займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: GLC ft. Mistah FAB & Cory Mo – Let The Pimpin Commence

Previously: Cory Mo Speaks on “Let The Pimpin Commence” ft. GLC & Mistah F.A.B. | GLC – Respect My Come Up: Pimp Dilemmas (Mixtape)


AddThis Social Bookmark Button

65 Responses to “Video: GLC ft. Mistah FAB & Cory Mo – Let The Pimpin Commence”

  1. D_Block_4_Life Says:

    Good looks ease.

  2. a tribe called quest Says:

    Speaking of GLC, i could really go for some new Kanye

  3. Cashmere Cavalli aka The Debonair Cavalier Says:

    i liked GLC’s Drive slow mixtape but it’s been down hill ever since…..we not buying the Pimp persona

  4. Majaleeg Says:

    Christ almighty, that CH Dear John, 4 Page Letter ass post got deaded quick. For Mistah F.A.B no less.

    Game over, Sonic.

  5. Babydoll Says:

    D_Block_4_Life Says:

    January 5th, 2010 at 4:28 pm
    but I can’t seem to turn away
    ^
    Me either, it definitely has to do with that fact that you can’t believe your eyes, and can’t believe shit like that really exist. In that sense, it is marveling.

    ^Yeah, I guess you’re right. Sometimes I literally start itching and trembling…it’s grossly ridiculous

  6. Ghost Writer Says:

    I thought GLC would’ve gotten major sucess with “Flight School”….

  7. Boos Bigelow Says:

    # cOLD Says:
    January 5th, 2010 at 4:32 pm

    or even Hoarders.

    ^ the scene when the daughter cries “two years mom, two years?” replays in my head.
    _________________________________________________________________

    LMAO…yo real talk…If I was one of the family members…I would start chucking shit right out…wouldn’t even cared if they got mad…

    They all start off nice like “oh I have a problem” and “yeah we can get rid of a lot of stuff” sooner or later…the evil comes out and they kicking the whole crew out their house…

    I be wanting to slap them fools sometimes.

  8. landlord Says:

    Normalcy does take a couple listens to get used to cause the beats are not as topnotch as his better mixtapes … again, too many 70s and 80s pop samples (“Jackie Blue”??wtf?) … but lyrically, Charles is in rare form… he sounds like he’s writing focused joints instead of sounding like he just spits random freestyles off the top and releasing them as actual songs… he put more effort into ill lyricism and wordplay on Normalcy …

  9. Ghost Writer Says:

    I think the leak didn’t help at all

  10. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    i liked GLC’s Drive slow mixtape but it’s been down hill ever since
    ============================================
    He’s a cornball just like Rhymefest & Kanye. Just way less talented.

  11. landlord Says:

    GLC is very wack …

  12. Boos Bigelow Says:

    nastiest house= the old lady who kept rotten food in her house and even getting mad when people told her it was rotten and she kept wanting to keep the food.

    Nasty house= Fag dude and dad, having dog hair and old ass beer bottles lying around.

    Super nasty house= Old washed up homeless looking white dude with doodoo stains and pampers in his bathroom.

    shits disgusting b.

  13. D_Block_4_Life Says:

    the scene when the daughter cries “two years mom, two years?” replays in my head.
    ^
    Lmaoo

  14. Babydoll Says:

    LMAO…yo real talk…If I was one of the family members…I would start chucking shit right out…wouldn’t even cared if they got mad…

    They all start off nice like “oh I have a problem” and “yeah we can get rid of a lot of stuff” sooner or later…the evil comes out and they kicking the whole crew out their house…

    I be wanting to slap them fools sometimes.

    ^Most of those houses, if not all, should just be burned to the ground imo. I never get why they get to pick and choose what they can keep. What are you keeping it for? Isn’t that shit contaminated! I hate the ones with the kids in them…that dumb ass lady that cried about her 17 pets being removed but didn’t care about cps taking her kids away made me so mad!!!

  15. landlord Says:

    these niggas is retards…

    CH got deaded for these bammas?

  16. Cashmere Cavalli aka The Debonair Cavalier Says:

    # AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:
    January 5th, 2010 at 4:40 pm

    i liked GLC’s Drive slow mixtape but it’s been down hill ever since
    ============================================
    He’s a cornball just like Rhymefest & Kanye. Just way less talented.

    ^^^^^

    this is tru….3 niggas in a basement with 2 bum bitches rapping bout pimpin…SMH

  17. Babydoll Says:

    Boos Bigelow Says:

    January 5th, 2010 at 4:42 pm
    nastiest house= the old lady who kept rotten food in her house and even getting mad when people told her it was rotten and she kept wanting to keep the food.

    Nasty house= Fag dude and dad, having dog hair and old ass beer bottles lying around.

    Super nasty house= Old washed up homeless looking white dude with doodoo stains and pampers in his bathroom.

    shits disgusting b.

    ^Most disgusting, nastiest house of all time = the old lady with piles of feces and adult diapers everywhere. She actually fell out and was trapped in one of those piles. Her daughter is the “two years mom?” one. Why the fuck hadn’t you checked on your elderly mother in 2 gat dayum years is what I was screaming back at her.

  18. D_Block_4_Life Says:

    that dumb ass lady that cried about her 17 pets being removed but didn’t care about cps taking her kids away made me so mad!!!
    ^
    Holy shit, how do you live in a house with dead cat carcasses? Like wtf…yo when i saw the dead cats being extracted, i had enough, i headed over to Lock Up Colorado..

  19. PsicoMagia Says:

    LF: im at the point where shoppin for sales or just shoppin for clothes is corny to me but i stopped by saks 5 ave n it had a crazy sale..copd DG jeans n theory heavy knit sweater…reg would a been $1200 came out to 398.97

  20. cOLD Says:

    Boos Bigelow Says:

    January 5th, 2010 at 4:42 pm
    nastiest house= the old lady who kept rotten food in her house and even getting mad when people told her it was rotten and she kept wanting to keep the food.

    Nasty house= Fag dude and dad, having dog hair and old ass beer bottles lying around.

    Super nasty house= Old washed up homeless looking white dude with doodoo stains and pampers in his bathroom.

    shits disgusting b.

    ^ Boos you forgot the lady with the dead cats chillen under piles of rubble.

  21. cOLD Says:

    Most disgusting, nastiest house of all time = the old lady with piles of feces and adult diapers everywhere. She actually fell out and was trapped in one of those piles. Her daughter is the “two years mom?” one. Why the fuck hadn’t you checked on your elderly mother in 2 gat dayum years is what I was screaming back at her.

    ^ baby doll i swear Im fighting back tears right now.

  22. NovemberEnd Says:

    Open Letter from Charles Hamilton
    ^^^^^^
    too many words…some how i read them all…

  23. D_Block_4_Life Says:

    LF: im at the point where shoppin for sales or just shoppin for clothes is corny to me but i stopped by saks 5 ave n it had a crazy sale..copd DG jeans n theory heavy knit sweater…reg would a been $1200 came out to 398.97
    ^
    Nigga we talking about Tv shows

  24. Beezy Says:

    D_Block_4_Life Says:

    January 5th, 2010 at 4:46 pm
    that dumb ass lady that cried about her 17 pets being removed but didn’t care about cps taking her kids away made me so mad!!!
    ^
    Holy shit, how do you live in a house with dead cat carcasses?

    >>word, you’d have been ate them shits

  25. Boos Bigelow Says:

    ^Most of those houses, if not all, should just be burned to the ground imo. I never get why they get to pick and choose what they can keep. What are you keeping it for? Isn’t that shit contaminated! I hate the ones with the kids in them…that dumb ass lady that cried about her 17 pets being removed but didn’t care about cps taking her kids away made me so mad!!!
    _______________________________________________________________

    Lol…Yeah…that show will make you outrage…That lady almost had my blood boiling…she had that dumb look on her face about those kittens, like she didn’t know she was doing anything wrong. That bitch was nasty.

    One of the funniest ones was when that fat old ass lady picked up some bullshit off the street on somebody else’s yard and the son took it out of her hand and put it back and she left him in the dust stranded and drove and started crying….I wanted to give dude a standing O for that…

  26. Joe 88 Says:

    I only seriously watched one episode of Horders and when I seen all of the DooDoo piles and maggots in that fat ladies house, I turned the channel with the quickness.

    Who would want to live like that? Just posted up in your kitchen, you, 49 different animals and maggots? Tha Fuck?

    And co-sign BD, those houses should be burned to the fucking ground, one house carpet was so nasty looking that I had to turn the channel.

  27. cOLD Says:

    Holy shit, how do you live in a house with dead cat carcasses? Like wtf…yo when i saw the dead cats being extracted, i had enough, i headed over to Lock Up Colorado

    ^*tears*

  28. Babydoll Says:

    D_Block_4_Life Says:

    January 5th, 2010 at 4:46 pm
    that dumb ass lady that cried about her 17 pets being removed but didn’t care about cps taking her kids away made me so mad!!!
    ^
    Holy shit, how do you live in a house with dead cat carcasses? Like wtf…yo when i saw the dead cats being extracted, i had enough, i headed over to Lock Up Colorado..

    ^Yeah, that dead cats one was a beast. I had to turn the channel too. And the mangy ass rabies cats that were still alive were have a fit when animal control were trying to get them in the cages. Something fell over in my house while I was watching it and I jumped and almost hit the ceiling because I thought it was a hoarders cat. SMH

  29. PsicoMagia Says:

    Nigga we talking about Tv shows
    ^^^^^
    “LF:”

  30. D_Block_4_Life Says:

    But how you buy another house just to put the shit you’re hoarding in.

  31. Joe 88 Says:

    You know every person on horders ass prolly stink all to be damned.

  32. cOLD Says:

    I can’t…

    one.

  33. nation Says:

    # landlord Says:
    January 5th, 2010 at 4:43 pm

    these niggas is retards…

    CH got deaded for these bammas?

    ^ *stitches*

  34. landlord Says:

    D_Block_4_Life Says:

    January 5th, 2010 at 4:48 pm
    LF: im at the point where shoppin for sales or just shoppin for clothes is corny to me but i stopped by saks 5 ave n it had a crazy sale..copd DG jeans n theory heavy knit sweater…reg would a been $1200 came out to 398.97
    ^
    Nigga we talking about Tv shows

    ———

    LOL… how he gonna just sashay into a room full of mostly men, and start modeling his newly purchased haberdashery? … talking bout sales on DG and whatnot…

  35. Boos Bigelow Says:

    ^Most disgusting, nastiest house of all time = the old lady with piles of feces and adult diapers everywhere. She actually fell out and was trapped in one of those piles. Her daughter is the “two years mom?” one. Why the fuck hadn’t you checked on your elderly mother in 2 gat dayum years is what I was screaming back at her.
    __________________________________________________________________

    I missed that one…but I seen the promo’s for it…..I saw the one last night I think…about that fag ass black dude that was complaining bout some old ass toy car having a wheel missing…like is this nigga for real…you worried about flea market kiddie shit being broken…going into the dumpster and hiding shit behind it so he can save it for later..hell naw

  36. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    I don’t care enough about people to watch those kinda shows.

    Those shows make people feel better about themselves when alot of times they’re just as fucked up as the ones they watch on TV.

    BTW, Jason Williams = The Ultimate Loser

    Even though hes’s somehow managed to stay out of the bing for bodying that driver.

  37. D_Block_4_Life Says:

    LOL… how he gonna just sashay into a room full of mostly men, and start modeling his newly purchased haberdashery? … talking bout sales on DG and whatnot…
    ^
    LOL

  38. Ghost Writer Says:

    landlord Says:

    January 5th, 2010 at 4:53 pm
    D_Block_4_Life Says:

    January 5th, 2010 at 4:48 pm
    LF: im at the point where shoppin for sales or just shoppin for clothes is corny to me but i stopped by saks 5 ave n it had a crazy sale..copd DG jeans n theory heavy knit sweater…reg would a been $1200 came out to 398.97
    ^
    Nigga we talking about Tv shows

    ———

    LOL… how he gonna just sashay into a room full of mostly men, and start modeling his newly purchased haberdashery? … talking bout sales on DG and whatnot…

    ^
    He did say “LF:”

  39. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    $400 = You really must have something to prove to somebody.

    I mean really.

  40. Babydoll Says:

    D_Block_4_Life Says:

    January 5th, 2010 at 4:51 pm
    But how you buy another house just to put the shit you’re hoarding in.

    ^Or how do you lose your kids/not raise your own kids because you’d rather hoard shit in your house?

  41. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    $400 Jeans*

  42. landlord Says:

    frpom wikipedia

    At the beginning of his rap career GLC had to decide on an alias. He, of course, decided to go with GLC which stands for ‘Gangsta L. Crisis’.

    ————–

    *blank GTFOH stare*

  43. D_Block_4_Life Says:

    BTW, Jason Williams = The Ultimate Loser
    ^
    Word, like trying to commit suicide and being on trial for murder for the past 7 years wasn’t enough.

  44. AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:

    What the fuck does Gangsta L Crisis mean and what does that have to do with that cornball with the baldie?

  45. D_Block_4_Life Says:

    He did say “LF:”
    ^
    SMH…that’s your cousin?

  46. Ghost Writer Says:

    he still gay tho (n)

  47. D_Block_4_Life Says:

    ^Or how do you lose your kids/not raise your own kids because you’d rather hoard shit in your house?
    ^
    WORD

  48. landlord Says:

    He did say “LF:”

    ——-

    i aint see that… it was too late

  49. Babydoll Says:

    Those shows make people feel better about themselves when alot of times they’re just as fucked up as the ones they watch on TV.

    ^Isn’t that what all reality tv is about smart ass. It’s entertainment. We’ve all got issues but I can assure you I am nothing like those nasty ass people on hoarders. Hoarding is an extreme form of OCD and I actually have a mild case of OCD on the other end of the spectrum so I think that’s another reason I watch it. But still…

    *rolls eyes*

  50. D_Block_4_Life Says:

    he still gay tho (n)
    ^
    Roffle

  51. Ghost Writer Says:

    D_Block_4_Life Says:

    January 5th, 2010 at 4:57 pm
    He did say “LF:”
    ^
    SMH…that’s your cousin?

    ^
    Haha damn yo I lost…I didn’t even read the comment just saw LF…my bad fuck that homo (n)

  52. Babydoll Says:

    Gangsta Life Crisis?

    Gangsta Loser Crisis?

    Gangsta Love Crisis?

  53. PsicoMagia Says:

    D_Block_4_Life Says:

    January 5th, 2010 at 4:55 pm
    LOL… how he gonna just sashay into a room full of mostly men, and start modeling his newly purchased haberdashery? … talking bout sales on DG and whatnot…
    ^
    LOL
    ^^^^^
    lmao… Pause @ “sashay” …u ole mock neck chopper suit wearin ass nigs…i saw a comeup n was spreadin the word…(c)gilt

  54. NovemberEnd Says:

    # AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:
    January 5th, 2010 at 4:55 pm

    $400 = You really must have something to prove to somebody.

    I mean really.
    ^^^^^^
    THIS

  55. 10452 Says:

    sometimes NR has no sense of timing. why not leave the chucky post up for a while for some career ending ether.

    “I wanted a comeback that is both epic and subtle.”

    FOH.

  56. Boos Bigelow Says:

    Then its always some white passive psychologist…and nothing ever gets done.

    Fuck having a mental illness…niggas is just nasty.

  57. landlord Says:

    Video: GLC ft. Mistah FAB & Cory Mo – Let The Trickin’ Commence

    *fixed*

    i cant believe kanye put this bootleg liquor house lookin nigga on … he must have pulled kanye out of a burning house or saved him from getting his purse snatched or something … cause he sucks … kanye clearly owes son a hundred favors …

  58. Babydoll Says:

    sometimes NR has no sense of timing. why not leave the chucky post up for a while for some career ending ether.

    ^isn’t deading the post that quickly ether enough? It’s just kinda sad because no one really cares that much…

  59. Babydoll Says:

    Boos Bigelow Says:

    January 5th, 2010 at 5:00 pm
    Then its always some white passive psychologist…and nothing ever gets done.

    Fuck having a mental illness…niggas is just nasty.

    ^LMAO! They let them “work through” their temper tantrums when it should be like you need to throw this nast ass shit away NOW!

    I don’t know how those “Got Junk?” people do it…they must pay them a lot because I would go into immediate convulsions.

  60. KUTTA Says:

    Dear Land,

    lots of big words. blah blah blah. im sorry but I wont say it. no one gives a fuck about me but you.

    Love,

    Chuck Hammie

  61. S.I.C.K-EL Says:

    Cosigns BD as far as most people having varying degrees of mental illness.I`m a closet weirdo scientist myself……..sometimes.LOL

    I got a hosiery fetish and I`m addicted to slapping fire outta random niggas for breakfast.

  62. PsicoMagia Says:

    ^
    Haha damn yo I lost…I didn’t even read the comment just saw LF…my bad fuck that homo (n)

    ——

    NovemberEnd Says:

    January 5th, 2010 at 5:00 pm
    # AmpGeez a.k.a Exhibit Geez Says:
    January 5th, 2010 at 4:55 pm

    $400 = You really must have something to prove to somebody.

    I mean really.
    ^^^^^^
    THIS

    _______

    bird niggs unite

  63. YA BOY Says:

    u ole hatin bumazz sukkaz! the SONG JAM give them boyz they props. ole p*ssy azz bustaz

  64. cocotaso Says:

    peace to dj quik for the groove

  65. rAND Says:

    both of these hoes put 2gether don’t even add up to be an 11…..

Leave a Reply