займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: DJ Khaled feat. Rick Ross, Young Jeezy & Schife – Put Your Hands Up (Behind The Scenes)

What with all this filming, he must be making a movie of some sort.

Pictures from the shoot available at Derick G’s blog.

Previously: DJ Khaled feat. Nas & John Legend – Victory | DJ Khaled feat. Young Jeezy, Rick Ross & Plies – Put Your Hands Up


AddThis Social Bookmark Button

35 Responses to “Video: DJ Khaled feat. Rick Ross, Young Jeezy & Schife – Put Your Hands Up (Behind The Scenes)”

  1. CZ Says:

    LF: This is perfect weather for a sex binge

  2. RIGZ Says:

    US
    Israel
    Russia
    Great Britain

    ^^

    Congo, Italy, North Korea, South Africa & Zimbabwe are all gunning for that 5th spot…

    That has to be the top 4 though

  3. BabyDoll Says:

    RIGZ Says:

    February 10th, 2010 at 3:57 pm
    US
    Israel
    Russia
    Great Britain

    ^^

    Congo, Italy, North Korea, South Africa & Zimbabwe are all gunning for that 5th spot…

    That has to be the top 4 though

    ^so what makes them more corrupt than others. I’m interested in supporting evidence.

  4. Remixznflow Says:

    ^so what makes them more corrupt than others. I’m interested in supporting evidence.

    ^well.. for starters… you would have to believe in the “ruling elite”.. which i know from past convo’s you tend to shy away from… this mean that the rest of my supporting evidence you wouldnt see as evidence.. which is fine by me… the US?.. come on.. like thats in every kids history books.. and in this country we make no bones about the louisiana purchase, or how we treated the native americans, or the spanish american wars etc etc…

    Israel is just as corrupt.. google the palistinian conflict… how israel is pushing people off of their land etc etc.. the pact that the US has with israel is readily available on the nets as well…

    Russia.. again.. easy to find… its also in your everyday history books…

  5. D_Block_4_Life Says:

    Oh shit…Remix is talking to BD like he could…

  6. Harlem World Says:

    Russian Corruption >>>>>>

  7. Remixznflow Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    February 10th, 2010 at 4:05 pm

    Oh shit…Remix is talking to BD like he could…

    ^LOL.. no sir

    im fearful of all of ya’ll wrath.. you cant tell?!

  8. BabyDoll Says:

    you would have to believe in the “ruling elite”.. which i know from past convo’s you tend to shy away from… this mean that the rest of my supporting evidence you wouldnt see as evidence.. which is fine by me…

    ^*blank stare*

    What do you mean? what past convos?

  9. RIGZ Says:

    Im out tho

    All in all, shout out Putin lol

  10. Harlem World Says:

    Corrupt Nigerians >>> Wale

  11. Remixznflow Says:

    What do you mean? what past convos?

    ^everytime nah goes in on the illuminati and whatnot its like you dont wanna hear it..

  12. CZ Says:

    Russian Corruption>>>>>Russian Techno

  13. Bricktop Says:

    Why are folks concerned about the illuminati? I mean, the topic makes for good icebreakers but. . . .

  14. kevfrescura de talco Says:

    LF but….

    yo D_Block….

    i stan for dilla, thas no surprise. with that said you’ve been tryna make the argument that just blaze>dilla. all i wanna say to that is, when justin passes, no orchestra in the WORLD is gonna cover ‘live ya life’. nor would a music ensemble course be dedicated in his honor at berklee college of music. EVER!

    now i may be irrational in my prediction but i don’t see justins talent going that far.

    dilla won.

    as you were.

  15. Black Says:

    Someone asked me the other day, “What does it feel like now to have a hood pass?” And by the way, it’s sort of a contradiction in terms, because if you really had a hood pass, you could call it a nigger pass. Why are you pulling a punch and calling it a hood pass if you really have a hood pass? But I said, “I can’t really have a hood pass. I’ve never walked into a restaurant, asked for a table and been told, ‘We’re full.’”

    ^^^

    Funny thing is i see what this dude is sayin (sort of) but if u white and u say nigger in any public forum u should be shot on stupidity alone.

  16. Bricktop Says:

    Nigga/nigger debate is overrated. It makes me chuckle to hear white people say it. Is this a problem?

  17. D. Billz Says:

    Niggas look/sound real butt-hurt sneak dissin’ when their ideologies are crushed by those who’ve been informed more thoroughly.

  18. Remixznflow Says:

    # D. Billz Says:
    February 10th, 2010 at 4:25 pm

    Niggas look/sound real butt-hurt sneak dissin’ when their ideologies are crushed by those who’ve been informed more thoroughly.

    ^what like undercover shots? we dont rap so we can sneak diss.. LOL.. we aint JayZ!!!

    on another note… that site is the shit Billz… thank youx10

  19. D. Billz Says:

    Lol @ Remix. You bet.

  20. C. Dufflebags Says:

    lets’s go Avatar on these niggas, BIGGEST MOVIE EVER!

  21. Harlem World Says:

    when justin passes, no orchestra in the WORLD is gonna cover ‘live ya life’. nor would a music ensemble course be dedicated in his honor at berklee college of music. EVER!

    ^^

    Just Blaze tracks I wish i could hear played by a live band

    I Really Mean It
    The Roc (Just Fire)
    Exhibit A
    Alright

    Ive seen footage of his live tracks with Jay-Z and Kanye. Sounds amazing.

  22. BabyDoll Says:

    Remixznflow Says:

    February 10th, 2010 at 4:11 pm
    What do you mean? what past convos?

    ^everytime nah goes in on the illuminati and whatnot its like you dont wanna hear it..

    ^LOL Ohhhhhhh

    Not at all…I like discussing conspiracy theories, philosophies, cults and etc…it’s just that

    a). My sorority DST, inc has nothing to do with the illuminati or a cult

    b). I don’t give a damn about whether Jay Z is in it or not and I think all of the scrutiny of his videos and music to prove it is laughable.

    That’s all ;o)

  23. Remixznflow Says:

    Just Blaze tracks I wish i could hear played by a live band

    I Really Mean It
    The Roc (Just Fire)
    Exhibit A
    Alright

    Ive seen footage of his live tracks with Jay-Z and Kanye. Sounds amazing.

    ^for some reason.. I Really Mean It seems like it would be played by Grambling or something… shit would be flames…

    but not an orchestra imo…

    the rest.. yeah..

  24. kevfrescura de talco Says:

    exhibit A definitely.

  25. Remixznflow Says:

    *Daps BD*

    well there you go then… my stance on those countries has everything to do with its power-structure and their clearly evident plans…

    some folk dont like to discuss it because its outlandish to them…

  26. Harlem World Says:

    You need to hear Touch The Sky with a live band. That shit is worth the extra dollars. Its probably on youtube.

  27. Remixznflow Says:

    # Harlem World Says:
    February 10th, 2010 at 4:43 pm

    You need to hear Touch The Sky with a live band. That shit is worth the extra dollars. Its probably on youtube.

    ^i dont doubt that for one second…

  28. BabyDoll Says:

    Remixznflow Says:

    February 10th, 2010 at 4:42 pm
    *Daps BD*

    well there you go then… my stance on those countries has everything to do with its power-structure and their clearly evident plans…

    some folk dont like to discuss it because its outlandish to them…

    ^I’m always up for discussion…that’s my main reason for coming to nah (I wanna ll that for some reason – LOL). The only time I normally don’t chime in is when you guys are having a mysogynistic, sexually explicit and demeaning convo. I usually just wait and lurk then.

  29. Carlos Voltron AKA Dixie Normous Says:

    he must be making a movie of some sort.

    ^ don’t give him any ideas nation.

    *Cringes at thought of a Khaled movie*

  30. landlord Says:

    *chuckles for various reasons (c) she knows who*

  31. Remixznflow Says:

    The only time I normally don’t chime in is when you guys are having a mysogynistic, sexually explicit and demeaning convo. I usually just wait and lurk then.

    ^
    *thinks of rebuttal*

    *none work*

    *throws up hands*

    i have no excuse….

  32. Harlem World Says:

    Why doesnt Nas use a live band? Lil homie has some shit from Illmatic to Untitled that would sound nice.

    World Is Yours
    One Love
    Hate Me Now
    Got Ur Self A
    The Flyest
    Get Down
    I Can

    I could go on, Id love to see that.

  33. deltron d Says:

    gums and teeth.

  34. Chaz Money Says:

    Where da boys plies ?

  35. Kun Lee Omasaki Says:

    the 2nd best part bout this blog is figuring out wtf the comments mean

Leave a Reply