займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: They Hate Pusha’s Boots

Pusha talks about his outfit, pre-Jimmy Fallon appearance.

Related: Pusha stops by the BBC showroom to get fresh for Late Night


AddThis Social Bookmark Button

30 Responses to “Video: They Hate Pusha’s Boots”

  1. icon (trillbert arenas) Says:

    i still need to cop TTCD

  2. NovemberEnd Says:

    Video: They Hate Pusha’s Boots
    ^^^^^^^^^
    YUUUHHGK (c)Babydoll

  3. Troyvul Says:

    Anyone have a link for Law Abiding Citizen?

  4. TheCo!!inB Says:

    Lucky Doug wasn’t around for this…

  5. nestle snipes Says:

    Pusha T >>>>>

    Malice aint bad either.

    But Pusha is the shit (no stanley).

  6. NovemberEnd Says:

    http://www.unkut.com/2010/01/unkuts-most-played-albums-of-2009/
    ^^^^^^^^^
    3. Cam’Ron – Crime Pays

    like really?

  7. G7 Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    January 7th, 2010 at 12:25 pm
    i still need to cop TTCD

    ^not worth the loot imo. you listen to it yet?

  8. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    Fuck is this nigga talking about?

    He’s just rambling cause the camera’s on

  9. Remixznflow Says:

    i swear… if i see gilbert arenas.. imma smack him on some “i wanna duel nigga” shit…

    like take a crisp white glove outta my pocket.. and pop him with that shit…

    smh.. this nigga gave away 111 MILLLLLIIIOOONNNNNN dollars… damn…

    we should make sure niggas like arenas dont breed… not because the kids will be retarded.. but because they would have a retarded pops..

  10. G7 Says:

    *daps the dapable*

  11. icon (trillbert arenas) Says:

    G7 Says:

    January 7th, 2010 at 12:28 pm
    icon (trillbert arenas) Says:

    January 7th, 2010 at 12:25 pm
    i still need to cop TTCD

    ^not worth the loot imo. you listen to it yet?

    ***nah, i been sleeping- don’t have that, or the new A. Keys…both of which I been meaning to cop..

  12. TheCo!!inB Says:

    I turned away and didn’t even flinch, YELK!

  13. nestle snipes Says:

    playcloths

  14. nestle snipes Says:

    playcloths > rocawear

  15. icon (trillbert arenas) Says:

    daps G-sev (no savior)

  16. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    Beanie Sigel & Freeway Team Up for Roc Boys Street Album

    Cyphr
    Freeway ft Whale and Young Chris
    =======================
    They did that shit on purpose lol

  17. nestle snipes Says:

    pushaa is wearing red wings or what?

    i dont see anything wrong with the boots…

  18. U92 Says:

    concerning some stuff that was talked about earlier, here are some alarming stats http://www.childrensjustice.org/stats.htm

  19. icon (trillbert arenas) Says:

    nestle snipes Says:

    January 7th, 2010 at 12:30 pm
    playcloths > rocawear

    ***crackhead gear>>>rocawear

  20. TheCo!!inB Says:

    It glues to a tight wad, the pyrex is Jewish
    Malice >

  21. Babydoll Says:

    ^not worth the loot imo. you listen to it yet?

    ^*sighs*

  22. nestle snipes Says:

    Re Up Gang > Brick Squad

  23. Troyvul Says:

    *Daps g7*

  24. icon (trillbert arenas) Says:

    I saw TTCD at Downtown Locker Room for $9.99- I’ll probably cop the next time I swing by-

    LF- Cam looks like he’s one shitty album from living in the streets, in that Popeye’s video…

  25. Babydoll Says:

    Dear Nah,

    I really appreciate your blog’s steady influx of Clipse posts. It’s truly refreshing and prolific.

    Warm Regards,

    BD

    P.S. VA BITCHES

  26. nestle snipes Says:

    if anyone wants 30% off gucci….holla at me…

    get it for ya girl, ya babymoms or for the club

    got someone in gucci corporate….gotta spend a stack or more…

  27. TheCo!!inB Says:

    P.S. VA BITCHES
    ^classy

  28. Cashmere Cavalli aka The Debonair Cavalier Says:

    has anyone heard Door Man played in the club ?

  29. Billionaire Boys Club Blog » They Hate Pusha’s Boots Says:

    […] Via NahRight No comments « Back to the blog […]

  30. Nah Right » Video: Wake Up Call (Malice Vlog) Says:

    […] Previously: They Hate Pusha’s Boots […]

Leave a Reply