займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: araabMUZIK – Digital Glitch Pt. 2

Part 2 of 3. You are now listening, to araabMUZIK…

Previously: Part 1 | DJ Drama & Cam’ron – Boss of All Bosses 2(Mixtape)

I included another good one from last year after the jump.


AddThis Social Bookmark Button

31 Responses to “Video: araabMUZIK – Digital Glitch Pt. 2”

  1. The Shot Clock Says:

    my original point was simply that the comment i was referring to is indicative of this racist, yes racist, conception of black people as somehow pre-disposed to hardship….this understanding of “blackness” works to dehumanize us in the eyes of others and make our suffering seem somehow natural….for example, if millions of white babies were starving in western europe as opposed to Africa that shit woulda been solved by now

  2. Harlem World Says:

    He spazzes out in these videos…but hes made about 5 good beats ever. No shots.

  3. Bricktop Says:

    said it yesterday. feels it really needs to be repeated.

    part of becoming a man is coming to the realization that nobody owes you shit. point blank period, end of story. regardless of your color or the history of your color. get over it.

    at this point, if you’re still sensitive over nigger/nigga, then you have to realize that you’re letting your past stifle your progression.

  4. hl Says:

    @ Shotclock I see what you’re saying though.

  5. Harlem World Says:

    Gotta admit, that rock shit goes pretty crazy.

  6. Remixznflow Says:

    my original point was simply that the comment i was referring to is indicative of this racist, yes racist, conception of black people as somehow pre-disposed to hardship….this understanding of “blackness” works to dehumanize us in the eyes of others and make our suffering seem somehow natural….for example, if millions of white babies were starving in western europe as opposed to Africa that shit woulda been solved by now.

    ^i see i said…

    however… lets be clear… there are races besides blacks that get this kind of treatment… after 9/11 i would hate to have been caught in the wrong place at the wrong time as anyone that appeared “Islamic or Muslim” and the shit still goes on today…

    also… the number one destitute race in this country (stictly because of numbers) are caucasian… just fyi

  7. Bricktop Says:

    and oh yea, Go Guard!

  8. a tribe called quest Says:

    Tribe is officially a fucktard. This nigga thinks that because he’s Dominican he’s not black. No wonder you fuck with Eminem so tough.

    –What does me listening to Em have to do with anything? and how did you think I wasnt “black”. Am I supposed to be offended by what he said?

    You stay taking jabs at me you cock breath. Explain

  9. The Shot Clock Says:

    word? hip hop doesnt glorify the “hood struggle”? niggas dont run around actin hard for no reason, even if they aint from the hood, just cos thats how we’re expected to act….cos we supposed to all be from the bottom?

    —-

    Nope. I remember watching that “I’m so hood” video with my girl. We was laughing at how if we were from another country, we would think living in the hood was the shit.

    ^

    ummm…wouldnt that constitute glorification?

    —-

    Yeah, glorification of dumb shit, not the struggle. Niggas mean mugging in big jewelry and expensive cars is not expressing the black struggle.

    ^

    if they doin it in what is meant to be a hood setting it is. the backdrop throughout the video is alleys, corner shops and other shit u might find in the hood. the jewelry and money is what glorifies it…along with the lyrics, full of violence, crack game rap and all the rest.

    shit is not that complicated to overstand.

  10. London Bloke Says:

    Bricktop is building his campaign again lol

  11. Harlem World Says:

    Jew-Z aka Euro Jay, this is your fault. You got Jewish people thinking its cool to drop N bombs ever since you went L’Chaim in Roc Boys. Shame on you.

  12. rex hussla Says:

    Anybody watch that trailer for How To Make It In America? That show is gonna be dope

  13. landlord Says:

    I said this before but, what a week for black women. I bet they bitched their eyes because of the Wale thing now ths. Their men are happy I bet

    ——
    as usual Tribe has shown he knows nothing about black women (or women in general)… sisters dont give a fuck what John Mayer or Wale is talking about… they dont even know them niggas… women mostly only care about what another bitch thinks about them…

  14. hl Says:

    at this point, if you’re still sensitive over nigger/nigga, then you have to realize that you’re letting your past stifle your progression.

    —-

    Who someone arguing nigger vs nigga?

  15. hl Says:

    at this point, if you’re still sensitive over nigger/nigga, then you have to realize that you’re letting your past stifle your progression.

    —-

    Who someone arguing nigger vs nigga?

  16. Dewill Says:

    Tribe is officially a fucktard. This nigga thinks that because he’s Dominican he’s not black. No wonder you fuck with Eminem so tough.

    ^^^^^
    I thought Tribe was black… I was very disappointed when I found out otherwise… LMAO

  17. Johnathan Osterman Says:

    # Harlem World Says:
    February 11th, 2010 at 10:31 am

    He spazzes out in these videos…but hes made about 5 good beats ever. No shots.

    ^^^

    you aint like the beats on Boss Of Bosses 2? I thought Araab went in on that…

  18. Remixznflow Says:

    Bricktop is building his campaign again lol

    ^i stopped reading his comments

    i dont even see em anymore…

  19. RNC Chairman Michael Steele Says:

    #

    # Harlem World Says:
    February 11th, 2010 at 10:31 am

    He spazzes out in these videos…but hes made about 5 good beats ever. No shots.
    ———————————-

    A bit high on the estimate, but otherwise I agree.

  20. a tribe called quest Says:

    I thought Tribe was black… I was very disappointed when I found out otherwise… LMAO

    –ADM LMAO

  21. hl Says:

    if they doin it in what is meant to be a hood setting it is. the backdrop throughout the video is alleys, corner shops and other shit u might find in the hood. the jewelry and money is what glorifies it…along with the lyrics, full of violence, crack game rap and all the rest.

    —-

    Oh word they showed violence, hunger, and unemployment in that video? I must have missed that part.

  22. landlord Says:

    Bricktop

    —–

    STFU stupid…

    Europe is ————–>

  23. The Shot Clock Says:

    women mostly only care about what another bitch thinks about them…

    ^

    ….and knowing is half the battle.

  24. London Bloke Says:

    I was very disappointed when I found out otherwise

    ^

    ayo

  25. Harlem World Says:

    you aint like the beats on Boss Of Bosses 2? I thought Araab went in on that…

    ^^
    They were ok, I was a big fan of They Feelin Us. His beats dont really move me though. (ll)

  26. London Bloke Says:

    Europe is ————–>

    Nah we nah want him

    South America ——->

    Take Tribe too

  27. Harlem World Says:

    Jew-Z and John Meyer have the same publicist. His name is Ken Sunshine…needless to say, he must have thought it was ok for Meyer to drop N bombs in Playboy. Did I mention Sunshine was Jewish?

  28. JR Says:

    women mostly only care about what another bitch thinks about them…

    ^
    This, truer words have never been typed

  29. parodi Says:

    That sample at 1:19 is heavenly.

    OH MAN.

    Nuthin Like AraabMUZIK

  30. Jewtino Says:

    # Harlem World Says:
    February 11th, 2010 at 10:33 am

    Jew-Z aka Euro Jay, this is your fault. You got Jewish people thinking its cool to drop N bombs ever since you went L’Chaim in Roc Boys. Shame on you.

    < Oh Word? Now I get a reason to knock Hoe-va, aside from everything he’s done since 1997.

    Only bombs I drop is the “Samson Option”

    Google that shit ninjas.

  31. Nah Right » Video: araabMuzik – Digital Glitch Pt. 3 Says:

    […] Previously: araabMUZIK – Digital Glitch Pt. 2 […]

Leave a Reply