займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jay-Z, Young Jeezy & Trey Songz on The Angie Martinez Show

In the first clip above, Jay addresses Birdman’s comments about Lil Wayne being better than Jay-Z.

Props to Miss Info.

4 more clips after the jump.

Clip #2: Hov, Trey and Jeezy talk collaboration; call themselves Mob Squad

Clip #3: Young Jeezy talks about getting past emotions to squash beef with Gucci Mane

Clip #4: The decision to tour together

Clip #5: Getting ready to perform at Madison Square Garden


AddThis Social Bookmark Button

153 Responses to “Video: Jay-Z, Young Jeezy & Trey Songz on The Angie Martinez Show”

  1. k1ng Says:

    KILLA!!!!!!!!

    Whistle >>>

  2. Voltron aka Speech is my hammer, bang the world into shape and let it fall! Says:

    Damn,

    The Ecstatic anyway.

  3. cOLD Says:

    so I guess that beans shit is dead. roffle.

  4. Jz Says:

    College Dropout >
    Graduation >>> BP3

  5. PHENOMENON Says:

    # cOLD Says:
    January 13th, 2010 at 11:24 pm

    so I guess that beans shit is dead. roffle.

    ^ ^
    **Sell’s GOYA Stock.

  6. Allahbornsgod M Allah aka keep it baggy not faggy Says:

    Jay. Z aka gay z is illuminati.
    He is a sucker ass nigger. He knows who the tru n livin god is b.u.t he not gonna tell y’all cause he sucking the devils dick .

  7. APES IN SPACE Says:

    ^^^^^^^^^^^^
    porkchop gristle

  8. Shooter Mcgavin Says:

    Graduation >>> BP3
    ^^

    stating the obvious

  9. Frank Lurkas Says:

    He knows who the tru n livin god is
    ^
    its hova, the god MC

  10. green pope Says:

    seems like eskay has sided with jay every time..

    eventually he will work for him and fulfill his dream.

  11. verses Says:

    Jay. Z aka gay z is illuminati.
    He is a sucker ass nigger. He knows who the tru n livin god is b.u.t he not gonna tell y’all cause he sucking the devils dick .

    ^^^^^^^^^^^^^

    *chuckles*

  12. Belize Says:

    lol @ jay with the obia beads

  13. verses Says:

    # Belize Says:
    January 14th, 2010 at 12:12 am

    lol @ jay with the obia beads

    ^^^^^^^^^^^

    they give him special satanic powers…he sits in the yoga position ocunting the beads and murmurring some illuminati / satanic mantra

  14. NOLAIS504(uptown) Says:

    birdman’s comments was misunderstood….. like always…. wtf shun?

  15. koa29 Says:

    Ha…jay’s a funny dude, no homo

  16. D_Block_4_Life Says:

    Wow…..

  17. D_Block_4_Life Says:

    Can’t wait until niggas take a convenient blind eye to this…if this was Budden, niggas would have an all out….

    Just in case you have a rebut for this, fuck your family tree, that’s just in case…

  18. D_Block_4_Life Says:

    Oh and Ran is nice on the mic but it just goes to show how no one is impervious to scorn, ridicule or ramifications…

  19. D_Block_4_Life Says:

    ran >

  20. Noyd Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    January 14th, 2010 at 1:12 am

    Oh and Ran is nice on the mic but it just goes to show how no one is impervious to scorn, ridicule or ramifications…

    ——————————————

    karma is a bitch

  21. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    boom goes the dynamite

  22. BSEENANDHEARD Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    January 14th, 2010 at 1:12 am

    Oh and Ran is nice on the mic but it just goes to show how no one is impervious to scorn, ridicule or ramifications…
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Pissed on the mans porch ……. *Fatality*

  23. kedordu Says:

    EUROJAY .. HE DOES HAVE THE SWAG OF A MASON

  24. Daily Drug Says:

    my attitude is cellibate, I dont give a fuck

  25. Daily Drug Says:

    That Lupe Jawn is ILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

  26. Daily Drug Says:

    Me on my black man in the future shit call me Billie D

  27. On my black man in the future shit Says:

    liberacion

  28. Daily Drug Says:

    Thats enough McD (||) $1 menu pop-up ads for me for now….

    In other words, that is all

  29. 456 Says:

    how could should not ask him about the illuminati controversy?

  30. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    Yo Amp didnt that guy just re-write your article on CJ website? Like he basically said the same things just shortened it [n]

    *daps morning crew*

  31. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    there’s like six degrees of separation between erykah badu’s pussy and every rapper in the game. that badu pussy is a religious experience, have a nigga seeing apparitions and speaking in tongues. she might be to blame for jay electronica’s sudden rise, she probably lit some candles, sprinkled some dust, and prayed over his mixtape with a chicken’s foot.

    ^
    lol

    from Bol post

  32. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    RIP Teddy Pendergrass

  33. sleep AKA I'M 2 COOL 4 U DUDES 2 RIDICULE Says:

    im sure jay got is net worth is money than cash money so how does lil wayne compare to him finacially. 50 is the only rapper on jay level. diddy is selling ciroc and that face cream thing

  34. sleep AKA I'M 2 COOL 4 U DUDES 2 RIDICULE Says:

    hatitian refugee like the fugees
    run to dr
    rob all tourist put them in er
    you see us u cant be us
    we just trying to eat
    please feed us
    or we get fed up like khaled and them
    first the hurrican then the quake came
    7.2 on the scale dog
    that aint no little shake
    shit was devistating but we gonna make it
    my people strong even though the world turn their back
    what u paid for dinner
    could feed my fam for weeks
    wyclef we thank you
    yela hati the red cross too
    hati we love u never forget about u(c)sleepy

  35. The Shot Clock Says:

    RIP Teddy Pendergrass

    ^

    top 10 rnb voices ever. FACT

  36. BSEENANDHEARD Says:

    Listening to some Coltrane while brushing your teeth>>>

  37. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    hi guise

  38. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    RIP Teddy Pendergrass
    ===================
    But didn’t he get paralyzed in that car accident cause some tranny was giving him dome while he was driving?

  39. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    Yo Amp didnt that guy just re-write your article on CJ website? Like he basically said the same things just shortened it [n]

    and Saluting combat Jack? have some pride man!! (c) soldier in a movie i forget

  40. BSEENANDHEARD Says:

    # AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:
    January 14th, 2010 at 8:16 am

    RIP Teddy Pendergrass
    ===================
    But didn’t he get paralyzed in that car accident cause some tranny was giving him dome while he was driving?
    ^^^^^^^^^^^^^^

    I think you’re correct sir…. FacePalm

  41. CZ Says:

    But didn’t he get paralyzed in that car accident cause some tranny was giving him dome while he was driving?

    ^
    *DEAD*

  42. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    Yo Amp didnt that guy just re-write your article on CJ website? Like he basically said the same things just shortened it
    =======================================
    Nah, take the time to actually read the article and you’ll see the difference. Plus that “guy” is Riggs Morales. Dude was an OG member of The Mind Squad (The Source). Respect his gangster.

    and Saluting Combat Jack? Why wouldn’t I? Daily Math is the Army & he’s the general.

  43. cOLD Says:

    there are some good writers up at daily math.

  44. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    ^

    *daps cOLD*

    i enjoy daily math tho.

    XXL has CJ and Bol [sometimes] as decent writers but that Ron Mexico guy is horrendous imo. His sentences arent even coherent.

    Eskay/Nation cant string single sentences together, and I don’t even fux with anything else except maybe RR sometimes so Daily math is my only chance to read a decent article on hiphop cause I don’t buy magazines

    I like the lane CJ has created and Amp has done well to brown-nose get himself in there. Expected more aggressive content in his article but enjoyed it nonetheless.

  45. b-ease Says:

    But didn’t he get paralyzed in that car accident cause some tranny was giving him dome while he was driving?

    ^^
    lmao, I knew somebody was gonna say it, I just didn’t want to be the one.

    But seriously, with the exception of Stevie Wonder, what major male R&B star hasn’t been gay, or at least suspect?

  46. cOLD Says:

    You can tell that dude Ivan just be sparring with the pad, but you know if he chose to, he could go in. Some cat’s writing style is too mechanical, no poetry in the flow. I got that purple passage for cheap.

  47. BSEENANDHEARD Says:

    # b-ease Says:
    January 14th, 2010 at 8:39 am

    But didn’t he get paralyzed in that car accident cause some tranny was giving him dome while he was driving?

    ^^
    lmao, I knew somebody was gonna say it, I just didn’t want to be the one.

    But seriously, with the exception of Stevie Wonder, what major male R&B star hasn’t been gay, or at least suspect?
    ^^^^^^^^^^^

    R Kelly……erm…but then….nevermind

  48. b-ease Says:

    Expected more aggressive content in his article but enjoyed it nonetheless.

    ^^
    I understand he couldn’t really go in considering it was his first piece, but I’ll be disappointed if Amp doesn’t drop some venom in the near future.

    *daps all*

  49. cOLD Says:

    *daps London and ease* Yea I could tell while Amp was gettin himself in ether wars, his journal game was up to par. Nigga pulled a kasa sosa…. started walking upright at the end.

  50. cOLD Says:

    oh and London,that boy Eskay, when he choses to can weave together some emaculate pieces.

  51. b-ease Says:

    R Kelly……erm…but then….nevermind

    ^^
    LOL! Exactly…

  52. cOLD Says:

    If you’re a documentary buff (zilch) ‘Dangerous Knowledge’ is a good one to watch.

  53. cOLD Says:

    But seriously, with the exception of Stevie Wonder, what major male R&B star hasn’t been gay, or at least suspect?

    ^ the homie Al Green.

  54. DEQUES(pronouncedDEXX!) Says:

    niggaz! if a black man does well he’s got to be illuminati real nice for black children to hear if its a secret society how comes everybody knows how can a black kid become from projects become part of this tight knit group .everythin has symbols etc. i had a muslim point at various objects and words and gave good argument about their meaning the same way conspiracy theorists do, not that i don’t believe they exist but would it be so obvious to outsiders?

  55. cOLD Says:

    To see a World in a grain of sand,
    And Heaven in a wild flower,
    Hold Infinity in the palm of your hand
    And Eternity in an hour. (c) William Blake

  56. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    Nah, take the time to actually read the article and you’ll see the difference. Plus that “guy” is Riggs Morales. Dude was an OG member of The Mind Squad (The Source). Respect his gangster.

    and Saluting Combat Jack? Why wouldn’t I? Daily Math is the Army & he’s the general.

    –you’re gay

  57. cOLD Says:

    but would it be so obvious to outsiders?

    ^ *doesn’t understand the question*

  58. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    But seriously, with the exception of Stevie Wonder, what major male R&B star hasn’t been gay, or at least suspect?

    ^ the homie Al Green.

    –and Marvin

  59. The Shot Clock Says:

    But seriously, with the exception of Stevie Wonder, what major male R&B star hasn’t been gay, or at least suspect?

    ^

    word.

    to be perfectly honest rap is the only art form where niggas really give a damn about sexual orientation.

    art wouldnt exist without homos. FACT

  60. BSEENANDHEARD Says:

    I’ma eat this Bacon egg and cheese biscuit….cuz that’s what niggas do (c) Pac

  61. cOLD Says:

    oh and btw, that documentary “Dangerous Knowledge”… Is about a group of brilliant minds in our history, that through Math were on the verge of answering all lifes questions that pertained to our Universe. They all commited suicide before the equation could be completed.

  62. Detroit P Says:

    and Saluting Combat Jack? Why wouldn’t I? Daily Math is the Army & he’s the general.

    –you’re gay
    ^^
    I agree….this nigga got no dignity…its cool to be part of his team, but you don’t gotta keystroke his dick

  63. BSEENANDHEARD Says:

    # cOLD Says:
    January 14th, 2010 at 8:49 am

    If you’re a documentary buff (zilch) ‘Dangerous Knowledge’ is a good one to watch.
    ^^^^^^^^^^^^^

    Knowledge…. Many thanks

  64. landlord Says:

    AlGreen was VERY suspect acting after he got “saved” and started doing gospel music… like, very very church choir leader suspect… and Marvin’s father was openly gay and there are documentary stories that Marvin was molested and abused by his father as a youth, which is why they never got along and ultimately ended with the final confrontation … all them industry stars is/were queers… its apparently a requirement, if you want to ascend to the upper echelons of the industry … i cant think of ANY male singing star that werent openly gay or evidently suspect …

  65. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    and Saluting Combat Jack? Why wouldn’t I? Daily Math is the Army & he’s the general.

    –you’re gay
    ^^
    I agree….this nigga got no dignity…its cool to be part of his team, but you don’t gotta keystroke his dick

    –I was only saying it in jest. Amp you ghey dough

  66. cOLD Says:

    art wouldnt exist without homos. FACT

    ^ this is true, and the reason being is that Fags have zero inhibitions, allowing the creativeness to flourish. I mean real talk… If a nigga can take it up the pooper without compromise, that dude and open free spirit – hence gay.

  67. landlord Says:

    *good morning*

  68. BSEENANDHEARD Says:

    # Detroit P Says:
    January 14th, 2010 at 9:01 am

    and Saluting Combat Jack? Why wouldn’t I? Daily Math is the Army & he’s the general.

    –you’re gay
    ^^
    I agree….this nigga got no dignity…its cool to be part of his team, but you don’t gotta keystroke his dick

    ^^^^^^^^^^^

    C’mon son…he is just trying to show the guy all the loyalty that Jay never showed Dame…….____________

  69. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    and Saluting Combat Jack? Why wouldn’t I? Daily Math is the Army & he’s the general.

    –you’re gay
    ^^
    I agree….this nigga got no dignity…its cool to be part of his team, but you don’t gotta keystroke his dick
    ============================
    LMAO

    Because I give props to the cat who’s site I’m writing for, that makes me a faggala?

    I’d hate to hear what y’all call Nation.

  70. S.I.C.K-EL Says:

    *daps all*

    @cOLD

    Your boy is jogging again!!!!Boy`s and Girl`s HS track was closed so I took it to the park across the street on some ROCKY shit.Being away for a month made me think my stamina would suffer,I`m feeling majestic today.WORD!!

    Text the word HAITI 90999 to donate on your celly.

  71. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    that documentary “Dangerous Knowledge”… Is about a group of brilliant minds in our history, that through Math were on the verge of answering all lifes questions that pertained to our Universe. They all commited suicide before the equation could be completed.
    =========================================
    Sounds ill.

  72. cOLD Says:

    these embedded videos, are fucking up my page.

  73. Remixznflow Says:

    # cOLD Says:
    January 14th, 2010 at 9:00 am

    oh and btw, that documentary “Dangerous Knowledge”… Is about a group of brilliant minds in our history, that through Math were on the verge of answering all lifes questions that pertained to our Universe. They all commited suicide before the equation could be completed.

    ^
    *googles*

    *listens to coltrane*

    LOL.. nah in the mornings>>>>

  74. Remixznflow Says:

    Day 2 of my all green diet…

    FTR: bananas make my throat itch (nh) wtf is that all about…

    i had a dream about a steak last night.. no im not kidding… *sighs* i think my genetic makeup is going to make this VERY hard…

  75. cOLD Says:

    S.I.C.K-EL Says:

    January 14th, 2010 at 9:06 am
    *daps all*

    @cOLD

    Your boy is jogging again!!!!Boy`s and Girl`s HS track was closed so I took it to the park across the street on some ROCKY shit.Being away for a month made me think my stamina would suffer,I`m feeling majestic today.WORD!!

    Text the word HAITI 90999 to donate on your celly.

    ^*salute*

  76. landlord Says:

    art wouldnt exist without homos. FACT

    ——

    thats assinine… there would still be art… there just wouldnt be any gay art … SMH… yall giving faggots too much credit… like only they could have invented the wheel or something… unbelievable …

  77. Detroit P Says:

    I’d hate to hear what y’all call Nation.
    ^
    hol on let me think of somethin

  78. The Shot Clock Says:

    its good to see CJ back on his blog game. that White Man’s Ice piece is what the site is all about

  79. cOLD Says:

    Remixznflow Says:

    January 14th, 2010 at 9:10 am
    Day 2 of my all green diet…

    FTR: bananas make my throat itch (nh) wtf is that all about…

    i had a dream about a steak last night.. no im not kidding… *sighs* i think my genetic makeup is going to make this VERY hard…

    ^ lol, you prolly allergic to those bananas b… Yea it is difficult sizzle, but nothing good… you know the rest.

  80. landlord Says:

    Amp says

    I’d hate to hear what y’all call Nation.

    ————–

    … nah… you mean you’d hate to hear what we call Dre…

    … it usually ranges somewhere between homo and snitch …

  81. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    i cant think of ANY male singing star that werent openly gay or evidently suspect …

    ^

    Prince lol

  82. The Shot Clock Says:

    thats assinine… there would still be art… there just wouldnt be any gay art … SMH… yall giving faggots too much credit… like only they could have invented the wheel or something… unbelievable …

    ^

    dont be ignorant land.

    *daps*

    music? fashion? just to name a few forms.

    art would be half as ill without them and you know it.

  83. cOLD Says:

    landlord Says:

    January 14th, 2010 at 9:11 am
    art wouldnt exist without homos. FACT

    ——

    thats assinine… there would still be art… there just wouldnt be any gay art … SMH… yall giving faggots too much credit… like only they could have invented the wheel or something… unbelievable

    ^ lol, I’m not saying it wouldnt exist, but they contribute greatly.

  84. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    FACT: my body couldnt stand 48 hours without meat [n] and i wouldnt want it any other way

  85. landlord Says:

    FTR: bananas make my throat itch (nh) wtf is that all about…

    —–

    mine too … allergies

  86. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    its good to see CJ back on his blog game. that White Man’s Ice piece is what the site is all about

    ^

    this. That read was good stuff[n].

    Even though CJ is one of the most homo monikers ever lol

  87. cOLD Says:

    fact: FACT: my body couldnt stand 48 hours without meat [n] and i wouldnt want it any other way

    ^ whoa pause, white liver ftw.

  88. landlord Says:

    shot clock says

    art would be half as ill without them and you know it.

    ———

    maybe, maybe not … but you said it was “FACT” that “art wouldnt exist without homos” … that statement needed to be checked and/or revised ASAP…

  89. Detroit P Says:

    apparently gay people exist because women weren’t doin it right….is there any correlation between the rise of womens independence and gays acceptance in mainstream society?

  90. S.I.C.K-EL Says:

    Damn man Teddy`s gone.Who`s gonna bring back the nappy taco meat chest hair/beard trend back???Men were men back then.Nowadays we have body wash for men.We have special lotions and shit .Metrosexuality is the alternative lifestyle of choice now.I must confess though I fucks with body wash.LOL

  91. Remixznflow Says:

    Damn man Teddy`s gone.Who`s gonna bring back the nappy taco meat chest hair/beard trend back???Men were men back then.Nowadays we have body wash for men.We have special lotions and shit .Metrosexuality is the alternative lifestyle of choice now.I must confess though I fucks with body wash.LOL

    ^
    LOL.. and you know what?… its by design…

  92. Remixznflow Says:

    and how come no one has touched on the lane kiffen story?… like how is that ok?

    hes a bitch… and Tennessee should take more than 800k from his ass…

  93. landlord Says:

    just cause faggots get all the attention for their art and music doesnt mean they are the only ones capable… they get all the attention because the heads of those industries are faggots, so in turn they hire their own and put them to the forefront… lets not act like only faggots can sing, dance, and sew… thats what the machine wants you to believe… dont be a sheep …

    thats like saying blacks are inherently dumb or saying any asian can build a laptop from scratch … its loose stereotyping and profiling …

  94. The Shot Clock Says:

    maybe, maybe not … but you said it was “FACT” that “art wouldnt exist without homos” … that statement needed to be checked and/or revised ASAP…

    ^

    lol…i thought Nah was all about hyperbole.

    but fair enough.

    _______

    FACT: my body couldnt stand 48 hours without meat [n] and i wouldnt want it any other way

    ^

    first, paws.

    second, the hardest thing about cutting meat out your diet is finding a wide enough variety of meat alternatives to keep the diet interesting.

    but if you can do that, your mind and body are definitely cleansed (n)

  95. cOLD Says:

    apparently gay people exist because women weren’t doin it right

    ^ roffle.

  96. Ghost Writer Says:

    Good morning all

  97. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    my body couldnt stand 48 hours without meat [n] and i wouldnt want it any other way
    ====================================
    You threw that one right over the plate

  98. Beezy Says:

    North Philly South Philly 23rd Tasker

  99. landlord Says:

    Detroit P Says:

    January 14th, 2010 at 9:19 am
    apparently gay people exist because women weren’t doin it right….is there any correlation between the rise of womens independence and gays acceptance in mainstream society?

    ———-

    im no expert on the mind-set of a homo… but to blame the woman for the mans faggotry, seems like the ultimate copout …

  100. The Shot Clock Says:

    Men were men back then.Nowadays we have body wash for men.We have special lotions and shit .Metrosexuality is the alternative lifestyle of choice now.I must confess though I fucks with body wash.LOL

    ^

    behind closed doors, females still want that realness, dont believe the hype.

  101. Remixznflow Says:

    just cause faggots get all the attention for their art and music doesnt mean they are the only ones capable… they get all the attention because the heads of those industries are faggots, so in turn they hire their own and put them to the forefront… lets not act like only faggots can sing, dance, and sew… thats what the machine wants you to believe… dont be a sheep …

    thats like saying blacks are inherently dumb or saying any asian can build a laptop from scratch … its loose stereotyping and profiling …

    ^
    i can dig this…

  102. Mr. Papagiorgio Says:

    nigga on twitter said birdman look like a member of the ginyu force w/ that tattoo on the top of his head.

    *dead*

  103. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    lets not act like only faggots can sing, dance, and sew…
    ======================================
    But if you’re singing, dancing & sewing, chances are, you’re a homo

  104. The Shot Clock Says:

    is there any correlation between the rise of womens independence and gays acceptance in mainstream society?

    ^

    most certainly

  105. Detroit P Says:

    January 14th, 2010 at 9:25 am

    Detroit P Says:

    January 14th, 2010 at 9:19 am
    apparently gay people exist because women weren’t doin it right….is there any correlation between the rise of womens independence and gays acceptance in mainstream society?

    ———-

    im no expert on the mind-set of a homo… but to blame the woman for the mans faggotry, seems like the ultimate copout …
    ^^
    Whoa, that was a joke and does not express the views and beliefs of Detroit P

  106. landlord Says:

    Lane Kiffin is working where he wants to work… its his choice as a man, to be in control of his own destiny… lets remember that a couple of losing seasons at Tennessee and he would have been out on his ass… theres no employer/employee loyalty in sports… in sports, you gotta get all the money for your family while you can, wherever you can, cause it could all end any day … especially for a coach …

  107. The Shot Clock Says:

    lets not act like only faggots can sing, dance, and sew…
    ======================================
    But if you’re singing, dancing & sewing, chances are, you’re a homo

    ^

    LMAO

    we have a winner

  108. Dewill Says:

    What’s up bromosexuals????

    *High-fives for all*

    What we talkin bout??

  109. landlord Says:

    ^^

    But if you’re singing, dancing & sewing, chances are, you’re a homo

    ———

    LOL… especially if you are predisposed to doing all three … but any one of those activities done by itself, is not enough to convict …

  110. Detroit P Says:

    But if you’re singing, dancing & sewing, chances are, you’re a homo
    ^^
    Lol…damn a nigga can’t sew?…i got a hole in my pocket that needs to be sewed up and im sure i have other items that could use some stitching…not that i know how to do such a procedure, but i’d like to learn…

  111. The Shot Clock Says:

    just cause faggots get all the attention for their art and music doesnt mean they are the only ones capable… they get all the attention because the heads of those industries are faggots

    ^

    but they’ve only gotten real open attention in the last couple decades.

    a lot of the greatest artists have been gay for centuries, for most of the last century these people’s sexuality wasn’t talked about at all but they were still the stars.

  112. Troyvul Says:

    Lol…damn a nigga can’t sew?…i got a hole in my pocket that needs to be sewed up and im sure i have other items that could use some stitching…not that i know how to do such a procedure, but i’d like to learn…
    ^
    Use a Stapler

    *Daps all*

  113. Remixznflow Says:

    Lane Kiffin is working where he wants to work… its his choice as a man, to be in control of his own destiny… lets remember that a couple of losing seasons at Tennessee and he would have been out on his ass… theres no employer/employee loyalty in sports… in sports, you gotta get all the money for your family while you can, wherever you can, cause it could all end any day … especially for a coach …

    ^isnt he taking a pay CUT… AND TU is taking some of the money back. Plus, isnt there something to be said about building trust and loyalty? Especially towards those future recruits? I dont know man im huge fans of coaches that stay with their programs. Lane had improved the program and he even won some decent games. Not to mention the tough game (although in a losing effort) vs. florida. The said this morning on ESPN that TU lost some marquee recruits for the next season and the one after…

  114. Remixznflow Says:

    *daps dewill*

  115. Dewill Says:

    Lol…damn a nigga can’t sew?…i got a hole in my pocket that needs to be sewed up and im sure i have other items that could use some stitching…not that i know how to do such a procedure, but i’d like to learn…

    ^^^^^
    Shit… I just finish sewing some fly ass black ashy denim jeans last night

  116. BSEENANDHEARD Says:

    # landlord Says:
    January 14th, 2010 at 9:31 am

    ^^

    But if you’re singing, dancing & sewing, chances are, you’re a homo

    ———

    LOL… especially if you are predisposed to doing all three … but any one of those activities done by itself, is not enough to convict …
    ^^^^^^^^^

    Sewing is lightweight conviction guaranteeing evidence

  117. Remixznflow Says:

    i got a hole in my pocket that needs to be sewed up

    ^THIS!

    although i take my clothes to my grandma to fix.. she likes doin that kind of thing and it gives her hands something to do…

  118. landlord Says:

    and the Tennessee program is hella crooked… niggas cheating, niggas gettin paid, niggas gettin caught with guns… Kiffin is getting out before NCAA popo kick in the door … not that USC is any cleaner, but popo already just finished raiding them… word to Reggie Bush and OJMayo … Kiffin’s whole style is built for LA/Hollywood… he made the right call …

  119. S.I.C.K-EL Says:

    *can sew*
    *can`t sing well but can carry a note*
    *dances like a white man*
    *good cook*

    PHEW!!!

    LOL@Detroit P

  120. Remixznflow Says:

    iggas cheating, niggas gettin paid, niggas gettin caught with guns… Kiffin is getting out before NCAA popo kick in the door …

    ^cant argue with this… NCAA as a WHOLE needs an overhaul.. too many crooked deals goin on throughout the whole system..

  121. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    what lane kiffin did is hilarious

  122. D_Block_4_Life Says:

    Niggas said “sew”….lolol

  123. Chief Ali AKA The One Who Stay Building Says:

    goodmorning kinfolk

    *daps all the black folks*

    *icegrills the anglos*

  124. S.I.C.K-EL Says:

    On the real though…I just know somewhere either a Teddy P. themed mixtape,or beat tape is in the works.Mark my words..

    As far as the NCAA is concerned maybe they need to raise their recruiting standards.If Daquan has ‘thug tendencies`and/or can`t honor his scholastic requirement ,maybe we should ignore his athletic prowess.Also there should be a stipend system of some sort for the athletes.Not much but a lil sumphin.

  125. Daily Drug Says:

    lets not act like only faggots can sing, dance, and sew…
    ======================================
    But if you’re singing, dancing & sewing, chances are, you’re a homo

    ^that shit is hilarious

  126. Detroit P Says:

    and it gives her hands something to do…
    ^^
    …………………….you know what?…im not even gonna say what i was gonna say….thats your grandma….so respect, respect…..bless her soul

  127. Remixznflow Says:

    As far as the NCAA is concerned maybe they need to raise their recruiting standards.If Daquan has ‘thug tendencies`and/or can`t honor his scholastic requirement ,maybe we should ignore his athletic prowess.Also there should be a stipend system of some sort for the athletes.Not much but a lil sumphin.

    ^makes too much sense…

    i was watching outside the lines.. they had a story on how they give these athletes “scholarships” for one year.. smh.. NCAA is just another form of the NFL NBA now…

  128. Troyvul Says:

    As far as the NCAA is concerned maybe they need to raise their recruiting standards.If Daquan has ‘thug tendencies`and/or can`t honor his scholastic requirement ,maybe we should ignore his athletic prowess.Also there should be a stipend system of some sort for the athletes.Not much but a lil sumphin.
    ^
    Too much money to be made off ‘Daquan’, the NCAA is a business which has big money TV contracts and need athletes to attract people to watch. If they Raise the standards, we will have more Brandon Jennings going over sea’s get po experience GETTING PAID, and then coming back to get drafted into the pro’s. NCAA loses, continetal North America loses, said athlete doesnt even get a glimpse of an education.

  129. Remixznflow Says:

    …………………….you know what?…im not even gonna say what i was gonna say….thats your grandma….so respect, respect…..bless her soul

    ^nahright is a minefield….LOL

    *daps*

  130. Remixznflow Says:

    @Troyvul

    OOOOHHHH you think the athletes are getting an education NOW?!.. LOL!!!!… nah…

    especially in college basketball.. they do their mandatory one year and are gone…

  131. Beezy Says:

    I just felt the thread get fatter

    who just joined the convo?

    Oh, I see

  132. Beezy Says:

    Kiffin is getting $4M per year @ USC…which I believe is more than Tennesee

  133. Troyvul Says:

    OOOOHHHH you think the athletes are getting an education NOW?!.. LOL!!!!… nah…

    especially in college basketball.. they do their mandatory one year and are gone…
    ^
    I Know, I highly doubt it they are, thats why I said a glimpse of an education lol. I dunno I mean if you raise standards you probably lose alot of the great athletes that will make it to the league some way some how.

  134. b-ease Says:

    –and Marvin

    ^^
    Late response: Marvin Gaye was an insane cokehead whose may or may not have been molested by his crossdressing father. If faggotry was a dish, that would be the recipe.

  135. Mr. Papagiorgio Says:

    Niggas said “sew”….lolol

    ^^

    *dead*

  136. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    ____________________________________________hov.

  137. The Shot Clock Says:

    too many ball players too many rappers. too much materialism too much tough guy shit

  138. D_Block_4_Life Says:

    eskay Says:

    August 21st, 2006 at 5:15 pm
    nBmore, I’ll slap the teef outcha mouth you similac breath little pussy.
    ^
    Vintage

  139. KzA aka Roberto Commente Says:

    yo

    *daps*

  140. Mr. Papagiorgio Says:

    mob squad????

    that’s wack.

  141. Beezy Says:

    I smell a lethal combo of rice and beans, body odor and kit kats

  142. Mr. Papagiorgio Says:

    *dead* @ “roberto commente”

    that’s clever shit right thurr.

  143. D_Block_4_Life Says:

    mob squad????

    that’s wack.
    ^
    Def not real.

  144. D_Block_4_Life Says:

    I smell a lethal combo of rice and beans, body odor and kit kats
    ^
    Lmao

  145. Dewill Says:

    Got stopped at the mall the other day
    Heard a call from the other way
    that I just came from, some nigga was sayin somethin
    talkin bout “Hey man, you remember me from school?”
    Naw not really but he kept smilin like a clown
    facial expression lookin silly

    ^^^^^
    These lyrics were acted out in the mall, when I seen this dude I went to high school with at the mall the other day…
    That nigga was bummy as hell!!

  146. Voltron aka Speech is my hammer, bang the world into shape and let it fall! Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    January 14th, 2010 at 10:09 am

    eskay Says:

    August 21st, 2006 at 5:15 pm
    nBmore, I’ll slap the teef outcha mouth you similac breath little pussy.
    ^
    Vintage

    ^

    Dude.

    August 21st, 2006 at 5:15 pm

  147. TheCo!!inB Says:

    Donny Hathaway was in no way gay, that’s why the nigga went crazy and killed his self. Queers were out to get him.

  148. The Shot Clock Says:

    talkin bout “Hey man, you remember me from school?”
    Naw not really but he kept smilin like a clown
    facial expression lookin silly

    ^

    I lol’d

  149. PastorKerneyThomas Miwacles Says:

    dam i hope this Mavs/76ers trade goes thru. If it does yall suckas betta watch out 4 my Mavs

  150. Voltron aka Speech is my hammer, bang the world into shape and let it fall! Says:

    how can i go to sleep for 8 hours and be awake to the same post??

    Post a song from Black On Both Sides or some shit.
    these kids need guidance.

  151. TheCo!!inB Says:

    *flicks black and mild ashes off Blackberry and onto the next commenter*
    *means no disrespect*

  152. mobbdeep Says:

    what does *dead* mean?

  153. JITTTY Says:

    I WANT A 50 CENT AND JAYZ COLLAB!!! FUK THAT DUMB SHIT THEY GOT NOO BEEEF…SHITS ALL POLITICS AND MARKETING….COME ON 50 AND JAY…THAT SHIT WUD B UNSTOPABLE!! 2 KINGS OF THE RAP GAME RIGHT NOW PERIOD!! NO ONEEE WUD SAY SHIT!!!!!!

Leave a Reply