займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Lupe x Kenna – Summit On The Summit: Day 3 of the Climb

I realize Lupe isn’t in all of these, but this is for a good cause and everybody doing that climb definitely deserves some shine.

That being said, hit the jump for some throwback footage of Lupe doing an in-store for Food & Liquor.

Previously: Lupe x Kenna – Summit On The Summit: Day 2 of the Climb


via FSD


AddThis Social Bookmark Button

28 Responses to “Video: Lupe x Kenna – Summit On The Summit: Day 3 of the Climb”

  1. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    Exactly, def cant be a cornball in the hip hop game…
    =====================================
    Sure worked for Kanye.

  2. Mr. trapstar trap bars all trap everything Says:

    like climbing a fuckin mountain cause your a celebrity is gonna aide in world crisis by even a lil margin.

    the revolution will not be televised. why not do something for a good cause w/o the PR fanfare? like countering the negative effects of geopolotics.

    oh I forgot, the yellow glowsticks in a celebs back is camera friendly.

    SMH

  3. baby jesus Says:

    holy shit that td was insane

    JETS NIGGAA!!!!!!

  4. B.Payton Says:

    Exactly, def cant be a cornball in the hip hop game…
    =====================================
    Not so well for Charles Hamilton…

  5. Digital scales Says:

    but this is for a good cause and everybody doing that climb definitely deserves some shine
    ____

    What are they climbing a mountain to bring water to some sick stranded kids?

    What’s so great bout what they doing?

  6. Cypher Says:

    #


    # Digital scales Says:
    January 9th, 2010 at 5:50 pm

    but this is for a good cause and everybody doing that climb definitely deserves some shine
    ____

    What are they climbing a mountain to bring water to some sick stranded kids?

    What’s so great bout what they doing?

    ________________________________________________

    Just the fact that the problem itself is getting some attention is helping kinda how you breast cancer walks and shit.

  7. baby jesus Says:

    LETS GOOOOOOOOOO! (c) diddy

  8. Cashmere Cavalli aka The Debonair Cavalier Says:

    its a shame to see the Bengals fold in the first half of the game

    SMH

  9. Mr. trapstar trap bars all trap everything Says:

    Just the fact that the problem,highlighted by celebrity participation, is getting some attention is helping kinda how you breast cancer walks and shit.

    *fixed*

    and why you neva hear about rappers walking for sick titties?

  10. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    Lupe Fiasco Is A weirdo

  11. &What?! Says:

    Lupe may be a nerd, but dude sure makes some of the best music in the game. I’m expecting a lot from his third one too.

  12. Shooter Mcgavin Says:

    Lupe Fiasco Is A weirdo
    ^^^

    He really is

  13. Cashmere Cavalli aka The Debonair Cavalier Says:

    Beaming >>>>>>>

  14. Mr. trapstar trap bars all trap everything Says:

    the Nati aint going out quietly.

  15. Cashmere Cavalli aka The Debonair Cavalier Says:

    The Jets ate they wheaties this morning

  16. baby jesus Says:

    i been told niggas. if the jets got in they’d be a problem. if sanchez could play mistake free they can go all the way. *stoneface*

  17. Cashmere Cavalli aka The Debonair Cavalier Says:

    Carson Palmer is no where to be found

  18. Brooklyn Strong aka The Elder Says:

    “Defense wins Championships” (c) true sports cliche
    J-E-T-S…. JETS, JETS, JETS!!!!

  19. baby jesus Says:

    roffle @ this redhead nigga shane graham. its over for these niggas.

    Sanchez for MVP

  20. Brooklyn Strong aka The Elder Says:

    Oh Sh*t Look at the pic of Jay E on rr that nigga got on a Fez. lmao

  21. Shooter Mcgavin Says:

    Oh Sh*t Look at the pic of Jay E on rr that nigga got on a Fez. lmao
    ^^

    that shits hilarious

    you look like Alladin (c) Superbad

  22. landlord Says:

    Brooklyn Strong aka The Elder Says:

    January 9th, 2010 at 7:31 pm
    Oh Sh*t Look at the pic of Jay E on rr that nigga got on a Fez. lmao

    ———–

    … i dress like that on occasion myself (some Fridays) … just not in red …

  23. Cashmere Cavalli aka The Debonair Cavalier Says:

    # Brooklyn Strong aka The Elder Says:
    January 9th, 2010 at 7:31 pm

    Oh Sh*t Look at the pic of Jay E on rr that nigga got on a Fez. lmao

    ^^^^^^

    That outfit will just add to the Jay Electronica mystique

  24. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    Lupe Fiasco Jay Electronica Is A weirdo

  25. Cashmere Cavalli aka The Debonair Cavalier Says:

    # AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:
    January 9th, 2010 at 7:51 pm

    Lupe Fiasco Jay Electronica Is A weirdo

    ^^^^^^^^^

    But his Uzi weighs a ton (nhjic)

  26. Brooklyn Strong aka The Elder Says:

    Jay E is the new Leader of The Loyal Order of Water Buffalos Lodge

  27. Biscuit Booty Says:

    Jay Electronica looks weird and creepy. I think Erykah Badu’s cobra clutch got him dressing funny.

  28. Billionaire Boys Club Blog » Summit On The Summit: Day 3 of the Climb Says:

    […] Via NahRight No comments « Back to the blog […]

Leave a Reply