Diz Gibran – Exhibit C(losed)

dizpyramid

Ok so long story short, I swore I wouldn’t rhyme over this record, it’s a classic and I hate when mc’s jump on something before it’s allowed to really breathe. Problem is, everybody hopped on it anyway but nobody really did it justice in my opinion, so I figured I’d give it a go. Plus being that it’s a new year and all, it’s only right I throw out some new shit. So with that said I give you “Exhibit Closed”.

Diz Gibran – Exhibit C(losed)

diz-gibran-exhibit-closed


AddThis Social Bookmark Button

82 Responses to “Diz Gibran – Exhibit C(losed)”

  1. UNORIGINAL Says:

    average – you should have stuck wit your gut and not did what everyone else was gon do

  2. Detroit P Says:

    Jay Electronica did it justice asshole…save your bullshit excuses…no offense

  3. Detroit P Says:

    and how you gone say no one did it justice and then bite the nigga flow for it…I heard the original already, these rappers is ass backward…smh im done

  4. D. Billz Says:

    “Problem is, everybody hopped on it anyway but nobody really did it justice in my opinion,”

    ^Shots fired at the Exhibit Nah joints.

    @Detroit P… I think he meant that no one AFTER JayElec did it justice.

    But…

    bease version > this version

    Joe88 version > this version

    GWriter version > this version

  5. brad Says:

    ^agree

  6. Bobber Says:

    this dude sucked on this shit, i wouldnt even care if he didn’ dis everone else’s before him.

  7. Marcus Robinson Says:

    You wack as fuck nahgger!!!!

  8. verses Says:

    Never heard of a Diz Gibran

    *downloads track and burns onto CD*

    *makes shitty CD cover artwork for Diz Gibran*

    *breaks weed over Diz Gibran CD*

    *sonkes blunt and urinates over Diz Gibran CD*

  9. &What?! Says:

    Right, maybe I need to listen to more Jay Electronica.

    What shit’s worth listening to? I already got Exhibit C, and Exhibit A Transformations?

  10. sw Says:

    whos this?

    and didnt just blaze say he has the nas verse now and he has to mix it up? that takes no more then one hour to do. where the fuck is act 2.

  11. Baler Says:

    Booo

  12. Detroit P Says:

    @Detroit P… I think he meant that no one AFTER JayElec did it justice.
    ^^^
    I kno…but thats the only one who needs to do it justice….it doesnt matter if a bunch of dudes do it justice on their knock-off versions of the song, so thats no reason to feel compelled to “really”” do it justice….but w/e, im hungry..lemme go find somethin to eat

  13. JDS just looks at her, looks at her... Says:

    and yet another nigga to cheapen a dope record with potential *classic* status.

    the internet makes these corny ass rappers think its ok to just jump on anything. by no means is the record sacred but damn, if its dope let it breath.

    reminds me of when Black Republican finally came out, and within a week Papoose had tacked a verse on it calling it “Black Democrat”… like get the fuck outta here, man…

  14. Remixznflow Says:

    fuck it.. imma rap over this

  15. JDS just looks at her, looks at her... Says:

    and yet another nigga to cheapen a dope record with potential *classic* status.

    the internet makes these corny ass rappers think its ok to just jump on anything. by no means is the record sacred but damn, if its dope let it breath.

    reminds me of when Black Republican finally came out, and within a week Papoose had tacked a verse on it calling it “Black Democrat”… like get the fuck outta here, man…

  16. JDS just looks at her, looks at her... Says:

    and yet another nigga to cheapen a dope record with potential *classic* status.

    the internet makes these corny ass rappers think its ok to just jump on anything. by no means is the record sacred but damn, if its dope let it breath.

    reminds me of when Black Republican finally came out, and within a week Papoose had tacked a verse on it calling it “Black Democrat”… like get the fuck outta here, man…

    .

  17. landlord Says:

    also:

    JBrown and PW verses were better than this nigga

    GhostWriter > JBrown > B-ease > PW > Joe 88 > this nigga

  18. Remixznflow Says:

    i guess i should listen to it before i clown this dude.. it might be good?

  19. Dewill Says:

    He stole my fukin abrah cadabrah shit!!!

  20. D. Billz Says:

    *dapz land’RON and Remix*

  21. On My Black Man in the future shit Says:

    that Diz mixtape was dope, but come on G….GTFOH

  22. On My Black Man in the future shit Says:

    closed? really?

  23. D. Billz Says:

    lol @ Dewill. *dapz*

    This nigga is cheeks. And then had to nerve to say “nobody else did it justice”. Nigga it was an injustice to let your ass in the booth. Who sent him? (c) landLORD

  24. D. Billz Says:

    Word… this nigga said “closed” as if his verse is the Omega of the freestyles.

  25. Remixznflow Says:

    *daps D. Billz*

    # Dewill Says:
    January 14th, 2010 at 5:54 pm

    He stole my fukin abrah cadabrah shit!!!

    ^
    LOL… whhaaaatchu goin to do about it? (c) cedric the entertainment

  26. Remixznflow Says:

    entertainer>entertainment

    fml

    *facepalms*

  27. landlord Says:

    *daps DBillz*

  28. On My Black Man in the future shit Says:

    *doesnt pay the bills*

  29. NovemberEnd Says:

    This > Joell Ortiz Exhibit C Freestyle

  30. clif soulo Says:

    Seeing as how Just or Jay (or someone in their circle) put out the instrumental, why is anyone complaining about other emcees/rappers rapping on it?

  31. landlord Says:

    D. Billz Says:

    January 14th, 2010 at 5:57 pm
    Word… this nigga said “closed” as if his verse is the Omega of the freestyles.

    ———-

    LOL… and wtf is a diz gibran? … sounds like a rare species of bird… an endangered species at that ….

  32. landlord Says:

    LMAO @ this random generic nigga sending subliminals at the nahright comment section MCs … and Joell Ortiz …

  33. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    reminds me of when Black Republican finally came out, and within a week Papoose had tacked a verse on it calling it “Black Democrat”… like get the fuck outta here, man…
    ================================
    *drinks Draino shake*

  34. On My Black Man in the future shit Says:

    Seeing as how Just or Jay (or someone in their circle) put out the instrumental, why is anyone complaining about other emcees/rappers rapping on it?

    ^“Ok so long story short, I swore I wouldn’t rhyme over this record, it’s a classic and I hate when mc’s jump on something before it’s allowed to really breathe. Problem is, everybody hopped on it anyway but nobody really did it justice in my opinion, so I figured I’d give it a go. Plus being that it’s a new year and all, it’s only right I throw out some new shit. So with that said I give you “Exhibit Closed”.

    ….that shit right there needed to be accompanied with some hate

  35. Dewill Says:

    LOL… whhaaaatchu goin to do about it? (c) cedric the entertainment

    ^^^^^
    shit…. continue to type in the comments section…

  36. On My Black Man in the future shit Says:

    Yo, I was actually a heavy Papoose stan for quick minute ||….if he put out an album, Id probably still cop just to support

  37. Beave Says:

    Papoose’s voice gives me a headache.

  38. D. Billz Says:

    Papoose’s window of opportunity is shut… as he was trying to sneak in the house of hiphop. The authorities caught him and sentenced him to eternal mixtape damnation for impersonating a rapper.

  39. On My Black Man in the future shit Says:

    Papoose’s voice gives me a headache.

    ^Tru tru, but the lyrics stood out too heavy at the time

  40. Beave Says:

    Yeah and in 1930, people would have laughed at you if you said they invented a bomb that could kill 100k people in one second. Don’t doubt these people’s abilities. They have all the money and power in the world with every resource and intention to do something like that.

  41. London Bloke Says:

    1.5 million man mixtape and before Papoose >>>>

    Fuck Maino and his fans (n) lol

  42. Beave Says:

    This is an old game and it’s easy to recognize now that’s why everyone is talking about “conspiracies”. Conspiracy is a part of history. These people have been doing this for years. From the 1400’s on the Europeans have been killing people and fucking people over for wealth and power. It’s funny, all we bomb is brown people now we’re sparing no resource to help them. Not to mention America and the EU are the one’s haiti is so impoverished by getting them into debt. Now we’re giving them money???? Something is definitely not right.

  43. cOLD Says:

    lol, this dude is all types of cheeks….

    *re-daps*

    —-

    Yo my dude Remix I went off the path… white castles >>>

  44. Beave Says:

    Not to mention America and the EU are the REASON*

  45. Beave Says:

    Here’s a quote from a news article by a woman in haiti commenting on the situation:

    Earlier, she said, one woman had run through Jacmel’s streets screaming, “God, we know you can kill us! We know you’re strongest! You don’t need to show us!”

    See, these people are way too stupid to even comprehend a concept like that pentagon earthquake making machine w/e it called. So they are a perfect target.

  46. LJ Says:

    this site is great but the comments are retarded. u fools tryin to get efame through the comments of a blog?

  47. g7 Says:

    beat is worn out now

  48. k1ng Says:

    this is nigga is ass cheecks.

  49. cOLD Says:

    beat is worn out now

    ^ word, like sleeps chick. No Disrespect.

  50. why? Says:

    This was good compared to other shitty Exhibit C versions (including some of the Exhibit Nah versions).

  51. landlord Says:

    Beave Says:

    Here’s a quote from a news article by a woman in haiti commenting on the situation:

    Earlier, she said, one woman had run through Jacmel’s streets screaming, “God, we know you can kill us! We know you’re strongest! You don’t need to show us!”

    See, these people are way too stupid

    ——–

    my mother’s family is from Jacmel…

    its quite obvious, that we are not stupid …

    not even a little bit …

  52. Beave Says:

    Sorry, I mean to say unintellectual.

  53. why? Says:

    People need to replace stupidity with ignorance.

  54. landlord Says:

    Jacmel is mainly a tourist city on the southern coast of Haiti… way different from Port-au-Prince… much safer and more rural …

  55. ABassassin Says:

    red heads are crazy bitches

  56. why? Says:

    People need to replace the word stupidity with ignorance

    ^
    *Fixed*

  57. nestle snipes Says:

    ignorance is what gilbert arenas is doing

    ignorance is what marvin harrison is doing

    ignorance is what plaxico burress did…

    millionaires should not be toting guns….why would you throw it all away…for something so stupid…

    WHEN KEEPING IT REAL GOES WRONG…

  58. nestle snipes Says:

    Gil Arenas might get 5 years..

  59. Beave Says:

    In all honesty, I think that new Cam’Ron mixtape caused this earthquake. It’s too hard.

  60. Officer Duscrom Says:

    Gil Arenas might get 5 years..

    ^^^

    Lol

  61. hl Says:

    LOL… and wtf is a diz gibran? … sounds like a rare species of bird… an endangered species at that ….

    Real talk, I just spit out a little of my dunacn donuts hot chocolate.

  62. hl Says:

    reminds me of when Black Republican finally came out, and within a week Papoose had tacked a verse on it calling it “Black Democrat”… like get the fuck outta here, man…

    —-

    See, this is why I stopped fucking with mixtapes post 2000

  63. Diz is Garbage Says:

    This is horrible. You should have left it alone.

    Go back into your “streetwear” hole.

    Didn’t you backstab Nick Diamond??

  64. NovemberEnd Says:

    #

    # Beave Says:
    January 14th, 2010 at 6:54 pm

    In all honesty, I think that new Cam’Ron mixtape caused this earthquake. It’s too hard.
    ^^^^^^^^
    tinyurl.com/bfc4f9

  65. Harlem World Says:

    It’s funny, all we bomb is brown people
    ^^
    We bombed the shit outta Bosnia, Yugoslavia, Kosovo.

  66. L Says:

    imma start rap in english , for real ………………………

  67. PHENOMENON Says:

    Gil Arenas might get 5 years..

    ^ ^
    youtube.com/watch?v=1ytCEuuW2_A

  68. Harlem World Says:

    I still havent heard the Cam tape. I pray its as good as the last tape with Drama.

    *Downloads*

  69. MyBigBalls Says:

    Terrible.

  70. Harlem World Says:

    Exhibit CNN>>

  71. Charles Oakley Says:

    killa cam…killa who?

    kanye wet – gone>>>>>

  72. Remixznflow Says:

    Yo my dude Remix I went off the path… white castles >>>

    ^
    NOOOOOOOoooo

    no no no no no…

    *ronnie dances*

    *goes to burger king*

  73. k1ng Says:

    the beat for Whistle on BOAB2 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  74. k1ng Says:

    aarab is a fuckin problem!!!

  75. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    Gil Arenas might get 5 years..

    ^^^

    Lol

    =====================
    Too funny lol.

  76. Remixznflow Says:

    # AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:
    January 14th, 2010 at 7:19 pm

    Gil Arenas might get 5 years..

    ^^^

    Lol

    =====================
    Too funny lol.

    ^
    SMMFH

  77. Ant Says:

    I’ve never heard of this guy

  78. landlord Says:

    word… if i never hear the Exhibit C” beat or the Thank You beat again, im good…

  79. Remixznflow Says:

    # Ant Says:
    January 14th, 2010 at 7:22 pm

    I’ve never heard of this guy

    ^and you dont want to…

  80. misterthumbs Says:

    this is not doing anything justice.

  81. Why So Hypebeast? » Take It Or Squeeze It…. Says:

    […] 1) Diz Gibran – Exhibit C(losed) […]

  82. Ahsker G Says:

    Dilla already used that sample! Just Blaze just flipped it! Beat is cool, but that’s why I don’t really feel Just Blaze, because he’s a biter!

Leave a Reply