Homeboy Sandman – The Abduction

6th

Another one from 6th Sense’s It’s A 6th Sense Mixtape To!! Vol. 2 & 3.

Homeboy Sandman – The Abduction | Mediafire

Previously: Jon Hope feat. Mike Maven – Average Joe | Chip Tha Ripper – Here I Am


AddThis Social Bookmark Button

18 Responses to “Homeboy Sandman – The Abduction”

  1. G7 Says:

    kevfrescura de talco Says:

    January 25th, 2010 at 3:29 pm
    this is so 2009

    ^

    skillz needs something to keep him relevant going into touring season.

    ====
    Skillz has built a career outta making one song a year. The only other person that might be able to accomplish this feat is Jay Electronica.

  2. Marcus Robinson Says:

    The Homeboy Sandman is a ashy feet pedifile posing as a hip-hop artist *SAD*

  3. kevfrescura de talco Says:

    cavinyc.com/blog/?p=2222

    ^

    the darth vader fitted>>>>>

  4. 6th to my stomach Says:

    every time i hear or see ‘it’s a 6th sense mixtape yo!!’ it reminds me of a disrespectful uncle at a family party making fun of hip hop. kick a rap yo!!

  5. Troyvul Says:

    I really dont like seeing this guy getting posts with the name Homeboy Sandman, there is only one Sandman

  6. kevfrescura de talco Says:

    Skillz has built a career outta making one song a year.

    ^

    he did drop an album in ’09 tho.

  7. Chief Ali AKA The One Who Stay Building Says:

    Oh shit it’s CiCi

    *gropes her for like 5 min straight*

  8. Tong Po Flo Says:

    he did drop an album in ‘09 tho.

    ^ Yeah was is that Million Dollar Backpack joint?

  9. Chief Ali AKA The One Who Stay Building Says:

    he did drop an album in ‘09 tho.

    ———

    if a tree falls but no one is around to hear it, does it make a sound?

  10. kevfrescura de talco Says:

    ^ Yeah was is that Million Dollar Backpack joint?

    ^

    yeah.

  11. kevfrescura de talco Says:

    if a tree falls but no one is around to hear it, does it make a sound?

    ^

    lol. typical nah. how many times has this been used on here to describe rappers efforts nowadays.

  12. G7 Says:

    >>if a tree falls but no one is around to hear it, does it make a sound?

    ^haha, true. totally forgot about that album. never checked for it though.

  13. Harlem World Says:

    Somebody abduct Homeboy Sandman, Brownsville style.

  14. juicedog Says:

    sandcannon?

  15. Tong Po Flo Says:

    if a tree falls but no one is around to hear it, does it make a sound?

    ^

    lol. typical nah. how many times has this been used on here to describe rappers efforts nowadays.

    ^ I was going to check for this but it got lost in the shuffle then I started to cop more rnb cds again, I heard his mixtape with the old school beats tho, it was kinda nice

  16. kevfrescura de talco Says:

    G-Rated: Older Tourists Caught Having Sex On The Roof Of A Building & Ol Man Smells His Fingers!

    ^

    *applauds this man*

  17. Homeboy Sandman – “The Abduction” | URB.COM Says:

    […] flow and 6th Sense’s production coalesce into a quality freebie. Grab the link below via Nahright. Just remember….It’s a 6th Sense beat […]

  18. Nah Right » The Kid Daytona - Inspire (prod. 6th Sense) Says:

    […] Homeboy Sandman – The Abduction | Jon Hope feat. Mike Maven – Average Joe | Chip Tha Ripper – Here I […]

Leave a Reply