to no end. Expecting a word to rhyme, it doesnt but then a2 bars later it does. Its like sitting on a comfy ass chair, back massager going, beer in cup holder, right in front of the tv. Then all of a sudden one of the chair legs loses an inch. Now im sittin all slanted and wondering what the fuck juust happened.

  41. landlord Says:

    D_Block_4_Life Says:

    February 20th, 2010 at 3:48 pm
    Just Blaze past catalog gets greater and greater as the years pass …
    ^
    For real though…

    ——-

    its like these new niggas cant, or refuse to make beats like that anymore…

    all these youngun producers wanna sound like Toomp & Shawty Redd & Lil Jon…

    disgusting

  42. hl Says:

    I know a lot of cats on Nah ride for Free, to to me he’s kinda trash.
    ^
    LOL

    If you thoroughly listen to Free At Last there is absolutely no way you can still possibly believe that.

    —-

    Yep. Or Stimulus Package. Or Philidelphia Freeway. Now that I think about it, while AZ is probably the better MC, Free’s catalogs is better than his.

  43. &What?! - C.R.E.A.M. Says:

    Im’a get high as fuck. Kush in hand, food in the fridge >

  44. hl Says:

    Free at Last was a strong album, but his rhyme schemes sometimes annoy me to no end. Expecting a word to rhyme, it doesnt but then a2 bars later it does.

    —-

    That’s what makes him dope IMO. Not really a fan of everybody trying to sound like Cassidy.

  45. landlord Says:

    cOLD Says:

    February 20th, 2010 at 3:49 pm
    I know a lot of cats on Nah ride for Free, to to me he’s kinda trash.

    ——-

    i personally cant deal with Leslie either, unless its Just Blaze (or Bink for 1 joint) on the boards… to me, his delivery never recaptured the ferocious hunger that he exhibited on his 1st joint… prolly the weaker beats held him back … like the weaker beats on BP3 stifled Hov…

    no Just Blaze = no Fire

  46. &What?! - C.R.E.A.M. Says:

    UNI – Pulp Fiction Pt. 1 beat is fucking insane

  47. hl Says:

    no Just Blaze = no Fire

    “I’m back without a Just track/ Tried to reach out and work but he aint chirp back”

    Fuck you Just Blaze. Where is Act 2?

  48. Fresh Huxtable Says:

    ——-

    its like these new niggas cant, or refuse to make beats like that anymore…

    all these youngun producers wanna sound like Toomp & Shawty Redd & Lil Jon…

    disgusting
    —–
    @land
    i think they can’t. A lot of cats don’t study music like the previous batch of rappers and producers did. A lot of people don’t know Scarface plays bass or that Pimp C was a multinstrumentalist. So it’s all rhythm based, with no idea about harmony or melodies.

  49. D_Block_4_Life Says:

    Damn Joeys new chick is Esther Baxter….well ok then

  50. &What?! - C.R.E.A.M. Says:

    SMH @ McGrady starting tonight for the Knicks. Dude ain’t ready to play yet, he always rushes back and then just injures himself again.

  51. hl Says:

    So a rapper got Jazmine Cashmere pregnant?

  52. a tribe called quest Says:

    Word no one putting me on to Slug? just want to talk about that bearded fuuck? cool

  53. k1ng Says:

    this is cool

    Jay E feat. Nas
    youtube.com/watch?v=9T2C9RmzuUM

  54. landlord Says:

    &What?! – C.R.E.A.M. Says:

    February 20th, 2010 at 3:59 pm
    SMH @ McGrady starting tonight for the Knicks. Dude ain’t ready to play yet, he always rushes back and then just injures himself again.

    ———–

    from what ive read, he’s in the best shape he’s been in years…

    dont sleep on the spanish point guard, Rodriguez either… he’s like a taller Jason (white chocolate no homo)Williams…

    its gotta be an instant improvement over Doohon and NiggerishNate playing 40 plus minutes each

  55. landlord Says:

    a tribe called quest Says:

    February 20th, 2010 at 4:00 pm
    Word no one putting me on to Slug?

    ———

    Minneapolis rap… get familiar

  56. &What?! - C.R.E.A.M. Says:

    McGrady ain’t never get back to the form he was in years ago, his knees are too bad. He’s probably good for like 20 points per night, but he ain’t gonna lead the Knicks to nothing. I bet he plays under 15 games for them before he’s placed on the inactive list due to injury.

  57. landlord Says:

    I bet he plays under 15 games for them before he’s placed on the inactive list due to injury.

    ——-

    yeah.. you probably right …

    NY Yankees > ___________

  58. cOLD Says:

    link that slug nigga.(pause)

  59. D_Block_4_Life Says:

    rap-wallpapers.com/data/media/77/esther_baxter_pictures.jpg

  60. D. Billz Says:

    # landlord Says:
    February 20th, 2010 at 3:45 pm

    i been listening to Philadelphia Freeway this week… damn, did Just Blaze hook that nigga up with several joints, or what … he even had Nelly on the hook, sounding good on that album …

    Just Blaze past catalog gets greater and greater as the years pass …

    ^Even Jake One’s new shit (which I copped yesterday) falls wayyyy short in comparison.

    Free At Last is a fuckin’ MONSTER w/o Just beats. But Philadelphia Freeway is a classic. Period.

  61. k1ng Says:

    ^
    that’s a bad ass chick.

  62. D. Billz Says:

    DBlock

    So the chick holdin’ the camera in the last JumpoffTV is Esther? Damn. Like him or not, that ninja STAY with a bad broad.

  63. D_Block_4_Life Says:

    Free At Last is a fuckin’ MONSTER w/o Just beats
    ^
    That.

  64. D_Block_4_Life Says:

    Word @ Billz.

  65. hl Says:

    Just Blaze past catalog gets greater and greater as the years pass …

    ^Even Jake One’s new shit (which I copped yesterday) falls wayyyy short in comparison.

    Free At Last is a fuckin’ MONSTER w/o Just beats. But Philadelphia Freeway is a classic. Period.

    —–

    Fans are always gonna say Philadelphia Freeway is a classic cause it fell under the Roc era, and he had 2 or 3 big songs on there. But Free at Last is a better complete album. The Jake One album was dope. Just more underground than street. The joint with Rae and the Outro been on repeat.

  66. a tribe called quest Says:

    Fans are always gonna say Philadelphia Freeway is a classic

    –No its not

  67. D_Block_4_Life Says:

    youtube.com/watch?v=6_B0y_12Dsw

    >>>

  68. hl Says:

    Freeway is like DOOM. Not that I think he’s good as DOOM. But they are both an aquired taste. Most people cant get past the voice, but if you can appreciate the unique flow/voice what they do is ill (nh).

  69. hl Says:

    So the chick holdin’ the camera in the last JumpoffTV is Esther? Damn. Like him or not, that ninja STAY with a bad broad.

    Yep. He always end up depressed it seems though. The baddest chick aint always the best for you. Hope shit works out for homie though.

  70. steven biko Says:

    yaowa…freeway indie comeback is commendable. As is Banks’. Brothers makin money outside of the zionistic structure of the industry on the East is kinda fresh

  71. Bricktop Says:

    Now that I think about it, while AZ is probably the better MC, Free’s catalogs is better than his.

    i unno, dog. AZ’s last three or four albums have been certified superduper sleepers. insomnia shit. and he’s become crazy consistent with it. do the knowledge.

  72. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Fans are always gonna say Philadelphia Freeway is a classic cause it fell under the Roc era,
    ========================
    False

    and he had 2 or 3 big songs on there. But Free at Last is a better complete album.
    =======================
    False again

    Freeway has zero classics & Free At Last pales in comparison to Philadelphia Freeway

  73. D. Billz Says:

    But Free at Last is a better complete album.

    ^Honestly? I can agree with this. “I Cry” puts me in another zone. But all fans love PF because of the grittyness. But FAL definitely exceeded my expectations content and production wise.

    Who would’ve thought a Roc release without Ye or Blaze could be so potent? Nuts.

  74. landlord Says:

    D_Block_4_Life Says:

    February 20th, 2010 at 4:23 pm
    youtube.com/watch?v=6_B0y_12Dsw

    >>>

    ————-

    that was one of only 2 or 3 ill joints on FreeAtLast

  75. web Says:

    philadelphia freeway is a certified hood classic do not come with that shit up philly

  76. D. Billz Says:

    Free At Last pales in comparison to Philadelphia Freeway

    ^Disagreed. That album is niddles and I’m actually mad that they put the song with Camel on there because I wasn’t feelin’ it and it wasn’t cohesive.

  77. hl Says:

    that was one of only 2 or 3 ill joints on FreeAtLast

    what? what joint wasn’t dope on Free at Last? The joint with 50 was the only suspect thing on there.

  78. k1ng Says:

    LOL! this is some funny ass shit.

    youtube.com/watch?v=KLU-qbgFSSs

  79. hl Says:

    ^Disagreed. That album is niddles and I’m actually mad that they put the song with Camel on there because I wasn’t feelin’ it and it wasn’t cohesive.

    —-

    Yeah. I liked that song, but in terms of cohesiveness, he could have done without 50 or Jay. Especially if they weren’t gonna do the videos anyway.

  80. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    FAL definitely exceeded my expectations content and production wise.
    ==========================================
    I never really got deep into that album. The 2nd half bores me.

  81. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Tell them other rapper boys that Barbra’s boy will swallow them…

    Freeway – Free At Last

  82. landlord Says:

    @cOLD

    Slug (rhymes) + Ant (beats) = Atmosphere

    youtube.com/watch?v=dFJSFLXZslA&feature=related

  83. a tribe called quest Says:

    philadelphia freeway is a certified hood classic do not come with that shit up philly

    –till the 5 percenters rolled up on a nigga and informed him:

    “you either build or destroy. Where you come from?”
    “The Magnolia projects in the 3rd ward slum”
    “Hmmm… its quite amazing that you rhyme how you do
    and how you shine like tou grew up in a shrine in Peru.”

  84. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    The joint with Curtis shoulda been a single though…but the Camel hated.

  85. landlord Says:

    Atmosphere – Trying To Find A Balance >

  86. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    After repeated listens, the joints on PF just all blend together.

    Dope album but there is a such thing as too much Just Blaze, especially when he wasn’t giving Free the most diverse tracks he coulda come up with.

  87. cOLD Says:

    the kid that splits more wigs that British Parliament

  88. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Flat ass beer > Atmosphere

  89. landlord Says:

    The joint with Curtis
    ——-

    that was the only other joint on that lp i was diggin…

  90. hl Says:

    The joint with Curtis
    ——-

    that was the only other joint on that lp i was diggin…

    —-

    *speechless*

  91. landlord Says:

    true… Atmosphere aint for everybody…

    whole different kinda hiphop …

  92. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Both 50 & Jay had single worthy contributions to FAL but like 50 said, after he saw Jay wasn’t committed to the project, he fell back.

    Jay didn’t want to contribuet to Fif’s success in any way, even if it meant hurting his own artists chances of success.

  93. hl Says:

    Is there a way to make people have to pay for music? I bet that’s what Just and Jay Elec trying to figure out.

  94. landlord Says:

    no disrespect… i know Freeway got bars… but when i listen to him for any period of time, im more inclined to laugh at his peculiar vocal mannerisms, than i am to acknowledge his lyrical acumen …

  95. a tribe called quest Says:

    Atmosphere – Say Hey There

    is cool, still eh

  96. Cali Sun Says:

    Yo Land, you see the news interview with the Beard Guy from the bus fight?

  97. landlord Says:

    a tribe called quest Says:

    February 20th, 2010 at 4:51 pm
    Atmosphere – Say Hey There

    is cool, still eh

    ———-

    yeah… they aint nothing to encourage no serious rewinding, head bobbing or diddy bopping… just some thinking mans’ stoner rap …

  98. landlord Says:

    Cali Sun Says:

    February 20th, 2010 at 4:53 pm
    Yo Land, you see the news interview with the Beard Guy from the bus fight?

    ———-

    no… link please?

  99. Cypher Says:

    now that you bring it up… has jay ever succesfully put an artist on?

  100. landlord Says:

    Aesop Rock > El-P > Slug

    at what they do …

  101. a tribe called quest Says:

    yeah… they aint nothing to encourage no serious rewinding, head bobbing or diddy bopping… just some thinking mans’ stoner rap …

    –i should be offended

  102. Cali Sun Says:

    landlord Says:
    February 20th, 2010 at 4:54 pm
    Cali Sun Says:

    February 20th, 2010 at 4:53 pm
    Yo Land, you see the news interview with the Beard Guy from the bus fight?

    ———-

    no… link please?
    =================
    epicbeardmanfacts.com/2010/02/19/epic-beard-man-interviewed-on-kron4/

  103. a tribe called quest Says:

    aesop rock none shall pass is fucking ill.

  104. hl Says:

    Aesop Rock > El-P > Slug

    at what they do …

    —–

    Mabey. Slug is alot more relatable and a better storyteller IMO.

  105. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    “I’m back without a Just track/ Tried to reach out and work but he aint chirp back”
    ==============================
    Just was salty when Free’s management asked him to give Freeway points back on the album.

    To hear Just tell it, nobody at the Roc was really pushing him until he started fucking with him (ie. Roc The Mic & Faith’s Burning Up Remix). He felt Freeway’s management disrespected his own.

  106. Slumbilical Says:

    u guys used to stream shit – wha happin?

    that made it super easy to listen to tunes at work

    now yall are fronting again – shit’s sad

  107. landlord Says:

    Slug is alot more relatable and a better storyteller IMO

    ——

    well said…

    you gotta wide awake on your toes to follow Aesop Rock … but that nigga is ferocious …

    never understood why he isnt regarded as the GOAT white MC …

  108. a tribe called quest Says:

    youtube.com/watch?v=ZEBGCOCxLgA

    Aesop Rock – None Shall Pass

  109. hl Says:

    “I’m back without a Just track/ Tried to reach out and work but he aint chirp back”
    ==============================
    Just was salty when Free’s management asked him to give Freeway points back on the album.

    To hear Just tell it, nobody at the Roc was really pushing him until he started fucking with him (ie. Roc The Mic & Faith’s Burning Up Remix). He felt Freeway’s management disrespected his own.

    ——

    I never heard about this. Is this the beef they recently squashed (nh).

  110. landlord Says:

    a tribe called quest Says:

    February 20th, 2010 at 4:57 pm
    aesop rock none shall pass is fucking ill.

    ——-

    word to “Getaway Car”

  111. hl Says:

    you gotta wide awake on your toes to follow Aesop Rock … but that nigga is ferocious …

    never understood why he isnt regarded as the GOAT white MC …

    —–

    I think because it seems alot of his fans aren’t really into hiphop like that.

  112. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    I never heard about this. Is this the beef they recently squashed (nh).
    =============================================
    I didn’t know they squashed it (pause).

  113. a tribe called quest Says:

    amp killed the comments

  114. hl Says:

    amp killed the comments

    —-

    lol anyway, this Evidence track is crazy. Doesn’t sound like typical Primo.

  115. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Yeah, and nigga’s discussing Aesop Rock & Atmosphere had nothing to do with that.

    Sure.

  116. Cypher Says:

    *looks around throws chair*

  117. COIS Says:

    premo track is aight. if it didn’t have his name attached to it, half the comments on here would be non-existent. he fell off and has been replaced by Ye, Just Blaze, Alchemist, Statik Selecta, and even jake one. people fuk with him now more for respect and homage. The shit he did for Joel ortiz was pretty tight though. he is still a an all star/ legend producer though.

  118. COIS Says:

    matter of fact, Premo did about five tracks on the cristina aquilera album and the beats sound doper than probably half the shit he has given cats in the last few years.

  119. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Preemo needs to be inspired.

    He was practically begging Nas for the opportunity to do an album.

    Nas AND Hov shitted on Preemo.

  120. COIS Says:

    AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    February 20th, 2010 at 6:08 pm
    Preemo needs to be inspired.

    He was practically begging Nas for the opportunity to do an album.

    Nas AND Hov shitted on Preemo.

    _________________________________
    ^^^^
    i dont know man> he just dont think he got it any more so its not a question of shitting on him. its just about moving on. I had been going to get a cut from my man for mad years, then he just started slippin and zeeking me, mane. So i switched barbers. nothing personal. but i just had to keep it movin lolol its the same thing

  121. TENSY Says:

    Evidence hasn’t fucked up yet since solo career started. I’m mos def feeling this one. “Who’s The Wolf In Sheep’s Clothing?/Fuck it/The Rabbit Hit The Drum And Kept Going..” -Crack.

  122. Black Brokaw Says:

    who is tanya morgan

  123. Mr. Amber Lamps Says:

    Imagine a Just and Preem Hov album, just imagine that shit. Jay will never work with Preemo again, his goal is to be the black Bono and Preemo records aint made for Yankee stadiums and Staples Ceneters. As “our” artist we lost Jay after AG. He doesn’t make music for us anymore.

  124. nation Says:

    >> now yall are fronting again – shit’s sad

    ?

  125. COIS Says:

    nation Says:

    February 20th, 2010 at 6:38 pm
    >> now yall are fronting again – shit’s sad

    ?

    ————————————————-
    on what? on this premo track or preem in general?

  126. Blood In, Blood Out Says:

    Preemo done fell off awhile ago. The last hard track of his I heard was “That White”. I remember being surprised how good the beat was.

  127. A.D. Says:

    Late pass but anybody here about interscope/gunit dropping banks & yayo?

  128. strongarm Says:

    1.) Son in the last thread trying to shit on Wu-Tang is a stupid motherfucker.
    2.) “2 million texts sayin where the fuck’s Act II? (c) blood on chef’s apron
    3.) Primo took his position as a vet for granted and believes as long he produces a decent beat that has his name attached to it, niggas will call it “dope” even if they don’t believe it in their hearts.

  129. &What?! - C.R.E.A.M. Says:

    SMH at motherfuckers outbidding me on ebay.

  130. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    “That White” was ill though, which shows that when he’s inspired, Preemo can still cook up crack.

  131. why? Says:

    This is good, pretty good. Prettay, prettay, prettay, pretty good.

  132. Suaveebolaetc.etc. Says:

    @ Tribe – Slug has some dope shit in his catalogue. The best way I can think of to describe him is to imagine Hank from Californication if he rapped…

    When We Remeber from Free At Last>>>

    But Philadelphia Freeway >> Free At Last.

  133. COIS Says:

    that white is aight, you guys are being mad generous. that shit is sub par and mad plain for someone like him. his loop pattern, drums, and breaks are too predictable and repetitive now days. i think that he was iller when used to sample, because when he plays his own shit its just mad bland

  134. Nah Right » Video: A Decon Short: Dilated Peoples, Alchemist & Oh No (Gangrene) @ SXSW 2010 Says:

    […] Previously: Evidence – To Be Continued… (Radio Rip) […]

  135. Nah Right » Video: Evidence & Alchemist in Russia Says:

    […] video for “To Be Continued” drops Tuesday. Teaser after the […]

Leave a Reply