Raekwon – Coke Up in da Dollar Bill (Mixtape)

raekwonwkcover

This is a collection of freestyles and collaborations from 2009. The tape starts off with Rae’s “Happy New Year’s” joint.

Hit the jump for the track list + download link.

Previously: Raekwon Thanks Nah Right

01. Happy New Year ft. Ol Dirty Bastard
02. Coke Up in Da Dollar Bill
03. I Wanna Rock
04. Blood Missles ft. AZ
05. History
06. Trenchman
07. The Set UP
08. Real Talk
09. Stick Up Muzik ft. Busta Rhymes & Uncle Murda
10. Yessir ft. Ghostface & Crooked I
11. Crime Wave
12. Heat Rocks

Download: Raekwon – Coke Up in da Dollar Bill

Hosted by DJ Whoo Kid & DJ Scream, link via RadioPlanet


AddThis Social Bookmark Button

31 Responses to “Raekwon – Coke Up in da Dollar Bill (Mixtape)”

  1. Noah Says:

    Short and to the point, I like

  2. COIS Says:

    whats good with the looney-tune-rolled-up money in the fake and cropped mountain of powder. looking mad foo-gay-zee

  3. xxcvf Says:

    hell of coke and suits i love that

  4. B.Payton Says:

    for some reason Rae has always reminded me of 1/3 of the bullies from kid n’play

  5. Dominicano up in harlem Says:

    Fab is showing he doesn’t give a shit about his true fans http://tinypic.com/r/w7zddg/6

  6. COIS Says:

    B.Payton Says:

    January 1st, 2010 at 6:11 pm
    for some reason Rae has always reminded me of 1/3 of the bullies from kid n’play

    ————————————-
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    lolol i think of the cat with the squeaky voice.

    even his face is cropped. they put his little dome on a frankenstein body..

  7. C. Dufflebags Says:

    cover >>>>
    coke rap >>>>>>

  8. D. Billz Says:

    # Joe 88 Says:
    January 1st, 2010 at 4:43 pm

    Wiz Khalifa “This Plane” >

    ^ Yes sirrr. “people talkin down, but see I’m the same nigga”

    That dude Sledgrin got the next-level production.

    “it’s a shaaaaaame, they gone’ miss this plaaaaaaaaane”

    @DScales … my new year is on July 8th.

  9. B.Payton Says:

    I smeeellllllll PUSSY

  10. B.Payton Says:

    “All i know is joe was vloggin and Rae stepped in the room with the big show”
    ————-

    lol comment of 2009 imo

  11. Chreisty Christian Says:

    God Bless this young man’s soul, for he knows not what he doeth.

  12. PSYS. Says:

    *downloaded*

    Thank you!!

  13. ViolenceInSilence Says:

    that new Mickey Factz joint is on point

    http://usershare.net/odw0legw1th1

  14. KUTTA Says:

    that cover makes me wanna relapse.

  15. Ziggy Says:

    #Alpha

  16. Retalliation Says:

    according to the back cover of the cd, there are 15 tracks. 3 are missing from the download and your own tracklist

  17. Cashmere Cavalli Says:

    photoshop skills are deminishing before our eyes in the mixtape game

    any 14 year old wit a macbook is making em

  18. PHENOMENON Says:

    # Cashmere Cavalli Says:
    January 1st, 2010 at 6:50 pm

    photoshop skills are deminishing before our eyes in the mixtape game

    any 14 year old wit a macbook is making em

    ^ ^
    Yes, but this goes for most things these days as well as music.

    Technology, while having it’s advantages, has killed craftsmanship.

  19. PHENOMENON Says:

    It has become way to easy for any “Johnny Come Lately” ass n*gga to pick up a trade.

  20. your mother Says:

    this is a rip off of the young scarface cover by Pk heres the link

    http://cover7.cduniverse.com/CDBABY/Large/55/634479324055.jpg

  21. Cashmere Cavalli Says:

    Just gave that new young buck song a listen…..there’s no coming back from his self ethering

  22. Noah Says:

    “this is a rip off of the young scarface cover by Pk heres the link”

    Like this is an original concept at all

  23. nation Says:

    >> Like this is an original concept at all

    i know right

  24. Cashmere Cavalli Says:

    Chef has the glow like Bruce Leroy right now….vintage live nigga rap

  25. cat Says:

    I was just thinking what a sad year it’s been for Curtis 50 “baby mama drama” Woodface Johnson.

    Every person he ever disses goes on the up and up, while simultaneously Curtis 50 “baby mama drama” Woodface Johnson goes on the down and down (and down low with Tony Yayo).

    Think about it.

    Curtis 50 “baby mama drama” Woodface Johnson dissed Kanye. Ye sold a mili.

    Curtis 50 “baby mama drama” Woodface Johnson dissed Weezy. Weezy sold a mili.

    Curtis 50 “baby mama drama” Woodface Johnson dissed Jay-Z. Hov sold a mili.

    What a LOSER.

    Curtis 50 “baby mama drama” Woodface Johnson even lost to Rick Ross. Ross was higher on the hottest MCs list, Ross’s album sold more than Woodface’s, and Ross had one of the hottest albums of the year.

    And lest I forget, who can ignore Curtis 50 “baby mama drama” Woodface Johnson’s baby mama’s house burning down… PLATINUM SHIT!!!

    While Curtis 50 “baby mama drama” Woodface Johnson still plunges his tongue deep in Tony Yayo’s chocolate hole.

    2009 was a sad year to be Curtis 50 “baby mama drama” Woodface Johnson.

    He must be happy it’s over.

  26. Raekwon - Coke Up in da Dollar Bill (Mixtape) | MeetThaDealer Says:

    […] Tracks and Download (click it) […]

  27. StandOut FT Says:

    Taking you on another chamber huh? Ok I see I see

  28. DAmn Says:

    damn i wonder if scarface neva came out what these dudes would have to idolize???

  29. E From BK Says:

    And yall say Jay Z portrays negative imagery. SMH

  30. Nah Right » Raekwon ft. AZ - Blood Missiles [NoDJ] Says:

    […] click to download mixtape […]

  31. Raekwon / Coke Up In Da Dollar Bill | Vinylism Says:

    […] ダウンロード Tags: raekwon, wu-tang clan […]

Leave a Reply